Tarptautinio turizmo vadybos magistras
Universidad Rey Juan Carlos T
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 45 / per credit *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
* studentai rezidentai, už kreditą, kainą; 84,07 EUR: studentai nerezidentai, už kreditą, kaina
Įvadas
Ką išmoksiu studijuodamas šį magistrą?
Studentai, turintys Ispanijos universitetinį laipsnį ar kitą Europos aukštojo mokslo erdvės institucijos išduotą laipsnį, leidžiantį šalyje, laipsnio suteikėjui, studijuoti magistro laipsnį.
Tikslai
Magistro laipsnis yra sudarytas iš 60 kreditų ir yra plėtojamas mokslo metais. Kursai, kuriuos sudaro pirmieji 24 kreditai (pagrindai), yra privalomi. Specialybę sudaro 18 pasirenkamųjų kreditų. Magistro disertaciją ir stažuotes galima atlikti per metus. Mokytojo planavimas bus paaiškintas vėliau.
Studentai turi pasirinkti vieną iš dviejų pasirenkamųjų kursų (2 kursas arba 3 kursas)
Kiekvieną specialybės kursą sudaro siūlomi maršrutai: Turizmo kompanijų valdymas ir turistinių vietų planavimas. Į paskutinį kursą įeina UNESCO kursas, apimantis įvairias disciplinas apimančias temas ir seminarus, kurių tikslas yra „Žmogaus paveldo vietų turizmo valdymas“. UNESCO kursai yra UNITWIN universitetų tinklo ir UNESCO paskaitų tema „Turizmas, kultūra ir plėtra“ dalis.
Kursą „Žmogaus paveldo vietų ir miestų studijų atvejai“ sudaro keli seminarai apie žmogaus paveldo vietų ir miestų valdymą, aiškinimą, rinkodarą ir reklamą, kurie papildo likusius kursus, priklausančius 3 moduliui. .
Įgūdžiai
Pagrindinės kompetencijos
- CB6 - turėti ir suprasti įvairių rūšių žinias, kurios sukuria pagrindus ir suteikia galimybę būti originaliems, atsižvelgiant į idėjų kūrimą ir (arba) naudojimą mokslinių tyrimų aplinkoje.
- CB7 - kad mūsų studentai gali naudoti įvairių rūšių žinias ir savo sugebėjimus spręsdami problemas naujoje ar neįprastoje aplinkoje plačiausiame (ar daugiadalykiame) kontekste, susijusiame su šia studijų sritimi.
- CB8 - Tai, kad studentai geba integruoti įvairius žinių tipus ir spręsti sudėtingas teisėjų formuluotes iš informacijos, kuri gali būti išsami ar neišsami, tačiau tai apima apmąstymus apie socialines ir etines pareigas, susijusias su žinių naudojimu ir teisėjai.
- CB9 - studentai gali aiškiai ir be jokių dviprasmybių perduoti savo išvadas, žinias ir paskutines pateiktas priežastis specialiai ir nespecializuotai visuomenei.
- CB10 - kad studentai įgytų mokymosi įgūdžių, leidžiančių tęsti studijas taikant savarankišką arba savarankišką metodą.
Bendrosios kompetencijos
- CG01 - įgykite pažangų specializuotą ir daugiadisciplininį mokymą turizmo srityje.
- CG02 - Gebėjimas dirbti tiek savarankiškai, tiek grupėmis daugiakultūriniame ar daugiadalykiame kontekste.
- CG03 - Susipažinti su akademinio darbo, tinkamo publikuoti mokslinėmis priemonėmis, reikalavimu skatinti darbingumą ir tarpdisciplininį mąstymą.
- CG04 - Gebėjimas panaudoti įgytas žinias ir problemų sprendimo metodą naujoje, platesnėje ir daugiadisciplininėje aplinkoje.
- CG05 - Turėti nuolatinio, savarankiško ir savarankiško mokymosi gebėjimų.
- CG06 - Gebėjimas ugdyti bendravimo gebėjimus skirtingais sprendimų priėmimo procesais ir skirtingomis kalbomis.
- CG07 - geba paaiškinti ir argumentuoti rezultatus specialiai visuomenei ir plačiajai visuomenei.
- CG08 - Gebėjimas sudaryti etinį susitarimą ir socialinę atsakomybę turizmo srityje.
- CG09 - Galimybė naudoti ITC kaip komunikacijos priemones, prieigą prie informacijos šaltinių, duomenų rinkmenų ir dokumentų.
- CG10 - mokėti apibrėžti prioritetus tikslams pasiekti nustatant terminus ir reikalingus išteklius bei kontroliuojant nustatytus procesus.
- CG11 - geba organizuoti informaciją ir įgyti žinių apie įvairius dokumentinius šaltinius.
- CG12 - geba analizuoti visuomenę ir priimti sprendimus kintančioje aplinkoje, pavyzdžiui, turizme.
- CG13 - Skatinti turizmo specialistus skatinti akademinį perdirbimą.
- CG14 - Skatinti mokslinius tyrimus ir augimo koncepcijas turizmo srityje.
Tarpdalykiniai kursai
- CT01 - prisitaikymas prie naujų situacijų
- CT02 - savarankiškas mokymasis
- CT03 - sintezės ir analizės galimybės
- CT04 - informacijos valdymo galimybės
- CT05 - sugebėjimas organizuoti ir planuoti
- CT06 - etinis susitarimas
- CT07 - žodžiu ir raštu bendravimas užsienio kalba
- CT08 - Kitų kultūrų ir tradicijų pažinimas
- CT09 - Užsienio kalbos mokėjimas
- CT10 - kompiuterinės žinios, susijusios su studijų sritimi
- CT11 - kūrybiškumas
- CT12 - tarpasmeniniai sugebėjimai
- CT13 - iniciatyvumas ir iniciatyvumas
- CT14 - lyderystė
- CT15 - kokybės motyvacija
- CT16 - kritinis pagrindimas
- CT17 - įvairovė ir daugiakultūris pripažinimas
- CT18 - problemų sprendimas
- CT19 - Aplinkos temų supratimas
- CT20 - sprendimų priėmimas
- CT21 - komandinis darbas
- CT22 - darbas tarptautiniame kontekste
- CT23 - komandinis darbas tarpdisciplininiu būdu
Konkrečios kompetencijos
- CE01 - žinoti, kaip analizuoti turizmo kelionių agentų santykius per socialinių tinklų analizę.
- CE02 - Interpretuoti verslo informaciją ir efektyviai ją naudoti priimant sprendimus.
- CE03 - Nuodugniai ištirti tarptautines organizacijas, valstybines institucijas ir turizmo socialinės visuomenės organizacijas, globalizacijos pasaulio bendradarbiavimo priemones ir partnerystę.
- CE04 - Išanalizuoti ir palyginti nacionalinę ir tarptautinę sistemą, reglamentuojančią turizmo ir planavimo veiklą, taip pat zoną, siekiant nustatyti intervencijos strategijas agentams, kurie dalyvauja tarptautiniu mastu.
- CE05 - Naudoti inovacijų vadybos pagrindus, efektyvumą ir konkurencingumą valdant turizmo organizacijas (tiek valstybines, tiek privačias organizacijas).
- CE06 - mokėti valdyti kompetentingas turizmo organizacijos funkcinių sričių sritis.
- CE07 - Turizmo organizacijose naudoti specializuotus ekonominio ir finansinio valdymo metodus.
- CE08 - nustatyti valdymo ir kontrolės sistemas turizmo organizacijose.
- CE09 - Išanalizuoti turizmo veiklą ir jos tarptautinę aplinką pavojams aptikti ir pasinaudoti pagrindinėmis galimybėmis.
- CE10 - žinoti planavimo ir zonavimo priemones, taip pat mechanizmus, kurie reguliuoja turizmo veiklą, ir parengti zonavimo pasiūlymą bei numatytos paskirties vietos planavimą.
- CE11 - Suprasti turizmo paskirties vietos struktūros sudėtingumą sisteminiu požiūriu.
- CE12 - apibrėžti ir plėtoti strateginį turizmo srities planą, susijusį su tikslu.
- CE13 - žinoti ir naudoti tvaraus paskirties valdymo ir produktų instrumentus.
- CE14 - žinoti ir naudoti su turizmu susijusias kokybės sistemas bei aplinkos, ekonominį ir socialinį valdymą tvarios turizmo plėtros kontekste.
- CE15 - mokėti analizuoti naujas turizmo tarptautinių rinkų tendencijas, prognozes ir dinamiką.
- CE16 - mokėti kurti naujus turizmo produktus, taip pat transliavimo ir kūrimo strategijas iš turizmo išteklių ir iš anksto apibrėžtos paklausos grupės.
- „CE17“ - suprojektuoti visą turizmo produktų išleidimo ir naujų verslo bei paslaugų projektų kūrimo procesą.
- CE18 - pritaikyti komercinę strategiją atsižvelgiant į kiekvienos turizmo verslo aplinkos ypatybes.
- CE19 - žinoti keletą išlaidų sistemų, kurios turi būti naudojamos valdymo kontrolei ir priimant strateginius sprendimus.
- CE20 - modeliuoti sprendimų dėl produktų ir kainų pelningumą turizmo versle.
- CE21 - žinoti ryšį tarp biudžeto sudarymo ir verslo planavimo.
- CE22 - išaiškinti turizmo verslo rezultatų kortelėje pateiktus rodiklius.
- CE23 - atlikti finansinės atskaitomybės prognozes OOTT.
- „CE24“ - teoriją pritaikyti praktikoje ir pritaikyti bendrąsias biudžeto koncepcijas bei specifinę OOTT aplinką.
- CE25 - išsamiai išmanyti USALI modelį, kaip įrankį, patobulinantį viešbučio departamento valdymą
- CE26 - Optimaliai naudoti naujas informacijos ir komunikacijos technologijas turizmo prekyboje.
- CE27 - mokėti valdyti pažangias naujas rinkodaros strategijas: emocinės ir patirtinės rinkodaros neuromarketingas.
- CE28 - integruoti ir panaudoti įgytas žinias priimant geriausius sprendimus tarptautiniame versle.
- CE29 - naudoti informacines ir ryšių technologijas tarptautinėje srityje: socialiniuose tinkluose ir reputacijos internete valdyme.
- CE30 - Išmanyti turizmo versle plėtojamą darbo praktiką ir procesus per profesinę praktiką.
- CE31 - žinoti darbo metodus, leidžiančius išanalizuoti ir išdėstyti profesinę turizmo veiklą strateginiame ir kompetentingame kontekste, tai yra, įgyti gebėjimą įgyvendinti tinkamas verslo aplinkos valdymo priemones.
- CE32 - būti kvalifikuotas projektuojant, sumanant ir galiausiai įgyvendinant sudėtingus turizmo projektus, naudojant tinkamiausią metodiką.
- CE33 - atlikti literatūros paieškas ir pagrindinių knygų duomenų bazių analizę, siekiant išanalizuoti ir susieti informaciją iš registrų ar ieškoti magistro disertacijų.
- CE34 - Suplanuoti darbo tyrimo plėtrą, atlikti hipotezę ar tyrimo klausimus, įgyvendinti darbo sritį ir pasiūlyti išvadas apie hipotezę ar ankstesnius klausimus, taip pat pateikti ir ginti turizmo srityje gautus rezultatus vadovaujantis mokslinių tyrimų struktūra.
- CE35 - daryti žodines ekspozicijas pagal metodiką, dėl kurios susitarta pagrindinėse tarptautinėse turizmo konferencijose, taip pat rengti tyrimų ataskaitas pagal stiliaus taisykles (APA, Harvard ir kt.), Leidžiančias kitiems žmonėms ar organizacijoms susipažinti su būsimais asmenimis apie turizmo tyrimai.
- CE36 - sudaryti lojalumo planus klientams tarptautinėse turizmo įmonėse.
- CE38 - Parengti rinkodaros ir komunikacijos planus tarptautinėje srityje.
Prieiga ir registracija
Bendrieji atvykimo reikalavimai
Studentų profilis yra tas, kuris turi aukštąjį universitetinį laipsnį ir yra suinteresuotas taikomaisiais tyrimais ir valdymu turizmo srityje.
Tinkamiausi kandidatai studijuoti tarptautinio turizmo vadybos magistro laipsnį yra tie kandidatai, turintys turizmo bakalauro laipsnį ar turintys kitą sritį, pavyzdžiui, ekonomikos, teisinius, socialinius ir humanitarinius mokslus.
Bus atsižvelgiama į šiuos privalumus:
- Akademinis įrašas (50%)
- Anglų kalbos žinios (minimalus B2 lygis) (20%)
- Profesinė turizmo patirtis (20%)
- Specializuotas turizmo mokymas (10%)
Taisyklės ir sąlygos arba specialūs stojamieji egzaminai
- Būtina mokėti anglų kalbos B2 lygį
Jei to prireiks, jis bus vertinamas atsižvelgiant į studento darbo patirtį, jo interesus atsižvelgiant į magistro tikslus, taip pat į jo akademinę patirtį.
Siūlomos sėdimos vietos: 35 vietos. Jei kursas nepasiekia minimalaus studentų skaičiaus, universitetas gali pasirinkti neatidaryti mokymo grupės.
Mokymo programa
I modulis: Pamatai (privaloma)
- Tarptautinė turizmo ekonomika: poveikis ir modeliai.
- Turizmo tyrimų metodai
- Teisinė aplinka turizmo pramonėje
- Valdymo apskaita: planavimas ir kontrolė
- Informacinės technologijos ir sistemos
- Lyderystės ir valdymo įgūdžiai
- Aplinkos tvarumas turizmo pramonėje
- Kiekybiniai sprendimų priėmimo turizme metodai
II modulis: Tarptautinė rinkodaros vadyba (pasirenkama) *
- Tarptautinis rinkodaros valdymas
- Tarptautinės turizmo ir svetingumo konsultacijos
- Strateginis valdymas turizmo pramonėje
- Verslumas turizme: verslo planas
- Pajamų valdymo pagrindai
III modulis: Turizmo vietų valdymas (įtrauktas UNESCO modulis) (pasirenkama) *
- Kultūros paveldo valdymas
- Istoriniai maršrutai ir kultūriniai maršrutai
- Tvarus turizmas natūraliai saugomose teritorijose
- Turizmo paskirties valdymas
- UNESCO pasaulio paveldo vietų pavyzdžių analizė (įvairūs seminarai)
IV modulis: Baigiamasis magistro laipsnio projektas
- Praktika
- Magistro laipsnio baigiamasis projektas
* Kai užbaigsite priėmimo procesą į šį meistrą, prašome pasirinkti iš II modulio arba III modulio dalykų (viena ar kita pusė). Taip yra dėl to, kad kapitonas atsiskleidė šiuose dviejuose maršrutuose.
Stažuotė stažuotėje
Dalyko stažuotės yra mokymo programos dalykas, kurio pagrindinis tikslas yra skatinti visapusišką studento mokymą, praktiškai pritaikant laipsnio metu įgytas žinias, o tai palengvina tiesioginį ryšį su profesine veikla ir suteikia galimybę studentams integruotis į profesinis pasaulis, turintis minimalų patirties lygį. Visos stažuotės yra suprojektuotos taip, kad jose dalyvaujantys studentai įgytų profesinės patirties realiomis situacijomis ir sąlygomis, pritaikydami ugdymo proceso metu įgytas žinias, įgūdžius ir požiūrį laipsnio metu. Šios stažuotės yra svarbi galimybė asmeniniam ir profesiniam studentų tobulėjimui.
Stažuotės yra veikla, kurios studentas vykdo įmonėse, įstaigose ir organizacijose; tai yra, ne universitetuose esančiuose centruose, kurių tikslas yra praturtinti ir papildyti savo universitetines studijas, kartu suteikiant gilesnių žinių, susijusių su įgūdžiais, kurių reikės baigus studijas.
Stažuotės dalyką sudaro dvi fazės:
- Pirma, atliekant praktiką, kuri siūlo profesinę patirtį, susijusią su absolvento profiliu, ir kuri yra parodyta laipsnio patikrinimo ataskaitoje.
- Antra, ataskaitos parengimas.