MBA

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Programa siūlo tris specializacijos sritis: Organizacijų valdymo, finansų ir rinkodaros, trunka 2 metus ir 2,5 metų, įskaitant gauti laipsnį.

Programos dizainas siūlo lanksčią mokymo struktūra, kuri leidžia studentams imtis pasirenkant ar už jos ribų institucijos, pasirinkdami interesų iš 3 siūlomų programos plotas yra varomas pageidautina lieka versle. Studentas turės mokytojas, kuris bus organizuoti, planuoti, įgyvendinti ir prižiūrėti studentų akademinio mokymo ir darbo adresas nukreipimu vystymąsi, todėl užtikrinamas objektyvus ir siūlomas mokymo programas, studijų profilio.

Mokytojas yra orientuota tenkinti poreikius šiose linijose kartos ir taikymo žinias:

  1. Vietos plėtros strategijos ir tvarumą.
  2. Organizacinė elgsena ir kultūra.
  3. Verslo strategijos.

Ši programa yra puikus pasirinkimas profesionalams pagerinti savo profesinę praktiką.

Bendrasis tikslas

Bendras tikslas MBA yra "mokyti specialistus, aukštų akademinių standartų, galinčių taikyti novatoriškus sprendimus dėl administravimo srityje, per vadovavimo ir valdymo viešose arba privačiose organizacijose, kad būtų pasiekti augimą, pelningumą ir tvarumas žinių ir finansinės bei mercadológicas programas per lanksčią programą, kuri leis padaryti garso sprendimą priėmimo aplinkoje su dideliu neapibrėžtumo ir besikeičiančią ir dinamišką pasaulio aplinką. "

konkretūs tikslai

siekiama MBZ konkretūs tikslai, ir buvo kilęs iš bendro tikslo, yra tokie:

  • Įgyti žinių ir įgūdžių, verslo valdymo srityje, kad studentai galėtų naudoti administracinius įrankiai įvairiose funkcinėse srityse, per veiksmingą ir efektyvų valdymą organizacijoje, taip pat projektuojant naujus projektus įmonę įmonės ir pasiekti tvarumą tas pats.
  • Įgyti žinių ir įgūdžių finansų, kad studentai galėtų tobulinti savo finansinius įgūdžius bendrauti su kitų funkcinių sričių verslo, ir padaryti prognozes ir priimti atitinkamus sprendimus srityje, su tikslu, kad įmonė turi tinkamai bei laiku finansiniai ištekliai, ir leisti pelningumą ir augimą tas pats.
  • Įgyti žinių ir įgūdžių rinkodaros srityje, kuri leis studentams įgyvendinti informacinių sistemų rinką, informacijos ir tinkamai reaguoti patenkinti poreikius ir norus vartotojų pasisavinimą, taip pat rengiant ir įgyvendinant marketingo planus įmonėms ir organizacijoms pasiekti jų tikslus per optimalus derinys iš marketingo komplekso elementų.

Baigiu aprašymą

Profilis, kuris ieško absolventus MBA yra tai, kad mokymo proceso metu, mokiniai įgijo žinių, įgūdžių ir požiūrių ekonominės-administracinės teritorijos, ypatingą dėmesį skiriant valdymo, rinkodaros ir finansų, ieškau jų taikymą žinių savo profesinėje srityje, be to, visada manyti, labai profesionalų atsakomybę visuomenei ji tarnauja ir priklauso, leidžianti jums sukurti glaudžius ryšius su kitų specialistų, kurie leidžia keistis idėjomis su kitais, visada gerbti skirtumus esamų ir laikytis institucinės švietimo modelį. Todėl absolventai absolventas turi pateikti bendrą baigimo profilį parodyta apačioje:.

žinios

  • Būdai gauti informaciją ir pasiūlyti sprendimus į valdžios problemas.
  • Intervencinės metodikos dėl įvairių rinkodaros strategijų, finansinių ir vadybinių organizacijos.
  • Aplinka turi įtakos organizacijos.
  • Verslo modeliai ir verslumą.
  • Organizacinių, ekonominė ir socialinė sistema nuolat atnaujinama.
  • Administracinis procesas ir funkcines sritis.
  • Organizacinė kultūra ir tvarumas organizacijomis.
  • Didelis verslo, veiklos ir įmonių finansų, taip pat nuosavo kapitalo finansavimą.
  • Atsižvelgiant į dabartinę išdavimo išvestinių sąvokų rizikos ir investicijų grąža nacionalinių ir tarptautinių.
  • Skaidrus ateities vizija kurti finansinius ekonominius scenarijus.
  • Procesas vartotojų sprendimų priėmimo procese.
  • Procesas rinkos segmentavimo ir pozicionavimo.
  • Už rinkos tyrimus ir plėtrą ir valdymą naujų produktų ir paslaugų įgyvendinimo metodologija. ƒ procesai ir strategijos marketingo išmaišykite.

įgūdžiai

  • Analizuoti ir vertinti informaciją bei siūlyti strategijas, siekiant pagerinti organizacijos konkurencingumą.
  • Sprendžiant problemas pagal savo kompetenciją per socialinių įstaigų siūlydama ir įvertinti alternatyvius sprendimus per analitinę ir sistemingą informacijos apdorojimui, atsižvelgiant į administracinių mokslų metodologija.
  • Išanalizuoti ir įvertinti apskaitos, finansų ir ekonomikos informaciją.
  • Taikyti atitinkamus kriterijus analizei, vertinimui ir vertinimo pinigų rinkos priemones, ir išvestines finansines priemones, investicinių projektų ir vietomis privačių įmonių vidaus rinkoje ir užsienyje.
  • Kad strateginis ir operatyvinis rinkos planavimą, kuriant rinkodaros planus, kurie atitiktų specifinius poreikius ir problemas įmonių nacionaliniame ir tarptautinėje aplinkoje.
  • Įgyvendinti marketingo strategijas ir veiksmus, efektyviai naudojant išteklius įmones ir didinti jų konkurencinį stipriąsias puses.

požiūris

  • Atsižvelgiant į socialinės atsakomybės organizacijos.
  • Apie etiško elgesio versle.
  • Apie įmonę ir aplinkos tvarumą.
  • Iniciatyvus pokyčius ir naujoves organizacijos.
  • Noras dirbti kartu.
  • Tinkama naudoti informacijos.
  • Be sąžiningumas pasiūlymų, tikslus ir taikymo sritį strateginių planų organizacijoje formavimą.
  • Atsakomybė imtis poveikį ir pasekmes ekonominių, teisinių, socialinių ir filantropijos organizacijoms tik balanso iš įmonės ir vartotojų sprendimų interesus.
  • Pagarba individualių skirtumų, išvengti diskriminacinės praktikos

Reikalavimai laipsnį

Patvirtinti visus programos medžiagą, įskaitant seminarus byloje Praktinio I ir II egzamino pažymio laiko žymėjimo reglamentą ir laikytis bendrųjų nuostatų Mokymo ŽŪN nuostatų dėl gauti laipsnį.

Atvejo tyrimas bus nukreiptas į įmonės įgaliotas Akademinės tarybos, siekiant gauti laipsnį turėtų turėti pasitenkinimą laišką. Praktinio darbo pasiūlymas visada bus per iš gamybos ir taikymo žinių programos eilučių, jokio darbo ne jų dalis bus leidžiama.

Visiems studentams, jis turi atitikti minėtus mokymo programos profesines lieka, lieka turi atitikti praktinio darbo ir linijų gamybos ir taikymo žinių programos.

Subsidijuojamas studentas turi atitikti kokybės rodiklius nacionaliniu nustatytus.

Paskutinį kartą atnaujinta Spalis 2017

Apie mokyklą

La Universidad Autónoma de Aguascalientes se ha consolidado como la Máxima Casa de Estudios del estado y se proyecta a nivel nacional e internacional, por su calidad académica, incremento en la oferta ... Skaityti daugiau

La Universidad Autónoma de Aguascalientes se ha consolidado como la Máxima Casa de Estudios del estado y se proyecta a nivel nacional e internacional, por su calidad académica, incremento en la oferta educativa, investigación y desarrollo tecnológico, además de una difusión cultural y trabajo de apoyo social que le ha valido su prestigio y reconocimiento, pues cuenta con el cuenta con 92% de sus programas institucionales y el 100% de sus posgrados interinstitucionales dentro del Programa Nacional de Posgrados de Calidad (PNPC) de Consejo Nacional de Ciencia y Tecnología en México, el máximo organismo de ciencia y tecnología en la país; mientras que a nivel internacional seguimos incorporando programas a la evaluación de diversos organismos. Skaityti mažiau