Kompiuterių mokslų magistras (pramonė 4.0)
Université de Pau et des Pays de l'Adour
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Anglet, Prancūzija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas, Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
1 - 1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 243 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
31 Mar 2024
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
* studentams už Europos ribų: 3770 eurų per metus. 2021–2022 mokslo metais UPPA automatiškai iš dalies sumažins šiuos mokesčius ES nepriklausantiems piliečiams; todėl jie mokės tokius pat registracijos mokesčius kaip ir Europos piliečiai
Įvadas
E2S UPPA talentų akademijos stipendijos:
Ši kompetencijos stipendijų programa skirta išskirtiniams studentams, atvykstantiems pirmiausia iš Europos ir Amerikos.
Tolesnė informacija bus teikiama paraiškos pateikimo procedūros metu.
Šio magistro tikslas yra apmokyti kompiuterių mokslų ir informacinių technologijų ekspertus, kad jie galėtų spręsti naujus dabartinių ir būsimų skaitmeninių visuomenių kartų iššūkius. Dabartinės skaitmeninių technologijų tendencijos, kurias sudaro daiktų internetas, kibernetinės fizinės sistemos, socialiniai tinklai, debesų kompiuterija, dideli duomenys ir pažintiniai skaičiavimai, mobilioji robotika, skaitmeninė dvynė ir priedų gamyba, yra naujos pramonės revoliucijos, pavadintos Pramonė 4.0, pagrindas. .
Mūsų pramonės 4.0 kompiuterių mokslų magistro laipsnis siūlo vienerių metų nuolatinės magistrantūros studijų programą, kurios tikslas-suteikti tvirtą mokslinį ir technologinį pagrindą, kad būtų galima diegti naujoves, kurti ir plėtoti būsimas skaitmenines organizacijas remiantis nauja „Smart Anything Everywhere“ (SAE) paradigma. Tai tinka studentams, planuojantiems tiek akademinę, tiek pramoninę karjerą, ir suteikia teorinį pagrindą bei praktinę patirtį, reikalingą moksliniams tyrimams ar MTTP organizacijoms tęsti.
Meistras yra visiškai dėstomas anglų kalba, suteikiant pagrindinę pagrindinę mokymo programą ir du variantus, vadinamus IT skaitmenine transformacija ir skaitmenine gamyba.
Šį magistrą priima Pau et des Pays de l'Adour universiteto (UPPA) Angleto mieste (Prancūzija) Energetikos ir aplinkos mokslų ir technologijų kolegija (STEE), taip pat Nacionalinė Tarbeso inžinerijos mokykla (ENIT) Tulūzos nacionalinio politechnikos instituto Tarbes mieste (Prancūzija).
Šį magistro laipsnį remia prestižinė Prancūzijos kompetencijos iniciatyvos etiketė I-SITE (iniciatyvų mokslai, inovacijos, teritorijos ir ekonomika), gauta įgyvendinant E2S-UPPA projektą, ir pelnas iš teritorinės kosmoso pramonės sinergijos, esančios Prancūzijos pietvakarių slėnyje. .
Programa vykdoma glaudžiai bendradarbiaujant su UPPA kompiuterių mokslų laboratorija ( LIUPPA tyrimų laboratorija ) ir su ENIT ( LGP tyrimų laboratorija ) Gamybos inžinerijos laboratorija, taip pat keliomis mokslinių tyrimų ir plėtros organizacijomis, kuriose bus atliekama mokslinė ir eksperimentinė praktika. .
Studentai taip pat pasinaudos pasauline tyrimų aplinka ir „ Pau & Pays Adour“ universiteto , ENIT ir „ E2S I-site“ programos administracine parama.
Programos tikslai
- Paruoškite aukštesnio lygio specializuoto lygio studentus, kad jie atitiktų esamus ir būsimus mokslo ir technologijų iššūkius skaitmeninėje pramonėje ir įmonėse.
- Plėtoti mokslinių tyrimų įgūdžius, kad atliktų kokybiškus ir sėkmingus tyrimus,
- Paruoškite studentus vadovaujančioms pareigoms privačiose ir valstybinėse organizacijose tyrimų ir plėtros skyriuose.
Studentų mokymosi rezultatai
Pasibaigus šiai programai, „ Industry 4.0 Computer Science Master“ studentai galės:
- Identifikuoti ir išanalizuoti skaitmeninių organizacijų (pramonės ir įmonių) funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus.
- Sukurkite ir modeliuokite daugiasluoksnes architektūras, sukurtas integruojant ir koordinuojant „Internet of Everything“ objektus (daiktų internetą, duomenis, žmones, paslaugas, debesų kompiuterijos infrastruktūras, robotus, 3D spausdintuvus ir kt.), Siekiant patenkinti skaitmeninių organizacijų reikalavimus.
- Sukurkite ir įdiekite koncepcijos sistemos, integruojančios įvairias "Interneto" dimensijas, įrodymą.
- Sukurti ir atlikti eksperimentus, siekiant išbandyti ir įvertinti "Industry 4.0" sistemas.
- Apžvelgti, išanalizuoti ir interpretuoti mokslinės literatūros rinkinį, šiuolaikinius dalykus ir informatikos bei informacinių technologijų disciplinų naujoves.
- Vykdyti mokslinių tyrimų projektą, kurio tikslas - plėtoti pažangiausią padėtį ir nustatyti bei išspręsti mokslinius ir technologinius iššūkius „Pramonės 4.0“ kontekste.
Užimtumo ar tolesnio tyrimo perspektyvos
- Sektoriai: informatika, informacinės technologijos, sistemų inžinerija, skaitmeninis mentorius, bendradarbiavimo robotų ekspertas, IT / OT integracijos vadovas, pramonės didelių duomenų mokslininkas, „Lean 4.0“ inžinierius.
- Sritys: pramonė, moksliniai tyrimai ir MTTP struktūros.
- Pareigos: daktaras studentas ir tyrimų ir plėtros inžinierius.
Papildoma informacija
- Programos intensyvumas: visą darbo dieną
- Trukmė: 1 metai
- Kalbos: Visiškai dėstoma anglų kalba
- Pristatymo režimas:
- „STEE“ koledže ir LIUPPA laboratorijoje („Anglet“) yra IT skaitmeninės transformacijos parinktis.
- „ENIT“ ir „LGP Laboratory“ (Tarbes) universiteto skaitmeninio gamybos parinktis.
- Internetinė programa, pagrįsta internetiniais mokymais (vadovaujamais ir savarankiškais užsiėmimais) ir individualia bei kolektyvine virtualia mokymosi aplinka.
Stipendijos
- EIFFEL kompetencijos stipendija
- Regiono Akvitanijos stipendijos ne ES studentams
- E2S talentų akademijos stipendijos visiems studentams
- Specifinė magistro stipendija
Mokymų turinys
1 akademinis semestras - pagrindinė mokymo programa
Kurso pavadinimas | kurso aprašymas | ECTS * |
Pramonė 4.0 kibernetinių-fizinių sistemų inžinerija ir inovacijos | Šis kursas yra skirtas suteikti studentams teorinių ir praktinių įgūdžių suprasti ir atlikti reikalavimų analizę ir sistemų projektavimą, įskaitant informacinius sistemų inžinerijos modelius ir kibernetinių-fizinių sistemų „Industry 4.0“ metodikas. Šiuo kursu taip pat siekiama pateikti apžvalgą ir didinti informuotumą apie aktualias inovacijų valdymo problemas. Jis nagrinėja tokius dalykus kaip verslumas, valdymas 4.0, PSS, kokybė, tvarumas, nuspėjama priežiūra, „Lean 4.0“, sauga, konfidencialumas, kokybės užtikrinimas, etika. | 4 |
Verslo intelektas ir verslo analizė | Šio kurso tikslas yra suteikti studentams pagrindus ir ugdyti kompetencijas projektuojant duomenų srautų kelius, leidžiančius kurti daugialypius duomenų sandėlius, taip pat įdiegti mašininio mokymosi metodus, kad būtų galima įdiegti išmaniųjų sistemų diagnostikos, numatymo ir receptų modelius. | 4 |
Tyrimo inicijavimas | Šio kurso tikslas yra suteikti studentams mokslinę metodiką ir projektų valdymo kompetencijas kuriant tikrą pramoninį ir (arba) į mokslinius tyrimus orientuotą projektą. | 3 |
Prancūzų kalba kaip užsienio kalba ir anglų kalba | Šio kurso tikslas yra įgyti tiek rašytinio, tiek žodinio bendravimo prancūzų arba anglų kalbomis kompetencijų. | 3 |
„IT Digital Transformation“ parinktis („UPPA ANGLET Campus“)
Kurso pavadinimas | kurso aprašymas | ECTS * |
Į paslaugą ir į mikro paslaugas orientuotos architektūros | Šio kurso tikslas yra suteikti studentams sąvokas ir metodus, kaip suprasti ir projektuoti paskirstytas sistemas, leidžiančias jiems ypač suprasti ir taikyti į paslaugas orientuotus ir į mikro paslaugas orientuotus metodus kuriant ir kuriant heterogenines sistemas ir sistemų sistemas. Bus tiriami ir taikomi integracijos ir sąveikos sprendimai. | 4 |
Debesų kompiuterijos paslaugos ir technologijos | Šio kurso tikslas yra suteikti studentams žinių ir kompetencijų, kad būtų galima kurti ir plėtoti keičiamo dydžio, saugias ir ekonomiškai efektyvias infrastruktūras, platformas ir programinę įrangą kaip skaitmeninių organizacijų paslaugą. | 4 |
Daiktų internetas | Šio kurso tikslas yra suteikti studentams žinių ir kompetencijų, kad būtų galima kurti ir plėtoti išmaniąsias interneto sistemas, pagrįstas kibernetinių-fizinių sistemų jutiklių ir efektorių objektų integravimu ir orkestravimu. | 4 |
Semantinis internetas, išplėstinės duomenų bazės ir atviri susieti duomenys | Šio kurso tikslas yra suteikti studentams pagrindinių įgūdžių kuriant ir plėtojant struktūrizuotas ir nestruktūrizuotas pažangias duomenų bazes, kad būtų galima susidoroti su heterogeniniais duomenų plokštumos matmenimis, kurių reikalauja informacinių sistemų kartos. | 4 |
Skaitmeninės gamybos galimybė („ENIT Tarbes Campus“)
Kurso pavadinimas | kurso aprašymas | ECTS * |
Pažangi robotika | Šio kurso pabaigoje studentas turėtų sugebėti išanalizuoti tam tikrą programą, kad būtų sukurtas robotizuotas / kobotinis sprendimas, kaip jį automatizuoti, atsižvelgiant į skirtingus aspektus ir apribojimus. Šių mokymų metu studentas taip pat galės paaiškinti robotikos įrankius (modelius, trajektorijos generatorių ir valdymo dėsnius), juos naudoti ir pagrįsti savo pasirinkimą tam tikrame kontekste. Taip pat bus nagrinėjami kai kurie specifiniai aspektai, susiję su robotika bendraujant ir bendradarbiaujant su žmonėmis. | 4 |
Pažangi virtuali aplinka | Šio kurso tikslas yra pristatyti pagrindines virtualios realybės sąvokas (tokias kaip aparatinės įrangos sąsajos, programinės įrangos funkcijos ar kūrimo aplinka), taip pat kai kuriuos naujausius virtualios realybės mokslinius ir taikomuosius pasiekimus 4.0 pramonės srityje ir skaitmeninius dvynius. . | 4 |
Pažangi priedų gamyba | Tikslas yra pateikti 3D spausdinimo, dabartinių ir ateities technologijų techninius pagrindus, išanalizuoti išsamų 3D metalo spausdinimą (techniniai apribojimai, išsamios išlaidos, defektų priežastys / sprendimai), ištirti topologinius projektavimo metodus ir procesų modeliavimą / stebėjimą, su profesoriais ir 3 pramonės partneriais ir baigiant paraiškų projektu. | 4 |
Pažangios pramoninės paskirstytos ir įterptosios sistemos | Šio kurso tikslas - pristatyti ir valdyti procesorius (pvz., FPGA, mikrovaldiklį, „Arduino“, ESP), atsakingus už informacijos, gaunamos iš jutiklių (įskaitant apšvietimo sistemas, signalą ir vaizdą), apdorojimą naudojant belaidę sąsają (pvz., BLE, WIFI). taip pat įgalinti valdyti paskirstytas intelektualias sistemas per pavaras ar efektorius. | 4 |
2 akademinis semestras - stažuotė
Kurso pavadinimas | kurso aprašymas | ECTS * |
Tyrimo praktika | Ši stažuotė skirta leisti studentams taikyti mokslinį požiūrį ir projektų valdymo metodikas akademiniams ar pramoniniams tyrimų projektams. Taikymo sričių pavyzdžiai: Pramonė 4.0, Išmanioji gamyba, Autonominės transporto priemonės, Išmanusis pastatas, Išmaniosios įmonės, įskaitant verslo žvalgybą, ir Verslo analizė (mašinų mokymasis). | 30 |
* ECTS: Europos kreditų perkėlimo ir kaupimo sistema
Akademiniai reikalavimai
Šiais antraisiais magistrantūros metais studentai gali dalyvauti baigę pirmuosius magistro laipsnius arba diplomus, lygius bac + 4 iš Europos universiteto (mažiausiai 240 ECTS kreditų) inžinerijos, mokslo ar lygiaverčio (inžinerijos bakalauro, Mokslų bakalauras arba jam lygiavertis).
Priėmimo sąlygos
Pareiškėjai turi laisvai mokytis anglų kalba, raštu ir kalbėdami. Pareiškėjas, kurio gimtoji kalba nėra anglų kalba, turi įgyti pripažintą tarptautinį anglų kalbos testą.
Anglų kalbos reikalavimai
- Minimalus reikalingas balas: CECRL B2
Priėmimai
Studijų programa
2 kompiuterių mokslų magistras: pramonė 4.0 | ||
1 akademinis semestras | ||
Pagrindinė mokymo programa | ||
Kurso pavadinimas | kurso aprašymas | ECTS* |
Pramonė 4.0 kibernetinių ir fizinių sistemų inžinerija ir inovacijos | Šis kursas skirtas leisti besimokantiesiems įgyti teorinių ir praktinių kompetencijų suprasti ir vykdyti reikalavimų analizę bei sistemų projektavimą, integruojant orientacinius sistemų inžinerijos modelius ir metodikas, gerai pritaikytas kibernetinėms-fizinėms pramonės sistemoms 4.0. | 4 |
Verslo analizė ir verslo analizė | Šiuo kursu siekiama suteikti studentams pagrindus ir ugdyti kompetencijas kuriant duomenų srautų kelius, leidžiančius statyti daugiamates duomenų saugyklas, taip pat įdiegti mašininio mokymosi metodus, kad būtų galima įdiegti išmaniųjų sistemų diagnostikos, prognozavimo ir receptų modelius. | 4 |
Tyrimo inicijavimas | Šis kursas skirtas suteikti studentams teorinių ir praktinių įgūdžių, reikalingų mokslinių tyrimų projektui atlikti ir ypač suprasti bei gebėti atlikti:
| 3 |
Prancūzų kaip užsienio kalba, anglų | Šiuo kursu siekiama įgyti bendravimo raštu ir žodžiu kompetencijų prancūzų arba anglų kalbomis. |
3 |
IT skaitmeninės transformacijos parinktis (UPPA ANGLET miestelis) | ||
Į paslaugas ir mikro paslaugas orientuotos architektūros | Šiuo kursu siekiama suteikti studentams paskirstytų sistemų supratimo ir projektavimo koncepcijas ir metodus, leidžiančius jiems ypač suprasti ir taikyti į paslaugas ir mikro paslaugas orientuotus metodus kuriant ir plėtojant nevienalytes sistemas ir sistemų sistemas. Bus tiriami ir taikomi integraciniai ir sąveikumo sprendimai. | 4 |
Debesų kompiuterijos paslaugos ir technologijos I | Šio kurso tikslas – suteikti studentams žinių ir kompetencijų, leidžiančių kurti ir plėtoti keičiamo dydžio, saugias ir ekonomiškai efektyvias infrastruktūras, platformas ir programinę įrangą kaip paslaugą skaitmeninėms organizacijoms. Šis kursas yra apie virtualizavimą ir doko konteinerius. | 2 |
Debesų kompiuterijos paslaugos ir technologijos II | Šio kurso tikslas – suteikti studentams žinių ir kompetencijų, leidžiančių kurti ir plėtoti keičiamo dydžio, saugias ir ekonomiškai efektyvias infrastruktūras, platformas ir programinę įrangą kaip paslaugą skaitmeninėms organizacijoms. Šis kursas yra apie projektavimą infrastruktūros, tarpinės programinės įrangos ir programinės įrangos lygiais. | 2 |
Daiktų internetas |
| 4 |
Semantinis žiniatinklis, išplėstinės duomenų bazės ir atviri susieti duomenys | Šiuo kursu siekiama suteikti studentams pagrindinius įgūdžius kuriant ir plėtojant struktūrizuotas ir nestruktūrizuotas pažangias duomenų bazes, kad būtų galima susidoroti su nevienalyčių duomenų plokštumos matmenimis, kurių reikalauja informacinių sistemų kartos. | 4 |
Skaitmeninės gamybos parinktis (ENIT Tarbes Campus) | ||
Išplėstinė robotika | Šio kurso pabaigoje studentas turėtų sugebėti išanalizuoti tam tikrą taikomąją programą, kad sukurtų robotinį/kobotinį sprendimą, skirtą automatizuoti, atsižvelgiant į skirtingus aspektus ir apribojimus. Iš šių mokymų studentas taip pat gebės paaiškinti robotikos įrankius (modelius, trajektorijų generatorių ir valdymo dėsnį), jais naudotis, pagrįsti savo pasirinkimą konkrečiame kontekste. Taip pat bus nagrinėjami kai kurie specifiniai robotų sąveikos ir bendradarbiavimo su žmonėmis aspektai. | 4 |
Pažangios virtualios aplinkos | Šio kurso tikslas – pristatyti pagrindines virtualiosios realybės sąvokas (pvz., aparatinės įrangos sąsajas, programinės įrangos funkcijas ar kūrimo aplinkas), taip pat kai kuriuos naujausius mokslinius ir taikomuosius virtualios realybės pasiekimus pramonės 4.0 ir skaitmeninių dvynių sistemoje. . | 4 |
Pažangi priedų gamyba | Tikslas – suteikti techninę 3D spausdinimo, dabartinių ir ateities technologijų bazę, nuodugniai išanalizuoti 3D metalo spausdinimą (techninius apribojimus, detalias išlaidas, defektų priežastis/sprendimus), ištirti topologinio projektavimo metodus ir proceso modeliavimą/stebėjimą, su profesoriais ir 3 pramonės partneriais ir baigiant paraiškos projektu.
| 4 |
Pažangios paskirstytos ir įterptosios sistemos | Šio kurso tikslas – pristatyti ir manipuliuoti procesoriais (pvz FPGA, mikrovaldiklis, Arduino, ESP), atsakingas už informacijos, gaunamos iš jutiklių (įskaitant apšvietimo sistemas, signalus ir vaizdus), apdorojimą naudojant belaidę sąsają (pvz., BLE, WIFI), taip pat leidžia valdyti paskirstytas intelektualias sistemas per pavaras arba efektorius. | 4 |
2 AKADEMINIO SEMESTRO PRAKTIKA | ||
Tyrimo stažuotė | Ši praktika skirta leisti studentams taikyti mokslinį požiūrį ir projektų valdymo metodikas akademinio ar pramoninio tyrimo projekte.
Taikymo domenų pavyzdžiai:
Pramonė 4.0, išmanioji gamyba, autonominės transporto priemonės, išmanusis pastatas, išmaniosios įmonės, įskaitant verslo žvalgybą ir verslo analizę (mašininis mokymasis) | 30 |
* ECTS: Europos kreditų perkėlimo ir kaupimo sistema |
Programos rezultatas
- Tikslai
- Paruoškite aukštesniojo specializuoto lygio studentus, kad jie atitiktų dabartinius ir būsimus mokslo ir technologijų iššūkius skaitmeninėse pramonės šakose ir įmonėse.
- Ugdyti mokslinių tyrimų įgūdžius, kad galėtumėte atlikti kokybiškus ir sėkmingus tyrimus,
- Paruoškite studentus užimti vadovaujančias pareigas privačiose ir viešosiose organizacijose mokslinių tyrimų ir plėtros skyriuose.
Įgūdžiai
Šios programos pabaigoje „ Pramonės 4.0 kompiuterių mokslo magistro“ studentai galės:
- Identifikuoti ir analizuoti skaitmeninių organizacijų (pramonės šakų ir įmonių) funkcinius ir nefunkcinius reikalavimus.
- Kurti ir modeliuoti daugiamates architektūras, atsirandančias integruojant ir koordinuojant interneto viską (IoT, duomenų, žmonių, paslaugų, debesų kompiuterijos infrastruktūrų, robotų, 3D spausdintuvų ir kt.), skirtas skaitmeninių organizacijų poreikiams tenkinti.
- Sukurti ir įdiegti koncepcijos įrodymo sistemą, integruojančią įvairias Interneto visko dimensijas.
- Kurkite ir atlikite eksperimentus, kad išbandytumėte ir įvertintumėte „Pramonės 4.0“ sistemas.
- Apžvelgti, analizuoti ir interpretuoti visą mokslinę literatūrą, šiuolaikines problemas ir informatikos bei informacinių technologijų disciplinų inovacijas.
- Vykdyti mokslinių tyrimų projektą, kurio tikslas – sukurti naujausią techniką, taip pat nustatyti ir išspręsti mokslinius ir technologinius iššūkius Pramonės 4.0 kontekste.
Stipendijos ir finansavimas
- Akvitanijos regiono stipendijos ne ES studentams
- EIFFEL kompetencijos stipendija
- Speciali magistro stipendija
Tarptautinių magistrantūros programų priėmimo biuras
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Sektoriai
- Kompiuterių mokslas, informacinės technologijos, sistemų inžinerija, skaitmeninis mentorius, bendradarbiaujančių robotų ekspertas, IT/OT integracijos vadovas, pramonės didelių duomenų mokslininkas, Lean 4.0 inžinierius
Laukai
- Pramonės, tyrimų ir MTEP struktūros
Pozicijos
- Ph.D. studentas ir MTEP inžinierius