Dizaino ir gaminių valdymo magistras
Fachhochschule Salzburg University of Applied Sciences
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Salzburg, Austrija
Kalbų studijos
Vokiečių kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 semesters
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 363 / per semester *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* + ÖH įnašas
Įvadas
Magistro laipsnis "Dizainas ir produktų valdymas" suteikia išsamių įgūdžių, susijusių su produktų ir paslaugų projektų strategija, projektavimu, įgyvendinimu, valdymu ir testavimu. „Design & Product Management“ reiškia rinkodaros ir dizaino tinklų kūrimą, nori, kad „Design Thinker“ būtų tinkamas vadovaujančioms pareigoms ir įmonės įkūrimui.
Studijų tipas: dieninė. Karjerą įgalinančios dalinės studijos. | Laipsnis: verslo magistras (MA) | Trukmė: 4 semestrai (120 ECTS) |
Studijų vietos per metus: 18 | Studijų vieta: Campus Kuchl | Mokymo kalba: vokiečių |
Mokestis už mokslą: 363 eurai per semestrą + ÖH įnašas |
Kodėl verta įsigyti dizaino ir gaminių valdymo magistro laipsnį Zalcburgo FH Salzburg ?
Transformacijos dizainas ir dizaino lyderystė yra slapta magistro studijų tikslai. Nes dizainas ir rinkodara iš pradžių kelia abejonių. Jie yra vieni didžiausių atliekų gamintojų visuomenėje ir savo geidžiamomis gaminių koncepcijomis skatina žmones išmesti ištisas kartas iš tikrųjų veikiančius prietaisus.
Tačiau šių disciplinų galia taip pat gali būti panaudota kartu siekiant teigiamų socialinių pokyčių, ir būtent į tai turėtų būti sutelktas kursas. Tai puikus socialinis išteklius, glūdintis studijų darbuose ir magistro baigiamuosiuose darbuose. Jie turėtų būti toliau plėtojami ir taip pat turėtų pasireikšti radikaliai naujomis produktų ir paslaugų koncepcijomis. Tiesiog lyderystė.
Tam reikia rimto mokymo. Be atitinkamo kūrybinio pagrindo tobulinimo, svarbios geros empirinės žinios apie pirmiausia kokybinius rinkos tyrimus, rinkodarą ir produktų valdymą, kad būtų galima susidoroti su ateities iššūkiais. Jie ugdo gebėjimus daryti naujovišką poveikį kaip intraverslininkai įmonėje, tačiau kartu gauna įrankius pradėti savo verslą.
Svarbiausi dalykai apie dizaino ir gaminių vadybos magistro laipsnį
Platforma keitimuisi nuomonėmis ir idėjomis, vizijoms
Magistrantūros programa Zalcburgo FH Salzburg siūlo metodinius, mokslinius ir praktinius mokymus tokiose srityse kaip rinkodara ir prekės ženklo kūrimas, dizaino lyderystė, dizaino valdymas, verslo modeliavimas ar dizaino testavimas.
Remdamiesi savo tvirtu pagrindiniu išsilavinimu, magistrantūros studijos suteikia galimybę apmąstyti, apmąstyti visiškai naujas iki šiol apleistas temas bei aspektus ir taip įgyti įgūdžių, peržengiančių vien tik žinių įgijimą.
Projektuose užtenka laiko iš tikrųjų nuodugniai apgalvoti koncepcijas ir sukurti alternatyvas dabartiniams veiksmams. Šios pagrindinės vizijos galiausiai yra mokymo pridėtinė vertė, todėl esate tinkami įmonėms ar pradedantiesiems, nes į šį konceptualų darbą dažnai neatsižvelgiama vykdant vykdomas operacijas.
Inovatyvus beveik 20 metų
verslininkai ir vidaus verslininkai
Laimei, kursą „Design & Product Management“ įkūrė Austrijos baldų pramonės asociacijos pionieriai ir kultūros intelektualai tūkstantmečio sandūroje, nes norėjo sukurti stiprius prekės ženklus Austrijos baldų pramonėje. Kai kurie dalykai per tą laiką pagerėjo – dėka aktyvios daugybės dpm absolventų pagalbos – bet dar yra ką nuveikti. Vis dar galioja: vien tik geros kokybės gaminti neužtenka, ji turi būti suprojektuota taip, kad būtų tinkama tikslinei grupei, ir parduota profesionaliai bei strategiškai. Tik tai, ką galiausiai suvokia klientas, yra kokybė.
Nuo pat pradžių įkūrėjai kurso žurnale rašė: Niekada nesikoncentruokite tik į vieną pramonės šaką, visada prašykite pamatyti didesnį vaizdą. Mokytis iš kitų, nesumažinti sudėtingumo dėl netinkamų paprastumo priežasčių, o iš tikrųjų stengtis siekti tarpdiscipliniškumo ir mąstymo per dizainą – taigi ir įmonės koncepciją – plačiai.
Dizainas yra produkto ir įmonės koncepcija arba, kaip pasakė Otl Aicher: „Dizaineris yra įmonės filosofas“.
KARJEROS GALIMYBĖS
Dizaino ir gaminių vadybos magistro studijų tikslas – patenkinti strategiškai mąstančių dizainerių ir produktų vadybininkų, kurie yra įsitikinę, kad priima sprendimus dizaino klausimais ir kuria sudėtingų ekonomikos, įmonių ir visuomenės problemų sprendimus, poreikį.
Plačios atsakomybės sritys
Absolventai turi perspektyvas kaip dizaineriai ir produktų vadybininkai, dirbantys įvairiose veiklos srityse mažose ir vidutinėse įmonėse arba dizaineriai ar produktų vadybininkai, įdarbinti būtent didesnėse įmonėse, kurių užduotis yra šiose srityse:
- Dizainas: projektavimo proceso valdymas, savarankiškos dizaino kalbos kūrimas, dizaino strategija ir valdymas, gaminio dizainas, vizualizacija ir kt.
- Produkto valdymas: naujų produktų idėjų, strategijų instruktažas, projektų valdymas, rinkos tyrimai, priėmimo analizė, prekės ženklo identitetas, prekės ženklo kūrimas, įmonės identitetas, platinimas, POS ir kt.
- Plėtra: tyrimai ir strategija, gaminių ir dizaino bandymai, naujos medžiagos ir funkcijos, kokybės valdymas ir kt.
- Žiniasklaida: meno kryptis, reklama, grafika, pakuotė, komunikacija ir kt.
Įmonės šiandien taip pat susiduria su iš esmės prisotintų ir globalizuotų vartojimo prekių rinkų, sparčių inovacijų ir nuolat kintančių vartotojų poreikių problema. Kad neatsiliktume, įmonėse vis didesnę reikšmę įgyja dizainas. Išsiskyrimas nuo konkurentų ir visiškai naujų atsakymų į mūsų laikų poreikius kūrimas yra lemiami tvarios įmonės sėkmės kriterijai (plg. Eser, S./Leube, M. (red.) (2017): Apvalus dizainas praktikoje. Naujos, atsinaujinančios žiedinės ekonomikos kūrimo strategijos ir koncepcijos).
Todėl ruošiame strategiškai mąstančius dizainerius ir produktų vadybininkus, kurie yra įsitikinę, kad priima sprendimus dizaino klausimais, sistemingai mąsto apie naujoves ir elgiasi planingai bei moksliškai.
Studijų programa
kurso struktūra
Kūrybinis vizionierius. Strategiškai. dizaino lyderystė.
Iš esmės dizaino ir gaminių vadybos magistrantūros studijų struktūra yra tokia, kad teorinis ir metodinis turinys pradžioje intensyviai dėstomas ir laikui bėgant mažėja, kad ketvirtą semestrą būtų galima skirti tik magistro darbui:
- Pirmas semestras: esminiai pagrindai ir, priklausomai nuo ankstesnio išsilavinimo, koregavimo kursai, tarpdisciplininis dizaino, rinkodaros, technologijų, projektų valdymo ir inovacijų įgūdžių gilinimas.
- Antrasis/trečiasis semestras: giluminės studijos, moksliniai tyrimai, strategijos kūrimas ir eksperimentinių projektų kūrimas, įkvėpimas per ekskursijas (privalomas) ir semestras užsienyje vienoje iš daugelio mūsų partnerių institucijų (pageidautina 3 ir (arba) 4 semestre).
- Ketvirtasis semestras: Magistro baigiamasis darbas (galima ir bendradarbiaujant su įmonėmis arba semestrą užsienyje).
Magistro laipsnis gali būti įgytas kaip studijų dalis. Kiekvieną semestrą baigiama 15 ECTS, o ne 30 viso laipsnio. Dalyvavimas dažniausiai yra privalomas.
Specializacija ir pasirinkimai
Magistrantūros programa siūlo kreditus, kuriuos galima laisvai pasirinkti kiekvieną semestrą individualiam dėmesiu. Be daugelio pasirenkamųjų dalykų, planuojamos specializacijos:
Galimos šios specializacijos, kurios taip pat sudaro teminius magistro darbų blokus:
- Strategija ir tyrimai: teorinės / empirinės visuomenės ir profesinės srities studijos, skirtos tyrimų poreikiams ir, remiantis tuo, naujomis paslaugų ir produktų kategorijomis, taip pat strateginė dramaturgija, skirta interjero ar parduotuvių dizainui.
- Verslumas / Intrapreneurship: nauji verslo modeliai ir už juos slypinčios prekės, paslaugų, pardavimo ir produktų koncepcijos, pvz., projektas „Amenite“ arba, pavyzdžiui, daug užblokuotų „Recaro“ ar „Daimler“ darbo vietų.
- Apvalus dizainas: vizualinis naujausių medžiagų, gautų iš medžiagų tyrimų, naudojimas, pvz Projektas Scramble arba Merhaba.
- Žiedinė ekonomika: nauji verslo modeliai ir perdirbamas bendras modelio vaizdas
- Circular Society: nauja gyvenamoji aplinka ir dizainai, turintys ilgalaikį poveikį
orientacija į projektą
Nuo pirmojo semestro privalomuose komandiniuose ir individualiuose projektuose norima stiprinti individualias stipriąsias puses, o silpnąsias – palaipsniui tobulinti. Mokymo programa ir visas studijų kursas yra orientuoti į sudėtingų prekės ženklo / paslaugų / produktų projektų darbą. Intensyvus projekto instruktavimas ir patarimai lydi mokinius nuo pat pradžių.
teorija ir refleksija
Teoriniai dalykai suteikia reikiamas priemones aukšto lygio projektams rengti. Jų išbandymas padidina gebėjimą apmąstyti ir ginčytis.
komanda ir bendravimas
Studentai mokosi lyderystės valdyti save, kūrybines komandas ir sudėtingus projektus. Kurso metu išmokstama įtikinamai pristatyti idėjas ir sprendimus bei bendrauti su įvairiomis suinteresuotųjų šalių grupėmis.
Tarpdisciplininis komandinis darbas
Įvairių bakalauro laipsnių dizaineriai, vadovai ir technikai kartu kuria novatoriškas koncepcijas ir tvarius sprendimus. Įvairios kompetencijos ir profesinės žinios sujungiamos tarpdisciplininėse projektų komandose.
Studijų pabaigoje rašysite magistro darbą. Tikslas yra pasiekti tokio apdorojimo gylį, kad būtų ieškoma naujų verslo ir visuomenės galimybių. Studentai turi nuspręsti, ar tai vizionieriškas tyrimas, ar prekės ženklo/paslaugos/produkto koncepcija, kurią galima įgyvendinti nedelsiant.
semestrą užsienyje
Dizaino ir gaminių valdymo sritys yra itin tarptautiniu mastu orientuotos. Štai kodėl mes aktyviai remiame buvimą užsienyje kaip dalį jūsų mokymų adresu FH Salzburg .