HCD-mdes-001.jpg

Vizija

Žmogaus centre sukurtas dizainas (HCD) yra plačiai paplitęs būdas išspręsti problemas, tuo pat metu išlaikant žmonių, kurie yra jo centre, susirūpinimą. Problemų sprendimo būdas gali būti produktas, paslauga, sistema ar erdvė. HCD vis dažniau naudojamas sprendžiant sudėtingas problemas, kuriant skaitmeninius produktus, paslaugas ir sistemas. Skaitmeninės technologijos tampa daugelio, jei ne visų, žmogaus patirties aspektais. Todėl labai svarbu ne tik formuoti skaitmenines technologijas taip, kad būtų naudinga kiekvienam žmogui, bet ir kritiškai ištirti būdingas prielaidas bei jų apribojimus ir laikytis žmogiško dėmesio.

"M.S.Des" HCD "Srishti" programoje skatina nepriklausomą, savikritišką, kūrybišką ir tikslingą žmonių patirties, susijusios su skaitmenine technologija, egzistavimu ir atsiradimu. Šį tyrimą lemia spekuliacinio ir kritiško kūrimo veikla su skaitmenine medžiaga. Studentai sukurs savo unikalią į žmogų orientuoto dizaino praktiką išilgai trijų takų sankirtos. Būtent

  1. Vietos nustatymas konkrečiose, socialinės ir politiškai ginčytinose svetainėse, kuriose įdiegiama žmogaus ir kompiuterio sąveika. Kritiškai įsitraukdamos į įvairias teorijas ir kontekstus, šis kelias daugiausia dėmesio skiriamas supratimui, išpakavimui ir reagavimui į konkrečius kontekstus, kuriuose yra žmogiškojo centro projektas ir skaitmeninių įrankių bei technologijų naudojimas.
  2. Persikėlimas už ekranų ir ieškant apčiuopiamų fizinių susitikimų su skaitmenine medžiaga. Šis kelias skirtas tyrinėti skaitmeninės technologijos, kaip neatskiriamos žmogaus patirties fizinės aplinkos, galimybes ir pasekmes.
  3. Perėjimas prie ekranų ", siekiant ištirti galimybes ir reikšmę projektuojant sąveika su kompleksinėmis socialinėmis ir techninėmis infrastruktūromis. Šis kelias yra orientuota į ekrano sąveikos dizaino tyrimą, giliau įkuriant naująją sudėtingą technologinę infrastruktūrą, kuri vis labiau skatina tokią sąveiką: didelius duomenis, mašininį mokymą ir pažangius algoritmus.

Šie keliai yra glaudžiai tarpusavyje susiję ir susipynę, o ne atskirti Pathways . Kiekvienas studentas turės galimybę ištirti takų sankirtas ir tuo pačiu pradėti dirbti kuriant savo unikalią, individualią praktiką.

HCD-mdes-002.jpg

Kurso struktūra

  1. Studijos skatina aktyvų, kontekstinį mokymą, kai mokiniai kuria pagrindinius disciplinos įgūdžius ir žinias. Studijos palengvina bendradarbiavimą ir kūrybiškus dizaino sprendimus sudėtingoms ir atvirioms problemoms
  2. Seminarai užtikrina intensyvią mokymosi patirtį priimant ir atliekant skirtingas disciplinas.
  3. Praktika su pramone ar dizaino studija studentams yra privaloma 1 metų pabaigoje
  4. Savęs inicijuotas projektas yra semestro pabaigos iššūkis, leidžiantis studentui užsiimti moksliniais tyrimais / tyrimo ar projektavimo principais. Studentai pradeda rašydami savo projekto pasiūlymą ir nustatydami savo projekto sritį, o jų dėsto fakulteto / dizaino specialistai.
  5. Pasirenkamieji dalykai yra laisvųjų menų kursai, kuriais siekiama ugdyti studentų intelektualinius ir reflektyvius gebėjimus ir motyvuoti juos žvelgti giliau ir susipažinti su jų projektavimo procesu holistiniu būdu.
  6. "Capstone Project" yra mokslinių tyrimų, gebėjimų ir per pastaruosius tris semestrus įgytų žinių kulminacija. Studentai privalo pateikti savo projektinę produkciją ir įgaliotą disertacijos dokumentą. Šio galutinio projekto metu moksleiviams suteikiama pagalba ir per seminarus, kad gautų fakulteto ir kolegų grupių atsiliepimus

Mokymosi metodas

Mokymąsi skatina tarpdisciplininis bendradarbiavimas su projektavimo mąstymo teorijomis, metodika ir pažangiais įgūdžiais. Mokymasis pirmiausia vyks nuo "darymo" ir "išgyvenimo". Kai studentai sugeba taikyti teorijas ir sistemas, kad jie projektuotų, jie ne tik vertina kitų sukurtus mokslinius tyrimus ir konstrukcijas, bet taip pat klausia ir pertvarko esamas normas. Mokymasis bus sprendžiant realias gyvenimo problemas taikant žmogaus planuoto dizaino teorijas, sistemas ir metodus. Įgūdžiai ir įrankiai bus pakelti kartu, tačiau dizaino principų "taikymas" realių projektavimo problemų kontekste bus pagrindinis mokymosi būdas.

Diskusijose vykstantis mokymasis, mokymasis mokant ir projektinis mokymasis yra keletas pedagoginių įrankių, naudojamų siekiant suprasti realią situaciją ir pramonės poreikius. Mokymosi metodas apims praktinį projektavimo mąstymą, projektavimo tyrimus, gilų supratimą apie žmogišką dėmesį orientuotą dizaino metodą ir kūrybinį mąstymą kartu su kritiniu humanistiniu mąstymu. Programa rengia studentus dalyvauti ir funkcionuoti novatoriško skaitmeninio produkto srityse

Pajėgumų rinkiniai

Sėkmingai baigus kursą, absolventai turės galimybes:

  1. Įsivaizduokite: sukonstruokite koncepcijas netrukdoma ir neribotai
  2. Spekuluoti: rizikuojate, tuo pačiu prisiimdami riziką, netgi turėdami ribotą informaciją.
  3. Supraskite
  4. Matyti
  5. Būkite sąžiningi: būkite žinomi ir skaidrūs savo pozicijoje, atsižvelgiant į skaitmeninių technologijų socialines, kultūrines ir politines pasekmes.
  6. Markė: pastatykite, kad artefaktus, daiktus ir žmones įtrauktumėte į naujus asamblėjos, kaip svarbias tyrimo priemones.

HCD-mdes-004.jpg

Galimybės

"Srishti" žmogiškojo centro dizaino studentai galės prisidėti prie strateginio vartotojo patirties kūrimo, sąveikos ir vartotojo sąsajos kūrimo srityse daugelyje MNC, steigėjų, R

Paklausimai

Šį kursą vadovauja

Dr Naveen Bagalkot

Norėdami gauti daugiau informacijos, maloniai rašykite Naveen Bagalkot adresu naveen@srishti.ac.in arba

Kshama Nagaraja adresu kshama.nagaraja@srishti.ac.in

Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 28 daugiau kursų Srishti Institute of Art, Design and Technology »

Paskutinį kartą atnaujinta Sausis 26, 2019
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Liepa 2020
Duration
2 metų
Dieninės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Liepa 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Liepa 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date