Mokymo procesų magistro laipsnis
Universidade Santiago de Compostela
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Santiago de Compostela, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba, Galisų
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 854
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
Įvadas
Mišrus mokslinis tyrimas ir profesinis magistro laipsnis, kurio turinys, viena vertus, skatina su moksliniais tyrimais susijusių įgūdžių lavinimą ir, kita vertus, moko specialistus rengti, įgyvendinti ir vertinti mokymus tiek mokyklos, tiek darbo kontekste ir specialistus.
Magistro laipsnis yra mišrus: mokslininkas ir profesionalas. Visų pirma, juo skatinamas įgūdžių, susijusių su moksliniais tyrimais, mokymas, siekiant tęsti doktorantūros studijas įvairiose mokslinių tyrimų srityse, atidarytose Didaktikos ir Mokyklų organizavimo bei tyrimo metodų ir švietimo diagnostikos skyriuose.
Antra, magistro laipsnis yra skirtas rengti mokymo specialistus tiek mokyklose, tiek visose darbo ir profesinėse srityse, kuriose šiuo metu švietimo specialistai atlieka savo funkcijas (įmonėse, rotušėse, konsultacinėse įmonėse, viešojo administravimo institucijose, tyrimų centruose, technologijų centruose, sąjungose). , pilietinės organizacijos ir asociacijos ir kt.). Mokymo programos struktūra sudaro 2 semestrus ir priima modulinę programą, kurios tikslas yra pasiūlyti mokymą kuo labiau integruotą ir tarpdalykinę mokymo pasaulio viziją (poreikiai, strategijos, ištekliai, modeliai...).
Studijų programa
Studijų planas suskirstytas į septynis modulius, į kuriuos sugrupuoti įvairūs jį sudarantys dalykai ir kurių bendra apimtis sudaro 60 kreditų.
Kreditai, kuriuos studentas turi įgyti, kad įgytų magistro laipsnį:
- Privalomi dalykai: 24 ECTS
- Neprivalomi dalykai: 18 ECTS
- Privalomos stažuotės 6 ECTS
- Magistro baigiamasis darbas: 12 ECTS
- Iš viso kreditų: 60 ECTS
Magistrantūros studijos trunka vienerius metus ir kiekvieną semestrą nustatoma modulinė dalykų grupavimo struktūra:
- Pirmojo semestro pabaigoje studentai turi sugebėti atpažinti pagrindinius edukacinių tyrimų modelius ir įvairias mokslinių tyrimų bei profesinio darbo kryptis, kurios atliekamos dviejuose DOE ir MIDE padaliniuose.
- Antrojo semestro pabaigoje studentai turi įsisavinti pagrindines veiklos sąvokas ir metodus pasirinktose specializacijos srityse pagal dviejų pasirenkamųjų modulių (maršrutų) ir likusių dalykų galimybes.
Pavadinimas apima du skirtingus maršrutus:
- Inovacijos ir kokybė
- Nurodymai ir patarimai
Studentai gali pasirinkti, ar pasirinkti maršrutą, išlaikyti visus atitinkamo modulio dalykus arba laisvai pasirinkti pasirenkamuosius studijų dalykus. Likę pasirenkamieji kreditai turi būti baigti su dalykais iš Bendrojo pasirenkamojo modulio, kol iš viso bus 60 kreditų (12 pasirenkamų kreditų).
Magistrantūros studijose akis į akį mokymo sistema derinama su virtualia sistema. 60% užsiėmimų vyksta asmeniškai, nuo pirmadienio iki trečiadienio nuo 17:00 iki 21:00 val. Likę 40% mokomi per USC virtualų miestelį.
Programos rezultatas
- Išsamiai išmanyti įvairias pedagoginių tyrimų ir švietimo magistrantų įdarbinimo projektavimo sritis.
- Žinoti įvairias specializuotas profesines veiklas (pareigas ir funkcijas), kurias atlieka edukologijos magistrantūros absolventai.
- Ugdykite specialius įgūdžius dirbti patraukliose profesinės intervencijos nišose srityse, kuriose reikalinga specializacija (kokybė, pvz
- mokymasis, skaitmeninio didaktinio turinio kūrimas, individualūs arba instituciniai patarimai, įgūdžių patvirtinimas, tęstinis mokymas, švietimo tyrimai ir inovacijos ir kt.)
- Sukurti mokymo pasiūlymus, kuriuose būtų atsižvelgiama į įvairovės kontekstus ir į lyčių lygybę, lygybę ir pagarbą žmogaus teisėms.
- Tobulinti/baigti švietimo specialistų skersinius įgūdžius, skirtus moksliniams tyrimams, plėtrai ir inovacijoms (MTTP+I), kaip esminius profesinio tobulėjimo pagrindus ir švietimo specialistų teikiamų funkcijų bei paslaugų kokybę.Švietimas jų darbo kontekste.
- Analizuoti pedagoginių tyrimų indėlį ir mokslo žinių gavimo procesus įvairiose specializuotose srityse.
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
- Mokymo proceso dizaineris
- Trenerių treneris
- Atsakingas už mokymus įmonėse
- El. mokymosi proceso dizaineris
- Skaitmeninės medijos ir medžiagų dizaineris
- Mokymų inovacijų ir kokybės vadovas
- Švietimo programų, sistemų, institucijų ir politikos vertintojas
- Mokymo ir institucijų plėtros patarėjas
- Specialistas, ugdantis dėmesį įvairovei
- Švietimo centrų ir įstaigų valdymas
- Švietimo administracijos inspektorius ir prižiūrėtojas
- Asmeninis ir profesionalus konsultantas