Magistro vadybos plėtros
Turin School of Development (International Training Centre of the ILO)
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Turin, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 9 400 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
27 Sep 2024
Anksčiausia pradžios data
Nov 2024
Įvadas
Šis magistras suteikia galimybę ištirti teorines, koncepcines ir operatyvines plėtros valdymo sistemas iš daugiadisciplininės perspektyvos. Ji integruoja socialinę ir ekonominę politiką su nuodugniu teisinio, institucinio, vietos ir valdymo konteksto supratimu, kad būtų galima veiksmingai planuoti ir įgyvendinti plėtros programas ir projektus. Turinio ir mokymosi metodai yra sukurti taip, kad dalyviams būtų suteiktas visas kompetencijų spektras, reikalingas sprendžiant iššūkius, su kuriais šiuo metu susiduria vystymosi specialistai, siekdami socialinės ir ekonominės pažangos, kartu išsaugodami natūralią aplinką ateities kartoms. Tai intensyvi mišraus mokymosi programa, vykdoma trimis etapais: nuotolinis mokymasis internetu, interaktyvus lankymas klasėje ir praktinis tiriamasis darbas. Vykdoma anglų kalba, dabar ji pristatoma jau 19 kartą ir ją sėkmingai baigė 600 studentų iš daugiau nei 85 šalių.
Pagrindiniai bruožai
- Šiuolaikiniai metodai: mokykitės darydami atvejo studijas, seminarus ir grupinius pratimus
- Įkvepiančios diskusijos: keistis idėjomis su tarptautiniais studentais ir dėstytojais
- Aukšto lygio ištekliai: bendraukite su TDO ir ITCILO ekspertais, praktikais ir universiteto profesoriais.
Kas lanko šį meistrą?
Programa skirta viešųjų ir privačių institucijų specialistams bei nevyriausybinėms organizacijoms, dirbančioms plėtros srityje, ir absolventams, norintiems dirbti šioje srityje. Dauguma dalyvių bus praktikai, turintys ilgametę patirtį plėtros sektoriuje.
Meistras skaičiais
- 18 leidimų
- Daugiau nei 550 dalyvių
- 80 šalių
Kokios temos?
Meistras sprendžia keletą svarbių klausimų, su kuriais susiduria kūrimo specialistai ir planuotojai, pavyzdžiui:
- Kokios yra darnaus vystymosi ypatybės? Kokias problemas ir procesus galima nustatyti už šios plačios koncepcijos?
- Kaip planuoti ir valdyti projektų intervencijas siekiant plėtros tikslų?
- Kas yra rezultatais pagrįstas valdymas ir kaip jis taikomas vystymosi kontekste?
- Kokia politika ir strategijos gali prisidėti prie tvarių pokyčių, susijusių su kultūriniais, politiniais, socialiniais, ekonominiais ir aplinkos pokyčiais?
Ką aš mokysiu?
Magistro tikslas yra suteikti personalo, dirbančio tvaraus vystymosi srityje, įgūdžius ir žinias apie:
- Analitinės ir veiklos kompetencijos plėtros srityje
- Efektyvus dalyvavimas rezultatais grindžiamoje nacionalinės plėtros sistemoje
- Efektyvių plėtros projektų ir programų dizainas
Ką aš galėsiu padaryti?
Turinys ir mokymosi metodai yra sukurti taip, kad dalyviams būtų suteiktas visas kompetencijų spektras.
- Parodykite tarpdisciplininį supratimą apie problemas, procesus ir vystymosi praktiką.
- Taikykite įgytas technines ir tarpasmenines kompetencijas, kad padidintumėte ekonominę ir socialinę plėtros projektų ir programų naudą.
- Konceptualizuokite ir suformuluokite viso masto projekto pasiūlymą dėl plėtros iniciatyvos/projekto.
Kodėl turėčiau užsiregistruoti?
Studentai mokosi studijuodami, bendradarbiaudami ir stebėdami praktikuojančius žmones.
- Šis magistras remiasi ITCILO mokymo portfeliu, TDO tyrimais ir Turino universiteto akademine patirtimi.
- Pasirengę dėstytojai gali atsakyti į klausimus ir teikti pagalbą mokymosi metu.
- Mokymo metodikos apima paskaitas, diskusijas ir atvejų studijas, taip pat internetinę skaitymo, vaizdo įrašų ir pratimų platformą.
Galerija
Idealūs studentai
Kas lanko šį meistrą?
Programa skirta viešųjų ir privačių institucijų bei NVO profesionalams, dirbantiems plėtros srityje, bei absolventams, siekiantiems dirbti šioje srityje. Dauguma dalyvių bus praktikai, turintys ilgametę patirtį plėtros sektoriuje.
Priėmimai
Programos mokestis už mokslą
Studijų programa
I dalis
Nuotolinio mokymosi
Pirmąjį programos etapą sudaro 22 savaičių nuotolinis mokymasis, kurio pagrindinis tikslas – suteikti plačių žinių apie vystymąsi, kaip struktūrinį elementą naudojant 2030 m. Darnaus vystymosi darbotvarkę ir 17 jos tvaraus vystymosi tikslų. Be to, pakloti pamatai Projekto ciklo valdymui ir pasirinktoms kitoms plėtros darbų priemonėms. Mokymąsi palaiko speciali nuotolinio mokymosi platforma Centro el. miestelyje, leidžianti taikyti kelias mokymosi metodikas. Magistrantams viso nuotolinio mokymosi etape padeda specialus dėstytojas.
II dalis
Mokymasis akis į akį
Antroji programos dalis susideda iš 11 savaičių mokymosi akis į akį, kurio pagrindinis tikslas – padėti dalyviams suprasti, kritiškai kvestionuoti ir interpretuoti vystymąsi kaip procesą. Šioje dalyje taip pat siekiama, kad dalyviai pasinaudotų I etape įgytomis žiniomis apie vystymąsi kaip problemą ir nagrinėjamą procesą išnagrinėtų iš praktinės perspektyvos. Turinys bus suskirstytas į temas, įskaitant:
- Žmogaus raida, žmogaus teisės ir migracija
- Vystymasis, nelygybė ir augimas
- Aplinka ir tvarumas
- Vietos plėtra ir dalyvavimas
- Valdymas ir demokratija
- Aktoriai, partnerystės ir finansavimas
- Rezultatais pagrįstas valdymas ir projektų valdymas
- Vystymo metodai ir metodai
- Dalis akis į akį taip pat leidžia nuodugniai pasirengti projekto rašymo užduočiai, kuri baigsis visos apimties projekto dokumento parengimu.
III dalis
Baigiamasis dokumentas
Ši paskutinė programos dalis skirta parengti akademinį darbą ta tema, kuri yra tiesiogiai susijusi su projekto idėja, parengta į projekto dokumentą II etape.
Metodika
Programa turi keletą unikalių funkcijų:
- Teorijos ir praktikos integravimas;
- Išsamus viso spektro projektų ciklo valdymo kompetencijų, kaip praktikuojamas pagrindinėse plėtros institucijose, aprėptis; ir
- Tarpdisciplininis požiūris, pabrėžiantis tvirtą ryšį tarp įvairių disciplinų ir konkrečių vystymosi problemų, procesų ir praktikos.
Programą sudaro trys dalys ir ji yra sukurta taip, kad kuo labiau sumažintų dalyvių nebuvimą namuose (tik 11 savaičių Turine).
Sąveika internetu ir klasėje bei komandinis darbas yra akcentuojami, siekiant paruošti dalyvius veiksmingai įsitraukti į dalyvaujamuosius plėtros darbo metodus.
Programos rezultatas
Programa siūlo taikomojo mokymosi galimybę ištirti teorines, konceptualias ir veiklos valdymo sistemas. Tai daroma iš daugiadisciplinės perspektyvos, ty integruojant socialinę ir ekonominę politiką su nuodugniu teisinio, institucinio, vietos ir valdymo konteksto supratimu, siekiant veiksmingai planuoti ir įgyvendinti plėtros programas ir projektus.
Meistras sprendžia keletą svarbių klausimų plėtros praktikams ir planuotojams:
- Kokios yra vystymosi ypatybės 2030 m. Darnaus vystymosi darbotvarkės ir jos 17 tvaraus vystymosi tikslų amžiuje? Kokias problemas ir procesus galima nustatyti už šių plačių sąvokų?
- Koks yra besiformuojantis tarptautinio vystomojo bendradarbiavimo kraštovaizdis?
- Kaip planuoti ir valdyti projektų intervencijas siekiant plėtros tikslų?
- Kas yra rezultatais pagrįstas valdymas ir kaip jis taikomas vystymosi kontekste?
- Kokios dar priemonės taikomos kūrimo praktikoje?
- Kokios politikos kryptys ir strategijos gali prisidėti prie tvarių transformacijų kultūrinių, politinių, socialinių, ekonominių ir aplinkos pokyčių požiūriu?
Programos tikslas – suteikti darnaus vystymosi srityje dirbančiam personalui analitines ir veiklos kompetencijas, kurios yra būtinos efektyviam dalyvavimui rezultatais pagrįstoje nacionalinės plėtros sistemoje ir efektyvių plėtros projektų bei programų kūrimui.
Programos pabaigoje dalyviai galės:
- Parodykite tarpdisciplininį vystymosi problemų, procesų ir praktikos supratimą.
- Taikyti įgytas technines ir tarpasmenines kompetencijas didinant plėtros projektų ir programų ekonominę ir socialinę naudą;
- Konceptualizuokite ir suformuluokite viso masto projekto pasiūlymą dėl plėtros iniciatyvos/projekto.
Turinys ir mokymosi teikimo metodai yra skirti suteikti dalyviams visą spektrą kompetencijų, reikalingų efektyviai spręsti iššūkius, su kuriais šiandien susiduria plėtros specialistai, siekdami socialinės ir ekonominės pažangos, išsaugant gyvenamąją aplinką ateities kartoms.
KARJEROS GALIMYBĖS
Ką aš galėsiu padaryti?
Turinys ir mokymosi teikimo metodai yra skirti suteikti dalyviams visą kompetencijų spektrą.
- Parodykite tarpdisciplininį vystymosi problemų, procesų ir praktikos supratimą.
- Taikyti įgytas technines ir tarpasmenines kompetencijas, siekiant padidinti plėtros projektų ir programų ekonominę ir socialinę naudą.
- Konceptualizuoti ir suformuluoti pilnos apimties projektinį pasiūlymą plėtros iniciatyvai/projektui.