Kompiuterinės animacijos ir vaizdinių efektų magistras
Rome University of Fine Arts (RUFA)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Rome, Italija
Kalbų studijos
Italų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 12 000 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Kūrybiškumas ir technologijos kompiuterinei animacijai ir vaizdiniams efektams kurti.
RUFA kompiuterinės animacijos ir vizualinių efektų magistro studijų programa yra meninės specializacijos kursas, skirtas mokyti dizainerius kurti skaitmeninę animaciją ir vaizdo efektus filmams, televizijai, garso ir vaizdo kūriniams bei žiniatinkliui, kad būtų galima sujungti skaitmenines technologijas, rankinį atkūrimą, kultūrines žinias. ir kūrybinius gebėjimus.
Kompiuterio animacija ir vizualiniai efektai yra kūrybinių ir operatyvių išteklių dalis, kuri dažnai naudojama judėjimo, veiksmų ir pasakojimų kūrimui.
Kompiuterine animacija yra profesionalių galimybių pasaulis.
Garso ir vaizdo produkcijos pasaulyje skaitmeninės animacijos ir vizualiųjų efektų specialistų paklausa yra labai didelė. Turimi techniniai ištekliai vizualiniams efektams kurti ir animacijai nuolat ir nuolat tobulinami, o skaitmeniniu būdu patobulintas vaizdas yra esminis kūrybinis ingredientas.
Dėl šios priežasties dizainerio, kuris šiandien moka kurti vaizdinius efektus ir skaitmeninę animaciją, laukia sėkmingas profesinės karjeros kelias 3D animacijos ir judesio grafikos, filmų kūrimo, televizijos, vaizdo žaidimų ir reklamos srityse.
Mokykitės ir kurkite, valdykite ir kurkite animuotą produktą.
Kompiuterinio animacijos ir vizualinių efektų magistrantūros programa pabrėžia mokymą, kaip gaminti animaciją, o jauni dizaineriai turi naudoti savo teorines žinias turinio kūrimui (konceptualus studija ir psichologinė analizė, kino istorija, kino išraiškos analizė ir rašymas, gilus supratimas istorijos ir kultūrinės aplinkos procesas) ir jų techniniai gebėjimai kurti ir kurti savo animacinius produktus (storyboarding, animuotų sekų kūrimas, 2D kompozicija ir 3D programinės įrangos naudojimas).
Kursas taip pat apima mokymąsi valdyti ir kurti visą kūrybinį projektą (dizainą, turinį, scenarijų, gamybos planą, komandinį darbą ir terminų valdymą).
Studijuoti ir gaminti pasiruošti ateičiai.
Kompiuterinės animacijos ir vizualinių efektų magistrantūros programa sukuria konkrečių rezultatų: skaitmeniniai klipai ir studentų sukurtos originalios kūrinių siunčiamos į festivalius ir įstoja į konkursus. Jie taip pat bus įtraukti į studentų skaitmeninį portfelį, kurį jie pristatys būsimiems darbdaviams.
Siekiant parengti studentus taip, kad jie galėtų geriausiai kurti ir gaminti savo medžiagą, kursas siūlo daugybę seminarų, praktinių užsiėmimų, profesinių susitikimų, stažuočių ir eksperimentavimo su pramonės įmonėmis partneriais.
Kompiuterinės animacijos ir vizualinių efektų magistro studijų programa RUFA yra Dizaino ir taikomųjų menų katedros / Naujųjų meno technologijų katedros dalis, RUFA akademinių studijų skyrius, užtikrinantis aukštą specializacijos ir techninio pasirengimo lygį, nustatantis aukštus standartus. akademinio ir dizaino mokymosi metai iš metų. Baigę Kompiuterinės animacijos ir vizualinių efektų studijas galėsite tapti: 3D modeliuotoju, tekstūrų dailininku, apšvietimo techniku, animatoriumi, TD imtuvu, kompozitoriumi, kompiuterinės animacijos režisieriumi, siužeto menininku, koncepcijos menininku ir karikatūristu.
Akademijos laipsniai yra lygiaverčiai magistro laipsniui.
* Kursas galimas tik italų kalba.
Koordinatorius: Pietro Ciccotti
Mokytojas: Filippo Foglietti
Lektoriai: Mario Bellina, Pietro Ciccotti, Sergio D'Innocenzo, Valerio Di Nitto, Gabriele Filippelli, Filippo Foglietti, Roberto Pompili, Irene Rinaldi, Federico Landini, Sergio Riccardi, Dafne Sartori, Giorgio Tiranti, Veronica D'Auria.
Galerija
Studijų programa
Metai | Tema | ECTS | Valandos |
I metai | 1 animacija | 10 | 125 |
Kompozicijos įrankiai | 6 | 75 | |
3D įrankiai 1 | 6 | 75 | |
Animacijos piešimas | 6 | 75 | |
Kryptis | 6 | 75 | |
Žiniasklaida ir vizualinė kultūra | 6 | 45 | |
Animacinio vaizdo ir filmų istorija | 6 | 75 | |
Kinematografija | 6 | 75 | |
Pasirenkamieji edukaciniai užsiėmimai | 6 | / | |
Kalbų mokėjimas - Praktika - Seminarai | 2 | 50 | |
II metai | 3D įrankiai 2 | 6 | 75 |
Veikėjų animacija | 8 | 100 | |
2 animacija | 10 | 125 | |
Specialieji efektai | 8 | 100 | |
Judesio grafika | 6 | 75 | |
Garso dizainas | 6 | 75 | |
Kalbų mokėjimas - Praktika - Seminarai | 6 | / | |
Diplominis darbas | 10 | / | |
Iš viso kreditų | 120 |
KARJEROS GALIMYBĖS
3D modeliuotojas, tekstūrų dailininkas, apšvietimo technikas, animatorius, TD imtuvas, kompozitorius, filmų kūrėjas, siužeto menininkas, koncepcijos menininkas ir karikatūristas.