Komunikacijos magistras
Sciences Po
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Paris, Prancūzija
Kalbų studijos
Anglų kalba, Prancūzų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2024
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Tikslai
Programa rengia būsimus komunikacijos ir kūrybinių industrijų sektoriaus vadovus.
Nesvarbu, ar tai karjera, susijusi su agentūromis (reklama, dizainas, skaitmeninė, korporatyvinė, viešųjų ryšių ir tt), vidinės komunikacijos skyriuose, žiniasklaidoje ir žiniasklaidos gamyboje, ar kūrybinėse industrijose (kino, vaizdo žaidimų, muzikos, pramogų, leidybos ir kt.) , magistras siekia suteikti konkretų, nuodugnų mokymą visiems studentams, norintiems stoti į šias profesijas.
Išlaikoma esminė pusiausvyra tarp akademinių ir profesinių mokymo programos komponentų. Programa suteikia studentams tvirtą socialinių mokslų pagrindų pagrindą, užtikrindama, kad studentai lavintų ne tik kritinius ir analitinius įgūdžius, bet ir profesines žinias bei veiklos praktiką, kad jie galėtų pradėti savo karjerą iškart po studijų.
Pirmieji metai skirti pagrindinių įgūdžių mokymuisi: žiniasklaidos peizažas, nuomonė, žiniasklaidos ekonomika ... Visus metus seminaruose ugdomi praktiniai įgūdžiai, kuriuos galima nedelsiant perkelti į profesinį kontekstą (kūrybiškumas, retorika, programavimas ...). Antri metai - laikas žinias pritaikyti praktikoje. Studentai gali specializuotis dėl daugybės pasirenkamų kursų, kuriuose jie dirba, kurdami scenarijus ir realaus gyvenimo atvejus.
Komunikacijos, žiniasklaidos ir kūrybinių industrijų magistras yra unikalus kursas, sėkmingai vedantis į karjerą visoje komunikacijos, žiniasklaidos ir kūrybinių industrijų srityse, tiek Prancūzijoje, tiek tarptautiniu mastu. Magistro programos absolventus domina įvairios įmonės, tokios kaip: „Amazon“, BETC, „Canal+“, „DDB“, „Dentsu Aegis“, „Disney“, „Endemol“, „Google“, „Havas“, „Lagardère“, „L'Oréal“, „M6“, „McCann“, „Orange“, „Ogilvy“, SNCF, TBWA, UBISOFT, „Universal“, „Sony“ ir kt.
Priėmimas
- Tarptautinė priėmimo procedūra: pareiškėjams, turintiems bakalauro laipsnį iš ne Prancūzijos
Tarptautinės paraiškos vertinamos atliekant dvigubą kandidato paraiškos bylos analizę, nuolatos vykstant paraiškų teikimo kampanijai.
- Prancūzų priėmimo procedūra: pareiškėjams, turintiems bakalauro laipsnį iš Prancūzijos
Prancūzų paraiškų vertinimas suskirstytas į du etapus: kandidato paraiškos bylos analizę ir žodinį pokalbį su priėmimo komisija.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Komunikacijos magistras
- Singapore, Singapūras
Strateginės komunikacijos, skaitmeninės komunikacijos strategijos ir analitikos menų magistras
- Washington, Jungtinės Amerikos Valstijos
Skaitmeninės rinkodaros, komunikacijos ir socialinės žiniasklaidos valdymo magistras
- Rome, Italija