Atsipalaidavimo technikos ir sąmoningumo magistras
Centro Studi Panta Rei
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Milan, Italija
Kalbų studijos
Italų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
138 hours
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 2 700
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Meistras daugiausiai dėmesio skiria kvalifikuotoms atsipalaidavimo, sąmoningumo žinioms ir pateikia trumpą teorinį palyginimą - praktinį net su Eriksono hipnotizuojančiomis technikomis. Studentai vadovaujasi teorinėmis, bet visų pirma praktinėmis žiniomis, kurios suteikia galimybę dalytis patirtimi, o kartais ir pavienių dalyvių vedamą grupę. Ypatingas dėmesys bus skiriamas psichofiziologiniams ir neurofiziologiniams aspektams, kurie padės nukreipti kūno mintis į PNEI modelį.
Gavėjai ir raktiniai žodžiai
Šis magistras skirtas psichologijos absolventams (pirmasis ir (arba) antrosios pakopos laipsnis), psichologams ir psichoterapeutams, absolventams medicinoje su psichologiniu mokymu (specializuojasi arba specializuojasi klinikinėje psichologijoje, psichiatrijoje, neurologijoje).
Raktiniai žodžiai: teorinis-patirtinis relaksacijos metodų palyginimas, meditacija (sąmoningumas) ir hipnozė, psichinės ir neurofiziologinės bazės, PNEI modelis, epigenetika, veidrodiniai neuronai, biologinis grįžtamasis ryšys ir neurofeedback, metodų indikacijos ir kontraindikacijos, mokymas ir tolesnis gebėjimas praktikuoti metodus. apie save, paciento ir grupės klasės valdymą, metodų taikymo lankstumą, kursų planavimą ir rinkodarą.
Dalyvavimas mūsų kapitonu reiškia:
- Įgyti technikų, priemonių, taikomų su puikiais rezultatais įvairiose psichologijos srityse (ypač klinikiniame sektoriuje, sporte, darbe), sveikatingumo ir streso prevencijos bei valdymo srityse. Psichologinėje ir psichoterapinėje srityse jas naudoja visų pakraipų kolegos (pavyzdžiui: pažintinės-elgesio, sisteminės-santykinės, psichoanalitinės, humanistinės ir kt.) Ir sudaro tvirtą pagrindą bendros kalbos vystymuisi.
- Projektavimas į profesinę ateitį: psichologinio, neuromokslo ir PNEI modelio (PsicoNeuroEndocrinoImmunologia) integracija.
Užsisakykite nemokamą magistro programos orientacinį pokalbį be registracijos
Liudijimai studentai ankstesni leidimai
„Poilsis man buvo puiki priemonė. Tai man leido atrasti ir sužinoti daugiau apie save, suprasti savo pagrindines vertybes, susikoncentruoti į savo tikslus, aistringai gyventi savo darbą. Jis taip pat leido man vaikščioti per gyvenimą didesnį ramumą ir pasitikėjimą savimi ir pan. “
(Valentina Morizio)
„Aš sąžiningai nerekomenduočiau meistro visiems, besąlygiškai. Neabejotinai rekomenduoju tiems, kurie šiuo metu jaučiasi turintys išteklių atsiverti ar iš naujo atrasti savo aspektų “.
(Sara Girotti)
„Profesionaliai stimuliuojanti patirtis, intensyvus ir įtraukiantis asmeninis darbas, reikli kelionė ir pan.“
(Agnese Olivato)
"Šis kursas yra tikra vidinė kelionė, norint atrasti įrankį, kuris gali suteikti ramybės, stabilumo, priversdamas atsiminti, kad jūsų kūnas yra mašina, kuri labai gerai veikia be per daug humorinių pakitimų, kuriems mes kasdien be reikalo jį veikiame ir pan."
(Davidas D. Swan)
„Dabar, kai egzaminas baigtas, noriu padėkoti už tikslumą, su kuriuo buvo atliktas meistras, už dėmesį fiziologiniams aspektams, akivaizdžią kompetenciją ir, svarbiausia, už nepaprastą norą priimti bet kokias abejones ir prašymus. palaikymas. Aš taip pat džiaugiuosi dėl egzamino griežtumo, daug naudingesnio už klasikinius „proforma“ testus, kad man būtų grąžintas efektyvus mano mokymosi efektyvumas. Tiesą sakant, didžiąją dalį mano dabartinės laimės lemia tai, kad man atrodo, kad kažkas žino apie atsipalaidavimą, ir išlaikęs tokio tipo egzaminą man padeda tuo labiau patikėti “.
(„Matteo Castilletti“)
"Pasakyti, kad pamokos buvo formuojančios, reikia naudoti eufemizmą ... ir kaip energiją bei pozityvumą, kurį perteikėte kaip mokytojai, ir kaip entuziazmą gilinti į grįžusias namo temas ir pan."
(Adele Callegari)
„Mokytojai turi originalų ir prigludusį mokymo būdą savo asmenybėms. Jie žino ne tik turinį, bet ir aistrą šiam darbui, entuziazmą ir žinių troškulį. Vienas dalykas, kurį pastebėjau, buvo visiškas „intelektualaus savanaudiškumo“ nebuvimas juose. Dažnai ir dosniai dalijamasi klinikine patirtimi ir pan. “
(Sabrina Menozzi)
„Galimybė valdyti klasę, organizuoti ir vesti pamoką asmeniškai, nedelsiant gauti atsiliepimų apie mano ryšį ir vadovavimą grupei. Tai yra tiesioginiai testai, ką turėsiu daryti su būsimomis pacientų grupėmis, kurias rasiu į veidą ir pan. “
(Luca Mazzucchelli)
„Šio meistro patirtis buvo nuostabi. Gražu, nes ji yra išsami ir konkreti, graži, nes jūs davėte įžvalgų, kurios mane suintrigavo, gražios jūsų atvirumui, prieinamumui ir lankstumui “.
(Marta del Bono)
Pagilinti visą liudijimų versiją
Pagrindiniai tikslai apibendrinant
Mūsų tikslai yra skatinti ir didinti gerovę ir gebėjimą praktikuoti meistriškus metodus sau ir kitiems, skatinti savo ir kitų asmeninį ir darbo augimą, pagerinti sugebėjimą susidoroti tiek su ūmiomis, tiek su stresu susijusiomis patirtimis. tai lėtinės mokymosi priemonės, naudingos pelningai dirbant, ir galiausiai, padedančios joms užkirsti kelią perdegimui ir stresui.
Pagrindiniai įgyti įgūdžiai
- Asmeninė savimonės kompetencija, atsipalaiduokite, suvaldykite ir išvenkite streso.
- Asmenų ir grupių, sergančių psichopatologijomis, administravimas ir valdymas (tik tiems, kurie yra psichoterapeutai).
- Asmenų ir grupių sveikatos stiprinimo, streso ligų prevencijos, darbo ir sporto sektorių technikos administravimas ir valdymas.
- Kursų sudarymo ir rinkodaros įgūdžiai.
Metodai ir įrankiai
Meistras daug dėmesio skiria praktikai . Kiekvienoje pamokoje bus trumpas teorinis įvadas į temą ir platus praktikos metodų pritaikymas .
Dalyviai bus pakviesti praktikuoti techniką namuose ir surašyti atitinkamus protokolus , kad būtų galima praktikuoti ir apibendrinti mokymąsi ne per pamoką.
Vaidmenys ir interviu modeliavimas bus atliekami tam, kad būtų galima įsitikinti asmenine patirtimi tiek dirigento, tiek vartotojo interviu metu.
Prieš magistrantą, jo metu ir jo pabaigoje studentas bus paprašytas atlikti psichofiziologinius matavimus (su grįžtamuoju ryšiu), kad būtų įvertinti pagrindiniai jo įgūdžiai (ir tie, kuriuos jis įgis) bei gebėjimas atsipalaiduoti, valdyti stresą ir kad suprastum save. pixel2013 / Pixabay
Pagrindinė magistro programa
A) Praktika sau: kaip skatinti sveikatingumą, užkirsti kelią stresui ir jį valdyti, naudojant atsipalaidavimo metodus.
RMP (progresyvaus raumenų atpalaidavimo) technika, pasak E. Jacobsono:
- Atlikite progresyvaus raumenų atpalaidavimo pratimus.
- Bendra informacija apie atsipalaidavimo praktiką: padėtys, šaudymo pratimai, praktinis dažnis namuose.
- Bendroji informacija apie namuose atliekamą praktiką: laikas, apranga, aplinka, problemų ir sunkumų valdymas, protokolai.
Autogeninis JH Schultzo mokymas:
- Apatinio ciklo pratimai (sunkumas, šiluma, kvėpavimas, širdis, saulės rezginys, šviežia kakta, veidas, akys ir pečių kaklas, sumažinti pratimai). Proporcingi pratimai.
biofeedback:
- Studentų psichofiziologinė apklausa (bazinė linija). Atlikdami bioįtaką, mes išmatuosime pagrindinę, pradinę kompetenciją, susijusią su studento atsipalaidavimu ir streso valdymu, stebėdami, kokie yra pokyčiai laikui bėgant atliekant atsipalaidavimo ir sąmoningumo praktiką. (pastarasis yra aukštesnio lygio magistro laipsnis).
- Pagrindiniai naudojami parametrai: elektromiografija, širdies ritmas, periferinė temperatūra, odos laidumas.
Poilsio metodų indikacijos ir kontraindikacijos.
B) Kaip ir kodėl veikia relaksacijos metodai: relaksacijos neuropsichofiziologija.
- Stresas ir jo valdymas: stresas ir baimė, ūmus ir lėtinis stresas.
- Įvadas į psichoneuroendocrinino imunologiją (PNEI modelis).
- Endokrinologijos ir imunologijos elementai, susiję su relaksacija.
- Centrinė, periferinė ir autonominė nervų sistema (simpatinė ir parasimpatinė): motoriniai, sensoriniai ir autonominiai atsipalaidavimo keliai.
- Griaučių raumenys ir jų funkcionavimas. Įtampa ir raumenų atpalaidavimas.
- Visceralinė atsipalaidavimas: raumenys, atsipalaidavę.
- Kraujo indai: kaip jie veikia ir kodėl jie yra susiję su poilsiu.
- Kvėpavimas: plaučiai, šlaunikaulis ir susiję raumenys.
- Širdis ir kardiocirkuliacinė sistema.
- Virškinimo trakto sistema.
- Anatominiai ir fiziologiniai elementai, skirti suprasti akių, veido, pečių ir nosies pratimus.
C) Kaip treniruotis ir valdyti atsipalaidavimo techniką kitiems: sveikatingumo psichologija, streso valdymas ir prevencija.
- Grupinis atsipalaidavimo praktikos vadovas. Kiekvienoje pamokoje yra dvi praktinės akimirkos, kai reikia atsipalaiduoti. Vieną iš šių dviejų valdys mokytojai, o kitą - nuo antrosios pamokos - mokiniai, kurie vienas po kito vadovaus grupei pamokų metu.
- Grupės valdymas atlikus praktiką ir su ja susijusi psichologinė dinamika.
- Sokratiškas klausimų valdymas grupės valdyme.
- Klinikinių atvejų, kuriuose buvo taikoma atsipalaidavimo praktika, pristatymas.
- Vaidmenų atlikimas ir interviu su studentais modeliavimas psichologinio konsultavimo ir socialinės sveikatos srityje.
Aukštesniojo lygio magistro programa
A) praktika sau: kaip skatinti savijautą, užkirsti kelią stresui ir jį valdyti.
Įvadas į sąmoningumą
- Kas yra Mindfulness? Kuo jis skiriasi (ir kuo jis panašus) nuo atsipalaidavimo metodų ?
- Pastabos apie sąmoningumo istoriją.
- Meditacinė praktika per MBSR (sąmoningumo pagrįstas streso mažinimas - sąmoningumo mažinimo metodas).
- „Mindfulness“ praktikos apžvalga: pozicijos, šaudymo pratimai, praktinis dažnis namuose, protokolai.
- Bendroji informacija apie namuose atliekamą praktiką: laikas, apranga, aplinka, trikdžių valdymas ir sunkumai.
- Praktika su MBSR protokolu: sąmoningumas ir autopilotas; Gyvenimas galvoje; Surinkite išsibarsčiusį protą; Atpažinti baimę; Priimk / paleisk; Mintys nėra faktai; Kaip geriausiai galiu pasirūpinti savimi? Ugdykite ir tobulinkite naujus mokymus.
Biofeedback ir neurofeedback
- Studentų psichofiziologinė apklausa (bazinė linija). Atlikdami bioefektyvųjį grįžtamąjį ryšį ir neurofeedback, mes išmatuosime pagrindinę pradinę studento atsipalaidavimo, meditacijos ir streso valdymo kompetenciją, stebėsime meistro metu ir pabaigoje pokyčius, kurie laikui bėgant pasireiškia Mindfulness praktika.
- Pagrindiniai naudojami parametrai: elektromiografija, širdies ritmas, periferinė temperatūra, odos laidumas, elektroencefalografija.
Protingumo indikacijos ir kontraindikacijos.
B) Kaip praktikuoti ir valdyti kitų protingumą: sveikatingumo psichologija, streso valdymas ir prevencija.
- „Mindfulness“ grupės vedimas ir su ja susijusi psichologinė dinamika.
- Sokratiškas klausimų valdymas grupės valdyme.
- Kiekviena pamoka, išskyrus pirmąją, apima dvi akimirkas, kai grupė yra skirta Mindfulness praktikai. Vieną iš šių dviejų momentų valdys mokytojai, o kitą, pradedant nuo antrosios pamokos, valdys mokiniai, kurie vienas po kito eis per pamokas.
- Visose pamokose vaidinimas ir interviu su mokiniais modeliavimas bus atliekamas psichologinio konsultavimo ir socialinės sveikatos srityje.
C) Kaip ir kodėl veikia relaksacijos metodai ir budrumas: neuropsichofiziologija, genetika ir epigenetika.
- Išsami PNEI modelio analizė: PsicoNeuroEndocrinoImmunologia.
- Smegenų veikla (EEG): ritmas alfa, beta ir teta.
- Neuroplastiškumas ir neurogenezė: kaip keičiasi smegenys.
- Epigenetinė revoliucija: aplinkos poveikis DNR.
- Veidrodiniai neuronai: empatijos grandinės.
D) Patirtinis relaksacijos metodų, budrumo ir hipnozės palyginimas.
- Įvadas į hipnozę: kas yra hipnozė? Kas nėra hipnozė? Teismo sprendimai ir išankstiniai nusistatymai dėl hipnozės. Kuo ji skiriasi nuo atsipalaidavimo metodų ir sąmoningumo?
- Transo ir pasiūlymo apibrėžimas.
- Hipnozės fenomenologija.
- Patarimai apie hipnozės istoriją.
- Pagrindinės hipnozės programos.
- Direkcijos ir netradicinio transo indukcinių metodų pavyzdžiai.
- Praktinė hipnozės patirtis.
- Įvadas į naują Eriksonų hipnozę.
- Trance kaip natūralus reiškinys (įprastas kasdienis transasas) ir neprivalomas. Santykio koncepcija ir terapeuto vaidmuo. Terapinė aplinka: lankstus ir kūrybiškas požiūris. Nauja atsparumo sąvoka. Skaitymas ir pasakojimas Miltonui H. Ericksonui. Paradoksali technika.
E) Įvadas į psichologijos taikomą rinkodarą: kaip sudaryti kursus ir kaip juos reklamuoti.
- Įvadas į rinkodarą, taikomą psichologijai.
- Kaip efektyviai organizuoti kursą: susisteminti tikslus, turinį, išlaidas, nustatyti geriausias siūlomų metodų taikymo sritis.
- Sėkmingų kursinių projektų pavyzdžiai.
Lesly Juarez / Unsplash
Mokytojai ir vadovai
- Marija Cristina Foglia Manzillo: kognityvinės-elgesio orientacijos psichologė ir psichoterapeutė, įtraukta į Lombardijos psichologų tvarką, gydytoja chirurgė, įtraukta į Komo gydytojų ir odontologų ordiną, laisvai samdoma vertė, įkūrėja, lektorė, vadovė Centro Studi Panta Rei . Ji yra atsakinga už to paties centro organizuoto psichodiagnostikos magistro mokymą ir konsultacijas taikant integruotą požiūrį, šio vadovo direktorė. Jis ypač domisi klinikine psichofiziologija, neuromokslais ir PNEI modeliu.
- Dr Nunzio Nast: kognityvinės-elgesio orientacijos psichologas ir psichoterapeutas, įtrauktas į Lombardijos psichologų įsakymą, laisvai samdomas Centro Studi Panta Rei , Centro Studi Panta Rei steigėjas, dėstytojas, vadovas ir vadovas. Jis yra to paties centro organizuotų integruotų konsultacijų magistras direktorius. Pranešėjas ir lektorius konferencijose ir relaksacijos metodų kursuose.
- Dr. Cathia Aldeghi: psichologė, įtraukta į Lombardijos psichologų tvarką, atsipalaidavimo metodų meistrė ir dvejų metų klinikinio konsultavimo ir pažintinio-elgesio bendruomenės integruoto požiūrio magistrė Centro Studi Panta Rei , laisvai samdoma. Ji specializuojasi kognityvinėje psichoterapijoje SITCC Komo mieste. Jis užsiima klinikine ir mokykline psichologija, profesiniu orientavimu ir mokymu.
- Dr. Giuseppe Sacco: psichologas, psichoterapeutas, turintis pažintinę-elgesio orientaciją, Lazio psichologų ordino narys. Specializuojasi psichosomatinėje medicinoje; Psichofiziologijos; Atsipalaidavimo technikos (autogeninės ir Jacobsono treniruotės) ir „Biofeedback“. Pirmiausia jis dirbo dėstytoju, tyrėju ir klinikiniu darbuotoju Psichologijos institute ir Sienos universiteto klinikinės psichologijos magistrantūros mokykloje, o vėliau - to paties universiteto Neurologijos mokslų ir elgesio skyriuje. Šiuo metu jis yra Romos psichoterapijos tyrimų centro (CRP) ir kelių nacionalinių psichoterapijos mokyklų, pripažintų MIUR (Švietimo, universiteto ir mokslinių tyrimų ministerija), profesorius ir vadovas. Jis yra Italijos psichosocialinės medicinos draugijos (SIMPS) valdybos narys, bendradarbiauja su Europos biologinio grįžtamojo ryšio federacija (BFE) ir yra Romos Svarstyklių mokslinės asociacijos, BFE pripažinto kompetencijos centro, prezidentas ir įkūrėjas. Jis yra paskelbęs 8 knygas ir daugiau nei 70 straipsnių psichologijos ir psichoterapijos srityse nacionaliniuose ir tarptautiniuose žurnaluose.
Mokymo asistentai
- Dr. Federico Scimone: psichologas, Lombardijos psichologų ordino narys. Dvejų metų klinikinio konsultavimo ir pažintinio elgesio bendruomenės magistras su integruotu požiūriu „ Centro Studi Panta Rei . Jis specializuojasi AMISI neodikso hipnotizuojančios psichoterapijos mokykloje Milane. Jis specializuojasi naudoti EMDR protokolą. Jis dirba kaip klinikinis psichologas.
- Dr. Giancarlo Nazzareno: klinikinis ir bendruomenės psichologas, įtrauktas į Pjemonto psichologų registrą, atsipalaidavimo metodų meistras Centro Studi Panta Rei . Savanoriškus psichologinius patarimus savanoriškai vykdo Moncalieri (TO) „AC OPEN SPACE“. Skatina individualius ar grupinius atsipalaidavimo planus. Projektuoja ir koordinuoja jutimo laboratorijas ir atpalaiduojančias dienas / savaitgalius sinergijoje su kitomis disciplinomis, susijusiomis su psichine ir fizine gerove.
prižiūrėtojai
Maria Cristina Foglia Manzillo; Nunzio Nasti; Cathia Aldeghi
Meistro trukmė
Meistras yra padalintas į pagrindinį ir aukštesnįjį lygmenis. Kiekvieną lygį sudaro:
8 pamokos (64 valandos) 4 valandos individualios priežiūros .
Iš viso magistro iš viso 138 valandos.
Pamokų tvarkaraštis - pagrindinis lygis
(Šeštadienis) darbo laikas : 10.00 - 13.30 / 14.30 - 18.00; 2020 m . Spalio 3 ir 31 d., Lapkričio 7 d., Gruodžio 12 d .; 2021 m . Sausio 9 d., Vasario 6 d., Kovo 6 d., Balandžio 10 d.
Pamokų tvarkaraštis - Aukštesnysis lygis
(Šeštadienis) darbo laikas : 10.00 - 13.30 / 14.30 - 18.00; 2021 m . Gegužės 8 d., Birželio 5 ir 26 d., Rugsėjo 4 d., Spalio 2 d., Lapkričio 6 ir 27 d., 2021 m . Gruodžio 11 d.
Maksimalus dalyvių skaičius: 15
Mažiausias dalyvių skaičius magistro aktyvavimui: 8
Pastaba: magistro studentams bus pranešta, jei jų pradžia bus atidėta mažiausiai 2 savaites iki numatytos pradžios datos, jei minimalus skaičius nebus pasiektas.
Dalyvio mokestis
Dalyvio mokestis už kiekvieną lygį
(Į kainą įskaičiuotos 4 individualios priežiūros valandos)
- 1 400 EUR: 200 EUR avansas 8 mėnesio įmokos po 150 €
- 1 250 EUR (150 EUR nuolaida) - 1 200 EUR avansas 20000 EUR per antrą meistro pamoką.
Dalyvio mokestis už visą kursą
(Į kainą įskaičiuotos 4 individualios priežiūros valandos)
- 2700 eurų: (100 eurų nuolaida) - 300 eurų išankstinis mokėjimas po 150 eurų mėnesinėmis įmokomis
- 2400 eurų: (300 eurų nuolaida) - 400 eurų avansinė išmoka, 2000 eurų likutis per antrąją meistro pamoką.
Pastaba: kapitonas neapmokestinamas PVM
Atrankos procedūros ir registracija
Norint patekti į meistrą, būtina, išsiuntus Centro gyvenimo aprašymą ir formą, surengti interviu, kurio tikslas - išanalizuoti lūkesčius, požiūrį, motyvaciją, psichines ir fizines dalyvavimo kontraindikacijas, galimas dalyvio abejones ir paaiškinti magistro programą.
Paprašykite kapitono nemokamai, be registracijos
Dalyvavimo pažymėjimai ir diplomai
- Specializacijos diplomą (atsipalaidavimo metodų ir sąmoningumo specialisto) galima gauti įvertinus bendrą nuomonę, išlaikius egzaminus.
- Dalyviai, kurie nelanko bent 80% visų valandų, negalės įstoti į baigiamąjį egzaminą.