Grafinio dizaino ir komunikacijos magistro laipsnis

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Oficialus laipsnis: Grafinio dizaino ir komunikacijos magistro laipsnis
Trukmė / ECTS: 10 mėnesių / 60 ECTS
Vietos / miestelis: 25 / Alfara
Dėstoma: ispanų kalba
Modalumas: akis į akį

128029_pexels-photo-251225.jpeg

„Tranmautritamas“ / „ Pexels“

Aš nukreipiu į

koordinavimas

Akademinės rinkliavos ir stipendijos

Pramoninio ir grafinio dizaino, vaizduojamojo meno, reklamos ir komunikacijos absolventai, diplomai ar absolventai. Taip pat kiti aukštesni ar viduriniai laipsniai, susiję su veikla.

Pedro Gonzalezas
Sara Barquero

Patikrinkite šio meistro akademines normas. San Pablo CEU universiteto fondas yra švietimo įstaiga, Ispanijoje skirianti daugiausia pinigų investicijoms į stipendijas ir dotacijas.

kompetencijos

bendras

  • CG1. Studentai geba analizuoti ir sintetinti idėjas ir žinias sprendimų priėmimui ir pritaikymui prie pokyčių projekto procesuose dizaino ir grafinės komunikacijos srityje.
  • CG2. Studentai geba pritaikyti derybų ir sutarimo metodus integruodamiesi į tarpdisciplinines darbo grupes, reikalingas grafinio dizaino ir komunikacijos projektams kurti.
  • CG3. Studentai geba analizuoti, vertinti ir susieti įvairias žinių sritis, susiliejančias su grafinio dizainerio ir komunikatoriaus profesine praktika.
  • CG4. Kad studentai geba atnaujinti savo žinias, prisitaikyti ir prie technologinių pokyčių, ir prie naujų situacijų, pastoviai dirbdami dizainerio ir grafinio komunikatoriaus profesinėje veikloje.
  • CG5 Kad studentai, plėtodami grafinio dizaino ir komunikacijos projektus, parodytų etinį ir profesinį supratimą, taip pat aktyvią pagarbą žmonėms ir aplinkai.
  • CG6. Studentai parodo, kad geba suprasti ir vertinti dabartinę visuomenę ir kultūrą, būtiną grafinio dizaino ir komunikacijos projektavimo procesuose.

Specifinis

Konkrečios kompetencijos, susijusios su laipsniu, yra:

  • CE1. Kad studentas įgytų gebėjimo suprasti grafinio kompiuterio sąvokas, turinčias įtakos grafiniam dizainui ir komunikacijai.
  • CE2. Kad studentas įgytų gebėjimų suprasti grafinio dizaino raidą šiuolaikinės vizualinės kultūros atžvilgiu.
  • CE3. Tai, kad studentas įgyja gebėjimą analizuoti skirtingas dizaino kultūros teorijas ir sroves, kad būtų suformuoti kriterijai kaip kritinis gebėjimas.
  • CE4. Kad studentas įgyja gebėjimo suprasti ir suprasti įmonių ir institucijų strateginę padėtį: jų aplinką sąlygojančius politinius, ekonominius, socialinius ir technologinius veiksnius; jos filosofija ir prekės ženklo vertybės; jūsų tikslinės auditorijos profilį ir ypatybes.
  • CE5. Kad studentas įgyja sugebėjimo nuosekliai integruoti su verslo aplinka susijusias žinias su vaizdine savo darbo žinia.
  • CE6. Kad studentas įgyja sugebėjimo identifikuoti, analizuodamas kontekstą, naujus elgesio būdus, naujas rinkas ir naujus savo profesijos ugdymo būdus.
  • CE7. Kad studentas įgyja gebėjimo žinoti ir tobulinti įgūdžius sistemingai įtraukti ir nukreipti kūrybinį mąstymą, susijusį su vaizdine komunikacija.
  • CE8. Kad studentas įgytų gebėjimo suprasti vaizdinės komunikacijos metodus, procesus ir naujas strategijas.
  • CE9. Kad studentas įgyja gebėjimą priartėti prie grafinio kūrimo procesų, supratęs pagrindinius grafinio dizaino ir vaizdinės komunikacijos elementus, suskaidytus į specifines žinias apie formą, tipografiją, spalvą, kompoziciją ir vaizdą.
  • CE10. Kad studentas įgyja gebėjimo suprasti sąvokas, susijusias su įvaizdžiu, skirtingas suvokimo teorijas ir jų naudojimą vaizdinių pranešimų komponavimui.
  • CE11. Kad studentas įgytų sugebėjimo suprasti skirtingus spausdinimo būdus, skirtingas laikmenas ir jų pritaikymą, taip pat sukurti atitinkamus grafikos pramonės baigiamuosius menus.
  • CE12. Studentas įgyja gebėjimą suprasti fotografijos ir vaizdo, kaip garso ir vaizdo žiniasklaidos, aspektus ir jų, kaip skaitmeninių vaizdų kūrimo, ypatybes.
  • CE13. Kad studentas įgyja sugebėjimą valdyti spalvas kiekviename projektavimo proceso etape: pradedant skaitmeniniais formatais, baigiant jų pritaikymu fiziniuose formatuose.
  • CE14. Kad studentas įgytų įgūdžių valdyti grafinio dizaino įrankius vektorinių vaizdų iliustracijoms kurti.
  • CE15. Kad studentas įgytų įgūdžių valdyti skaitmeninio vaizdo apdorojimo grafinio dizaino priemones.
  • CE16. Kad studentas įgytų įgūdžių kurti reikiamus kiekvienos spausdinimo technikos ir spausdinimo būdo formatus.
  • CE17. Kad studentas įgytų gebėjimų kurti pakuotes ir etikečių dizainą.
  • CE18. Kad studentas įgyja sugebėjimą suprasti pakuotę kaip komunikacijos ir produkto strategijos dalį, kurią įmonė naudoja savo įvaizdžio sklaidai ir pardavimui.
  • CE19. Kad studentas įgytų gebėjimų kurti korporatyvinės vaizdinės tapatybės programas ir kurti įvaizdį įmonėje.
  • CE20. Kad studentas įgytų gebėjimų kurti grafikos kūrimo projektus, pagrįstus eksperimentavimu ir novatoriškų priemonių bei sprendimų pasiūlymu.
  • CE21. Tai, kad studentas įgyja gebėjimą kurti projektus, pritaikyti grafinius elementus per jų apibrėžimą, sudėtį ir hierarchiją įvairių sektorių gaminiams.
  • CE22. Tai, kad studentas įgyja sugebėjimą valdyti ir koordinuoti su grafiniu pasiūlymu susijusius meno krypties veiksnius: vidinius veiksnius: konkurencija, kūrybinis etapas ir produktyvus procesas; išoriniai veiksniai: fotografai, vietos ir kt.
  • CE23. Kad studentas įgyja sugebėjimo suprasti aspektus, susijusius su tipografija: evoliucija, šeimas, klasifikaciją, aspektus, kurie sudaro jos struktūrą ir kt.
  • „CE24“. Kad studentas įgytų gebėjimų kurti naujus šriftus, žinant elementus, kurie sudaro tipografijos struktūrą.
  • CE25 Kad studentas įgytų gebėjimų nagrinėti grafinius leidinių, tokių kaip žurnalai, laikraščiai ar knygos, išdėstymo ir kompozicijos kūrimo procesus.
  • CE26. Tai, kad studentas įgyja sugebėjimą suprasti pagrindinius technologijos ir programavimo pagrindus, taikomus žiniatinklyje, kad būtų galima suprasti skirtingų dalyvių, dalyvaujančių interneto projekte, atsakomybės atskyrimą, kad būtų galima prisijungti prie daugiadisciplininių komandų.
  • CE27. Kad studentas įgytų įgūdžių valdyti daugialypės terpės redagavimo įrankį kuriant internetinę programą.
  • CE28. Kad studentas įgytų gebėjimo suprasti daugialypės terpės ypatybes ir jos reikšmę projektavimo procese.
  • CE29. Kad studentas įgyja gebėjimo interpretuoti įmonės komunikacijos poreikius ir paversti juos įtikinamais vaizdiniais grafikos sprendimais.
  • CE30 Kad studentas geba sukurti produkto grafinės komunikacijos kampaniją, valdančią ir koordinuojančią visus elementus, susijusius su produkto komunikacijos procesu. Gebėjimas suprasti procesus nuo grafinio kūrimo iki galutinės gamybos.

Karjeros perspektyvas

Profesinis profilis yra dizainerio, kurio specializacija yra grafinis dizainas ir komunikacija, kuris geba spręsti įvairių sričių projektus ir todėl bus pasirengęs atitikti globaliausios ir išsamesnės profesijos viziją.

Yra skirtingos ir įvairios galimybės užsiimti dizainerio profesija. Viena vertus, yra galimybė dirbti laisvai samdomu dizaineriu savo studijoje, kita vertus, integruotu dizaineriu įmonės skyriuje.

Kuo mes skiriamės?

1. 25 metai Aukštajai techninio mokymo mokyklai

Apmokyti dizainerius, galinčius pasiūlyti rinkoje pritaikomus produktus ir paslaugas.

Dizaineriai yra socialiai atsakingi už mūsų materialios aplinkos kūrimą ir konfigūraciją per mus supančius daiktus ir gaminius (pramonės ar gaminių dizainas), mūsų suvokiamas žinutes (grafinis dizainas ar vaizdinė komunikacija) ir erdves, kuriose gyvename. (interjero dizainas). Tai profesija, susijusi su pramonine gamyba, ir atsižvelgiant į globalizuotas rinkas, jos svarba padidėja tiek, kiek ji suteikia pridėtinę ir diferencijuotą vertę daiktams ir žinutėms.

2. Geriausi specialistai

Su mumis treniravosi tokie profesionalai kaip Héctor Serrano, Cul de Sac, Miguel Herranz, Joaquín García, Alberto Cienfuegos, Inma Bermúdez, Xavi Calvo („Estudio Mint“), José Aranda, Paula Aloy ir Carlos Velasco (Enblanc), Clara del Portillo (Yonoh). ), Nacho Carbonell. Daugelis jų šiuo metu moko mokyklos bendradarbius.

3. Didelio dėmesio skyrimas mokymui

Tai leidžia studentui kurti projektus kiekvienoje grafinio dizaino veiklos srityje, pateikiant juos tiesiogiai darbo ir profesinėje rinkoje, daugiausia palaikant ryšį su aktyviais specialistais.

4. Lyderystės programa integruota magistrantūroje

Šis magistro laipsnis apima Kūrybinės lyderystės centro (CCL), vienos iš pirmaujančių lyderystės mokymo institucijų daugiau nei 120 šalių, lyderystės programą. „Financial Times“ CCL mokymai pripažinti 10 geriausių pasaulyje. Ispanijoje šią programą galima priimti tik į CEU magistrantūros kursus.

tikslai

  • Paruoškite studentą jų įtraukimui į konkretų pramonės sektorių, taip pat baigkite dizaino mokymus atsižvelgiant į naujus pramonės ir komunikacijos poreikius.
  • Skatinti dizainerių ir studentų mainus integruojant sektoriaus profesionalus į mokymo praktiką.
  • Siūlomos studijos yra orientacinis meistras pramonės sektoriuje, į kurį jos yra orientuotos, nes dalyvauja pirmaujančios sektoriaus įmonės ir jų specialistai, turintys daugiau patirties.
  • Laipsnis atitinka žinias ir specialią projekto patirtį, būtiną specifiniams šios projektavimo srities procesams.

Kas yra oficialus ar universiteto magistras?

  • Universitetinius (arba oficialius) magistro laipsnius patikrino ir atestavo kompetentinga įstaiga (Nacionalinė kokybės vertinimo ir akreditavimo agentūra, ANECA) prie Švietimo ministerijos. Skirtingai nuo paties laipsnio, kurį patvirtina pats universitetas.
  • Būdamas oficialus, jis yra patvirtintas ir pripažintas bet kurioje Europos aukštojo mokslo erdvės šalyje.
  • Oficialus laipsnis suteikia galimybę ateityje naudotis doktorantūros programa.
  • Oficialus meistras taškus skiria viešojo administravimo konkursuose ar varžybose, o „Savaraščių pavadinimai“ - kaip tęstiniai mokymai. Versle abu galioja vienodai.

href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-comunicacion-grafica

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian ... Skaityti daugiau

Somos una Universidad católica, pionera en el desarrollo de proyectos educativos innovadores. Estamos orientados a ayudar a las personas que aprenden con nosotros a entender la disciplina que estudian y a desarrollar su actividad profesional con integridad y responsabilidad. Nuestra referencia son los valores del humanismo cristiano que constituyen nuestro criterio de pensamiento y acción para la mejora de la sociedad. Skaityti mažiau