Rinkodaros magistras
The University of Texas at Dallas
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Richardson, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
12 - 24 Mėnesiai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 18 276 / per semester
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
May 2024
Įvadas
Rinkodaros magistras (MS rinkodara) yra 36 semestro kreditų valandų studijų programa (12–24 mėnesiai), skirta parengti studentus, siekiančius aukštesnio lygio rinkodaros ar tęsti absolventų programas, toliau tobulinti savo rinkodaros žinias:
- Nereikia jokių išankstinių sąlygų
- Verslo bakalauro laipsnis nėra būtinas (laukiami visi bakalauro laipsnio studentai)
- „MS Marketing“ nėra STEM programa. Viena iš galimybių yra gauti dvigubus MS laipsnius, derinant MS MKT su STEM programa, tokia kaip BUAN ar ITM.
- Orientuota į rinkodarą: rinkitės 11 iš reikiamų 12 kursų rinkodaros srityje
- Dainos apie reklamą ir prekės ženklą, verslo plėtrą, skaitmeninę rinkodarą, klientų įžvalgas ir analizę, produktų valdymą ir rinkodaros valdymą
- Galimi internetiniai kursai, laipsnį taip pat galima atlikti internetu
- Ankstesnė darbo patirtis yra pageidautina, bet nereikalinga
- Ugdyti specifinius ir tinkamus prekybinius įgūdžius
Kodėl verta rinktis rinkodaros magistrantūrą UT Dalase?
Lankstus studijų planas
- Siūlomas pasirinkimas iš šešių takelių ir daugiau nei 60 kursų.
Dėmesys karjeros augimo sritims
- Išmokite paklausių įgūdžių: pvz., Klientų įžvalgos, skaitmeninės, analizės ir kt.
Įsikūręs Dalaso Metropolike
- Žurnalo „ Forbes “ įvertintas kaip „Geriausias miestas darbui“, 2018 m.
Priėmimai
Studijų programa
Rinkodaros magistro studijų programa buvo specialiai sukurta taip, kad atitiktų šiuolaikinės rinkos studentų poreikius, rengdama tuos, kurie siekia aukštesnio lygio rinkodaros pozicijų ar tęsia magistrantūros studijas, kad toliau tobulintų savo rinkodaros žinias.
Mūsų rinkodaros pramonės patariamoji taryba padėjo rengiant programą ir nuolat stebi kursinius darbus, siekdama užtikrinti, kad mokymo programa būtų svarbi komercinėms įmonėms, ir sukuria ateities pramonės lyderius, turinčius sėkmingą karjerą. Vietiniai Amerikos rinkodaros asociacijos ir Amerikos reklamos federacijos skyriai aktyviai dalyvauja mūsų rinkodaros programose ir patariamojoje taryboje.
UT Dalasas yra didesniame Dalaso rajone ir yra daugelio pagrindinių rinkodaros vadovaujamų kompanijų ir reklamos agentūrų, tokių kaip „American Airlines“, „AT&T“, „The Container Store“, „Dr Pepper Snapple Group“, „Fossil“, „Frito-Lay“, „Kimberly-“, buveinė arba svarbi bazė. „Clark“, „KBM-Wunderman“, „JCPenney“, „Pizza Hut“ („YUM“ prekės ženklai), „MARC Research“, „Mary Kay“, „Razor“, „Richards Group“, „Savitz Research“, „Southwest Airlines“, „TargetBase“ ir „TracyLocke“. Be to, UT Dalasą supančiame aukštųjų technologijų verslo telekomunikacijų koridoriuje taip pat yra keletas bendrovių, įskaitant „Alcatel“, „Cisco“, „Ericsson“, „McAfee“, „Texas Instruments“ ir „Samsung“, kurioms reikalingi rinkodaros analitikos, verslo plėtros, skaitmeninės rinkodaros specialistai, ir produktų valdymas.
Programos informacija
Studentai taip pat gali gauti dvigubą MS ir MBA laipsnį, iš viso užėmę 63 semestro kredito valandas (darant prielaidą, kad jie atitinka visus abiejų programų laipsnio reikalavimus).
Reikalavimai laipsniui
Rinkodaros magistras (MS MKT) yra mažiausiai 36 semestro kredito valandų studijų programa, skirta patenkinti studentų poreikius šiandieninėje duomenų valdomoje rinkoje, kurioje eksponentiškai auga duomenys, gaunami iš parduotuvių skaitytuvų ir internetinių operacijų, navigacijai, paieškai ir visai neseniai socialinei žiniasklaidai reikia naujų rinkodaros įgūdžių ir žinių. Studentai gali pasirinkti vieną iš žemiau išvardytų takelių kaip savo studijų programos dalį.
- Reklama ir prekės ženklo valdymas
- Verslo plėtra ir profesionalūs pardavimai
- Skaitmeninė reklama ir rinkodara
- Rinkodaros analizė ir klientų įžvalgos
- Rinkodaros vadyba
- Produkto valdymas
Norėdami pretenduoti į šią studijų programą, reikalingas bakalauro laipsnis (atsižvelgiama į visas pagrindines studijas). Studentai turi išlaikyti 3,0 laipsnio balų vidurkį (GPA) tiek pagrindiniuose kursuose, tiek visuose magistrantūros kursuose, kurie vykdomi pagal studijų programą, išskyrus programos prielaidas norint gauti magistro laipsnį. Baigęs 18 kreditų valandų, studentas turi sėkmingai atlikti praktiką ar praktikumą. Studentai taip pat gali gauti dvigubą MS ir MBA laipsnį, iš viso užėmę 63 semestro kredito valandas (darant prielaidą, kad jie atitinka visus abiejų programų laipsnio reikalavimus).
Būtinas reikalavimas
Studentai, siekdami rinkodaros studijų magistrantūros, privalo baigti MAS 6102 profesinio tobulinimosi kurso vieną semestro kreditų valandą. Laipsnio kreditas neuždirbamas už išankstines programos sąlygas, tačiau įvertinimas, pasiektas pagal būtinas sąlygas, bus įskaitytas į studento pažymių vidurkį (GPA). Visos programos sąlygos turi būti įvykdytos per pirmąjį magistrantūros studijų semestrą kaip laipsnio siekiantis studentas.
Reikalavimai kursui
Pagrindiniai kursai: 15 semestro kredito valandos
- MKT 6301 rinkodaros valdymas
- MKT 6309 rinkodaros duomenų analizė ir tyrimai
- MKT 6310 Vartotojo elgesys
- MKT 6339 „Capstone“ rinkodaros sprendimų priėmimas
- arba MKT 6350 konkurencingos rinkodaros strategija
- OPRE 6301 Statistika ir duomenų analizė
Specializuoti takeliai: 21 semestro kredito valandos
Pasirinkite vieną iš šių keturių specializuotų takelių arba iš rinkodaros valdymo takelio. Studentai gali pakeisti tik vieną trijų semestrų kredito valandos magistro lygio kursą iš bet kurio neriboto kurso / priešdėlio, siūlomo JSOM kaip laisvai pasirenkamą laipsnio plane.
- MKT 6009 rinkodaros praktika (būtina pasirenkama) *
Reklamos ir prekės ženklo kūrimas
- Pagrindiniai reklamos ir prekės ženklo kursai (12 semestro kreditų valandos)
- MKT 6321 Interaktyvioji ir skaitmeninė rinkodara
- MKT 6330 Prekės ženklo valdymas
- MKT 6332 Reklamos ir reklamos strategija
- MKT 6343 Socialinės žiniasklaidos rinkodara ir įžvalgos
- Reklamos ir prekės ženklo pasirinkimo kursai (9 semestro kredito valandos)
- MKT 6340 rinkodaros projektai
- MKT 6341 Rinkodaros automatika ir kampanijų valdymas
- MKT 6342 Marketingo klientų įžvalgų kūrimas
- MKT 6349 „MarTech“ ekosistema
- MKT 6350 konkurencingos rinkodaros strategija
- MKT 6352 rinkodaros žiniatinklio analizė ir įžvalgos
- MKT 6353 klientų analizė ir įžvalgos
- MKT 6V98 rinkodaros praktika
- MKT 6V99 specialiosios rinkodaros temos
- BUAN 6392 (MIS 6392) Priežastinė analizė ir A / B testavimas
- Pasirinkite bet kurį trijų semestrų kredito valandos MKT priešdėlio pasirenkamąjį kursą iš bet kurio kūrinio ar katalogo metų.
Verslo plėtra ir profesionalių pardavimų sekimas
- Pagrindiniai verslo plėtros ir profesionalių pardavimų kursai (9 semestro kredito valandos)
- MKT 6334 skaitmeninio pardavimo strategija
- MKT 6382 profesionalus pardavimas I
- OB 6332 Derybos ir ginčų sprendimas
- Pasirenkami verslo plėtros ir profesionalių pardavimų kursai (12 semestro kreditų valandos)
- I pakopos pasirenkamieji dalykai (labiausiai susiję su šia trasa)
- MKT 6321 Interaktyvioji ir skaitmeninė rinkodara
- MKT 6331 Profesionalių pardavimo organizacijų kūrimas ir valdymas
- MKT 6338 Ryšių su klientais valdymas su „Salesforce“
- MKT 6341 Rinkodaros automatika ir kampanijų valdymas
- BPS 6360 Vadybos ir organizacinės konsultacijos: teorija ir praktika
- OB 6332 Derybos ir ginčų sprendimas
- II pakopos pasirenkamieji dalykai
- MKT 6342 Marketingo klientų įžvalgų kūrimas
- MKT 6V98 rinkodaros praktika
- MKT 6V99 specialiosios rinkodaros temos
- BPS 6332 Strateginė lyderystė
- Pasirinkite bet kurį trijų semestrų kredito valandos MKT arba ENTP pasirenkamąjį kursą iš bet kurio laipsnio plano, takelio ar katalogo metų.
Skaitmeninės reklamos ir rinkodaros takelis
- Pagrindiniai skaitmeninės reklamos ir rinkodaros kursai (12 semestro kreditų valandos)
- MKT 6321 Interaktyvioji ir skaitmeninė rinkodara
- MKT 6343 Socialinės žiniasklaidos rinkodara ir įžvalgos
- MKT 6349 „MarTech“ ekosistema
- MKT 6352 rinkodaros žiniatinklio analizė ir įžvalgos
- Pasirenkami skaitmeninės reklamos ir rinkodaros kursai (9 semestro kreditų valandos)
- I pakopos pasirenkamieji dalykai (labiausiai susiję su šia trasa)
- MKT 6332 Reklamos ir reklamos strategija
- MKT 6334 skaitmeninio pardavimo strategija
- MKT 6341 Rinkodaros automatika ir kampanijų valdymas
- MKT 6353 klientų analizė ir įžvalgos
- MKT 6V99 specialiosios rinkodaros temos
- BUAN 6392 (MIS 6392) Priežastinė analizė ir A / B testavimas
- II pakopos pasirenkamieji dalykai
- MKT 6338 Ryšių su klientais valdymas su „Salesforce“
- MKT 6340 rinkodaros projektai
- MKT 6342 Marketingo klientų įžvalgų kūrimas
- MKT 6350 konkurencingos rinkodaros strategija
- MKT 6V98 rinkodaros praktika
- IMS 6314 Pasaulinė el. Verslo rinkodara
- MIS 6320 duomenų bazių fondai
- Pasirinkite bet kurį trijų semestrų kredito valandos MKT, BUAN ar MIS priešdėlio pasirenkamąjį kursą iš bet kurio laipsnio plano, takelio ar katalogo metų.
Rinkodaros analizė ir klientų įžvalgų sekimas
- Rinkodaros analizė ir klientų įžvalgos pagrindiniai kursai (9 semestro kredito valandos)
- MKT 6353 klientų analizė ir įžvalgos
- „BUAN 6320“ verslo analizės duomenų bazių pagrindai
- arba „MIS 6320“ duomenų bazių fondai
- OPRE 6332 skaičiuoklės modeliavimas ir analizė
- Rinkodaros analizė ir klientų įžvalgos pasirenkamieji kursai (12 semestro kredito valandos iš vienos fokusavimo srities)
- „Analytics Focus“ (12 semestro kredito valandos)
- MKT 6337 Nuspėjama analizė naudojant SAS
- MKT 6340 rinkodaros projektai
- MKT 6347 rinkodaros analizės projektas
- MKT 6V98 rinkodaros praktika
- MKT 6V99 specialiosios rinkodaros temos
- BUAN 6312 Taikomoji ekonometrija ir laiko eilučių analizė
- „BUAN 6320“ verslo analizės duomenų bazių pagrindai
- BUAN 6335 Verslo analizės platformų organizavimas
- BUAN 6340 Duomenų mokslo programavimas
- BUAN 6341 Taikomasis mašininis mokymasis
- BUAN 6345 didelio našumo analizė su SAP
- BUAN 6346 dideli duomenys
- BUAN 6347 Išplėstinė didelių duomenų analizė
- BUAN 6357 Išplėstinė verslo analizė su R
- BUAN 6398 Receptinė analizė
- BUAN 6390 „Analytics Practicum“
- HMGT 6334 sveikatos priežiūros analizė
- MECO 6312 taikomoji ekonometrija ir laiko eilučių analizė
- MIS 6309 Verslo duomenų saugojimas
- MIS 6356 Verslo analizė su R.
- MIS 6334 Išplėstinė verslo analizė su SAS
- MIS 6357 Išplėstinė verslo analizė su R.
- MIS 6380 duomenų vizualizavimas
- OPRE 6359 Išplėstinė duomenų mokslo statistika
- OPRE 6398 Receptinė analizė
- Pasirinkite bet kurį trijų semestrų kreditų valandą MKT arba BUAN arba MECO arba MIS arba OPRE pasirenkamuosius kursus iš bet kurio laipsnio plano, takelio ar katalogo metų.
- Or
- „Klientų įžvalgos“ (12 semestro kredito valanda)
- MKT 6321 Interaktyvioji ir skaitmeninė rinkodara
- MKT 6334 skaitmeninio pardavimo strategija
- MKT 6336 kainų analizė
- MKT 6338 Ryšių su klientais valdymas su „Salesforce“
- MKT 6340 rinkodaros projektai
- MKT 6341 Rinkodaros automatika ir kampanijų valdymas
- MKT 6342 Marketingo klientų įžvalgų kūrimas
- MKT 6343 Socialinės žiniasklaidos rinkodara ir įžvalgos
- MKT 6347 rinkodaros analizės projektas
- MKT 6349 „MarTech“ ekosistema
- MKT 6352 rinkodaros žiniatinklio analizė ir įžvalgos
- MKT 6V98 rinkodaros praktika
- MKT 6V99 specialiosios rinkodaros temos
- BPS 6360 Vadybos ir organizacinės konsultacijos: teorija ir praktika
- MECO 6303 Verslo ekonomika
- BUAN 6392 (MIS 6392) Priežastinė analizė ir A / B testavimas
- MIS 6320 duomenų bazių fondai
- MIS 6380 duomenų vizualizavimas
- Projektavimo valdymas inžinerijoje ir operacijose
- Pasirinkite bet kurį trijų semestrų kreditų valandą MKT arba BUAN arba ENTP arba MIS priešdėlio pasirenkamuosius kursus iš bet kurio laipsnio plano, takelio ar katalogo metų.
Produktų valdymo sekimas
- Produktų valdymo pagrindiniai kursai (9 semestro kredito valandos)
- MKT 6329 Naujų produktų kūrimas
- MKT 6330 Prekės ženklo valdymas
- MKT 6336 kainų analizė
- Produktų valdymo pasirenkami kursai (12 semestro kreditų valandos)
- I pakopos pasirenkamieji dalykai (labiausiai susiję su šia trasa)
- BPS 6360 Vadybos ir organizacinės konsultacijos: teorija ir praktika
- ENTP 6375 technologijos ir naujų produktų kūrimas
- ENTP 6388 Inovacijų valdymas korporacijoje
- MIS 6360 „Agile“ projektų valdymas
- MKT 6331 Profesionalių pardavimo organizacijų kūrimas ir valdymas
- MKT 6342 Marketingo klientų įžvalgų kūrimas
- MKT 6380 įėjimo į rinką strategijos
- Projektavimo valdymas inžinerijoje ir operacijose
- II pakopos pasirenkamieji dalykai
- ENTP 6360 paleisties paleidimas I
- ENTP 6370 Inovacijos ir verslumas
- ENTP 6390 verslo modelio naujovės
- IMS 6310 Tarptautinė rinkodara
- MKT 6332 Reklamos ir reklamos strategija
- MKT 6334 skaitmeninio pardavimo strategija
- MKT 6340 rinkodaros projektai
- MKT 6341 Rinkodaros automatika ir kampanijų valdymas
- MKT 6350 konkurencingos rinkodaros strategija
- MKT 6V98 rinkodaros praktika
- MKT 6V99 specialiosios rinkodaros temos
- Pasirinkite bet kurį trijų semestrų kreditų valandą MKT arba BPS arba ENTP arba OPRE pasirenkamuosius kursus iš bet kurio laipsnio plano, takelio ar katalogo metų.
Marketingo valdymo takelis: 21 semestro kredito valandos
Ši trasa neturi pagrindinių kursų. Studentai gali pasirinkti bet kurią 21 semestro kredito valandą iš žemiau pateiktų kursų. Tačiau ne mažiau kaip devyni semestro kreditų valandos turi būti iš kursų su MKT prefiksu.
Marketingo srities kursai (ne mažiau kaip 9 semestro kredito valandos)
- MKT 6321 Interaktyvioji ir skaitmeninė rinkodara
- MKT 6329 Naujų produktų kūrimas
- MKT 6330 Prekės ženklo valdymas
- MKT 6331 Profesionalių pardavimo organizacijų kūrimas ir valdymas
- MKT 6332 Reklamos ir reklamos strategija
- MKT 6334 skaitmeninio pardavimo strategija
- MKT 6336 kainų analizė
- MKT 6337 Nuspėjama analizė naudojant SAS
- MKT 6338 Ryšių su klientais valdymas su „Salesforce“
- MKT 6340 rinkodaros projektai
- MKT 6341 Rinkodaros automatika ir kampanijų valdymas
- MKT 6342 Marketingo klientų įžvalgų kūrimas
- MKT 6343 Socialinės žiniasklaidos rinkodara ir įžvalgos
- MKT 6349 „MarTech“ ekosistema
- MKT 6350 konkurencingos rinkodaros strategija
- MKT 6352 rinkodaros žiniatinklio analizė ir įžvalgos
- MKT 6353 klientų analizė ir įžvalgos
- MKT 6380 įėjimo į rinką strategijos
- MKT 6382 profesionalus pardavimas I
- MKT 6V98 rinkodaros praktika
- MKT 6V99 specialiosios rinkodaros temos
- MKT 6347 rinkodaros analizės projektas
- Pasirinkite bet kurį MKT priešdėlio kursą iš bet kurio takelio ar būsimų katalogo metų.
Ne rinkodaros srities kursai
- ACCT 6301 finansinė apskaita
- ACCT 6305 Vadovo apskaita
- BPS 6332 Strateginė lyderystė
- BPS 6360 Vadybos ir organizacinės konsultacijos: teorija ir praktika
- BUAN 6312 Taikomoji ekonometrija ir laiko eilučių analizė
- „BUAN 6320“ verslo analizės duomenų bazių pagrindai
- BUAN 6324 Verslo analizė su SAS
- BUAN 6335 Verslo analizės platformų organizavimas
- BUAN 6340 Duomenų mokslo programavimas
- BUAN 6341 Taikomasis mašininis mokymasis
- BUAN 6345 didelio našumo analizė su SAP
- BUAN 6346 dideli duomenys
- BUAN 6347 Išplėstinė didelių duomenų analizė
- BUAN 6357 Išplėstinė verslo analizė su R
- BUAN 6398 Receptinė analizė
- BUAN 6390 „Analytics Practicum“
- ENTP 6360 paleisties paleidimas I
- ENTP 6370 Inovacijos ir verslumas
- ENTP 6375 technologijos ir naujų produktų kūrimas
- ENTP 6380 patekimo į rinką strategijos
- ENTP 6388 Inovacijų valdymas korporacijoje
- ENTP 6390 verslo modelio naujovės
- ENTP 6392 Verslumas socialiniame sektoriuje
- FIN 6301 Finansų valdymas
- HMGT 6334 sveikatos priežiūros analizė
- IMS 6310 Tarptautinė rinkodara
- IMS 6314 Pasaulinė el. Verslo rinkodara
- IMS 6360 Tarptautinis strateginis valdymas
- MECO 6303 Verslo ekonomika
- MECO 6312 taikomoji ekonometrija ir laiko eilučių analizė
- MIS 6309 Verslo duomenų saugojimas
- MIS 6320 duomenų bazių fondai
- MIS 6324 Verslo analizė su SAS
- MIS 6334 Išplėstinė verslo analizė su SAS
- MIS 6356 Verslo analizė su R.
- MIS 6357 Išplėstinė verslo analizė su R.
- MIS 6360 „Agile“ projektų valdymas
- MKT 6343 Socialinės žiniasklaidos rinkodara ir įžvalgos
- BUAN 6392 (MIS 6392) Priežastinė analizė ir A / B testavimas
- MIS 6380 duomenų vizualizavimas
- OB 6301 Organizacinis elgesys
- OB 6332 Derybos ir ginčų sprendimas
- OPRE 6332 skaičiuoklės modeliavimas ir analizė
- OPRE 6359 Išplėstinė duomenų mokslo statistika
- Projektavimo valdymas inžinerijoje ir operacijose
- OPRE 6398 Receptinė analizė
- Pasirinkite bet kurį trijų semestrų kredito valandos BPS arba ENTP arba IMS arba MECO arba MIS arba OPRE priešdėlio kursą iš bet kurio laipsnio plano, takelio ar katalogo metų.
* Studentai gali naudotis MKT 6009 tik pirmajai praktikai, o bet kokia papildoma praktika turi būti baigta kaip MKT 6V98 (ne daugiau kaip 3 semestro kredito valandos). Studentai taip pat gali pakeisti MKT 6009 į MKT 6V98 arba MKT 6321 arba MKT 6399 arba MKT 6340 arba MKT 6343 arba MKT 6350 arba MKT 6347 (rinkodaros analizės projektas), kad įvykdytų praktikos reikalavimus.
KARJEROS GALIMYBĖS
Programos absolventai siekia tokių pozicijų kaip vyriausieji rinkodaros pareigūnai ir viceprezidentai, vadovai ar analitikai funkcinėse srityse, tokiose kaip reklama, prekės ženklas, verslo plėtra, klientų įžvalgos, rinkodaros analizė, skaitmeninė (PPC, SEO, rinkodaros automatizavimas, žiniatinklio analizė, UX) , rinkodaros valdymas ar produktų valdymas.
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.