Apžvalga

Vartojimo MA, Kultūra

Šis kursas išsamiai išnagrinėja mūsų vartotojų kultūrą ir siekia jį suprasti bei užsiims daugybe teorinių sričių: prekės ženklo, rinkodaros, biologinės galios ir neoliberalizmo. Jūs išnagrinėsite teiginius, kad mūsų šiuolaikinį pasaulį galima suprasti kaip vartotojų visuomenę ir prekės ženklo kultūrą, taip pat tai, kaip rinkodara ir vartojimas dažniau apibrėžia mūsų patirtį, socialinius santykius ir pilietinę infrastruktūrą. Todėl mes siekiame išanalizuoti rinkodaros elgseną ir vartojimo praktiką, kad geriau suprastume, kaip rinkodara susijusi su visuomene ir kultūra.

Jūs prisijungsite prie intelektualiai skatinančios, draugiškos ir palaikančios mokslinių tyrimų aplinkos ir glaudžiai bendradarbiausite su mūsų ekspertais ir patyrusiais akademiniais darbuotojais.

  • Skiriasi nuo kitų rinkodaros programų, nes joje yra mokymas ir tyrimai iš rinkodaros ir sociologijos.
  • Inovacinė programa kviečia studentus kritiškai ištirti jų gyvenimo patirtį vartotojų visuomenėje.
  • Lankstumas pritaikyti savo studijas, kad atitiktų jūsų konkrečias interesų sritis, pvz.,; vartojimas, rinkos ir kultūra, rinkodaros komunikacijos vaikai ir vartojimas, nusikalstamumas ir vartojimas, socialinis tapatumas, vartojimas ir skirtumai.
  • Naujausi mąstymo ir įdomūs intelektualūs iššūkiai, kuriuos teikia akademikai, kurie yra jų dalykų ribos.

Kurso struktūra

Išankstinis kursų rengimas

Šiuolaikinio valdymo ir organizacinės analizės pagrindai

Šis modulis, mokomas per jūsų indukcinę savaitę, supažindins jus su pagrindiniais organizacinio valdymo elementais komercinei sėkmei. Išanalizavus istorines šaknis, jūs suprasite dabartinę vartotojų, akcininkų ir darbuotojų valdymo praktiką ir aptarsite, kaip skaičiai ir technologijos įtakoja valdymo sprendimų priėmimą.

Pagrindiniai moduliai

Vartotojai ir prekės ženklai

Šiame modulyje jūs suprasite, kaip vartotojai vartoja prekių ženklus. Jūs pažvelgsite į dabartines idėjas, susijusias su rinkodaros ir vartojimo stipendijomis ir praktika, atsižvelgiant į prekės ženklo svarbą komercinei praktikai ir kasdieniniam gyvenimui. Sutelkiant dėmesį į kritinį įsitraukimą, sužinosite apie prekių ženklų ir vartojimo teoriją, įtrauksite dabartinį strateginių prekių ženklų valdymą, vartotojų elgseną ir vaidmenį į bendrąją rinkodaros praktiką, naujausius teorinius teiginius apie prekės ženklo kultūrą ir vartotojų kultūrą bei kaip asmeninę patirtį. , santykius ir tapatybes iš dalies organizuoja ir tarpininkauja prekių ženklų vartojimas ir jų imunencija nuolat besikeičiančioje simbolinėje tvarkoje.

Vartojimo sociologija

Šiame modulyje jūs suprasite teorinę vartojimo analizę šiuolaikinėje visuomenėje. Jūs pažvelgsite į vartojimo ir vartojimo visuomenėje raidą, išnagrinėję pagrindines sociologines idėjas ir argumentus, susijusius su kultūros vaidmeniu skatinant priklausomybės ir tapatybės formavimo jausmą. Jūs taip pat apsvarstysite, kaip vartojimo ir kultūrinės produkcijos yra socialiai priklausomos, kurią lemia istorinės sąlygos ir politinės bei ekonominės priemonės.

Vartojimo tyrimo metodai

Šis modulis suteiks jums pagrindinių metodologinių diskusijų apie valdymo tyrimus ir kokybinių duomenų rinkimo ir analizės metodų bei būdų apžvalgą. Jūs išnagrinėsite konkuruojančias mokslinių tyrimų metodologijos perspektyvas, teorijos ir metodo santykį su mokslinių tyrimų projektavimu, patikimumo ir patikimumo pobūdį tyrimo procese. Jūs pateksite į etinius klausimus, susijusius su moksliniais tyrimais, ir pagrindinius mokslinių tyrimų planavimo proceso elementus. Taip pat apžvelgsite metodus ir metodus, kuriuos dažniausiai naudoja kokybiniai tyrinėtojai vadyboje ir platesniame socialinių mokslų srityse.

Disertacija

Disertacija suteikia jums galimybę mokytis ir praktikuoti tyrimo ir rašymo įgūdžius savo būsimos karjeros. Jūs taikysite analizės ir problemų sprendimo būdus, kuriuos įgijote per savo studijas, norėdami išsamiau išnagrinėti specialistų susidomėjimą. Jūs kritiškai vertinsite akademinę literatūrą, sistemingai rinksi duomenis, organizuosite savo išvadas ir aiškiai bei logiškai pateikite savo tyrimo rezultatus. Norėdami padėti, jūsų mokslinių tyrimų pasiūlymą perskaitys programos direktorius, kuris parinks tinkamą personalo narį, kuris atliks savo disertacijos vadovo pareigas. Jūsų galutinis pateikimas bus nuo 12 000 iki 15 000 žodžių.

Neprivalomi moduliai

Rinkodaros pasirinktiniai moduliai apima:

Be šių privalomų kursų vienetų, yra keletas pasirenkamų dalykų, kuriuos galite gauti savo studijų metu. Toliau pateikiamas pasirenkamų kursų vienetų, kurie greičiausiai bus prieinami, pasirinkimas. Atkreipkite dėmesį, kad nors Kolegija išlaikys minimalius pakeitimus, gali būti siūlomi nauji vienetai arba esami padaliniai gali būti atšaukti, pavyzdžiui, atsižvelgiant į darbuotojų pasikeitimą. Kandidatai bus informuoti, jei reikės atlikti svarbius pakeitimus.

Meno rinkodara

Šis modulis supažindins jus su pagrindinėmis rinkodaros teorijomis ir praktika, reikalinga sėkmingam meno galerijų valdymui. Jūs pažiūrėsite, kaip menas yra suvartojamas, jo vartotojai ir kaip meno organizacijos veikia per privačius, visuomeninius ir savanoriškus sektorius. Jūs apsvarstysite "meno rinkodaros" ypatybes, tokias kaip auditorijos plėtra, įmonių rėmimas ir filantropija, ir kaip jos sprendžiamos kartu su įprastomis prekybos problemomis, tokiomis kaip segmentavimas, taikymas, pozicionavimas, prekės ženklas, tarpininkavimas ir reklamos. Jūs taip pat išnagrinėsite finansines investicines priemones teatrui, filmai ir vaizduojamasis menas bei šiuolaikinių menininkų institucinės kritikos vaidmenį.

Ne pelno ir viešojo sektoriaus rinkodara

Šiame modulyje sukursite supratimą apie rinkodarą ne pelno ir viešajame ekonomikos sektoriuose. Jūs pažiūrėsite, kaip valdyti sudėtingus santykius tiek su donorais, tiek su gavėjais, pertvarkydami piliečius kaip viešųjų paslaugų vartotojus, susijusius su rinkodara, su viešaisiais pranešimais, prekės ženklu atstovaujančiomis šalimis, politine rinkodara ir rinkodaros religija.

Rinkodaros komunikacijos

Šiame module išnagrinės pagrindines rinkodaros komunikacijos priemones - reklamą, reklamą, viešuosius ryšius, tiesioginės rinkodaros ir pardavimo komandas. Jūs sukursite supratimą apie šiuolaikinę žiniasklaidos aplinką ir tai, kaip tai veikia rinkodaros specialistų pastangas bendrauti su suinteresuotosiomis šalimis. Jūs išnagrinėsite, kaip ryšiai turi būti pritaikyti prie rinkos segmento, ir atkreipkite dėmesį į komunikacijos kultūrų, ypač užjūrio šalių, įtaką patekimo į rinką poveikiui.

Vartojimas, rinkos ir kultūros

Šiame modulyje jūs suprasite platesnius socialinius ir kultūrinius klausimus, susijusius su prekybos praktika XXI amžiuje. Pažvelgsite į sąveiką, vykstantį tarp rinkos, vartotojų ir rinkos, daugiausia dėmesio skiriant tam, kaip konkrečios kultūros apraiškos yra sukurtos, palaikomos ir keičiamos platesnėmis jėgomis, tokiomis kaip kultūriniai pasakojimai, mitai, ideologijos, pagrįstos konkrečiomis socialinėmis ir ekonominėmis aplinkybėmis ir rinkos sistemomis . Jūs užsiimate sudėtingomis teorinėmis koncepcijomis, įskaitant vartotojų kultūros teoriją, simbolinį vartojimą ir kultūros gamybą.

Technologijos ir "Macromarketing"

Šiame modulyje jūs suprasite makro rinkodaros teorinę analizę, susijusią su rinkodaros, rinkų ir visuomenės susikirtimu. Jūs susipažinsite su pasirinktomis problemomis ir įprastais atsakymais, kylančiais iš teorinės makro rinkodaros analizės, išnagrinėjant būdus, kaip apskritai skaitmeninės naujovės ir technologijos gali būti naudojamos skatinant rinkos principais pagrįstą ideologiją visuomenėje.

Pasirinktiniai moduliai sociologijoje apima:

Socialiniai identitetai, vartojimas ir skirtumas

Šiame modulyje jūs suprasite suvartojimo praktiką pagal bendras socialinės savęs apibrėžimo strategijas tiek individualiai, tiek grupėje. Jūs peržiūrėsite, kaip postindustrinė visuomenė naudoja didesnį suvartojimą kaip transporto priemonę, per kurią identitetai daromi ir pertvarkomi. Jūs pažvelgsite į socialinių grupių, tokių kaip amžius, etninė kilmė, lytis ir socialinė klasė, vaidmenį prieigai prie finansinių ir kultūrinių išteklių bei vartojimo patirties. Jūs kritiškai įsitraukite į sociologines diskusijas apie ryšį tarp socialinių identitetų ir vartojimo, pvz., Įvertindami, kaip vyro ar moters patirtis priklauso nuo vartojimo.

Vaikai ir vartojimas

Šiame modulyje jūs suprasite pagrindines diskusijas apie vaikystę, vaikus ir vartojimą. Jūs pažvelgsite į vartojimo ir vartotojų kultūros teorijas, atsižvelgdami į įvairius teoretikus, įskaitant Marksą ir prekių fetišizmą, Vebleną ir pastebimą vartojimą, Marcuse kritišką teoriją, Baudrillardą ir vartotojų visuomenę bei Bourdieu ir kultūros sostą. Šias teorijas apžvelgsime platesnėse diskusijose į vaikų ir vaikystės konceptualizavimą, komercinę ugdymą, išnaudojimą ir įgalinimą.

Baimė, rizika ir suvartojimas

Šiame modulyje jūs suprasite baimės ir vartojimo santykį. Susipažinsite su teigiamos rizikos ir neigiamos rizikos įtaka vartojimo struktūroms, rizikos priimtinumui ir įmonių riboms, įskaitant susijusias rizikos strategijas. Jūs apsvarstysite, kaip šiuolaikiškumas pakeitė baimės prigimtį nuo kietos iki skystos formos ir kodėl pastarąjį sunku nustatyti. Jūs išnagrinėsite žiniasklaidos atstovų baimės ir pramonės bei produktų, kurie yra pagrįsti jo sukūrimu, poveikį, kritiškai diskutuodami apie investicijas į technologijas ir rizikos valdymą.

Nusikalstamumas ir vartojimas

Šiame modulyje sukursite supratimą apie neseniai vėl pradėtą ​​domėstyti vartotojišką visuomenę kriminologijoje. Jūs pažvelgsite į vartotojų ir nusikalstamumo sąsajas kartu su turtingu kultūrinės kriminologijos teoriniu darbu, daugiausia dėmesio skirdamasi 2011 m. Londono riaušėms ir kaip jie buvo apibūdinti, be kita ko, aiškiai suvartojamo vartojimo požiūriu. Jūs išnagrinėsite nusikalstamą seksualumą, bangų kultūrų ir vartojimo santykį, lyties įtaką, deviantinio marketingo ir vartojimo kaip nusikaltimo motyvaciją.

Jaunimas ir vartotojų visuomenės kūrimas

Šiame modulyje jūs suprasite santykius tarp jaunų ir vartotojų kultūros. Jūs pažvelgsite į jaunų žaidėjų vaidmenį šiuolaikiniame vartojimo kapitalizme ir kaip nuo 1950 m. Sukuriamos jaunimo kultūros ir subkultūros tapo kūrybinių industrijų centru. Jūs išnagrinėsite, kaip jauni yra kultūros kūrėjai ir gamintojai bei šių kultūrų artefaktai, todėl jie yra tiek vartotojai, tiek gamintojai. Taip pat svarstysite, kaip jaunimo kultūra stiliaus, mados, muzikos, filmo, žaidimų ir kt. Formoje tapo pagrindine šiuolaikinio kapitalizmo pardavimo ir struktūros dalimi.

Mokymas

Vertinimas atliekamas įvairiais metodais, įskaitant esė, grupės projektus ir disertaciją.

Patekimo reikalavimai

UK 2: 1 (apdovanojimai) ar lygiavertis

Bus svarstoma atitinkama profesinė kvalifikacija ir atitinkama patirtis susijusioje srityje.

Sėkmingas kandidatas paprastai turi šias savybes:

  • Intelektualiai ambicingas ir noras kurti skaitymus, kurie yra tarpdisciplininiai ir teoriškai sudėtingi.
  • Savarankiškai motyvuotas, intelektualus, turintis meilės mokytis ir užsiimti sudėtingomis idėjomis.

Anglų kalbos reikalavimai:

IELTS 6,5, iš viso 6,0 visos prenumeratos. Dėl lygiaverčių, žr. Čia.

Jei jums reikia "Royal Holloway", kad rėmėtumėte savo studijas Jungtinėje Karalystėje, jūsų IELTS turi būti Jungtinės Karalystės vyriausybės patvirtintas anglų kalbos testas (SELT).

Jūsų būsima karjera

Absolventai bus apsvarstyti platų teorinių klausimų, susijusių su šiuolaikiniu gyvenimu, kurie yra prekybos praktikos pagrindas. Šios žinios gali būti naudingos mokslinės karjeros plėtrai, dabartinės karjeros plėtrai ir pažangai tokiose srityse kaip rinkodara, švietimas, žurnalistika, plėtra, socialinė politika ir politika. Šis kursas aprūpina antrosios pakopos studijas dalyko žiniomis ir patirtimi, reikalinga norint sėkmingai vykdyti karjerą arba suteikia tvirtą pagrindą tolesniam doktorantūros studijoms.

  • Pastaraisiais metais baigę absolventai įstojo į įvairias sritis, įskaitant "Bank of China International" vyresnįjį asocijuotąjį asmenį, "Xinhua News Agency", "PricewaterhouseCoopers" vyresnįjį advokatą, "Ealing Borough Council" ir "Relationship Manager" ("Investments") finansų pareigūną "Barclays Bank".

Mokesčiai ir finansavimas

Mokestis už mokslą namuose ir ES studentams per metus 2018/19 *: 7 200 svarų sterlingų

Tarptautinių studentų mokestis už mokslą 2018/19 *: 16 300 svarų sterlingų

Kitos esminės išlaidos **: Nėra vienos susijusios išlaidos, didesnės nei 50 svarų sterlingų už šį kursą

* Šie mokesčiai už studijas mokami studentams, dirbantiems visą darbo dieną. Neakivaizdines studijas mokantys studentai moka proporcingą studijų kainą, paprastai atitinkančią maždaug pusę dienos mokesčio.

Skaitykite daugiau universiteto svetainėje čia .

Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 5 daugiau kursų Royal Holloway University of London »

Paskutinį kartą atnaujinta Spalis 24, 2018
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgp. 2020
Duration
1 metai
Dieninės
Price
17,400 GBP
Namuose ir ES studentai / 16 300 GBP užsienio studentams
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgp. 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgp. 2020

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date