Animacijos Ir Interaktyvumo Su Action Script
ICONOS (Research Institute for Communication and Culture)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Buenavista, Meksika
Kalbų studijos
Susisiekti su mokykla
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Jul 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Programos apžvalga
 
Šiuolaikinė visuomenė yra būdinga skaitmeninės technologijos, kurios siūlo šiuo metu statybos įrankiai, lengva naudoti, nes jie yra labai intuityviojo.
Tai leido skaitmeninių produktų patraukli, bet ne visada pakankamai žinių apie tai, kas yra generuojamas. Pageidautina, kad patyręs specialistas skaitmeninėje srityje, kurioje dominuoja projektavimo ir naujų žiniasklaidos programavimo pagrindus, įskaitant interaktyvias išspręsti 2D ir objektinių programavimo.
Dėl šios priežasties, ICONOS (komunikacijos ir kultūros tyrimų institutas), kuria specialybės Animacija ir interaktyvumas su Action Script, parengti specialistai, šioje darbo srityje klesti naujų tikslas.
Šią specialybę mokymo programą studijavo 9 dalykų per metus, ir reikia lankyti vieną dieną per savaitę klasės, nes mes rūpinamės, kad mūsų studentai nuolat dirba, todėl jie gali įdėti šią magistrantūros įgytas žinias praktiškai.
 
 
Bendrasis tikslas
Apmokyti specialistus, kurti animuotus 2D sprendimus, atsižvelgiant į jų sąsajos dizaino ir Objektinis programavimas su Action Script, sukurti skaitmeninės interaktyviosios žiniasklaidos.
 
 
Ypač Tikslai
• Skiria 2D animacijos ir interaktyvumo skaitmeninės terpės projektavimo pagrindai.
• susieti 2D animacijos ir interaktyvumo ištekliai skaitmeninių vaizdo ir garso savybės, skaitmeninės daugialypės terpės kūrimą.
• Pasirinkite valdymo procesus, interaktyvios žiniasklaidos, paprastų ir sudėtingų multimedijos projektų plėtros, vystymo ir gamybos.
• Atpažinti blokai programavimo kalbų su Action Script, siekiant sudaryti ir atkurti skaitmeninės daugialypės terpės dokumentus.
• Integruoti mokslinių tyrimų principus siekiant remti dizainas animacinių kūrinių ir interaktyvios 2D.
• Nustatyti kintamieji ir informatyviai komunikatą skaitmeninės daugialypės terpės, interaktyvios animacijos apie 2D.
• Taikyti 2D multimedijos išteklių projektavimas animacinis sąsajos, interneto puslapius, žaidimas dizainas, projektavimas kūrybinių pristatymai, be kitokių galimų variantų.
• įžeminimo 2D multimedijos darbo nuo etikos formuluotes, siekiant padidinti darbo vietoje.
 
 
Studentų profilis
Absolventams su laipsniais komunikate ar panašias pavardes ar pavadinimus, grafinio dizaino ar panašių pavadinimų, marketingo, kompiuterinių sistemų ar panašias pavardes ar pavadinimus. Taip pat sistemų inžinerijos ar panašias pavardes ar pavadinimus. Kiti laipsnių ir inžinerijos galite įvesti tol, kol jie pagrįsti jų santykis su specialybės mokymo programos turinį. Ji privalo įrodyti, parengiamuosius kursus tiems, kurie iš kitų sričių studijų.
 
 
Rezultatas profilis
Šios specialybės absolventai turės žinių 2D skaitmeninė animacija ir Action Script programavimo kalbą skaitmeninės interaktyviosios žiniasklaidos plėtrą. Taip pat nuorodą garso ir skaitmeninio vaizdo, multimedijos plėtros skatinamas. Pastatas taip pat žinoma kuriant scenarijus animacija nėra sudėtinga, kaip gamybos ir tvirtinimo 2D interaktyvi animacija, procesų vystymosi sąsajas, interneto svetainės, microapplicator švietimo žaidimai, įmonės pristatymus ir kt.
Plėtoti įgūdžius atrankos proceso, jo planavimo ir valdymo link daugialypės terpės interaktyvios animacinis 2D projektavimas, atsižvelgiant į klientų, vartotojų ir kontekstą poreikius. Taip pat pasirinkdami Įrankiai ir jų kalbų objektas
orientuoto programavimo komandų tarpdisciplininio ir tarpdisciplininį darbo.
 
Modifikacija atsakomybę ir įsipareigojimą kurti skaitmeninius projektus požiūris; identifikavimas ir suprasti socialinį kontekstą, kuriame ji veikia, ir kurios leis savo skaitmeninius produktus, vadovauti, siekiant nukreipti plėtros projektų 2D interaktyvios animacijos.
 
 
Patekimo į rinką reikalavimai
- Pateikti paraišką dėl narystės specialybę.
- Pavadinimas laipsnio (originalą ir kopiją).
- Tarnybinį pažymėjimą ar įrodymo procesą (originalą ir kopiją).
- Pažyma apie studijas, pagrindžiančių, kad buvo taikomas 100% laipsnio kreditai (originalą ir kopiją).
- Gimimo liudijimas (originalas ir kopija).
- Vidutinė mažiausiai 8,0 bakalauro studijas. Jei šis vidurkis gali persvarstyti bylą per techninės tarybos Scholar ".
- 6 paso nuotraukos dydžio juoda ir balta.
- Dokumentus, patvirtinančius Gyvenimo aprašymas.
- Aiškinamasis raštas, kodėl norite patekti į specialybę.
- Interviu su specialybės koordinatorių.
- Laiškas rekomendaciją iš mokyklos, ar akademinės vadovas.
Užsienio studentai turi pateikti visus dokumentus, patvirtinti SEP, tinkamai išverstas ir legalizuotas Švietimo ir mokslo ministerija, Užsienio reikalų ministerija ir Meksikos konsulas šalies, kur tyrimai, ir imigracijos dokumentą.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Meistras simbolių animacijoje
- Los Angeles, Jungtinės Amerikos Valstijos
- Valencia, Ispanija
Realaus laiko meno ir vaizdo efektų magistras
- Salzburg, Austrija
MSc Computer Games
- Southend, Jungtinė Karalystė