Komunikacijos ir naujųjų technologijų vadybos magistro laipsnis [DCNT]
ESIC Business & Marketing School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Madrid, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
12 Mėnesiai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 16 200 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Skambinti 2023-09: 16 100 €
Įvadas
Šis komunikacijos vadybos ir naujų technologijų magistro laipsnis Madride kyla siekiant patenkinti augančią kvalifikuotų specialistų paklausą šiose nepakankamai ištirtose srityse, kurios siūlo naujas ir patrauklias profesines galimybes.
- Programos kokybė: programa, kurią akreditavo ANECA (Nacionalinė kokybės vertinimo ir akreditavimo agentūra) su VERIFICA programa.
- Naudokite pažangias technologijas, įrankius ir metrikas. Studentai mokosi ir dirba su naujausiomis informacijos, rinkodaros ir komunikacijos technologijomis rinkoje.
-Apima valdymo įgūdžių priemones, tokias kaip instruktavimas, vadovavimas, verslo derybos ir laiko valdymas.
Kalba
- Ispanų
skirtumai veiksniai
- Oficiali rinkoje pirmaujančios komunikacijos ir reklamos studijų programos versija pagal laikraščio „El Mundo“ paskelbtą reitingą.
- Komunikacijos vadybos ir naujų technologijų magistro laipsnis Madride apima rinkodaros įgyvendinimą kaip pagrindinį elementą, į kurį įtraukiama verslo komunikacija.
KARJEROS GALIMYBĖS
tikslai
Siūlomo laipsnio studijos atitinka visuomenės ir įmonių poreikį, o tai reiškia didėjantį komunikacijos ir naujųjų technologijų specialistų poreikį.
Įmonės ir institucijos perduoda daugybę pranešimų, tiek savanoriškų, tiek nevalingų. Ir būtent komunikacijoje – kartu su žmogiškuoju faktoriumi – tikrasis skirtumas tarp sėkmės ar nesėkmės randamas santykiuose tarp įmonių ir kitų jų veikloje dalyvaujančių agentų.
Komunikacijos mokslai tampa technologinių naujovių „ietiga“, todėl naujosios technologijos keičia pasaulį ir mūsų turimas koncepcijas. O skaitmeninė žiniasklaida atvedė prie naujų horizontų, kurių kultūriniu, intelektualiniu, semiotikos ir komunikaciniu požiūriu dar niekada nebuvo matyti, ir tai paveikė milijonų žmonių gyvenimus tiek individualiai, tiek visose visuomenėse ir visais lygmenimis: asmeniniu, socialiniu ir verslo. Trumpai tariant, įmonės ir organizacijos, nepaisant jų dydžio, vis labiau juda globalizuotame ir tarpusavyje susijusiame pasaulyje ir yra priverstos susidurti su sudėtingesnėmis situacijomis, kurioms reikia dabartinių sprendimų. Šia prasme studijų programa yra orientuota į strateginę viziją, kad Komunikacijos skyrius reaguotų ir prisitaikytų prie įmonės poreikių.
Konkretūs ESIC universiteto komunikacijos vadybos ir naujų technologijų magistrantūros tikslai:
- Suteikti tinkamą mokslinį mokymą antrosios pakopos studijų lygmeniu, susijusį su Komunikacijos ir naujųjų technologijų departamentu
- Suteikti žinių ir priemonių, reikalingų sėkmingai spręsti komunikacijos pasaulio keliamus iššūkius tiek įmonėse, tiek bet kokio tipo institucijose (NVO, fonduose, miesto tarybose ir kt.)
- Stiprinti Komunikacijos skyriaus (DirCom) iniciatyvų požiūrį priimant sprendimus, atsižvelgiant į verslo aplinkos raidą
- Kurti funkcijas, sukurtas su bet kurios institucijos reklamos valdymu, tiek įprastoje medijoje, tiek skaitmeninėje aplinkoje
- Suteikti išsamių žinių apie naujų technologijų sritį, atsižvelgiant į jos poveikį įmonės kultūrai, valdymui ir organizacijai.
- Suteikti pažangių valdymo įgūdžių
kompetencijos
Europos aukštojo mokslo erdvė, pradėta 1999 m. Bolonijos deklaracija, skatina mokymo metodikos kaitą, kurios tikslas yra sutelkti dėmesį į studento mokymosi procesą, kuris tęsiasi visą gyvenimą ir siekia įsidarbinimo. Dėl šios priežasties studijų planuose, kuriais siekiama įgyti laipsnį, pagrindinis tikslas turi būti studentų įgūdžių įgijimas.
Ką reiškia Konkurencija? Žinių, įgūdžių ir nuostatų, įgytų arba ugdomų per koordinuotą mokymo patirtį, visuma, kurios tikslas – įgyti funkcinių žinių, kurios efektyviai reaguoja į kasdienio ir profesinio gyvenimo užduotį ar problemą, kuriai reikalingas mokymo ir mokymosi procesas.
Įgūdžiai, kuriuos turi įgyti ESIC universiteto Komunikacijos vadybos ir naujųjų technologijų magistro laipsnio studentai:
Pagrindiniai ir bendrieji įgūdžiai
Jie būdingi universitetiniams laipsniams, tačiau yra pritaikyti prie specifinio kiekvieno laipsnio konteksto.
Pagrindinis
- CB6 Turėti ir suprasti žinias, kurios suteikia pagrindą arba galimybę būti originaliam kuriant ir (arba) taikant idėjas, dažnai tyrimo kontekste.
- CB7 Kad studentai žinotų, kaip pritaikyti įgytas žinias ir savo gebėjimus spręsti problemas naujoje ar mažai žinomoje aplinkoje platesniame (ar daugiadalykiame) kontekste, susijusiame su jų studijų sritimi.
- CB8 Kad studentai gebėtų integruoti žinias ir susidurti su sudėtingu sprendimu, pagrįstu informacija, kuri, būdama neišsami arba ribota, apima socialines ir etines pareigas, susijusias su jų žinių ir sprendimų taikymu.
- CB9 Kad studentai žinotų, kaip aiškiai ir nedviprasmiškai perduoti savo išvadas ir pagrindines žinias bei priežastis, kurios jas remia specializuotai ir nespecializuotai auditorijai.
- CB10 Kad studentai turėtų mokymosi įgūdžių, leidžiančių jiems tęsti studijas tokiu būdu, kuris iš esmės bus savarankiškas arba savarankiškas.
bendras
- CG01 Parodyti sistemingą komunikacijos valdymo procesų supratimą organizacijose, įsisavinti įgūdžius ir kodus, naudojamus įmonių ir įstaigų komunikacijoje.
- CG02 Gebėjimai ir įgūdžiai, būtini norint gauti ir valdyti tuos informacijos šaltinius, kurie yra naudingi siekiant tęsti savo mokymų tobulėjimą komunikacijos valdymo ir vadovavimo srityje.
- CG03 Gebėjimas atlikti kritinę naujų ir sudėtingų pranešimų analizę ir vertinimą bei sintezę įprastinės (off-line) ir skaitmeninės (on-line) komunikacijos srityse.
- CG04 Gebėjimas akademiniame ir profesiniame kontekste skatinti komunikacijos tendencijų pažangą dabartinėje informacinėje visuomenėje.
- CG05 Gebėjimas generuoti kritines mintis remiantis įgytomis žiniomis. Studentas sukurs sprendimus, leidžiančius apmąstyti komunikacijos organizavimo formą, turinį ir būdus iš vadovų pareigų.
skersiniai gebėjimai
Jie būdingi visiems to paties universiteto centro studentams, neatsižvelgiant į jų įgytą laipsnį.
- CT01 skatinti ir plėtoti komandinį darbą su atsakomybe ir įsipareigojimu.
- CT02 Skatinkite ir skatinkite tarpasmeninį bendravimą ir gebėjimą kalbėti viešai. CT03 Skatinkite lankstumą ir gebėjimą prisitaikyti prie pokyčių.
- CT04 Pagerinkite gebėjimą bendrauti ir bendrauti su kolegomis, su visa akademine bendruomene ir apskritai su visuomene, ugdydami jų socialinius įgūdžius.
Specifinės kompetencijos
Jie yra specifiniai laipsniui ir yra skirti pasiekti tam tikrą studentų išėjimo profilį.
- CE01 Įvaldykite įprasto ir skaitmeninio komunikacijos tarp organizacijų ir visuomenės kodus ir sąlygas.
- CE02 Taikyti vidines ir išorines komunikacijos priemones, įprastas ir skaitmenines, įmonių ir įstaigų sąveikos procesuose.
- CE03 Išanalizuoti Komunikacijos skyriaus situaciją žurnalistikos ir rinkodaros srityje.
- CE04 Įprastų ir skaitmeninių komunikacijos strategijų naudojimas, siekiant įvertinti galimą sektoriaus raidą.
- CE05 Žinokite Komunikacijos skyriaus pareigas, susijusias su nematerialiuoju turtu, pavyzdžiui, tvarumu, vidine komunikacija ar įmonės socialine atsakomybe.
- CE06 Turėti naujausias žinias apie tendencijas, orientuotas į informacijos apdorojimą, žinant jos reikšmę tarptautiniu lygiu.
- CE07 Apibrėžkite esamus santykius tarp skirtingų veikėjų (suinteresuotųjų šalių), sudarančių tradicinį komunikacijos sektorių ir naujas technologijas, ir patobulinkite juos.
- CE08 Supažindinkite ir dirbkite su įvairiais socialiniuose moksluose naudojamais tyrimo metodais ir metodais.
- CE09 Spręsti naujų technologijų verslo komunikacijos srityje teikiamas prekės ženklo vertinimo ir auditorijos matavimo priemones.
- CE10 Ugdykite ir tobulinkite kūrybinius įgūdžius naudodami įrankius, susijusius su daugialypės terpės technologijomis, kūrybiškumu ir gamyba.
- CE11 Gebėjimas planuoti, nukreipti, koordinuoti ir efektyviai valdyti vidinę ir krizių komunikaciją.
- CE12 Išanalizuoti investicijų į reklamą grąžą ir žinias apie esamus finansavimo šaltinius, tiek viešuosius, tiek privačius, Ispanijos ar užsienio.
- CE13 Įvaldykite pagrindines teisines sąvokas ir aspektus, apimančius sektoriui taikomą jurisprudenciją, ypatingą dėmesį skirdami šioms pagrindinėms profesinės praktikos kompetencijoms.
- CE14 Žinokite ir imituojamoje praktikoje atkurkite įprastines ir skaitmenines rinkodaros ir komunikacijos strategijas skirtingoms auditorijoms.
- CE15 Įvaldykite įgūdžius, reikalingus komunikacijos direktoriui, kad galėtų kurti ir priimti strateginius ir taktinius sprendimus skaitmeninėje / žiniatinklio aplinkoje.
- CE16 Darbas su reikalingais įrankiais, leidžiančiais autonomiškai atkurti visą reklaminių pranešimų gamybos procesą nuo idėjos generavimo iki jos sklaidos ir tolesnės stebėsenos, akcentuojant jos investicijų grąžą ir indėlį į organizaciją.
- CE17 Gebėjimas apibendrinti visą magistrantūros studijų metu įgytą informaciją ir žinias, generuoti reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių ir naujų technologijų kalbos dokumentus.
- CE18 Žinoti ir naudoti technologines priemones, reikalingas turinio žinutėms, susijusioms su reklama ir organizacijos komunikacija, redaguoti.
- CE19 Įvaldykite viešo kalbėjimo prieš nevienalytę auditoriją techniką, taikydami dialektiką praktiniuose užsiėmimuose ir viešose parodose.
- CE20 Gebėjimas dirbti komandoje ir daugiadisciplininėje aplinkoje, siekiant konkretaus tikslo sukurti ir plėtoti visapusišką komunikacijos kampaniją.
- CE21 Gebėjimas rengti, ginti ir argumentuoti baigiamąjį magistro projektą; Todėl studentas bus kvalifikuotas pateikti išvadas pripažinto prestižo komisijai.
Priėmimai
Reitingai
- #1 Ispanija – reklamos ir komunikacijos magistrantūros studijų lyderiai, pagrįsti paklausa, ištekliais ir magistro studijų programa
- #1 Ispanija – rinkodaros meistrų lyderiai pagal El Mundo
- #3 Ispanija – Esic ant geriausių verslo mokyklų podiumo, neseniai baigusiems absolventams ir jauniems specialistams
- #3.4 Europa – Esic vienas geriausių europiečių, vykdančių rinkodaros programas
Stipendijos ir finansavimas
Mes nenorime, kad ekonominiai klausimai būtų kliūtis jums siekti užsibrėžtų tikslų ir užtikrinti mokymąsi su ateitimi, todėl pristatome daugybę galimybių, kurios jums padės šia prasme, tiek ESIC sukurtą Stipendijų planą. Universitetas , pvz., tuos, kuriuos jums suteikė įvairios viešosios ar privačios organizacijos.
- Nuosavos stipendijos
- Nacionalinės stipendijos
- Tarptautinės stipendijos
- Mobilumo stipendijos tarptautinėms stažuotėms
- Draudimas ir pagalba
ESIC universitetas palaiko finansavimo sutartis su tam tikrais bankiniais subjektais lengvatinėmis sąlygomis studentams, įstojantiems į bet kurią mokyklos programą. Konkrečias kiekvieno iš šių susitarimų taisykles ir sąlygas galima rasti srities sekretoriate. ESIC universitetas padeda jums finansuoti jūsų laipsnį.
Jei ieškote nakvynės, rekomenduojame keletą įmonių ir rezidencijų, skirtų studentų apgyvendinimui. Raskite tą, kuris geriausiai atitinka jūsų poreikius.