Skaitmeninio pasakojimo magistras: žaidimas ir kultūros paveldas
University of Skövde
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Norrmalm, Švedija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
SEK 135 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
02 Sep 2024
* bendras studijų mokestis
Įvadas
Programoje „Skaitmeninis pasakojimas: žaidimas ir kultūros paveldo magistro programa“ sukursite pasakojimus ir sužinosite, kaip juos galima integruoti į kompiuterinius žaidimus ir kitas naujas skaitmenines laikmenas, ypač atsižvelgiant į kultūros paveldą. Baigę programą, įgysite žinių, kurios leis dirbti pagal įvairias profesijas, taip pat suteiks pagrindą tolesnėms studijoms aukštesniame lygyje.
Magistrantūros programa prasideda rudens semestre. Jis siūlomas per vienerius mokslo metus (du semestrus).
Programos pradžioje turėsite geras galimybes užmegzti ryšius su išoriniu klientu. Šis klientas gali būti žaidimų įmonė, tyrimų projektas arba viešoji įstaiga (pvz., Vietinė, regioninė ar nacionalinė organizacija, dirbanti su kultūros paveldu). Vėliau visi studijų programos kursai gali būti įtraukti į projektą, kuris bus vykdomas bendradarbiaujant su ta pačia išorine šalimi. Jei jau turėjote pradėti žaidimo projektą kartu su kitais studentais, kviečiame tai įtraukti į studijų programą.
Pagrindinis dėmesys jūsų studijoms
Programa prasideda kūrybiniu projektu, kuris idealiai įgyvendinamas bendradarbiaujant su išorės klientu, ir kursu „Skaitmeninio pasakojimo ir transmedijos akademinės perspektyvos“. Lygiagrečiai su šiuo projektu studijuosite kursą „Naujų medijų naratyvai kaip tyrimų sritis“, kur sužinosite daugiau apie svarbias šios tyrimų srities teorijas.
Paskutinis rudens semestro kursas yra „Akademinių problemų nustatymas gaminant naujas žiniasklaidos priemones“, kur jūs perkelsite savo darbus į kitą lygį. Dirbdami savo specializacijos srityje, atliksite poreikių analizę ir pagaminsite prototipą pagal kliento norus. Klientas yra tikrasis arba fiktyvus klientas, priklausomai nuo to, kokį projektą pasirinkote dirbti.
Pavasario semestro studijų programoje ir toliau įgysite gilesnių teorijos ir metodikos žinių - idealu, kai įgyvendinsite projektą ir specializaciją, pradėjote rudens semestro metu.
Ar ši programa tinka man?
Skaitmeninis pasakojimas: žaidimas ir kultūros paveldas tinka studentams, turintiems išsilavinimą ar profesinį išsilavinimą kompiuterinių žaidimų kūrimo, žaidimų projektavimo, žaidimų mokslo ir žiniasklaidos srityse ar panašiai. Svarbiausia, kad jums įdomu, kaip žaidimai gali skatinti kultūros paveldą ir perduoti juos naujoms auditorijoms ir kartoms. Tai taip pat naudinga, jei turite savarankišką požiūrį ir esate pasirengęs diskutuoti apie naujas idėjas.
Baigę studijas
Sėkmingai baigę studijas, galėsite dirbti su įvairių formų pasakojimais žaidimų pramonėje ar kitose naujose skaitmeninių laikmenų formose. Aukštesnio lygio akademinė kvalifikacija suteikia jums įgūdžių patekti į augančią rinką ir prisidėti prie naujovių diegiant naujas skaitmenines technologijas ir naujas verslo galimybes.
Ši programa suteikia jums žiniasklaidos, estetikos ir pasakojimo dalyko magistro laipsnį ir gali būti derinama su kitomis pažangiausiomis studijomis kompiuterinių žaidimų tobulinimo srityje University of Skövde . Taip pat yra galimybė tęsti studijas papildomus metus, norint įgyti informacinių technologijų magistro laipsnį.
Tyrimai šioje srityje
Šios srities tyrimai vykdomi University of Skövde .
„Pixabay“ / „Pexels“
Priėmimo sąlygos
Norėdami gauti programą, įgykite bakalauro laipsnį (lygiavertį Švedijos bakalauro laipsniui), turintį žiniasklaidos, estetikos ir pasakojimo, kompiuterinių žaidimų ar panašius dalykus.
Kitas reikalavimas yra įrodymas, kad reikia mokytis anglų kalbos žinių, lygiaverčių studijoms vidurinėje mokykloje Švedijoje, vadinamoje 6-uoju anglų kalbos kursu / anglų kalbos B kursu. Tai paprastai parodo tarptautiniu mastu pripažintas testas, pvz., IELTS ar TOEFL arba lygiavertis.
Priėmimai
Galerija
Idealūs studentai
Ar ši programa man tinka?
Skaitmeninis pasakojimas: Žaidimai ir kultūros paveldas tinka studentams, turintiems išsilavinimą arba profesinį išsilavinimą kompiuterinių žaidimų kūrimo, žaidimų dizaino, žaidimų mokslo, medijų ar panašiose srityse. Svarbiausia yra tai, kad jums įdomu, kaip žaidimai gali reklamuoti kultūros paveldą ir perduoti jį naujoms auditorijoms ir kartoms. Tai taip pat naudinga, jei turite savarankišką požiūrį ir esate atviras naujų idėjų aptarimui.
KARJEROS GALIMYBĖS
Baigus studijas
Sėkmingai baigę studijas galėsite dirbti su pasakojimu įvairiomis formomis žaidimų pramonėje ar kitose naujose skaitmeninės medijos formose. Aukštesniojo lygio akademinė kvalifikacija suteikia įgūdžių patekti į augančią rinką ir prisidėti prie naujovių, susijusių su naujomis skaitmeninėmis technologijomis ir naujomis verslo galimybėmis.
Ši programa suteikia medijų, estetikos ir pasakojimo dalyko magistro laipsnį ir gali būti derinama su kitomis pažangiomis studijomis kompiuterinių žaidimų kūrimo srityje Skövdės universitete. Taip pat yra galimybė tęsti studijas papildomus metus, siekiant įgyti informacinių technologijų magistro laipsnį.