Elektronikos ir IRT inžinerinių technologijų magistras
KU Leuven
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Leuven, Belgija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Olandų
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Elektronikos ir informacinių ir ryšių technologijų inžinerijos magistrantūros programa suteikia platų bendrųjų įgūdžių ir techninių žinių pagrindą. Tuo pat metu jausitės kaip namie įdomiame informacijos apdorojimo pasaulyje. Remdamiesi elektronikos ir IRT žiniomis, galėsite teisingai įvertinti naudojamų technologijų veikimą ir poveikį. Galite analizuoti esamas analogines ir skaitmenines elektronines sistemas, projektuoti ir diegti naujas sistemas. Taip pat gebate analizuoti, projektuoti ir įgyvendinti sudėtingas informacines ir ryšių sistemas.
Kad sudarytumėte savo programą, pasirenkate R&D patirtį; tai suteikia jums galimybę įgyvendinti sudėtingą projektą komandoje. Tada pasirenkate pasirenkamąjį kursą (arba praktiką, arba kursą "Vadyba" ir kitą pasirenkamąjį kursą). Galiausiai pasirenkate vieną iš dviejų krypčių: Pažangioji elektronika (labiau orientuota į aparatinę įrangą) arba Programinės įrangos sistemos (labiau orientuotos į programinę įrangą).
Galerija
Studijų programa
Struktūra
Norėdami sudaryti studijų programą, pasirenkate MTEP patirtį, pasirinkimo paketą ir papildomą pasirenkamąjį kursą. Galite rinktis iš dviejų pagrindinių variantų:
- Parinktis „Intelligent Electronics“ reiškia aparatinės ir programinės įrangos, naudojamos kuriant ir diegiant įterptąsias sistemas (mobiliesiems telefonams, MP3 grotuvams, skaitmeniniams fotoaparatams), derinį. Išmoksite atsižvelgti į apribojimus I/O galimybių, atminties, greičio ir energijos suvartojimo srityse.
- Interneto kompiuterijos parinktis atitinka plačiai paplitusio požiūrio į programų kūrimą tendenciją. Šio metodo pranašumai yra didelis patikimumas, mastelio keitimas, didelis našumas, lengva priežiūra ir maža kaina.
Taip pat pasirenkate mokslinių tyrimų ir plėtros patirtį. Tai suteikia jums galimybę įgyvendinti sudėtingą projektą komandoje. Yra keturios galimybės:
- UX pagrįsta žiniatinklio kūrimas – vadovaudamiesi vartotoju, kuriate žiniatinklio programą su daugybe vartotojų sąveikų
- Įterptosios sistemos – kuriate „sistemos mikroschemos“ programą, naudodami FPGA ir įterptąjį procesorių
- Signalų apdorojimas: algoritmai ir įgyvendinimas – kuriate ir įgyvendinate moderniausią DSP algoritmą
- Žaidimai ir materialūs dalykai – išmoksite sukurti žaidimą naudodami turtingą apčiuopiamą žaidėjo įvesties ir išvesties sąveiką.