Dailės magistras ankstyvojo ugdymo
European University Cyprus
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Nicosia, Kipras
Kalbų studijos
Anglų kalba,
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
18 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Dailės programos magistras "ankstyvojo ugdymo" teikia kandidatus atlikti išsamų specializacijos švietimo nuo 3 iki 8 metų amžiaus srityje ir padeda formuoti savo profesinę kompetenciją. Magistrantams yra įrengta įvertinti švietimo teorijas ir naujausi tyrimai, užsiimti savo mokslinius tyrimus ir pasiekti gebėjimą siekti daktaro kvalifikaciją. Jie bus suteikta galimybė įsitraukti ir kritiškai stendą naujausių diskusijų tendencijų ir praktikos srityje vietiniame ir tarptautiniame lygmenyje.
Tikslai ir rezultatai
Bendrieji tikslai
Kursas suteikia pedagogus su giliai suprasti ir specializacijos ankstyvojo ugdymo srityje potencialą, sukuriant atitinkamas aplinkybes, kurios leistų mokytojams iš naujo savo profesinę tapatybę ir / arba turi potencialą tęsti studijas doktorantūros lygio ,
konkretūs tikslai
Kurso tikslas:
- išsamus ir specializuojasi supratimas teorijų ir pagilintas tyrimai, susiję su ankstyvojo ugdymo srityje
- tyrimai Vestuvinis remiantis dabartinių įvykių ir tendencijų
- Raginame studentus kritiškai stendas ir prisidėti prie diskusijų ir praktikos vietos ir tarptautiniu lygiu
Mokymosi rezultatai
Iki programos pabaigos, studentai turi:
- įvertinti ir naujo į dialektinio ir atspindinčiu būdu, jų profesinės ir mokslinių tyrimų tapatybę ir ankstyvojo ugdymo turinio vietos ir tarptautiniu lygiu per (a) nuolatinės jų žinios apie klausimus, susijusius su ankstyvojo ugdymo teoriniu, filosofinė, ir praktinis lygis (b) giliai suprasti jauno vaiko
- dizainas, išsamūs ir pateikti mažas ar didelis masto švietimo tyrimai, kurie daugiausia dėmesio skiriama kokybiniams metodologinių požiūrių
- valdyti kasdienėje praktikoje, kaip pedagogų mokslininkų tęstinio proceso profesinio tobulėjimo kontekste
- gauti informuoti ir gauti tolesnį mokymą apie bendruosius, nurodyta ir specializuotus klausimus pedagoginių ir metodologinių požiūrių per ankstyvojo ugdymo srityje per įvairių šaltinių.
- rinkti ir analizuoti duomenis, remiantis jų patirtimi
- nustatyti klausimus / problemas ir taikyti / įgyvendinti veiksmų planus sprendžiant šias problemas ir gerinti savo veiklą
- valdyti savo praktiką atspindintis būdu
- būti moksliškai kvalifikaciją klausimus, susijusius su dizainu, vykdančių ir kritinių skaitymai švietimo tyrimų
- įvertinti tyrimų rezultatus, kurie yra prieinami mokykloje ar kitose švietimo kontekstuose kritiškai skaityti šiuos rezultatus
- verstis projektavimo ir tyrimų atlikimą ant klasėje lygio, mokyklos Lygmuo ir / ar platesniame kontekste, kuria siekiama atsakyti į konkrečius tyrimo klausimus
- būti supažindintas su šiuolaikinių tendencijų aptarti pagrindines problemas pedagoginio mokslo apskritai ir įvairių švietimo mokslų, visų pirma, per įvairių sričių, pavyzdžiui, sociologijos, antropologijos, istorijos ir lyginamosios švietimo prizmę.
- suprasti ir įvertinti poveikį, kad būtų sprendžiami kylančios iš socialinių dimensijų švietimo turi savo kasdienėje praktikoje
- interpretuoti žinias istorinių, socialinių ir kultūrinių kontekstų, kuriuose gaminami generuoti kritinių interpretacijas ir suvokimą apie švietimo viduje ir iš mokyklos.
- statyti žinių, požiūrio ir įgūdžių, kurie yra pagrįsti giliai suprasti teorijos mokymosi ir aktualiais klausimais, susijusiais su įvairiais pažinimo dalykų ir sričių ankstyvųjų amžių Gyvenimo bet jų bendrą profesinės kompetencijos veislės / spektrą švietimo kontekstuose / sistemas ,
- parengti išsamias / užbaigti planus švietimo veiklą, grindžiamą įvairių modelių, stilių ir mokymosi organizavimo būdų ankstyvojo ugdymo
- diferencijuoti savo požiūrius ir jų mokomąją medžiagą tokiu būdu, kuris atitinka mišrių gebėjimų klasėse poreikius
- Parengti ir įgyvendinti švietimo veiklą ir žinodama dabartinių epistemologinių ir metodologiniais klausimais, kurie yra susiję su kiekviena iš jų.
- plėtoti, įgyvendinti ir vertinti programas per įvairių sričių mokymo programos su mokslinių tyrimų perspektyvos
- prisidėti prie platesnio švietimo gyvenimo konteksto, kuriame jie dirba taip, kad leidžia bendravimą tarp mokyklos - visuomenę ir siūlo autentišką patirtį su vaikais.
Įdarbinimo galimybės
Vaikų darželis mokymas ir valdymas, Vaikų priežiūra į viešųjų ir privačių srityse, politikos formavimą ir tolesnio tyrimo.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Edukologijos magistras
- Sopron, Vengrija
MA in Education: Early Childhood Studies
- Bath, Jungtinė Karalystė
Vaikystės ir jaunystės magistras
- Online United Kingdom