Keystone logo

MA Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos į Prancūzija dėl 2024

Filtrai

Filtrai

  • MA
  • Prancūzija
  • Rinkodaros studijos
Studijų sritys
    Administravimo studijos (0)Aplinkos studijos (0)Architektūros studijos (0)Asmeninio tobulėjimo studijos (0)Aviacija (0)Bendrosios studijos (0)Dizaino studijos (0)Ekonomikos studijos (0)Energetikos studijos (0)Gamtos mokslai (0)
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

MA Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos

Skaitmeninės rinkodaros profesionalai yra tikri prekės ženklo skatinimo technikų bei kitų rinkodaros sričių žinovai. Savo studijų metu jie paprastai nagrinėja įvairiausius būdus, kuriais socialiniai tinklai, skaitmeninė televizija ir radijas, mobiliosios programėlės ar teksto žinutės gali būti panaudojamos rinkodaros tikslams pasiekti. Be to, studijų metu jie taip pat lavina ir savo kūrybinio mąstymo įgūdžius, tam kad galėtų efektyviai sukurti rinkodaros žinutę ir efektyviai ją perteikti savo tikslinėms auditorijoms.

Prancūzija šiuo metu yra tarp 20 geriausiai pasirodžiusių šalių, kalbant apie ekonomiką, atsižvelgiant į jų puikius rezultatus orientuoto aukštojo mokslo mokymuisi. Dauguma universitetų kursų yra siūlomi prancūzų kalba. Prancūzija turi 60 visuomenę ir 100 privačių universitetų.

Humanitarinių mokslų bakalauro studijų laipsnis paprastai yra suteikiamas studentams, kurie sėkmingai baigia vaizduojamojo meno, humanitarinių ar socialinių mokslų studijų programas, tokias kaip istorija, komunikacija, filosofija, teologija, kalbos ir pan. Šio tipo studijų programos paprastai yra sudaromos iš teorinių paskaitų, praktinių seminarų, egzaminų bei baigiamojo magistrinio darbo.