Skaitmeninės rinkodaros vadybos magistras
University of Westminster
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 19 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* 16 500 svarų sterlingų – namai 17 000 svarų – tarptautiniai
Masters Online Open Day – vasario 28 d., 12–13.30 GMT
Norėdami sužinoti daugiau apie magistrantūros studijas University of Westminster , prisijunkite prie mūsų internetinės atvirų durų dienos. Pasikalbėkite su kursų vadovais ir esamais studentais internete ir gaukite patarimų dėl
Įvadas
Rinkodaros pasaulį pakeitė skaitmeninės technologijos, todėl lengviau ir pigiau nukreipti klientus ir stebėti pirkėjų elgesį internete.Darbdaviams reikia absolventų, pasiruošusių dirbti duomenų analizės, rinkodaros automatizavimo, naudotojų patirties ir turinio kūrimo srityse – kai kurių pagrindinių įgūdžių, kurių išmoksite skaitmeninės rinkodaros valdymo magistrantūroje.
Nesvarbu, ar jau esate rinkodaros specialistas, siekiantis specializuotis šioje greitai besikeičiančioje srityje, ar galbūt baigėte kitą discipliną ir dabar norite pakeisti karjerą, šiame įdomiame kurse nagrinėjama teorija, įgūdžiai ir atributai, padėsiantys pasiruošti karjerai skaitmeninės rinkodaros valdymo srityje. .
Skaitmeninės rinkodaros bandomoji stovykla įvado metu padeda visiems susipažinti su pagrindinėmis žiniasklaidos priemonėmis, rinkodaros įrankiais ir atsirandančiomis tendencijomis tokiose srityse kaip turinio rinkodara, mašininis mokymasis ir dirbtinis intelektas, prieš studijuojant skaitmeninio vartotojo psichologiją, tyrinėjant klientų keliones ir patirtį bei imantis. žlugdančius novatoriškus metodus.
Vėliau išmoksite stebėti kampanijas pasitelkdami analizę, plėtoti kelių kanalų rinkodaros komunikacijas ir kurti skaitmenines strategijas, pasinaudoję praktine patirtimi mūsų naujausioje skaitmeninės rinkodaros laboratorijoje „Switch 23“, kurioje yra tos pačios „Adobe Creative Cloud“ programos, naudojamos geriausiose agentūrose.
Taip pat turite galimybę dar labiau pagerinti savo įsidarbinimo galimybes studijuodami pasirenkamąjį dviejų dienų trumpą kursą, kuris paruoš jus sėdėti ir išlaikyti pirmojo lygio profesionalų Scrum Master sertifikatą.Web dizaino ir analizės modulyje būsite supažindinti su Scrum, viena iš pirmaujančių judrių projektų valdymo sistemų.Plačiai naudojamas organizacijų visame pasaulyje, jis gali palaikyti nuolatinį svetainių ir kitų skaitmeninių programų kūrimą ir pristatymą.
Pagrindinės priežastys mokytis pas mus
Stiprūs pramonės ryšiai teikia pramonės vadovaujamą veiklą, pvz., svečių paskaitas ir tiesiogines trumpas žinutes su įmonėmis ir rinkodaros agentūromis
Praktikuokite su tomis pačiomis „Adobe Creative Cloud“ programomis, naudojamomis geriausiose agentūrose, specialioje skaitmeninės rinkodaros laboratorijoje „Switch 23“
Sutelkite dėmesį į praktika pagrįstą vertinimą naudodami lankstų baigiamąjį disertacijos projektą arba konsultacinės ataskaitos projektą, kuris atspindi jūsų stipriąsias puses ir interesus
Pasirinktinai darbo vieta įgyti vertingos darbo patirties.Pavyzdžiui, vienas ankstesnis rinkodaros studentas šešis mėnesius dirbo podcast'o asistentu „Mail Online“, o kitas dirbo IBM
Klausykitės ekspertų ir bendraukite su rinkodaros studentais prisijungę prie studentų vadovaujamos Vestminsterio rinkodaros draugijos arba įgyti patirties su studentų vadovaujama Westminster Business Consultants (WBC)
Kodėl studijuoti šį kursą?
- Globalaus miesto vieta
Remiantis mūsų Marylebone miesteliu Londono centre, galėsite mėgautis studijų dideliame pasaulio mieste privalumais. - Sukurkite ryšius
Susisiekite su bendraamžiais, rinkodaros specialistais ir būsimais darbdaviais per mūsų nuorodas su CIM ir IDM. - Būkite pokyčių kūrėjas
Tapkite atsakingu verslo lyderiu, kuris atneša teigiamų, etiškų, įtraukiančių pokyčių.
Profesinė akreditacija
Skaitmeninės rinkodaros valdymo magistrantūros studijos yra akredituotos Chartered Institute of Marketing (CIM) su Graduate Gateway programos statusu.Baigę studijas būsite atleisti nuo 4 lygio „Taikomosios rinkodaros ir planavimo kampanijos“ modulio, kad gautumėte CIM 4 lygio profesinės rinkodaros sertifikatą / Profesionalios skaitmeninės rinkodaros kvalifikaciją, ir nuo 6 lygio modulio „Rinkodara ir skaitmeninė strategija“ iki CIM lygio. 6 Profesionalios rinkodaros diplomas.
Kursas taip pat yra akredituotas Duomenų ir rinkodaros instituto (IDM).
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Skaitmeninė rinkodara greitai tampa vienu iš svarbiausių įgūdžių, kurių reikalauja darbdaviai, nes galimybės pritaikyti ir pritaikyti asmeniniams poreikiams suteikia įmonėms naujų galimybių pasiūlyti didesnę vertę klientams.
Mūsų kursas paruoš jus kurti ir vykdyti skaitmeninės rinkodaros strategiją. Studijų metu, kaip ir darbo vietoje, naudodamiesi socialine žiniasklaida, tinklalapiais, el. paštu ir turiniu nustatysite verslo galimybes ir klientų poreikius.
Tai padeda išsiskirti kreipiantis dėl darbo skaitmeninės rinkodaros komunikacijos, analitikos, elektroninės prekybos ir turinio rinkodaros srityse, įmonės viduje ar agentūrose. Galite pasirinkti specializuotis tokiose srityse kaip mokėjimo už paspaudimą (PPC) arba paieškos sistemų optimizavimas (SEO) arba tęsti profesinį tobulėjimą su CIM.
Universiteto karjeros ir įsidarbinimo tarnyba sukūrė daugiau nei 3000 darbdavių tinklą visame pasaulyje, padėdamas visiems mūsų studentams tyrinėti įdomias galimybes ir karjerą.
- Pasiruoškite darbui
Kursas, sukurtas konsultuojantis su pramonės atstovais, ruošiantis vadovauti skaitmeninės rinkodaros strategijai. - Sukurkite savo CQ
Ugdykite savo kultūrinį intelektą studijuodami kartu su studentais iš daugiau nei 100 skirtingų šalių. - Pagerinkite savo sprendimų priėmimo įgūdžius
Išmokite kritiškai mąstyti ir priimti įrodymais pagrįstus sprendimus naudodami patikimą rinkodaros metriką ir analizę.
Pramonės nuorodos
Daugelis darbuotojų, kurie šiuo metu dėsto šiame kurse, turi didelę profesinę patirtį įvairiuose verslo sektoriuose, o daugelis palaiko ryšius su pramone konsultuodami ir mokydami.
Per mūsų „Alumni Voices“ seriją taip pat išgirsite buvusių rinkodaros magistrantūros studijų studentų, kurie dalinsis patirtimi, įskaitant tuos, kurie dirba pasaulinėse žiniasklaidos grupėse arba yra įkūrę savo rinkodaros konsultacijas.
Darbo vaidmenys
Kursas paruoš jus įvairiems vaidmenims versle.
- Turinio rinkodaros vadovas
- Skaitmeninės rinkodaros paskyros vadybininkas
- Skaitmeninės rinkodaros analitikas
- Skaitmeninės rinkodaros kampanijos vadovas
- Skaitmeninės rinkodaros vadovas
- Skaitmeninis gamintojas
- Vaizdinės reklamos vadovas
- Elektroninės prekybos rinkodaros specialistas
- Mokėjimo už paspaudimą analitikas
- Programinis vadovas
- Paieškos sistemų optimizavimo vadovas
- Socialinių tinklų specialistas
Vestminsterio užimtumo apdovanojimas
Darbdaviai vertina absolventus, kurie investavo į savo asmeninį ir profesinį tobulėjimą, o mūsų Vestminsterio užimtumo apdovanojimas suteikia jums galimybę oficialiai dokumentuoti ir parodyti šią veiklą ir pasiekimus.
Apdovanojimas yra lankstus ir gali būti baigtas savo laiku, apimantis pagrindinę ir pasirenkamą popamokinę veiklą.
Veikla gali apimti patirties įgijimą dirbant ne visą darbo dieną arba stažuotę, užsiregistravimą universiteto vykdomoje programoje, pvz., kuravimą ar mokymą mokykloje, arba internetinių pratimų atlikimą.
Priėmimai
Studijų programa
Šiuo kursu siekiama parengti jus specializuotis planuojant ir taikant skaitmeninės rinkodaros strategijas ir sprendimus, derinant į vartotoją orientuotą, kūrybingą, žiniasklaidos ir rinkodaros komunikaciją su strategine rinkodara, analize ir valdymu. Įvadinės savaitės kursą pradeda skaitmeninė stovykla, padedanti pažinti savo kolegas studentus ir suprasti skaitmeninės reikšmės vaidmenį šiuolaikinėje rinkodaroje. Kursas taip pat turi savo žiniasklaidos kanalus, kuriuose kursite turinį tiek individualiai, tiek bendradarbiaudami (socialinės žiniasklaidos skelbimai, nukreipimo puslapiai svetainėse, programos, tinklaraščiai ir naudotojų patirties dizainas), kad pasiektumėte ir įtrauktumėte auditoriją kaip mokymosi ir vertinimo dalį.
Pirmiausia pristatome vartotojų psichologijos aspektus, atsižvelgiant į didesnį vartotojų pasirinkimą, besikeičiantį technologijų veidą ir globalizaciją. Toliau sutelkiame dėmesį į vartotojų elgseną skaitmeninėje erdvėje ir į tai, kaip organizacijos naudoja skaitmenines technologijas, siekdamos numatyti ir patenkinti jų poreikius.
Praktikoje taikote metodus ir teorijas, susijusias su naujais įsigijimo, konversijos, naudotojų patirties, kampanijos planavimo, kelių kanalų rinkodaros ir vertinimo metodais. Kursite ir išbandysite svetainių prototipus, kad suprastumėte, kaip įvertinti našumą ir kokia taktika skatina srautą ir įsitraukimą.
Baigiamajame projekte atsižvelgiama į jūsų stipriąsias puses, patirtį ir pomėgius: disertacija arba konsultacinė ataskaita, skirta mūsų ar jūsų identifikuotam verslui čia JK ar užsienyje. Jei esate kūrybingas ar analitinis, galite sukurti, pavyzdžiui, vaizdo įrašą ar skaitmeninę kampaniją arba ištirti svetainę, kad suprastumėte skirtingas vartotojų grupes arba konkrečios šalies turinį.
Šie moduliai parodo, ką studijuosite šiame kurse.
Pagrindiniai moduliai
- Skaitmeninė klientų patirtis
- Vartotojų psichologija ir tyrimai
- Skaitmeninė rinkodara ir inovacijos
- Kelių platformų rinkodaros komunikacija
- Skaitmeninės rinkodaros strategija
- Web dizainas ir analizė
- Socialinė žiniasklaida ir turinio rinkodara
- Galutinis pagrindinis projektas
Programos mokestis už mokslą
Stipendijos ir finansavimas
Universitetas yra skirtas remti ambicingus ir išskirtinius studentus ir siūlome įvairias stipendijas reikalavimus atitinkantiems bakalauro studentams, kurie padengia visą ar dalį studijų mokesčių.
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.