Bendruomenės vadybininko ir socialinės žiniasklaidos magistras
Spain Business School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
12 Mėnesiai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 2 850 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Mar 2024
* kreipkitės į savo stipendiją. Galimybė iki 40%
Įvadas
Kas turėtų dalyvauti
Ji skirta visiems žmonėms, norintiems kurti, valdyti, moderuoti, kurti ir vadovauti virtualioms bendruomenėms, sekti sąskaitas ir interpretuoti metrines ataskaitas, kad įvertintų bet kurio prekės ženklo ar įmonės IG. Tiek bendruomenės vadybininko profilis, tiek socialinė žiniasklaida yra paklausūs visų rūšių organizacijų ir vienos iš labiausiai ateitį turinčių profesijų.
tikslai
- Išmokite interpretuoti elgesį, kurį vartotojai turi tinkle, ir žino, supranta bei taiko bet kurios įmonės pagrindus, tačiau iš socialinių tinklų perspektyvos.
- Žinokite, kokius iššūkius vartotojai, įmonės ir jų prekės ženklai patiria socialiniuose tinkluose.
- Strategiškai pozicionuokite savo įmonę RRSS turinio valdymo, socialinės rinkodaros ir klientų aptarnavimo požiūriu.
- Įvaldykite visas bendruomenės valdytojo technikas kiekviename socialiniame tinkle.
- Mokėti įvertinti, analizuoti ir pranešti apie gaunamus rezultatus.
- Be to, visose programose yra keletas pasaulinių tikslų: efektyviai valdyti darbo grupes, mokytis priimti strateginius sprendimus, kurti pasaulinę ir integruotą viziją, valdyti pokyčių valdymą ir užfiksuoti valdymo įgūdžius.
darbotvarkė
1 modulis: pagrindai
- 1 sesija: Technologinė ir teisinė aplinka
- 2 sesija: socialinės žiniasklaidos rinkodaros įvadas
- 3 sesija: įvadas į paieškos sistemų pasaulį
2 modulis: bendruomenės valdytojas
- 1 sesija: bendruomenės vadovas
- 2 sesija: bendruomenės vadovas „Facebook“
- 3 sesija: bendruomenės vadovas „Twitter“
- 4 sesija: bendruomenės valdytojas „Instagram“
- 5 sesija: „LinkedIn“ bendruomenės valdytojas
- 6 sesija: bendruomenės valdytojas sistemoje „Google+“
3 modulis: socialinės žiniasklaidos tvarkyklė
- 1 sesija: strategija socialiniuose tinkluose
- 2 sesija: socialinės žiniasklaidos strategija
- 3 sesija: internetinis reputacijos valdymas
- 4 sesija: skaitmeninė rinkodara
- 5 sesija: klientų lojalumas
- 6 sesija: „Google Adwords I“
4 modulis: duomenų analizė
- 1 sesija: Metrika socialiniuose tinkluose
- 2 sesija: „Google Analytics I“
5 modulis: Įgūdžiai ir priemonės
- 1 sesija: viešas kalbėjimas
- 2 sesija: Rašytinė komunikacija
- 3 sesija: „Hootsuite“
- 4 sesija: „Buzz“
Baigiamasis magistro projektas: visada lydi jūsų ekspertas, projekto vadovas ir studijų vadovas.
Papildoma informacija
Studentai, norintys tai daryti, turi galimybę stažuotis pagrindinėse įmonėse.
Šiuos mokymus gali finansuoti Trišalis fondas.
Studentų nuomonė
Amalia Blanco Polo (2015)
Pirmiausia reikia pabrėžti internetinę platformą, ji yra labai paprasta ir intuityvi.
Kalbant apie magistrantūrą, programa yra labai baigta, dalykai yra labai gerai sudaryti pagal blokus, informacija ir turinys yra labai geri, o kiekvieno dalyko turimas forumas leidžia dalyvauti paprastai, be to, kiekvienas mokytojas atsako labai judriai ir pakviesti dalyvauti. Kalbėdamas, efektyvūs pristatymai, internetinė reputacija, manau, kad tai yra dalykai, kuriuos galima labai pritaikyti kiekvieną darbo dieną. Du labai įdomūs klausimai šiame magistre yra šie: matavimas ir strategija yra pagrindiniai dalykai, be kiekvieno konkretaus socialinio tinklo ir įrankių. Nepaisant to, kad esate internete, bet kuriuo metu nesijaučiate vienišas, kiekvieną mokytoją kontroliuoja, yra praktinių užduočių, egzaminų, tačiau būti nuolatiniam tai yra visiškai priimtina, o svarbiausia yra tai, kad jūs mokotės ir jei dalyvaujate daug geriau.