ANGLŲ KALBOS UGDYMO MEistras
Ahmad Dahlan University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Yogyakarta, Indonezija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Indoneziečių
Studijų formatas
Susisiekti su mokykla
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Susisiekti su mokykla
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Jul 2023
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Augant mokslui ir technologijoms, poreikiai mokytis anglų kalbos indoneziečiams, ypač intelektualams ir intelektualiems kandidatams (studentams), tampa vis aktualesni. Tai lemia dabartinė anglų kalbos padėtis ar padėtis pasaulyje. Anglų kalba yra viena iš plačiausiai naudojamų kalbų pasaulyje, kuri naudojama kaip bendravimo kalba tiek žodžiu, tiek raštu. Globalizacijos epochoje sustiprėja anglų kalbos padėtis, nes kalba naudojama visose srityse, tokiose kaip:
Mokslas ir technologijos, komunikacija, politika, ekonomika, prekyba, bankininkystė, kultūra, menas ir filmas.
Indonezijos žmonėms anglų kalba yra pirmoji užsienio kalba, kurią turi išmokti ir išmokti mokyklos ir universiteto studentai. Anglų kalba, kuri pirmą kartą mokoma pirmosios vidurinės mokyklos 1 klasėje, pradinėse mokyklose (SD) buvo pradėta taikyti nuo 4 klasės. Kai kurios išsivysčiusios mokyklos net mokiniams pradeda duoti anglų kalbą, nes jie yra 1 klasės. iš tikrųjų yra atotrūkis tarp Indonezijos bendruomenių lūkesčių sustiprėti gerai įvaldant anglų kalbą ir prieinamų žmogiškųjų išteklių, kurie, be kita ko, sugeba mąstyti strategiškai, sugeba planuoti, spręsti problemas ir realiai veiksmai, siekiant sukurti tam tikrą tiltą, kaip nedelsiant pataisyti ir pagerinti anglų kalbos mokymo Indonezijoje kokybę.
Atsižvelgiant į anglų kalbos svarbą tiek išorėje, tiek viduje, manoma, kad „ Universitas Ahmad Dahlan turi dalyvauti rengiant anglų kalbos mokymo magistro laipsnį (S-2) turinčius švietimo darbuotojus, gebančius: (1) kritiškai ir visapusiškai mąstyti, ( 2) Atlikti strateginį planavimą, kuris apima: mokymo medžiagos parinkimą, eiliškumą ar prioritetų nustatymą ir pristatymą, (3) problemų sprendimą, (4) vertinimą ir (5) kontekstualizuoja žmonių raidą, poreikius ir rinkos paklausą. .
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Švietimo magistras (mokytojo vadovas), ESL specialybė
- Campbellsville, Jungtinės Amerikos Valstijos
Taikomosios kalbotyros magistras – anglų kalbos kaip užsienio kalbos mokymas
- Barcelona, Ispanija
Internetinis raštingumo ir antrosios kalbos studijų magistras
- Online USA