Erdvės ir prekės ženklo tapatybės magistras (mokymasis nuotoliniu būdu)
Neapolis University Pafos Distance Learning
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online Cyprus
Kalbų studijos
Anglų kalba,
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
18 - 24 Mėnesiai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 10 000 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
Įvadas
Erdvės ir prekės ženklo tapatybės magistrantūros programa yra unikali, novatoriška ir daugiadalykė programa, tirianti ryšį tarp erdvės ir prekės ženklo tapatybės. Juo siekiama skatinti glaudesnį su kūryba susijusių disciplinų, tokių kaip architektūra, ir su verslu susijusių disciplinų, tokių kaip verslo administravimas ir rinkodara, bendradarbiavimą. Konkrečiai, kursas siūlo naują požiūrį į tai, kaip įdiegti novatoriškas prekės ženklo erdves, kurios padidintų funkcionalumą, prekės ženklo tapatumą, produktyvumą, klientų pasitenkinimą ir kt., derinant erdvinę struktūrą su erdvinėmis normomis ir sąlygomis (ty prekės ženklo vertybėmis, idėjomis, filosofijomis ir kt. ). Taigi ši programa yra novatoriškas kursas, atitinkantis įmonių, organizacijų ir dizainerių poreikį spręsti sudėtingus XXI amžiaus ekonominius, aplinkos ir socialinius iššūkius, panaudojant fizinės erdvės galią. Ji visų pirma skirta architektūros, interjero dizaino, gaminių dizaino, grafinio dizaino, prekės ženklo dizaino, organizacinių inovacijų, prekės ženklo valdymo ir verslo absolventams.
Mokymo programos dizaino tikslas yra dvejopas. Iš pradžių siekiama supažindinti kūrybinių disciplinų studentus su verslu susijusiais aspektais ir taip suteikti jiems konkurencinį pranašumą kuriant firmines erdves. Antra, siekiama suteikti su verslu susijusių disciplinų studentams reikiamų žinių ir įgūdžių, kad jie suprastų ir panaudotų erdvę kaip rinkodaros priemonę, taip suteikdami jiems konkurencinį pranašumą, kad jie galėtų visapusiškai panaudoti siūlomas galimybes.
Idealūs studentai
Programa pirmiausia skirta architektūros, interjero dizaino, finansų, apskaitos, ekonomikos ir verslo programų absolventams. Visų pirma, jis tinka:
- Architektai
- Interjero dizaineriai
- Grafikos dizaineriai
- Gaminių dizaineriai
- Taikomosios dailės
- Muziejininkai
- Kultūriniai verslininkai
- Komercinio turto vystytojai
- Anksti pradedantys verslininkai
- Ankstyvieji verslo profesionalai, skirti tobulinti ir perkvalifikuoti
- Parduotuvės vadovai
- Verslininkai
- Žurnalistai
- Specializuoti renginių vietos pareigūnai (pramogų parkai, pramogų vietos, mažmeninės prekybos parkai, sporto centrai, prekybos centrai ir kt.)
Priėmimai
Studijų programa
Tarpinis įvertinimas gali būti įvairių formų, kaip aprašyta anksčiau, pavyzdžiui, rašiniai, moksliniai straipsniai, pranešimai, literatūros kritika, knygų apžvalgos ir kt., semestro metu ir sudaro 40% galutinio pažymio, o baigiamasis egzaminas – 60%. Kad studentas sėkmingai išklausytų kursą, jis turi laikyti ir galutinį, ir tarpinį įvertinimą, kurio įvertinimas yra ne mažesnis kaip 50 proc. Interaktyvumas ir formuojamasis vertinimas yra mokymosi ir mokymo metodikos dalis.
1 semestras
2 semestras
- Skaitmeninės komunikacijos ir socialinės žiniasklaidos strategijos
3 semestras
- Disertacija
Programos rezultatas
Magistrantūros erdvė ir prekės ženklo tapatybė, derindama teorines žinias ir praktinius metodus, siekia:
- Suteikti studentams platų supratimą apie erdvės, kaip komunikacijos priemonės, vaidmenį;
- Vadovauti kiekvienam mokiniui visapusiškai suvokti ryšį tarp erdvės, tapatybės formavimo, firminio tapatumo;
- Vadovauti studentams tyrinėti abipusį architektūros ir verslo disciplinų supratimą;
- Suteikti studentams teorines ir praktines priemones, leidžiančias efektyviai panaudoti fizinės erdvės galią realiame gyvenime;
- Suteikti studentams įgūdžių ir praktinių priemonių, leidžiančių konceptualizuoti, analizuoti ir vertinti erdves, pripažįstant tarperdvinę tvarką (ty prekės ženklo tapatybę, vertybes, politiką ir kt.);
- Suteikti studentams teorines ir praktines priemones, skirtas suprasti erdvinę reikšmę žmogaus elgesiui erdvėje ir vartotojų suvokimui;
- Plėtokite absolventus, turinčius aukšto laipsnio daugiadisciplininius profesinius standartus ir taip suteikdami mūsų absolventams išskirtinį ir visapusišką rinkos pranašumą.
Programos mokymosi rezultatai yra šie:
- PLO1. Derinkite teorines ir praktines žinias apie ryšį tarp prekės ženklo, erdvės ir tapatybės formavimo, bendraudami su įvairiomis susijusiomis disciplinomis (ty architektūra, interjero dizainu ir verslu), taip pat su vietos pramone.
- PLO2. Suprasti, analizuoti ir vertinti firmines erdves, atsižvelgiant į jų erdvinę tvarką (ty prekės ženklo tapatybę, vertybes, politiką, verslo strategiją ir kt.), taip pat jų įtaką žmogaus erdviniam elgesiui ir vartotojų suvokimui.
- PLO3. Taikykite daugybę principų ir įrankių, reikalingų konceptualizuoti ryšį tarp prekės ženklo erdvių ir klientų elgesio.
- PLO4. Kritiškai aptarkite erdvės, kaip rinkodaros priemonės, vaidmenį ir taip apmąstykite, kaip fizinė ir virtuali erdvė gali būti panaudota siekiant naudos verslo pasauliui.
- PLO5. Įgyvendinkite strategijas ir sukurkite susijusių disciplinų sinergiją, įvertindami realius atvejų tyrimus daugiadalykėje sistemoje.
- PLO6. Kurti inovatyvius verslo modelius, taikyti verslumo ir inovacijų pagrindus, verslo komunikaciją, kritiškai apmąstyti pagrindinius organizacijos elgesio principus ir analizuoti, kaip šie principai įtakoja elgesį.
- PLO7. Taikykite metodus, metodus ir įrankius, kad atliktumėte tyrimus verslo ir firminėse erdvėse, taikydami mišrius metodus.