3 priežastys pasirinkti šį magistro

  • Fakultetas sudarytas iš išskirtinių aktyvių specialistų
  • Profesinės stažuotės, kurias teikia mokyklos pirmaujančiose sektoriaus įmonėse
  • Mokymas vadovaujant komunikacijai globalizuotoje įmonėje

Pristatymas

Šis magistro laipsnis suteiks studentams gilų supratimą apie pasaulinio bendravimo vadovavimo ir valdymo principus įmonėse ir organizacijose, kurios veikia sparčiai besikeičiančiame tarptautiniame kontekste.

Studentai gaus priemones, reikalingas bendravimui ir viešiesiems ryšiams tokiuose pasauliniuose subjektuose, ir taip pat ypatingą dėmesį skirs diplomatijos, institucinių santykių ir korporatyvinio bendravimo praktikai, kaip atsakui į vis skubesnį poreikį siekti socialinio teisėtumo.

Pagrindinis šio kurso tikslas - parengti būsimus tarptautinių įmonių ir pasaulinių organizacijų lyderius veikti kaip pokyčių agentai svarbiausiose visuotinio bendravimo srityse.

Programa atitinka naujų komunikacijos lyderių ir vadovų poreikius, turinčius pasaulinę perspektyvą ir naujausią supratimą apie geriausią praktiką ir naujas priemones, reikalingas užtikrinti, kad įmonės tikslai būtų suderinti su visuomenės tikslais.

Fakulteto nariai yra prestižiniai mokytojai ir praktikai iš JAV, Jungtinės Karalystės ir likusios Europos.

Kursas skirtas tiek profesionalams, tiek specialistams, norintiems surasti profesiją, tiek absolventus, norinčius atrasti profesiją, arba konsoliduoti savo ateitį tiek Ispanijoje, tiek užsienyje, kaip ryšių lyderiai ir tarptautinių įmonių bei pasaulinių organizacijų vadovai.

Programoje daugiausia dėmesio bus skiriama studentams suteikiant šias galimybes:

  • Sukurti strategijas ir naudoti metodus, tinkamus bendravimo, viešųjų ryšių, viešųjų reikalų ir viešosios diplomatijos vertinimui ir valdymui tarptautinėse įmonėse.
  • Efektyviai valdyti komunikacijos iššūkius ir krizių komunikacijos planus tiek organizacijoje, tiek už jos ribų.
  • Sukurti pasaulines viešųjų ryšių kampanijas viešosios ir įmonių diplomatijos, taip pat įmonių socialinės atsakomybės srityje vietos ir pasaulio kontekste.
  • Vadovauti ir motyvuoti komandas vykdyti efektyvius strateginius komunikacijos projektus tarptautinėje arenoje: darbuotojų dalyvavimas, bendruomenės dalyvavimas, prekės ženklo turinys ir pasakojimas, taip pat žiniasklaidos mokymas.
  • Norėdami tapti pokyčių agentu, suderindami verslo vertybes su socialiniais pokyčiais

Studijų programa

Modulis 1. Pagrindiniai pasaulinio bendravimo strateginio valdymo aspektai: lyderystė ir pokyčių valdymas per pasaulinį bendravimą (8 ECTS)

  • Vadyba vs lyderystė pasauliniame komunikate ir viešuosiuose santykiuose.
  • Strateginis planavimas ir valdymo procesas. Vyriausiosios komunikacijos pareigūno (CCO) ir generalinio direktoriaus (generalinio direktoriaus) funkcijos. Pasaulinės komunikacijos struktūra tarptautinėje organizacijoje ar versle.
  • Pagrindinė bendravimo profesija: kūrybiškumo iššūkis (turinys, pasakojimas ir patirtis).
  • Interaktyvumas ir IRT pasaulinėje aplinkoje.
  • Projektų valdymas ir inovacijų komunikavimas. Pokyčių valdymas. „Parduodami“ nauji projektai naudojant lėšų rinkimo strategijas.
  • Visuotinio bendravimo ir strateginio planavimo tyrimų metodai.
  • Suinteresuotųjų šalių santykiai ir pasaulinis bendravimas: įsipareigojimas dalyvauti auditorijoje ir socialinis teisėtumas.

2 modulis. Valdymo metodai pasauliniame organizaciniame komunikate: vidinė komunikacija, kultūra ir vertybės, žinių valdymas ir įsipareigojimas darbuotojams ir tiekėjams (8 ECTS)

  • Žmogiškųjų išteklių valdymas ir žmonių vadovavimas. Vidaus komunikacija ir darbuotojų įsipareigojimas.
  • Organizacinė kultūra ir vertybės.
  • Žinių poreikių organizacijoje nustatymas: kaip suteikti reikiamus išteklius. Mokymo programų kūrimas.
  • Talentų pritraukimas ir išlaikymas.
  • Žinių centras. Žinių valdymas ir pasaulinio bendravimo bei viešųjų ryšių vaidmuo.
  • Išorės tiekėjų įsipareigojimai

3 modulis. Pasaulinės korporatyvinės komunikacijos valdymo tendencijos ir iššūkiai: įmonių socialinė atsakomybė, įmonių diplomatija, įsipareigojimas bendruomenei ir socialinis teisėtumas (8 ECTS)

  • Pasitikėjimo stiprinimas organizacijose. Reputacija ir teisėtumas. Suderinimas su 17 tvaraus vystymosi tikslų.
  • Derybos, tarpininkavimas ir komandos kūrimas.
  • Įmonių socialinė atsakomybė: specialūs renginiai ir kampanijos valdymas žiniasklaidoje.
  • Socialinės žiniasklaidos ir „iš apačios į viršų“ svarba: komunikacijos simetrija. Socialinės žiniasklaidos svarba kuriant visuotines pasaulines komunikacijos kampanijas.
  • Socialinis teisėtumas ir įsipareigojimas bendruomenei.
  • Pasauliniai prekių ženklai ir reputacijos valdymas.
  • Rizikos valdymas ir komunikacija krizių atveju
  • Įmonių diplomatija ir viešieji reikalai. Lyderystė ir propagavimas pasauliniu mastu. Tarpkultūrinio bendravimo koncepcija pasauliniame pasaulyje.
  • Strateginė diplomatija ir socialinio teisėtumo tikslas įmonėse ir organizacijose.

4 modulis. Ryšiai su žiniasklaida pasaulinėje aplinkoje: santykių su žiniasklaida skaitmeniniame amžiuje apžvalga (8 ECTS)

  • Pasaulinis bendravimas ir besikeičiančios žiniasklaidos bei socialinės žiniasklaidos priemonės skaitmeniniame amžiuje. Optimalus skaitmeninių ir analoginių įrankių derinys pasaulinėse komunikacijos strategijose.
  • Aljansų su interesų ir lobistų grupėmis kūrimas, akcentuojant komunikacijos priemones. Turinio platinimas.
  • Žmonių įgalinimas per naujas žiniasklaidos priemones ir socialinius tinklus.
  • Ryšiai su žiniasklaida: ryšiai su žiniasklaida ir visuomenės nuomonė.
  • Simetrinė komunikacija. Organizacijos balsas: žiniasklaidos mokymas ir mokymas viešai kalbėti.

5 modulis. Ryšiai su visuomene ir rinkodara pasaulinėje naujosios ekonomikos aplinkoje (8 ECTS)

  • Rinkodaros komunikacija pasaulinės komunikacijos ir viešųjų ryšių požiūriu. Sistemos architektūra, kurią sudaro organizacija, jos tapatybė, įvaizdis ir prekės ženklai.
  • Simetrijos svarba rinkodaros komunikacijoje.
  • Pasaulinė komunikacija ir elektroninė prekyba: patirtis skaitmeninės rinkodaros srityje.
  • Patirties kūrimas: viešieji ryšiai ir rinkodara per renginius.
  • Prekių ženklų turinys, pasakojimas ir rinkodaros komunikacijos patirtis.
  • Pasaulinis ryšių ir ryšių su klientais valdymas (CRM).
  • Santykis tarp žmonių ir mašinų: dirbtinio intelekto sprendimai.
  • Įsipareigojimas klientui ir vartotojui.

6 modulis. Studijų kelionė ir tarptautinis profesinis buvimas Jungtinėse Valstijose, Jungtinėje Karalystėje ir (arba) kitoje šalyje (darbo konferencija JAV) (10 ECTS)

Studentai bus mokomi plėtoti praktinius studijų metodus, kad būtų galima valdyti, vadovauti ir įgyvendinti pasaulinius komunikacijos projektus tarpdisciplininiame projekte.

Tuo pat metu jie bus mokomi atpažinti, atrinkti ir valdyti talentus seminaruose ir profesinėse sesijose pasaulinėse įmonėse ir organizacijose, taip pat naujovių ir plėtros centruose JAV, Jungtinėje Karalystėje ir (arba) kitoje šalyje ne daugiau kaip dviem savaites.

Apsilankymų organizavimas ir programa bus apdrausti magistro programa, tačiau kelionės ir užsienyje buvimo išlaidas padengs studentai, kurie už tai mokės tiesiogiai ir nepriklausomai nuo magistro programos mokesčių.

7 modulis. Baigiamasis magistro projektas (10 ECTS)

Projekto pristatymas, kuriame gali būti teorinis tyrimas arba realus pasaulinio bendravimo procesas, apimantis organizaciją ar verslą, ir praktikos metu įgyjamos magistro metu įgytos žinios. Per visą kursą bus teikiamos individualios konsultacijos, kad būtų galima vadovauti ir stebėti projekto plėtrą.

Karjeros galimybės

  • Pasaulinis vyriausiasis ryšių pareigūnas (CCO)
  • Visuotinių ryšių su visuomene direktorius
  • Pasaulinės korporatyvinės komunikacijos direktorius
  • Renginio pasaulinis direktorius
  • Pasaulinės komunikacijos projektų vadovas
  • Vidaus komunikacijos vadybininkas
  • Įmonių socialinės atsakomybės vadybininkas
  • Viešųjų reikalų ir diplomatijos strategijos direktorius
  • Tarptautinės partnerystės ir rėmimo direktorius
  • Vyresniojo vadovo komunikacija
  • Komunikacijos vyresnysis konsultantas
  • Ryšių agentūros direktorius
  • „Global Brand Manager“

Profesionalus požiūris

  • Fakultetas, turintis didelę profesinę patirtį ryšių ir viešųjų ryšių srityje pasauliniuose subjektuose, diplomatija, instituciniai ryšiai ir įmonių komunikacija.
  • Glaudus bendradarbiavimas su specializuotomis institucijomis ir organizacijomis.
  • Geriausia profesinė praktika.
  • Tinklo kūrimas.

Puikus išsilavinimas

  • Profesinė specializacija.
  • Didelė paklausa darbo rinkoje.
  • Profesinė orientacija magistro laipsnio pabaigoje.
  • „ Blanquerna Alumni“ parama.
Programa mokoma:
  • Anglų
Paskutinį kartą atnaujinta Balandis 14, 2019
Šis kursas yra Campus based
Duration
1 metai
Dieninės
Price
8,450 EUR
Mokestis už mokslą neapima kelionės ir apgyvendinimo išlaidų. Buvusių studentų nuolaida Fakulteto absolventai Laipsnis turės teisę gauti 7% nuolaidą registracijos mokesčiui.
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date