Dizaino, vaizdinės ir daugialypės terpės komunikacijos magistro laipsnis
Sapienza University of Rome
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Rome, Italija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 1 500 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
29 Jul 2024
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
* per mokslo metus
Įvadas
Dizaino, vaizdinės ir daugialypės terpės komunikacijos magistro programa (LM-12), įkurta 2007–2008 m. Ir dabar prieinama ir anglų kalba, yra antrojo lygio mokymo programa dizaino srityje, kurios tikslas - apmokyti dizainerį sugeba įsivaizduoti ir valdyti komunikacinius artefaktus, sąveikaujančius su kasdieniu gyvenimu turinio, estetinių ir technologinių aspektų atžvilgiu, nesvarbu, ar jie analogiški, ar skaitmeniniai.
Dvejų metų laikotarpiu dizaino, vaizdinės ir daugialypės terpės komunikacijos absolventai įgyja įgūdžių, įrankių ir metodikų, susijusių su komunikacinių artefaktų dizainu ir gamyba tipografijos, grafikos, reklamos ir leidybos, daugialypės terpės, interaktyvios ir hipermedijos komunikacijos srityse. , apčiuopiamų ir nematerialių artefaktų projektavimas ir kūrimas, taip pat spektaklių ir eksponatų dizaino sektoriui.
Mokymo veikla susijusi su šiomis pagrindinėmis teminėmis kryptimis: tapatybės dizainas (ty institucinis ir įmonės įvaizdis bei glaudus jo ryšys su paslaugų dizainu); šriftų, redakcinės grafikos, informacinių ir ryšių sistemų (infografikos), komunalinių paslaugų komunikacijos projektavimas; daugialypės terpės ir interaktyvus dizainas ir komunikacija, kinetinė grafika, filmai ir naujųjų laikmenų dizainas; atliekantis dizainą ir eksponatų dizainą.
2020–2021 m. Programos leidime, kuriame taip pat siūloma tik anglų kalba mokoma mokymo programa, yra 8 integruotos laboratorijos, iš kurių 3 susijusios su vizualiniu ir grafiniu dizainu, 3 integruotos laboratorijos, susijusios su daugialypės terpės dizaino sritimi, parodų dizaino laboratorija ir Galutinės sintezės laboratorija. Fotografijos, vaizdo įrašų, grafikos, elektronikos ir skaitmeninių menų kursai, taip pat kultūros procesų sociologijos, pramogų mokslų, kino, teatro ir televizijos bei kompiuterių indėliai. Taip pat yra inžinerijos.
Absolventai galės dirbti tiek kaip laisvai samdomi darbuotojai, tiek kaip vadovai ar komandos vadovai įmonėse ar komunikacijos agentūrose ar kitose organizacijose, kuriose bendravimas yra neatskiriama korporacijos misijos dalis.
Priėmimai
Studijų programa
Pirmi metai
Pirmas semestras
- Knygos dizainas ir tipografija
- Kompiuterinės grafikos ir žaidimų studija
- Vaizdo ir pasakojimo studija
- Elektroninių ir skaitmeninių technologijų principai ir praktika
Antro semestro
- Viešojo intereso komunikacijos studijos dizainas
- Spektaklio dizaino studija
- Multimedijos dizaino studija
Antri metai
Pirmas semestras
- Dizaino ir grafikos kalbų studija
- Parodos dizaino studija
- Informacinio dizaino studija
Antro semestro
- Kiti naudingi įgūdžiai, norint įsilieti į darbo pasaulį
- Mokinio pasirinkimu
- Paskutinis egzaminas
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Kursas suteikia įgūdžių, leidžiančių atlikti šiuos profesinius vaidmenis:
- Meno vadovas ir kūrybos vadovas
- Skaitmeninis dizaineris
- Informacijos dizaineris
- Sąsaja / UX dizaineris
- Judesio dizaineris
- Sąveikos ir žaidimų dizaineris
- Vaizdo įrašų kūrėjas
- Skaitmeninio švietimo dizaineris
Šiuos skaičius galima rasti šiuose sektoriuose
- Tradicinės redakcinės paslaugos strateginiams ir produktų planavimo vaidmenims;
- Viešosios ir privačios organizacijos, skirtos strateginiam ir gaminio projektavimui komunikaciniu būdu skirtų profilių projektams;
- Konsultacinės agentūros, įskaitant strategines, grafinės reklamos ir prekės ženklo bei produktų tapatybės komunikacijos klausimais;
- Į dizainą orientuotoms įmonėms ir startuoliams;
- Švietimo paslaugos formaliame ir neformaliajame kontekste strateginio dizaino planavimo vaidmenims.