Lauko ir tvarumo ugdymo magistras
Linköping University
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Linköping, Švedija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
SEK 107 000 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Aug 2024
* tik studentams iš ne ES, EEE ir Šveicarijos šalių
Įvadas
Ar smalsu, ką reiškia studijuoti LiU? Prisijunkite prie mūsų ir pasikalbėkite apie tai, ką reiškia gyventi ir mokytis mūsų miesteliuose Švedijoje. Mes siūlome nemokamus internetinius seminarus ir įrašus būsimiems ir priimtiems studentams ištisus metus. Spustelėkite čia, kad sužinotumėte daugiau!
- Pradžia: 2022 m. rugpjūčio mėn
- Studijų vieta : Linköping
- Lygis: Antrasis ciklas
Atraskite mokymosi potencialą paliekant klasę ir tyrinėjant apylinkes. Visi vaikai nusipelno galimybės mokytis ir išnaudoti visas savo galimybes. Ši magistro programa padidins jūsų žinias apie mokymosi procesus, sutelkiant dėmesį į patirtimi pagrįstą mokymąsi, naudojant skirtingus būdus ir metodus. Išplėstiniai ugdymo mokslo kursai padės mokytojams ir kitiems pedagogams suprasti, kaip įvairios lauko aplinkos gali būti naudojamos kaip mokymosi ir žinių ištekliai.
Visi vaikai nusipelno galimybės mokytis ir išnaudoti visas savo galimybes. Ši magistro programa padidins jūsų žinias apie mokymosi procesus, sutelkiant dėmesį į patirtimi pagrįstą mokymąsi, naudojant skirtingus būdus ir metodus. Išplėstiniai ugdymo mokslo kursai padės mokytojams ir kitiems pedagogams suprasti, kaip įvairios lauko aplinkos gali būti naudojamos kaip mokymosi ir žinių ištekliai.
Švietimas lauke yra įvairi tyrimų ir praktikos sritis. Ši programa kildinama iš skandinaviško ugdymo lauke perspektyvos – sąvokos „uteskola“, pažodžiui reiškiančios mokyklą lauke. Lauko mokykloje programa reguliariai mokoma lauke, kartu su mokymusi patalpose. Išplėste savo, kaip mokytojo, patirtį, mokydamiesi naudoti lauko aplinką mokymui ir mokymuisi.
Mokymasis lauke įvairaus amžiaus žmonėms
Įgysite teorinių ir praktinių žinių, kaip mokyti įvairius mokyklinius dalykus lauke, gamtinėje ir miesto aplinkoje. Kaip mokymosi aplinką tyrinėjame miestą, gamtos rezervatus ir kitas žaliąsias vietoves, žaidimų aikšteles ir mokyklų aikšteles. Švietimo aplinkos pavyzdžiai yra iš visos mokyklos sistemos, ikimokyklinio iki suaugusiųjų mokymosi. Taip pat turėsite galimybę sutelkti dėmesį į savo konkrečius interesus ir praktikos sritį.
Be paskaitų klasėje ir seminarų, studentai dirba poromis ar grupėmis, atlikdami savaitines užduotis lauko gamtos ir kultūriniuose kraštovaizdžiuose. Visi programos kursai apima individualiai rašytines užduotis ir jūs rinksite savo empirinius duomenis savo disertacijai, naudodami kokybinius, kiekybinius arba mišrius tyrimo metodus.
Suteikti jauniems žmonėms tvarumo įgūdžių
Vienas iš esminių visuomenės klausimų visame pasaulyje yra tai, kaip išlaikyti mūsų planetos funkcijas ir išteklius ir kartu pagerinti augančio gyventojų gerovę. Aplinkosaugos ir tvarumo ugdymas sutelkia dėmesį į galimus būdus, kaip dirbti su žiniomis, įgūdžiais ir vertybėmis, kurių reikia norint prisidėti prie tvarios visuomenės ir dalyvauti joje. Be to, programa tiria, ką tyrimai atskleidė apie gamtos ir žaliosios aplinkos vaidmenį mokymuisi, sveikatai ir gerovei.
Baigęs studijas galėsi dirbti su pedagoginiu tobulėjimu mokyklose ar kitose visuomenės švietimo srityse. Programa taip pat parengia jus būsimam daktaro laipsniui. studijos ir tyrimai.
Mokymo programa
Įvadas
Programa moko studentus naudoti aplinką, esančią už tradicinės klasės, mokymui ir mokymuisi. Programa siekia turėti gerą pusiausvyrą tarp teorinio gylio ir praktinių profesinių įgūdžių. Mokymo ir mokymosi atskaitos taškas yra gamtos ir kultūrinis kraštovaizdis. Ši patirtis yra suderinta su šiuolaikiniais tyrimais per paskaitas ir seminarus. Ugdymas lauke yra susijęs su aplinkosauginiu ir tvarumo ugdymu bei disciplininiu įvairių dalykų mokymu.
Tikslas
Siekiama, kad studentai sukurtų mokslinį pagrindą kvalifikuotam profesiniam darbui, daugiausia dėmesio skiriant švietimui lauke ir aplinkosaugos bei tvarumo ugdymui. Programa siekiama ugdyti profesinę kompetenciją ir žinias minėtose srityse. Programa sudarys sąlygas ugdyti mokslinę ir praktinę kompetenciją. Programa taip pat parengs studentus būsimoms doktorantūros studijoms ir moksliniams tyrimams.
Tikslas
Mokinys turi parodyti
Žinios ir supratimas
- žinių ir supratimo ugdymo lauke bei aplinkosaugos ir tvarumo ugdymo srityse
- giliau įsigilinti į šiuolaikinius mokslinius tyrimus ir profesionalų darbą lauko edukacijos bei aplinkosaugos ir tvarumo ugdymo srityse
- pagilintas metodines žinias ugdymo moksluose
Įgūdžiai ir sugebėjimai
- gebėjimas kritiškai ir sistemingai integruoti žinias tiek teorijoje, tiek praktikoje, analizuoti, vertinti ir spręsti sudėtingus klausimus ir situacijas
- gebėjimai naudoti gamtos ir kultūrinį kraštovaizdį kaip išteklius savo profesijoje
- gebėjimas kritiškai, savarankiškai ir kūrybiškai identifikuoti ir formuluoti tyrimo klausimus, planuoti ir tinkamais metodais atlikti kvalifikuotas užduotis per nustatytą terminą ir taip prisidėti prie žinių tobulinimo bei vertinti šį darbą
- gebėjimas žodžiu ir raštu aiškiai išdėstyti ir aptarti išvadas bei už jomis slypinčias žinias ir argumentus dialoge su įvairiomis grupėmis
- gebėjimai, kurie reikalingi dalyvaujant mokslo tiriamajame darbe arba savarankiškai dalyvaujant pedagoginėje veikloje ir yra susiję su tarptautiniais tyrimais
Gebėjimas vertinti ir priartėti
- gebėjimas disciplinoje priimti sprendimus pagal atitinkamus mokslinius, visuomeninius ir etinius aspektus ir parodyti supratimą apie etinius mokslinių tyrimų ir plėtros darbo aspektus
- mokslo potencialo ir kliūčių įžvalga, tai vaidmuo visuomenėje ir žmogaus atsakomybė už tai, kaip mokslas naudojamas
- gebėjimas atpažinti papildomų žinių poreikį ir prisiimti atsakomybę už tolesnį žinių tobulinimą
Minėti tikslai sukonkretinami kursų programose.
Priėmimai
Studijų programa
1 semestras (2022 m. ruduo)
- 947A16 --- Teorinis ir praktinis mokymasis lauke --- 15
- 947A15 --- Aplinkosaugos ir tvarumo ugdymas gamtiniame ir kultūriniame kraštovaizdyje --- 15
2 semestras (2023 m. pavasaris)
Parengiamieji kursai
- 947A07 --- Ugdymo lauke baigiamasis darbas --- 15
- 947A14 --- Tyrimų teorijos ir tyrimo metodai --- 15
Stipendijos ir finansavimas
Stipendijos
Linköpingo universitetas (LiU) siūlo ribotą skaičių stipendijų išskirtiniams tarptautiniams studentams. Kai kurioms programoms ir tautybėms taip pat galima kreiptis dėl stipendijos per Švedijos institutą. Taip pat yra ir kitų finansavimo galimybių studijoms Švedijoje.
LiU tarptautinė stipendija
LiU tarptautinė stipendija skirta remti tarptautinius magistrantūros studijų studentus, turinčius didelį akademinį potencialą ir kurie turi mokėti mokestį už mokslą. LiU tarptautinę stipendiją gavusio studento studijų kaina sumažinama 25, 50 arba 75 proc. Naujiems studentams siūlome ribotą šių stipendijų skaičių.
Ar galiu pateikti paraišką?
Studentai, pateikę paraiškas dėl magistrantūros studijų Linköping universitete ir atitinkantys visas šias sąlygas, gali pretenduoti į stipendiją:
- pateikėte prašymą iki pirmojo priėmimo etapo termino
- iki nustatyto termino pateikėte visus reikiamus dokumentus
- pirmuoju prioritetu pasirinkote magistro programą Linköpingo universitete (1 iš 4)
- buvote priimtas į pirmąjį atrankos rezultatų pranešimą (paprastai balandžio pradžioje)
- privalote susimokėti mokestį už mokslą.
Stipendijos studijoms Švedijoje
Švedijos instituto stipendijos
Švedijos institutas (SI) siūlo įvairias stipendijas, priklausomai nuo studijų lygio, šalies, iš kurios atvykote, ir studijų tikslo. Paraiškų teikimo SI stipendijoms laikotarpis skiriasi. Daugiau apie SI stipendijas ir kaip kreiptis, skaitykite jų tinklalapyje.
Kitos stipendijos
Daugelis asociacijų, fondų ir kitų organizacijų siūlo stipendijas arba kelionių stipendijas studijoms Švedijoje. Oficialioje svetainėje StudyinSweden.se yra pateiktas išteklių sąrašas, kuriame galite ieškoti stipendijų, skirtų daugelio šalių arba konkrečiai jūsų šalies studentams.
KARJEROS GALIMYBĖS
Po baigiamojo egzamino, studentai įgis teorinių žinių ir praktinės patirties lauko švietimo srityje dirbdami su pedagogine plėtra mokyklose ar kitose visuomenės švietimo srityse.
Arba studentai gali tęsti doktorantūros studijas.