MS rinkodaros srityje
University of Tampa - Sykes College of Business
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Tampa, Jungtinės Amerikos Valstijos
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 metai
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 28 820 / per credit *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 655 USD už kredito valandą. Gali būti taikomi papildomi mokesčiai
Įvadas
Kodėl verta rinktis UT rinkodaros programą?
UT rinkodaros magistras yra šiuolaikiška, lanksti programa, leidžianti magistrantams specializuotis studijų metu ir kurti savo rinkodaros portfelį atliekant praktinius, realaus pasaulio tyrimų ir konsultavimo patirtį.
Programa įsikūrusi miesto miestelyje, klestinčios verslo, technologijų ir verslininkų bendruomenės Tampa įlankos širdyje.
Programos absolventai naudojasi savo laipsniais siekdami pradėti karjerą rinkodaroje arba kaip karjeros pokyčių ar pažangos katalizatoriai.
Kuo ji išskirtinė ir vertinga?
- Programa yra nuolat atnaujinama, kad pasiūlytų šiuolaikišką, pažangiausią rinkodaros programą.
- Neseniai jis buvo atnaujintas, kad atspindėtų didesnį dėmesį rinkodaros strategijai, socialinei-skaitmeninei žiniasklaidai, analitikai ir profesionaliam pardavimui.
- Tai lanksti programa , turinti stiprų pagrindą ir kelis individualios veiklos ir specializacijos kelius.
- Programą galima baigti per vienerius metus arba ilgiau, kiek reikia.
- Programoje gausu praktinių, realaus pasaulio patirčių .
- Mes glaudžiai bendradarbiaujame su vietinėmis įmonėmis, ne pelno organizacijomis ir verslininkais.
- Studentai turi galimybę bendradarbiauti su dėstytojais mokslinių tyrimų ir verslo projektų srityje.
- Mokymo programoje ir tarptautiniame studentų kūne akcentuojamas pasaulinis dėmesys .
- Programa siūlo miesto miestelio patirtį Tampos įlankos miesto didmiesčių centre ir verslo sektoriuje.
Kam skirta programa?
- Verslo laipsnį turintys žmonės, norintys išplėsti rinkodaros mokymus.
- Verslo laipsnio neturintys žmonės, norintys karjerą pakeisti rinkodara.
- Žmonės, atliekantys vadovaujančius vaidmenis, norintys greitai būti paaukštinti savo organizacijoje.
- Žmonės, kurie pradeda kurti naujus produktus ar įmones.
Kokie yra programos pranašumai?
- Absolventai gali sustiprinti savo kvalifikaciją, kad galėtų konkuruoti dėl įsidarbinimo galimybių ir pradėti naują rinkodaros karjerą.
- Absolventai gali plėtoti ir specializuotis dabartinėse rinkodaros temose siekdami pokyčių ar paaukštinimo per rinkodaros karjeros kelią.
- Bet kuriuo atveju, studentai pradeda kurti savo rinkodaros portfelį, o programos metu bendradarbiauja su profesoriais mokslinių tyrimų ar konsultavimo su vietos įmonėmis per kursų projektus, savarankiškas studijas, stažuotes ir specialius projektus.
Programos detalės
Reikalingi pagrindiniai kursai (16 kreditų)
Reikalingi šie kursai:
- Strateginė rinkodaros analizė (MKT 610)
- Verslo tyrimų metodai (MKT 612)
- Pardavimas ir pardavimų valdymas (MKT 614)
- Rinkodaros akmuo (MKT 700)
Pasirenkamieji kursai (nuo 14 iki 16 kreditų)
Šie kursai yra pasirenkami:
- Pasaulinė rinkodara (MKT 613)
- Paslaugų rinkodara ir vadyba (MKT 652)
- Strateginis prekės ženklo valdymas (MKT 654)
- Skaitmeninė rinkodara (MKT 656)
- Pirkėjo elgesys (MKT 657)
- Sporto rinkodara (MKT 658)
- Informacinės sistemos ir operacijų valdymas (ITM 608)
- Verslo analizė (MKT 615)
- Stažuotė (MKT 690)
- Specialiosios rinkodaros temos (MKT 695)
- Nepriklausoma rinkodaros studija (MKT 699)
Privalomi kursai (14 kreditų)
Būtinos sąlygos yra šie kursai:
- Apskaitos pagrindai (ACC 500)
- Finansų pagrindai (FIN 500)
- Pagrindinė vadovų ekonomika (ECO 500)
- Sprendimų priėmėjų statistika (QMB 500)
- Įvadas į rinkodarą (MKT 500)
Naujausi programos pakeitimai
Paskutiniai programos pakeitimai yra šie:
- Sustiprinti pagrindiniai kursai, daugiau dėmesio skiriant rinkodaros strategijai, profesionaliam pardavimui, tyrimams ir rinkodaros akmeniui.
- Išplėstinis pasirinkimas pasirenkant pokyčius rinkodaros praktikoje: socialinę ir skaitmeninę rinkodarą, technologijas ir analizę.
nuotrauka sutiko su Tampos universitetu
Tarptautiniu mastu pripažinta programa
Sykes verslo kolegija yra akredituota AACSB International (asociacija, skatinanti kolegialaus verslo mokyklų verslo asociaciją) bakalauro ir magistro lygiu, garbė, kurią turi tik šeši procentai verslo mokyklų visame pasaulyje. „Bloomberg Businessweek“ ją įvertina kaip 100 populiariausių verslo mokyklų JAV, o nuo 2007 m. „The Princeton Review“ paskelbta tarp 294 geriausių verslo mokyklų pasaulyje.
Stipendijos
Šios organizacijos siūlo privačias stipendijas aukštųjų mokyklų absolventams. Daugelį stipendijų gali gauti tik studentai, lankantys mokyklas, turinčias tarptautiniu mastu pripažintą AACSB akreditaciją, kurią turi UT.
- Ispanijos MBA nacionalinė draugija (NSHMBA)
- Nacionalinė juodaodžių MBA asociacija (NBMBAA)
- Amerikos atestuotų buhalterių institutas (AICPA)
- Vyriausybės finansų pareigūnų asociacija (GFOA)
Priėmimo reikalavimai ir dokumentai
Norėdami kreiptis, užpildykite popierinę arba internetinę paraišką. Paraiškos nebus peržiūrimos tol, kol Absolventų ir tęstinių studijų tarnyba negaus visos reikiamos medžiagos. Gavę ir įvertinę medžiagą, studentai informuojami apie priėmimo sprendimus.
- Užbaigta paraiška.
- 40 JAV dolerių mokestis.
- Oficialūs visų ankstesnių kolegijos darbų nuorašai, gauti tiesiogiai iš kiekvienos institucijos.
- Absolventų vadybos priėmimo testas (GMAT) arba absolventų įrašų egzaminas (GRE) yra būtini. Laukdami patvirtinimo, pareiškėjai gali pateikti prašymą atsisakyti GMAT per priėmimo konsultantą, jei jie atitinka VISUS iš šių kriterijų:
- Pakankama įrodymų apie trejų ar daugiau metų atitinkamo profesinio darbo patirtį per pastaruosius penkerius metus.
- Verslo laipsnis iš regioninėje akredituotoje įstaigoje, kurios GPA yra 3,0 ar geresnė.
- Uždirbote B arba aukštesnį pažymį kiekviename iš šių kursų: ACC202, ACC203, FIN 310, ECO 204, ECO 205, QMB 210, MKT 300 (arba šių kursų atitikmuo jūsų bakalauro institucijoje).
PASTABA: Atitinkantis aukščiau išvardytus kriterijus, studentas gali tik pareikalauti atleidimo nuo GMAT. Visi GMAT atsisakymai yra peržiūrimi atskirai ir juos turi patvirtinti komitetas. Norėdami gauti daugiau informacijos, susisiekite su priėmimo konsultantu.
- Dvi asmenų profesinės orientacijos formos, patvirtinančios pareiškėjo profesinę patirtį ir akademinį potencialą. Priimami profesionalūs rekomendaciniai laiškai.
- Profesinė santrauka.
- Asmeninis pareiškimas: Apibūdinkite maždaug 500–1 000 žodžių savo profesinius tikslus ir tai, kaip Tampos universiteto magistro laipsnis padės jums pasiekti šiuos tikslus. Savo ruožtu taip pat galbūt norėsite pabrėžti, ką galite prisidėti prie magistrantūros programos.
- Darbo patirtis yra rekomenduojama, bet neprivaloma.
- Tarptautiniai pareiškėjai: Anglų kaip užsienio kalbos testų (TOEFL) arba Tarptautinės anglų kalbos testų sistemos (IELTS) įvertinimo ataskaita.
Paraiškų pateikimo terminai
Nėra galutinio paraiškų teikimo termino. Paraiškos yra įvertinamos atsižvelgiant į rudens, pavasario ir vasaros laikotarpius. Kvalifikuoti studentai priimami tol, kol neužtenka vietos atitinkamam laikotarpiui. Priėmimas yra konkurencingas, o studentai skatinami anksti kreiptis. Gavę visus dokumentus, studentai informuojami apie jų statusą.
Priėmimai
Studijų programa
Programos detalės
Reikalingi pagrindiniai kursai (16 kreditų)
Reikalingi šie kursai:
- Strateginė rinkodaros analizė (MKT 610)
- Verslo tyrimų metodai (MKT 612)
- Pardavimas ir pardavimų valdymas (MKT 614)
- Rinkodaros akmuo (MKT 700)
Pasirenkamieji kursai (nuo 14 iki 16 kreditų)
Šie kursai yra pasirenkami:
- Pasaulinė rinkodara (MKT 613)
- Paslaugų rinkodara ir vadyba (MKT 652)
- Strateginis prekės ženklo valdymas (MKT 654)
- Skaitmeninė rinkodara (MKT 656)
- Pirkėjo elgesys (MKT 657)
- Sporto rinkodara (MKT 658)
- Informacinės sistemos ir operacijų valdymas (ITM 608)
- Verslo analizė (MKT 615)
- Stažuotė (MKT 690)
- Specialiosios rinkodaros temos (MKT 695)
- Nepriklausoma rinkodaros studija (MKT 699)
Privalomi kursai (14 kreditų)
Būtinos sąlygos yra šie kursai:
- Apskaitos pagrindai (ACC 500)
- Finansų pagrindai (FIN 500)
- Pagrindinė vadovų ekonomika (ECO 500)
- Sprendimų priėmėjų statistika (QMB 500)
- Įvadas į rinkodarą (MKT 500)
Naujausi programos pakeitimai
Paskutiniai programos pakeitimai yra šie:
- Sustiprinti pagrindiniai kursai, daugiau dėmesio skiriant rinkodaros strategijai, profesionaliam pardavimui, tyrimams ir rinkodaros akmeniui.
- Išplėstinis pasirinkimas pasirenkant pokyčius rinkodaros praktikoje: socialinę ir skaitmeninę rinkodarą, technologijas ir analizę.
Tarptautiniu mastu pripažinta programa
„Sykes“ verslo koledžą bakalauro ir magistro laipsniais akredituoja „AACSB International“ (asociacija į aukštesniųjų koleginių verslo mokyklų asociaciją) - tai garbė, kurią turi tik šeši procentai verslo mokyklų visame pasaulyje. „Bloomberg Businessweek“ ją įvertino kaip 100 geriausių verslo mokyklų JAV, o nuo 2007 m. „The Princeton Review“ buvo įtraukta į 294 geriausių pasaulio verslo mokyklų sąrašą.
Programos rezultatas
Kokie yra programos pranašumai?
- Absolventai gali sustiprinti savo kvalifikaciją, kad galėtų konkuruoti dėl įsidarbinimo galimybių ir pradėti naują rinkodaros karjerą.
- Absolventai gali plėtoti ir specializuotis dabartinėse rinkodaros temose siekdami pokyčių ar paaukštinimo per rinkodaros karjeros kelią.
- Bet kuriuo atveju, studentai pradeda kurti savo rinkodaros portfelį, o programos metu bendradarbiauja su profesoriais mokslinių tyrimų ar konsultavimo su vietos įmonėmis per kursų projektus, savarankiškas studijas, stažuotes ir specialius projektus.
Stipendijos ir finansavimas
Šios organizacijos siūlo privačias stipendijas aukštųjų mokyklų absolventams. Daugelį stipendijų gali gauti tik studentai, lankantys mokyklas, turinčias tarptautiniu mastu pripažintą AACSB akreditaciją, kurią turi UT.
- Ispanijos MBA nacionalinė draugija (NSHMBA)
- Nacionalinė juodaodžių MBA asociacija (NBMBAA)
- Amerikos atestuotų buhalterių institutas (AICPA)
- Vyriausybės finansų pareigūnų asociacija (GFOA)
Galerija
Akreditacijos
Idealūs studentai
Kam skirta programa?
- Verslo laipsnį turintys žmonės, norintys išplėsti rinkodaros mokymus.
- Verslo laipsnio neturintys žmonės, norintys karjerą pakeisti rinkodara.
- Žmonės, atliekantys vadovaujančius vaidmenis, norintys greitai būti paaukštinti savo organizacijoje.
- Žmonės, kurie pradeda kurti naujus produktus ar įmones.
English Language Requirements
Patvirtinkite savo anglų kalbos žinias atlikdami „Duolingo“ anglų kalbos testą! DET yra patogus, greitas ir prieinamas internetinis anglų kalbos testas, priimtas daugiau nei 4000 universitetų (tokių kaip šis) visame pasaulyje.