Ekonomikos ir verslo administravimo magistrantūra - pasaulinė rinkodara ir vartotojų kultūra
University of Southern Denmark
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Odense, Danija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
01 Sep 2024
* nemokama viso laipsnio studentams iš Šiaurės šalių arba iš ES/EEE šalių ir Šveicarijos; 4 250 EUR už semestrą studentams, turintiems ne ES/EEE pilietybę arba ne Šveicarijos pilietybę
Įvadas
Ši unikali programa paruošia jus kintančiam rinkodaros ir komunikacijos vaidmeniui sparčiai besivystančioje globalizuotoje kultūrinėje ekonomikoje. Tai moko jus suprasti rinkodaros ir kultūros santykius kaip pagrindą prisitaikyti prie kultūrinių skirtumų ir reaguoti į šiuolaikinius iššūkius ir tendencijas vartotojų visuomenėse visame pasaulyje. Jūs išmoksite taikyti kultūrinio prekės ženklo valdymo principus ir atlikti etnografinius rinkos tyrimo metodus, kad gautumėte gilias ir turtingas įžvalgas apie vartotojų kultūrą.
Priėmimai
Studijų programa
Programos struktūra
Programa orientuota į sociokultūrines vartojimo, rinkodaros ir prekės ženklo kūrimo perspektyvas, taip pat į etnografinius rinkos tyrimų metodus, naudojant pažangią rinkodaros teoriją. Jus mokys tarptautinė mokslininkų grupė, tyrinėjusi vartotojų kultūrą nuo poliarinio rato iki Amazonės ir nuo YouTube iki Sahelio zonos. Taip pat įgysite įgūdžių analizuoti pagrindinius socialinius ir kultūrinius principus ir logiką, skatinančius globalizacijos procesus ir jų pasekmes rinkoms, korporacijoms ir vartotojams.
Programos rezultatas
Mokymosi rezultatai
Specialios kompetencijos pasaulinės rinkodaros ir vartotojų kultūros profiliui
Pagrindinė profilio sritis yra pasaulinė rinkodara ir vartotojų kultūra. Šio profilio absolventai turės daugiau žinių apie pagrindinius dalykus: socialines ir kultūrines vartojimo, rinkodaros ir prekės ženklo kūrimo perspektyvas, taip pat etnografinius rinkos tyrimų metodus, naudojant pažangią rinkodaros teoriją.
Be to, kandidatai turės žinių ir įgūdžių, kad galėtų analizuoti pagrindinius socialinius ir kultūrinius principus ir logiką, skatinančius globalizacijos procesus ir jų pasekmes rinkoms, korporacijoms ir vartotojams. Galiausiai, absolventas įgis kompetencijų analizuoti šiuolaikinius marketingo ir kultūros ryšius bei valdyti skirtingų kultūrų panašumus ir skirtumus bei taikyti šiuolaikinius kultūrinio prekės ženklo vadybos principus ir etnografinės rinkos tyrimo metodus globalėjančioje kultūros ekonomikoje.
Ekonomikos ir verslo administravimo magistrantūros bendrosios kompetencijos
Visi University of Southern Denmark ekonomikos ir verslo administravimo magistro profiliai turi tas pačias bendrąsias kompetencijas. Kiekvienas profilis turi specialią sritį, kurioje absolventas įgis konkrečių žinių, įgūdžių ir kompetencijų. Žemiau galite perskaityti apie Campus Odense siūlomų į mokslinius tyrimus orientuotų programų bendrąsias kompetencijas ir konkrečias sritis.
Žinios ir supratimas
Ekonomikos ir verslo administravimo magistro programa suteikia žinių, kurios profilio centre yra pagrįstos aukščiausiais tarptautiniais tyrimais studijų srityje. Absolventas geba suprasti ir moksliniu pagrindu reflektuoti studijų krypties/krypčių žinias ir geba identifikuoti aktualius mokslinius klausimus.
Įgūdžiai
Absolventas gali kvalifikuotai parinkti ir taikyti mokslinius metodus ir teorijas kiekybiniams ir kokybiniams duomenims rinkti ir analizuoti, siekiant apibūdinti ir kompleksiškai analizuoti įmonės vidines ir išorines sąlygas bei su šiomis sritimis susijusius teorinius klausimus. Absolventas, remdamasis atlikta analize, gali sukurti naujus analizės modelius ir problemų sprendimus. Absolventas gali perteikti savo žinias ir diskutuoti su kolegomis, vadovybe, supančia visuomene profesiniais ir moksliniais klausimais.
Kompetencijos
Ekonomikos ir verslo administravimo magistras profilio srityje gali valdyti sudėtingas, nenuspėjamas ir reikalaujančias naujų sprendimų modelių darbo ir tobulėjimo situacijas. Absolventas gali savarankiškai inicijuoti ir įgyvendinti profesinį ir tarpdisciplininį bendradarbiavimą bei prisiimti profesinę atsakomybę. Absolventas gali savarankiškai prisiimti atsakomybę už savo profesinį tobulėjimą ir specializaciją. Ekonomikos ir verslo administravimo magistras leidžia absolventams dirbti sprendžiant specialistų užduotis įvairiose viešojo ir privačiojo sektorių organizacijų funkcinėse srityse.
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros galimybės
Pasaulinės rinkodaros ir vartotojų kultūros magistrantūros programa Campus Odense suteikia jums puikų universalų pagrindą būsimoms karjeros galimybėms. Kursai siūlo unikalų teorijos ir praktikos derinį, kad būtų užtikrintas tvirtas teorinis pagrindas ir įrankiai, kuriuos būtų galima lengvai pritaikyti pirmame darbe.
Studijų Odensėje metu įgytas kompetencijas galima panaudoti kuriant mokymo programas – pradedant individualiu verslo verslininku, dirbant specialistu didelėse tarptautinėse įmonėse ar konsultantu tarptautiniu mastu.
Nesvarbu, ar norite dirbti savarankiškai, ar kaip vadovas valstybinėse ar privačiose įmonėse, šis laipsnis paskatins jūsų būsimą karjerą. Pavyzdžiui, galite dirbti ieškodami ir tyrinėdami naujas verslo koncepcijų planavimo, valdymo ir realizavimo idėjas Danijos ir tarptautinėse įmonėse. Naudodamiesi šia programa esate kvalifikuotas darbui Danijoje arba užsienyje, pavyzdžiui:
Globalizacija ir kultūrinė rinkodara: NVO vadovas, projektų vadovas