Ankstyvosios vaikystės ir pradinio ugdymo specifinės didaktikos tyrimų ir inovacijų magistro laipsnis
Universidade Santiago de Compostela
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Santiago de Compostela, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba, Galisų
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 854
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Šis meistras skirtas mokytojams (naujiems ir patyrusiems) ir yra aiškiai atsidavęs švietimo naujovėms. Ji orientuota į mokytojų rengimo tobulinimą ir specializaciją konkrečios didaktikos srityje, įgalinant įgyti edukaciniams tyrimams būtinus tyrimo įgūdžius, kad studentai įgytų žinių ir įgūdžių, reikalingų metodikoms ir įgūdžiams taikyti klasėje.inovatyvias strategijas ir plėtoti mokslinius tyrimus. klasių ir švietimo centrų iniciatyvos. Be to, magistro laipsnis suteikia reikiamą kvalifikaciją, kad lopšelių ir pradinių klasių mokytojai galėtų įtraukti mokslinius tyrimus į savo profesinę karjerą ir taip patekti į oficialias universitetų doktorantūros programas.
Tarpuniversitetinis magistro laipsnis mokslinių tyrimų ir inovacijų srityje specialios ankstyvosios vaikystės ir pradinio ugdymo didaktikos srityje siūlomas Korunjos (La Korunjos miestelis), Santjago (Santjago de Kompostelos miestelis) ir Vigo (Pontevedros miestelis) universitetuose. Ji trunka vienerius akademinius metus, 60 ECTS kreditų apkrova, o į privalomų dalykų bloką žiūrima iš tarpdisciplininės perspektyvos ir globaliu požiūriu. Magistrantūros studijų struktūra, apimanti devynias disciplinų sritis, reikalauja integruotų pastangų, kad būtų pateiktas nuoseklus ir nuoseklus pasiūlymas. Šios pastangos pastebimos trijuose privalomuose dalykuose (Aplinka kaip edukacinis išteklius; Tarpdalykinės patirties analizė; Tarpdalykinių projektų kūrimas). Šiuose tarpdalykiniuose projektuose bandoma atsakyti į šį poreikį, siūlant konceptualų tarpdiscipliniškumo pagrindą, analizuojant patirtį ir gerąją praktiką, vykdomą taikant šį metodą, ir galiausiai padedant studentams parengti daugiadalykinį pasiūlymą, kuris apjungia jų asmeninius rūpesčius, jų poreikius. pradinis mokymas ir profesinės praktikos konteksto ypatybės.
Su šiuo profesionalumo aspektu susijusi viena iš pagrindinių šio magistrantūros studijų funkcijų yra skatinti naujų žinių kūrimą pasitelkiant tam tikros didaktikos edukacinių veiksmų mokslinius tyrimus ir inovacijas. Neabejotina, kad nauji socialiniai ir profesiniai scenarijai reikalauja rengti mokytojus, gebančius skatinti kritinį mąstymą, etiką ir kūrybiškumą per inovacinius procesus ir projektus realiuose kontekstuose.
Taip pat būtina mokyti mokytojus valdyti metodines priemones ir skirtingus tyrimo metodus konkrečioje didaktikoje, suprasti jų specifiką ir problemas, siekiant pertvarkyti inovacijomis ir moksliniais tyrimais pagrįstą švietimą.
Dėl šios priežasties ypatingas dėmesys skiriamas mokslinių tyrimų ir inovacijų santykiams, glaudžiai susijusioms sąvokoms, nes teorinė, praktinė ir metodologinė dabartinių tyrimų krypčių pažanga kiekvienoje konkrečioje didaktikoje yra projektuojama ir apibrėžiama per tobulinimo procesus, vykdomus profesiniuose kontekstuose.
Šis magistras yra aiškiai atsidavęs švietimo naujovėms ir yra orientuotas į mokymo tobulinimą ir specializaciją konkrečios didaktikos srityje bei apmąsto jų sutapimo taškus tarpdisciplininėje sistemoje, kuri negali ignoruoti tiesioginio kontakto su švietimo realybe. Inovatyvių didaktinių požiūrių analizė, konkrečių tyrimo problemų sprendimas ir kt. yra formuojantis uždavinys, kurį galima atlikti tik per išorinę praktiką mokyklose arba mokyklose, kurios yra tiesiogiai susijusios su mumis, todėl tokia praktika buvo laikoma privalomu dalyku. mokymo programoje.
Kita vertus, baigiamasis magistro projektas yra galimybė studentams apmąstyti įgytą mokymąsi skirtinguose dalykuose ir pritaikyti šias žinias konkrečioms problemoms spręsti. Dėl šios priežasties magistro baigiamasis darbas ir išorinės praktikos yra susietos viena su kita taip, kad studentai teoriją galėtų susieti su realiomis ugdymosi problemomis, o tai yra neišvengiamas aspektas, kad specializuotas mokytojų rengimas būtų kokybiškas ir leistų mokytis. naujovių diegimas ir realios švietimo kokybės gerinimas.
Studijų programa
Magistrantūros studijų struktūra sudaroma per vienerius mokslo metus ir 60 ECTS kreditų, kurie paskirstomi taip: 39 kreditai privalomųjų dalykų (į kuriuos įeina 6 kreditai išorinės praktikos, 9 baigiamasis magistro darbas) ir 42 kreditai pasirenkamųjų dalykų ( iš kurių studentai turi įgyti tik 21 kreditą).
Programos rezultatas
Siekiama, kad absolventai, pradėję savo kelionę įvairiose produktyviose srityse, galėtų tai padaryti su mokymais, kurie būtų ne tik išsamesni, bet ir praplėstų jų perspektyvas bei darbo galimybes.
Šis pavadinimas skiriasi ir patrauklus yra įsipareigojimas struktūrinei tarpdisciplininio pobūdžio organizacijai. Taigi, siekiama mokyti studentus per tarpdalykinius projektus, kad įvairūs dabartiniuose reglamentuose numatyti dalykai aktyviai dalyvautų akademiniame laipsnio projekte.
Galerija
Idealūs studentai
Mokslinis smalsumas, skonis mokytis ir skaityti, savarankiško ir bendradarbiaujančio mokymosi gebėjimas, tarpasmeninio bendravimo įgūdžiai, gebėjimas analizuoti ir kritiškai mąstyti, socialinių ir švietimo aspektų, tokių kaip tvarumas ir lygybė, suvokimas, etiškas ir demokratinis įsipareigojimas įvairioms profesinėms sritims. su XXI amžiaus visuomene, iš esmės vis įvairesne ir daugiakultūre.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
PGCE (Primary with Modern Languages)
- London, Jungtinė Karalystė
PGCE (Primary with Mathematics)
- London, Jungtinė Karalystė
Early Years Initial Teacher Training PGCE with EYTS
- Bath, Jungtinė Karalystė