Dailės terapijos magistras

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Misija

NYU dailės terapijos programa integruoja psichoterapiją ir vaizduojamojo meno praktiką, įtraukdama kūrybinę meno galią į klinikinį vertinimą ir gydymą. Visų pirma, mes skatiname (1) mokslinių tyrimų gebėjimus ir įrodymais pagrįstą klinikinę praktiką, (2) tarpkultūrinę kompetenciją įvertinant socialinio teisingumo problemas ir (3) sklandumą plėtojant naujas žiniasklaidos meno technologijas.

Programos filosofija

Mūsų į asmenį orientuota klinikinė orientacija vadovaujasi humanistiniais ir šiuolaikiniais požiūriais į psichoanalitinę teoriją, apimančią ego psichologiją, objektų santykius, savęs psichologiją ir intersubjektyvumo psichologiją, kurie yra pagrįsti dabartiniais empiriniais tyrimais, ypač prisirišimo ir traumų teorijomis.

Fonas

Niujorko universitetas buvo tapatinamas su dailės terapeutų rengimu nuo šeštojo dešimtmečio, kai iškilioji šios srities pionierė Margaret Naumburg siūlė kursus ir mokymo seminarus absolventams Niujorko universiteto Meno ir dailės profesijų skyriuje. Ši tradicija buvo tęsiama, kai 1973 m. Edith Kramer atvyko į universitetą rengti meno terapijos magistro programos.

Iki 1976 m. Meno terapijos programos magistras buvo gavęs Niujorko valstijos švietimo departamento patvirtinimą, o 1979 m. Niujorko universiteto absolventų dailės terapijos programa buvo viena iš pirmųjų iš penkių programų, gavusių Amerikos dailės terapijos asociacijos patvirtinimą. . Programa parengia studentus išlaikyti Niujorko valstijos licenciją kūrybinio meno terapeuto (LCAT) egzaminui.

Programos tikslai

Parengti kompetentingus pradinio lygio dailės terapeutus pažinimo (žinių), psichomotorinių (įgūdžių) ir emocinio (elgesio) mokymosi srityse.

Programos uždaviniai

Pažinimo (žinios)

Studentai įgys tvirtas klinikinės teorijos žinias, tvirtai suvokdami psichodinamiką. Studentai įgis profesinės etikos kodeksą, kuris vadovaujasi klinikiniu mąstymu sudėtingose situacijose.

Psichomotoriniai (įgūdžiai)

Studentai išmoks praktikuoti dailės terapiją su įvairiomis populiacijomis ir įgis daugiakultūrę kompetenciją, atspindinčią požiūrį į dabartines, globalias socialinio teisingumo problemas.

Afektyvus (požiūris / elgesys)

Studentai sukurs tapatybę kaip dailės terapeutas ir praktikuojantis menininkas, nes klinikinio nusiteikimo, empatijos, užuojautos ir aštrumo pranašumai bus visiškai realizuoti tik ugdant gilų asmeninį kūrybingumą.

Mokymo planas

Programai iš viso reikia 60 kreditų; 39 kreditai yra pagrindiniai dailės terapijos kursai, o 12 kreditų - stažuotė. Likę 9 kreditai yra pasirenkami psichologijos mokslai, pasirenkami iš įvairių kursų, siūlomų kitose NYU absolventų programose, taip pat vietiniuose konsorciumo universitetuose.

Dieninių studijų studentai per semestrą nešiojasi nuo 12 iki 13 kreditų ir baigia programą per 2 metus. Neakivaizdinių studijų studentai perveda nuo 6 iki 9 kreditų per semestrą ir baigia programą per 3 - 6 metus.

Galimos individualios mokymo programos konsultacijos. Nepriklausomai nuo registracijos, ugdymo programos patarimai visada siūlomi grupėse, nes dauguma dieninių studijų studentų mokosi pagal kohortos programą (visi studentai, priimti tam tikrais metais, mokosi ta pačia kursų seka).

Kohortos seka yra skirta optimizuoti pasirengimą klinikinei praktikai. Pirmąją kadenciją studentai veda du pagrindinius kursus. Pirmasis - „Art for Art Therapists“, studijoje įsikūrusi klasė. Čia studentai turi galimybę suprasti ir interpretuoti savo kūrybinius procesus ir produktus, o tai yra būtina norint suprasti jų pačių klinikinio perkėlimo / priešpriešinio perdavimo problemas. Antrasis pagrindų kursas yra dailės terapijos teorija ir praktika. Šis kursas jungia didaktinį mokymąsi klasėje su lauko darbo dalimi, leidžiančia jiems palaipsniui palengvinti klinikinį darbą. Tiksliau, studentai stebi dailės terapijos specialistus, dirbančius realioje klinikinėje aplinkoje, 85–100 valandų.

Paprastai kursai grindžiami vienas kitu, pavyzdžiui, mūsų trijų dienų vaikų, paauglių ir suaugusiųjų dailės terapijos seka. Mūsų tiriamajai klasei siūloma trečioji kadencija rengiantis disertacijai, ketvirta ir paskutinė kadencija.

Visi pagrindiniai kursai yra paskaitų formatas, diskusija klasėje ir įvairus meno patirtis. Užsiėmimai vyksta kas savaitę, per 2½ valandos sesijas, per semestrą - 14–15 užsiėmimų. (Taip pat žiūrėkite siūlomus kursus.)

Stažuotės

Mūsų programa siūlo neįprastas galimybes meno terapijos magistrantams ir visiškai išnaudoja įvairias mokymo galimybes Niujorke, pasaulio meno sostinėje ir vienos iš pačių įvairiausių ir turtingiausiai sudėtingų šalies sveikatos sistemų centre. Visų pirma, psichikos sveikatos srities ekspertų sutelkimas suteikia studentams ne tik puikių stažuočių galimybių įvairiose žinomose vietose, bet ir suteikia galimybę lankytis daugybėje Niujorke vykstančių paskaitų, seminarų, praktinių užsiėmimų ir konferencijų.

NYU absolventų dailės terapijos programa siūlo intensyvią 3 savaičių pasaulinę stažuotę vasarą. Studentai dirba įvairiose vietose, tokiose kaip našlaičių namai, akademinė aplinka, AIDS ligoninės, psichinės sveikatos priežiūros įstaigos, senelių rezidencijos, nepilnamečių ir suaugusiųjų kalėjimai, taip pat ŽIV ir kitos lėtinės populiacijos. Stažuotės vyko Tanzanijoje, Peru, Pietų Afrikoje ir Brazilijoje ir tęsis kitose vietose. Sėkmingi studentai uždirba 3 akademinius kreditus.

Galutinis projektas

Be kursinio darbo ir stažuotės reikalavimų, programos studentai turi baigti esminį projektą (tezę). Darbe turi būti parodytos tiek teorinės žinios, tiek sukaupta klinikinė patirtis. Tai gali būti išsamus atvejo tyrimas, tiriamasis darbas arba kūrybinis ir praktinis pasiūlymas (taikomosios dailės terapija). Pirmasis baigiamojo darbo projektas bus parengtas iki kovo 1 dienos. Vėliau kiekvienas studentas iki balandžio 30 dienos artimai bendradarbiaus su skaitytoju (rėmėju). Skaitytojas paprastai yra programos dėstytojas, tačiau labai specializuotoms temoms šią funkciją atliks išorės ekspertas. Skaitytojas įvertina disertaciją, tačiau, jei skaitytojas ar studentas paprašys antros nuomonės, bus įdarbinamas antrasis skaitytojas. Be išsamaus pasakojimo vertinimo ir komentarų, baigiamieji darbai yra vertinami A – F skalėmis (reikia išlaikyti B – B; leidžiama paeiliui pataisyti).

Baigę darbą studentai pristato savo darbus programos mini konferencijoje. Tai visos dienos renginys, o studentų pranešėjai raginami pakviesti atvykti šeimą, draugus ir kolegas.

Profesinis tobulėjimas

Niujorko universitetui rūpi ir nuolatinis meno terapijos specialistų augimas ir tobulėjimas. Mes įkūrėme po magistro kursus, dominančius dirbančius specialistus, tokius kaip Priežiūros technika. Daugelis abiturientų palaiko ryšį su Niujorko universiteto programa, tarnaujančia kaip srities vadovai, sukurdami papildomas meno terapijos pozicijas ir prisidėdami prie meno terapijos augimo. Kai kurie sėkmingai kuria privačią praktiką bendruomenėse ir pristato savo darbą konferencijose ir simpoziumuose. Be to, mes siūlėme paskaitų ciklus ir simpoziumus, kuriuose pranešėjai skaito meno, meno istorijos, psichoanalizės, psichiatrijos ir psichologijos sritis. Šios specialiosios programos leidžia dailės terapeutams ir susijusiems specialistams plėsti savo žinias ir patirtį.

Paskutinį kartą atnaujinta Rugpjūtis 2019

Apie mokyklą

NYU Steinhardt's one-of-a-kind integration of education, health, the arts, and media studies puts us at the heart of a movement: education for social change.

NYU Steinhardt's one-of-a-kind integration of education, health, the arts, and media studies puts us at the heart of a movement: education for social change. Skaityti mažiau