Ekonomikos ir verslo administravimo magistras - rinkodara, socialinė žiniasklaida ir skaitmeninimas
University of Southern Denmark
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Odense, Danija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* nemokama viso laipsnio studentams iš Šiaurės šalių arba iš ES/EEE šalių ir Šveicarijos; 4 250 EUR už semestrą studentams, turintiems ne ES/EEE pilietybę arba ne Šveicarijos pilietybę
Įvadas
Ateityje organizacijos ir pramonės šakos nepaprastai reikalauja vadybininkų, kurie supranta, kaip socialinė žiniasklaida ir skaitmeninimas gali būti naudojami kaip strateginė priemonė didinant įmonės vertę, siekiant užtikrinti konkurencinį pranašumą. Ši programa tiksliai suteikia jums reikalingos patirties, leidžiančios tapti tokiu lyderiu organizacijose ir taip suteikia puikias darbo galimybes.
Ar norite ateityje sukurti įvairių pramonės šakų prekių ženklų rinkodarą? Ši „Campus Esbjerg“ siūloma programa suteikia jums reikalingų kompetencijų, leidžiančių tapti tokiu lyderiaujančiu rinkodaros vadovu, daugiausia dėmesio skiriant socialinei žiniasklaidai ir skaitmeninimui.
Ekonomikos ir verslo administravimo magistrantūros rinkodaros, socialinės žiniasklaidos ir skaitmeninimo srityse, be kitų kursų, siūlomi socialinės žiniasklaidos tinklai ir rinkodaros komunikacija, skaitmeninis verslas ir rinkodara, vartotojų elgesys, projektų valdymas ir konkurencinė strategija. Be to, jūs gaunate metodinių įgūdžių atliekant kokybinius ir kiekybinius tyrimus ir galite rinktis iš kelių specialiai šiai programai siūlomų pasirenkamų dalykų, pavyzdžiui, prekės ženklo valdymo ir rinkodaros strategijos, taip pat pasirenkamų dalykų iš kitų magistrantūros studijų, siūlomų Campus Esbjerg mieste.
Išplėstinio valdymo ir rinkodaros, socialinės žiniasklaidos ir skaitmeninimo kursų derinys leidžia jums valdyti kompetencijų ugdymą ir nuolatinį mokymąsi, kurie yra būtini prekių ženklų ir organizacijų išgyvenimo įgūdžiai intensyvesnėje konkurencinėje aplinkoje.
Derindami projektinį darbą, grupinį darbą ir paskaitas suprasite, kaip valdyti įvairius rinkodaros, socialinės žiniasklaidos ir skaitmeninimo aspektus organizacijose. Programa orientuota į intensyvių praktinių įgūdžių ugdymą, ty gebėjimą atlikti išsamią ir išsamią analizę ir gauti vertingų vadybinių sprendimų.
Profilis veikia per aštuonis ketvirčius per dvejus metus. Kiekvieną ketvirtį sudaro du kursai. Turėsite iki 8 paskaitų per savaitę. Studentų skaičius kursuose leidžia intensyviai bendrauti su dėstytoju, taip pat diskutuoti tarp studentų. Tai padidina aktyvaus verslo žodyno dydį, kurį vėliau galėsite panaudoti aptardami su šiomis sritimis susijusius klausimus kaip savo darbo dalį.
Profilio kursai dėstomi anglų kalba. Tačiau galite laikyti egzaminus, įskaitant magistro baigiamąjį darbą danų kalba, jei mokytojas kalba daniškai.
Studijų programa
Programos struktūra
Ekonomikos ir verslo administravimo magistras reikalauja dvejų metų nuolatinių studijų, kiekvienais metais susidedančių iš keturių ketvirčių. Rinkodaros, socialinės žiniasklaidos ir skaitmeninimo profilį sudaro 60 ECTS privalomų 7,5 ECTS kursų, 30 ECTS yra pasirenkami dalykai ir baigiamasis darbas, atitinkantis 30 ECTS.
8 privalomi kursai siūlomi per pirmuosius keturis ketvirčius. Pasirenkamieji dalykai paprastai dedami į penktą ir šeštą ketvirtį. Pasirenkamieji dalykai gali būti priimami Esbjerg miestelyje arba užsienyje arba gali būti atliekami kaip praktika. Darbas turi būti parašytas septintą ir aštuntą ketvirtį.
Pasirenkamieji dalykai – pavyzdžiui
- Prekės ženklo valdymas
- Marketingo strategija
- Įmonių socialinė atsakomybė
- Pramogų rinkos ir verslas
- Rizikos valdymas
- Žaliasis verslas
- Praktika
Programos rezultatas
Mokymosi rezultatai
Visi ekonomikos ir verslo administravimo magistrantūros profiliai University of Southern Denmark turi tas pačias bendrąsias kompetencijas. Kiekvienas profilis turi specialią sritį, kurioje kandidatas įgis konkrečių žinių, įgūdžių ir kompetencijų. Žemiau galite perskaityti apie bendrąsias kompetencijas ir konkrečią profilio, skirto rinkodaros, socialinės žiniasklaidos ir skaitmeninimo, siūlomo Esbjerg miestelyje, kompetencijas.
Ekonomikos ir verslo administravimo magistrantūros bendrosios kompetencijos
Žinios ir supratimas
Magistrantūros programa Ekonomika ir verslo administravimas suteikia žinių, kurios profilio centre yra pagrįstos aukščiausiais tarptautiniais tyrimais studijų srityje. Absolventas geba suprasti ir moksliniu pagrindu reflektuoti studijų krypties/krypčių žinias bei geba identifikuoti aktualius mokslinius klausimus.
Įgūdžiai
Absolventas gali kvalifikuotai parinkti ir taikyti mokslinius metodus ir teorijas kiekybiniams ir kokybiniams duomenims rinkti ir analizuoti, apibūdinti ir kompleksiškai analizuoti įmonės vidines ir išorines sąlygas bei su šiomis sritimis susijusius teorinius klausimus.
Absolventas, remdamasis atlikta analize, gali sukurti naujus analizės modelius ir problemų sprendimus. Absolventas gali perteikti savo žinias, diskutuoti su kolegomis, vadovybe, supančia visuomene profesiniais ir moksliniais klausimais.
Kompetencijos
Ekonomikos ir verslo administravimo magistras profilio srityje gali valdyti sudėtingas, nenuspėjamas ir reikalaujančias naujų sprendimų modelių darbo ir tobulėjimo situacijas. Absolventas gali savarankiškai inicijuoti ir įgyvendinti profesinį ir tarpdalykinį bendradarbiavimą bei prisiimti profesinę atsakomybę.
Absolventas gali savarankiškai prisiimti atsakomybę už savo profesinį tobulėjimą ir specializaciją.
Ekonomikos ir verslo administravimo magistras leidžia absolventams dirbti sprendžiant specialistų užduotis organizacijų, veikiančių viešajame ir privačiame sektoriuose, funkcinėse srityse.
Specialios kompetencijos profiliui rinkodaros, socialinės žiniasklaidos ir skaitmeninimo srityse
Pagrindinė profilio sritis yra tai, kaip įmonės gali pagerinti savo rinkos rezultatus analizuodamos ir skaitmenizdamos savo verslą ir savo organizacijos bei esamų produktų rinkodarą, ypatingą dėmesį skiriant socialinei žiniasklaidai kaip pagrindiniam komunikacijos kanalui. Todėl šio profilio absolventai turi specialių žinių iš šių dalykų: socialinių tinklų ir rinkodaros komunikacijos, vartotojų elgsenos ir verslo bei rinkodaros skaitmenizavimo, strategijos ir konkurencijos. Be to, absolventas turi žinių ir įgūdžių naudoti rinkos veiklos gerinimo ir rinkos galimybių plėtros metodus: socialinių mokslų tyrimų metodiką ir kokybinius metodus, projektų valdymą, strategiją ir konkurenciją bei kiekybinius rinkos tyrimo metodus. Galiausiai magistras įgijo kompetencijų apibrėžti ir įtvirtinti savo mokymąsi savarankiškai dirbdamas su seminarų projektais ir magistro darbu.
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros galimybės
Ekonomikos ir verslo administravimo magistrai dirba praktiškai visose organizacijų administracinėse srityse, pavyzdžiui, rinkodaros ir pardavimų valdymo, žmogiškųjų išteklių valdymo, projektų valdymo ar inovacijų valdymo srityse. Magistrai iš University of Southern Denmark paprastai gali rasti atitinkamų, patrauklių ir gerai apmokamų darbų po studijų.
Žinoma, yra ryšys tarp absolventų darbo ir kursų, kuriuos jie išklausė pagal savo studijuotą profilį. Daugelis magistrantų dirba specialias funkcijas, o kiti, ypač įgiję patirties, imasi darbų, apimančių ne tik vadovavimą, bet ir vadovavimą.
Pareigybių pavadinimų konkrečioje rinkodaros, socialinės žiniasklaidos ir skaitmeninimo srityje pavyzdžiai:
- Socialinės žiniasklaidos specialistas ir (arba) koordinatorius
- Prekės ženklo bendruomenės vadovas
- Skaitmeninis strategas
- Prekės ženklo vadybininkas
- Rinkos tyrinėtojas
Darbo profilių pavyzdžiai apskritai yra:
- Marketingo koordinatorius
- Projekto vadovas
- Asmeninis generalinio direktoriaus padėjėjas
- Valdymo patarėjas
- Regiono pardavimų vadybininkas
- Verslininkas/verslo kūrėjas
- Produkto kūrėjas
- Universiteto mokslininkas/profesorius