Vadybos magistras - Tarptautinė strateginė rinkodara
HEC Management School - University of Liège
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Liège, Belgija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 4 175 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
30 Apr 2024
Anksčiausia pradžios data
14 Sep 2024
* Per mokslo metus: 835 € (ES studentai), 4175 € (kitos tautybės)
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Tikslai
- plėtoti šiuolaikinę rinkodaros ir strategijos viziją, atsižvelgiant į IT revoliuciją.
- sukurti pritaikytas strategijas, numatant ir suprasti sudėtingą tarptautinę aplinką, kurioje veikia įmonės.
Tikslinės grupės
Ši programa skirta:
- studentai, norintys transformuoti naujas tendencijas į verslo galimybes;
- studentai, kurie vertina skaičiavimų analizę sprendimų priėmimo procesams paremti.
"Marketingo ir strateginio intelekto" modulis mokomas tik anglų kalba.
Įgūdžiai, įgyti baigus specializaciją
Studentai gebės:
- rinkti, analizuoti ir apibendrinti duomenis, kad padėtų sprendimų priėmimo procesui;
- sukurti ir išlaikyti konkurencinį pranašumą;
- numatyti ir transformuoti naujas tendencijas į verslo galimybes;
- elektroninės rinkodaros ir e. verslo strategijų kūrimas;
- identifikuoti, bendrauti su pagrindiniais veikėjais ir daryti įtaką jiems;
- parengti pasaulines produktų ir paslaugų strategijas.
Diplomas ir konkretūs rezultatai
Pasibaigus šiai specializacijai, studentams suteikiamas "Marketingo specializacijos vadybos mokslų magistras" diplomas.
Karjeros galimybės kaip
- strateginio žvalgybos ekspertas;
- informacijos valdymo ir apsaugos ekspertas;
- mokslinių tyrimų pareigūnas (prognozavimo organizacijos ir tyrimų biurai).
šiose srityse:
- komercinės žinios
- rinkodara
- susiję su stebėsenos veikla (technologija, rinka ir konkurencija).
http://www.hec.ulg.ac.be/en/masters/master-in-management/marketing#digital-marketing-sales-management
Studijų programa
Šis pažengęs magistras suteikia studentams akademinių ir profesinių kompetencijų, kurių jiems reikia vadovaujančioms pozicijoms rinkodaros ir strategijos srityse bet kurioje pasaulio dalyje. Studentai gaus pažangiausius moksliniais tyrimais ir praktika pagrįstą mokymą. Programoje išugdyti įgūdžiai yra svarbūs įvairioms pareigoms į rinką orientuotose organizacijose.
Pagrindinės magistrantūros studijų temos
- Rinkos tyrimai ir statistiniai metodai: išmokti atlikti rinkos tyrimus, analizuoti duomenis naudojant pažangius statistinius įrankius ir metodus, siekiant gauti (vartotojo) įžvalgų ir atitinkamai pritaikyti savo strategiją.
- Marketingo analizė: supratimas, kaip analizuoti (didelius) duomenis, kurie yra prieinami aplinkoje, kad būtų galima priimti duomenimis pagrįstus strateginius sprendimus.
- Skaitmeninės rinkodaros strategija: taktinių sprendimų, susijusių su veiksmingu produktu, kainodara, platinimo ir reklamos sprendimais kūrimas naudojant skaitmeninės rinkodaros koncepcijas ir programas
- Prekės ženklo valdymas: supratimas, kaip strategiškai pozicionuoti, plėsti ir išlaikyti prekės ženklą didėjančio žiniasklaidos poveikio ir vartotojų noro bendrai kurti prekės ženklus kontekste.
- Vartotojų elgsena: procesų, susijusių su individų ar grupių pasirinkimu, įsigijimu, naudojimu ar pašalinimu produktais, paslaugomis, idėjomis ar patirtimi, tyrimas, kad patenkintų poreikius ir norus.
- Strateginė rinkodara: išmokti analizuoti rinkas ir situacijas analitiškai ir strategiškai.
Programos rezultatas
Įgūdžiai, įgyti baigus specializaciją
Studentai gebės:
- rinkti, analizuoti ir apibendrinti duomenis, padedančius priimti sprendimus;
- konkurencinio pranašumo kūrimas ir palaikymas;
- naujų tendencijų numatymas ir pavertimas verslo galimybėmis;
- elektroninės rinkodaros ir elektroninio verslo strategijų kūrimas;
- pagrindinių žaidėjų atpažinimas, bendravimas su jais ir jų įtaka;
- kuriant pasaulines produktų ir paslaugų strategijas.
Diplomas ir konkretūs rezultatai
Baigę šią specializaciją studentams įteikiamas „Vadybos magistro, rinkodaros specialybės“ diplomas.
Priėmimai
Galerija
Akreditacijos
Idealūs studentai
Tikslinės grupės
Ši programa skirta:
- studentai, norintys naujas tendencijas paversti verslo galimybėmis;
- studentai, kurie vertina skaičių analizę, padedančią priimti sprendimų priėmimo procesus.
Modulis „Rinkodara ir strateginis intelektas“ dėstomas tik anglų kalba.
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros galimybės kaip
- strateginės žvalgybos ekspertas;
- informacijos valdymo ir apsaugos ekspertas;
- mokslo darbuotojas (prognozės organizacijos ir tyrimų biurai).
šiuose laukuose:
- komerciniai pranešimai,
- rinkodara,
- pareigybių, susijusių su stebėjimo veikla (technologijomis, rinka ir konkurencija).
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MSc Strateginė Rinkodara
- Guildford, Jungtinė Karalystė
Marketingo strategijos ir duomenų analizės magistras
- Île-de-France, Prancūzija
MSc Strateginė Rinkodara
- South Kensington, Jungtinė Karalystė