MSC svetingumo ir turizmo vadybos ir MBA svetingumo vadybos

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Tikslai ir mokymosi rezultatai

Programos pabaigoje studentai gebės:

  1. Interpretuoti praktinius, teorinius ir asmeninius įgūdžius, reikalingus vyresniųjų vadovų vaidmenims įvairiose tarptautinėse viešbučių ir turizmo organizacijose.
  2. Apibendrinti komercinės svetingumo įmonės strateginius, organizacinius ir rinkodaros procesus atsižvelgiant į globalų verslo pobūdį.
  3. Ugdykite profesionalų valdymo požiūrį puoselėdami novatoriškų idėjų ir sprendimų kūrybingą plėtrą.
  4. Vertindami organizacinį mokymąsi, užtikrintai diskutuok, tyrinėk ir sintezuok teorijas.
  5. Kritiškai analizuokite įvairias daugiašales institucijas ir transnacionalines organizacijas, įskaitant jų poveikio, susijusio su tarptautiniu turizmu ir paveldo turizmo valdymu, vertinimą.

121600_121543_P1088087.jpeg

Kursai

Magistrantūros dėstomi moduliai

Turizmo vadyba

Šis skyrius siekia supažindinti studentus su tarptautinio turizmo samprata ir pagrindinėmis turizmo veiklomis tarptautiniame kontekste. Kursas daug dėmesio skiria studentų savarankiškumui įgyti žinių iš įvairių šaltinių, kad būtų gilinamos žinios ir kritiškai vertinama tarptautinio turizmo samprata.

Žmonių vadyba ir atlikimas

Šiam skyriui reikia sukurti kritinį požiūrį į žmonių, kaip atlikėjų paslaugų organizacijose, analizę ir problemų sprendimą panašiose situacijose. Tai skatina išnagrinėti ir kvestionuoti tradicijas ir suvoktų apribojimų pobūdį bei kitų funkcinių aspektų indėlį į žmonių vadybos ir veiklos procesus.

Skyriaus tikslas yra gauti konkrečius atsakymus į paprastą, tačiau visada prieštaringai vertinamą ir mįslingą klausimą: Kaip vadovai gali daryti įtaką žmonėms ir sau, kad jie sukurtų paslaugų kokybę ir produktyvią darbo aplinką. Iš esmės šis padalinys neketina tapti geresniu svetingumo administratoriumi, o sujaudins jus gebėjimą pažvelgti ne tik į bendras pareigas ir vaidmenis ir išplėsti savo kompetenciją tose srityse, kur reikalinga disciplina, ieškant gilesnės prasmės, ir empatijos žmogaus elgesiui. .

Šiuolaikinė svetingumo rinkodara

Šis modulis skirtas suteikti studentams galimybę įgyti supratimą apie teorinius ir praktinius rinkodaros strategijos aspektus ir buvo sukurtas pritaikyti bet kuriai pelno siekiančiai ar ne pelno organizacijai ar bet kokiam produktui ar paslaugai. Studentai pasirinks vieną turistinę vietą ir išanalizuos jų rinkodaros strategiją.

Jūsų prašoma pademonstruoti supratimą apie strateginių sprendimų pobūdį ir problemų tipus, kuriems įgyvendinti reikia sprendimų. Taigi rinkodaros studijos yra tiriamos tam tikro sudėtingumo lygiu, tačiau tinka studentams, turintiems įvairių rinkodaros žinių.

Modulio tikslas - ugdyti studentų sugebėjimą valdyti sudėtingą vertinimą, kuris atspindi minčių procesą, susijusį su rezultatų prognozavimu. Tai yra rizikos mažinimo tyrimas, perspektyva, pagrindžianti rinkodaros studijas ir praktiką.

Šio vieneto įvertinimas susijęs su kritine potencialių rinkodaros strategijų analize, atsižvelgiant į jų tinkamumą ir pritaikymą rinkai, su kuria jie šiuo metu užsiima arba kurioje ketina įsitraukti, analizuoti, todėl ketina turėti abipusį išsilavinimą. ir pragmatiniai rezultatai.

Strateginis valdymas

Šio modulio tikslas - suteikti studentams žinių ir gebėjimų paaiškinti strateginio valdymo procesus, procedūras ir problemas įvairiose organizacijose. Be to, juo siekiama suteikti studentams galimybę ištirti dabartinius pokyčius, susijusius su strateginiu verslo valdymu įmonės lygiu.

Kūrybinis vadovas

Šio skyriaus tikslas yra suteikti besimokantiesiems galimybę nustatyti hipotezes ir tinkamai įvertinti mokymosi principus ir teorijas atsižvelgiant į asmenį, komandą ir organizaciją. Modulis sukurtas atsižvelgiant į šias kūrybiškumo sritis:

  1. Individualus kūrybiškumas
  2. Komandos kūrybiškumas
  3. Kūrybiškumas organizacijose

Be to, studentai demonstruos ir kritiškai vertins kūrybinius sprendimus, siekdami asmeninių, grupinių ir organizacinių tikslų ir uždavinių. Tikimasi, kad studentai priims individualų ir komandinį požiūrį į kūrybinį valdymą ir plėtrą, kuris užtikrins vertinimo ir apmąstymų procesą.

Tyrimo metodai

Pagrindinis šio modulio tikslas yra suteikti studentams galimybę pritaikyti savo teorines žinias apie tyrimo procesą ir pateikti nepriklausomą išplėstinio tyrimo pasiūlymą.

Tai įgalina laipsnišką plėtrą link MBA tyrimų dokumento. Studentai pasirinks juos dominančią tyrimų sritį ir prisidės prie jų profesinio tobulėjimo. Tyrime pagrindinis dėmesys bus skiriamas efektyviam antrinių ir pirminių tyrimų metodams, atitinkantiems jų pasirinktą temą.

Gebėjimas naudotis paieškos sistemomis ir biblioteka kartu su akademiniais žurnalais ir knygomis yra neatsiejama kurso dalis. Studentai turi išsamiai perskaityti visą šį tiriamąjį procesą, kad įgytų žinių ir supratimo apie savo pasirinktą dalyką. Šis modulis yra labai orientuotas į studentą. Besimokantysis turės pademonstruoti gebėjimą dirbti savarankiškai ir pateikti įrodymus apie individualų požiūrį į atliktą darbą.

Paveldo turizmo vadyba

Modulio tikslas - supažindinti studentus su paveldo turizmo visame pasaulyje pobūdžiu, vaidmeniu ir valdymu.

Šis modulis yra skirtas paveldo turizmo, vieno iš pagrindinių turizmo pramonės sektorių, valdymui. Tai gali apimti paveldo lankytojų lankytinus objektus, tokius kaip pilys, pramogų parkai, paveldo objektai, mūšio laukai, gamtos vietos ir daugelis kitų vietų, kurios arba buvo pastatytos specialiai lankytojams pritraukti, arba buvo pakeistos pritaikyti lankytojus. Tai reiškia, kad paveldo turizmo valdymo tyrimas gali būti labai įvairus ir įvairus, nors vienas jų visų bendras aspektas yra sugebėjimas pritraukti lankytojus pamatyti savo išteklius. Dažnai paveldo objektas motyvuoja lankytoją keliauti į paskirties vietą, todėl efektyvus jų valdymas turi lemiamą reikšmę kuriant ir įgyvendinant kokybišką paskirties vietų valdymą.

MBA dėstomas modulis

Viešbučių finansų ir kontrolės sistemos

Šiam padaliniui reikia sukurti kritinį požiūrį į „Hotel Finance“ ir valdymo sistemų valdymo analizę ir problemų sprendimo įgūdžius, kurių reikia vadovybei, norint sėkmingai ir pelningai kontroliuoti viešbučių verslą. Jis nėra skirtas mokyti studentus būti buhalteriais, o suteikia žinių ir įgūdžių, reikalingų vadovams, kad jie galėtų vykdyti pelningą verslą, per finansinės informacijos supratimą.

Patekimo reikalavimai

  • Patekimo į rinką reikalavimai: Tarptautinio viešbučių ir turizmo vadybos magistro diplomas arba bet kurios disciplinos bakalauro laipsnis arba antrosios pakopos diplomas arba turima bent trejų metų tinkamą patirtį svetingumo ir turizmo pramonėje bei tinkamą akademinę kvalifikaciją.
  • Amžiaus reikalavimai: 21 ir daugiau metų, norint tiesiogiai atvykti
  • Kalbos mokėjimas: reikalingas anglų kalbos lygis atliekant interviu / HTMi testą arba turint TOEFL 547 arba IELTS 6 arba lygiavertį HTMi anglų kalbos įdarbinimo testo balą.
  • Išankstinė darbo patirtis: Nei viena, nei trejų metų patirtis svetingumo ar turizmo pramonėje, jei ji neturi laipsnį ar magistro diplomą.

Pristatymo ir vertinimo metodai

  • Pristatymo būdas: tiesioginiai, mišraus mokymosi platformos, internetiniai, moksliniai tyrimai, į studentą orientuotas mokymasis, vadovėliai, paskaita, pristatymai, vertinimai, projektinės užduotys ir taikomi mokymuisi.
  • Galutinis įvertinimas: Egzaminai raštu ir baigiamieji projektai. Disertacija turi būti baigta per 6 mėnesius po akademinio semestro pabaigos.
  • Baigimo reikalavimai: 60%
  • Vidutinis studentų ir mokytojų santykis: 15 studentų vienam mokytojui
  • Bendros kontaktinės valandos: 320 valandų visą darbo dieną
  • Programos trukmė: Akademinė studija: 20 savaičių ir praktika / praktika: 20–24 savaitės

Baigimas

Studentai, sėkmingai baigę programą, gaus „HTMi“ viešbučio ir turizmo vadybos instituto magistro laipsnį suteikiantį svetingumo vadybos magistro laipsnį.

MBA magistrantūros studijų absolventams reikia baigti disertaciją, kad būtų suteiktas svetingumo ir turizmo vadybos magistro laipsnis Edinburgo Napierio universitete, o svetingumo vadybos magistro laipsnis - „HTMi“ viešbutyje ir turizmo vadybos institute.

12 000 žodžių disertacija turėtų būti baigta per 6 mėnesius nuo dėstomo kurso pabaigos, o studentams bus teikiama internetinė pagalba po semestro, kad jie padėtų tai padaryti, taip pat bus tiesiogiai susisiekta su vadovu, kuris teiks patarimus ir patarimus. . Tema turėtų būti pagrįsta svetingumo ir turizmo pramone. Tikimasi, kad šis tyrimas daugiausia bus paremtas darbu, naudojant akademinius išteklius.

Magistrantai gali pasirinkti įstoti į pasirenkamąjį disertacijos kursą, baigę dėstomą kursą.

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s ... Skaityti daugiau

Over the next decade, the international hotel and tourism industry is forecast to maintain its position as the world’s largest employer and the world’s largest provider of management positions. HTMi’s role is to prepare students for a management career in this, the most exciting industry today. HTMi is supported by a worldwide network of international hotel companies, whose representatives regularly visit HTMi to recruit on campus. HTMi graduates can be found in leading hotel companies worldwide. Skaityti mažiau
Sörenberg , Sidnėjus , Melburnas , Brisbenas , Singapūras , Dubajus , Barbaras + 6 Daugiau Mažiau