MSc Marketing Management

Bendroji informacija

2 locations available

Programos aprašymas

Apžvalga

Programos trukmė: Vieneri mokslo metai (miesteliu) Galutinis valdymo projektas (gali būti baigtas nuotoliniu būdu dirbant)

Įstojimo reikalavimai: bakalauro lygio bakalauro laipsnį bet kokio dalyko. Laisvalaikis anglų kalba

Pilnas programos mokestis: 19 450 EUR (Grenoblio miestelis). Žiūrėkite užsieniečių universiteto puslapius vietiniams mokesčiams

Universiteto vietos: Grenoblyje, Prancūzijoje ir Berlyne

Kalba: Anglų

Galima finansinė pagalba ir stipendijos

Kodėl verta rinktis magistrantūros rinkodaros vadybos programą?

  • Gaukite galimybę priimti patikimus veiklos rinkodaros sprendimus valdymo lygiu.
  • Gaukite įgūdžių ir žinių, reikalingų norint paremti rinkodaros veiklą tarptautinėje aplinkoje.
  • Išmokite patyrusių rinkodaros specialistų ir akademinių ekspertų.
  • Tinklas su geriausiomis įmonėmis, norėdamas ištirti naujas karjeros galimybes.
  • Gaukite savo laipsnį iš trijų akredituotų institucijų.

Programa

Ši programa yra sukurta atsižvelgiant į pagrindines kompetencijas, kurių jums prireiks kuriant sėkmingą rinkodaros karjerą; jis apima 4 pagrindines sritis: skaitmeninę rinkodarą, strateginį valdymą, rinkodaros vadybą ir pagrindinius verslo įgūdžius 17 kursų. Taip pat aptariamos tokios specifinės sritys kaip tyrimai, vartotojų elgesys ir ryšių su klientais valdymas.

Kurso turinys pabrėžia dabartines marketingo tendencijas, taip pat pagrindines problemas, su kuriomis susiduria rinkodaros specialistai.

Programa jungia akademinę teoriją ir praktinį požiūrį į atvejų studijas ir realius gyvus pavyzdžius, kad būtų galima praktiškai taikyti.

Nuolatinis kritinio mąstymo ir analitinių įgūdžių tobulinimas leidžia absolventams priimti pagrįstus strateginius rinkodaros sprendimus vadybos lygiu tarptautinėje aplinkoje. Magistrantūros rinkodaros vadyba taip pat sutelkia dėmesį į minkštuosius įgūdžius, tokius kaip pristatymo metodai ir tarpkultūrinė komunikacija - būtinas turtas efektyviam valdymui daugiakultūrėje aplinkoje.

Programos turinys *

Pirmieji magistrantūros metai yra dieniniai metai Grenoble ar Berlyne.

Programa apima keturias pagrindines rinkodaros studijų sritis: kiekvienas iš 17 modulių turi loginį ryšį su ankstesniu.

1 metai - universiteto miestelio metai

Įvadas

Komandos formavimo renginys - susitikite su kolegomis, sužinokite, kaip jums seksis

  • Akademiniai rašymo ir pristatymo įgūdžiai
  • Grupinis mokymas pagal atvejį
  • Moodle e-mokymosi platforma
  • Bibliotekos ir kompiuterių paslaugos
  • Tinklų, karjeros ir absolventų asociacijos
  • "Excel" įgūdžių mokymas

Skaitmeninis Marketingas

  • Skaitmeniniai pagrindai - strategija, planavimas
  • Skaitmeninė analizė
  • Turinio rinkodara

Strateginis valdymas

  • Strateginis marketingas ir planavimas
  • Marketingo psichologija ir vartotojų elgsena
  • Gamintojų vadyba ir produktų kūrimas
  • Rinkodaros valdymas
  • Kokybiniai ir kiekybiniai rinkos tyrimai

Rinkodaros vadyba

  • Inovacijos per dizainą
  • Rinkodaros metrika ir kainų politika
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Projektų valdymas

Pagrindiniai verslo įgūdžiai

  • Įmonių finansai
  • Apskaita
  • Tarpkultūrinis valdymas
  • Tarptautinės derybos

Capstone kursas

  • Integracinis atvejų tyrimas

* Programos turinys gali būti pritaikomas kiekvienais metais, kad būtų atsižvelgta į pramonės poreikius. Klasės lankymas yra privalomas.

2 metai - galutinis valdymo projektas

Pasibaigus vienų akademinių metų dieninės programos daliai, kiekvienas studentas, vadovaujant dėstytojui, turės baigti maždaug 15 000 žodžių ilgio galutinį valdymo projektą. Tai yra taikomųjų arba teorinių tyrimų projektas, kuris gali būti baigtas per atstumą ir lygiagrečiai dirbant visą darbo dieną arba patvirtintą stažuotę. Norėdami sėkmingai įvykdyti galutinį vadybos projektą, studentai turi išspręsti tam tikrą tyrimo klausimą ar žinių spragą pasirinktoje studijų srityje. Tai bus orientuota į verslą ir derės su programos tikslais. Studentas gali pasirinkti parašyti savo projektą tema, pagrįsta stažuotės patirtimi.

Integruota rinkodaros bylos analizė

Naudodamiesi esamu verslu, „Live Business Case“ suteiks studentams galimybę apmąstyti ir integruoti visus dėstomos programos aspektus. Studentai išanalizuos konkrečią įmonės rinkodaros problemą ir panaudos savo įgūdžius bei žinias kontekstualizuodami problemas ir siūlydami sprendimus. Tai vyksta nedidelėmis grupėmis ir ribotą laiką. Atvejo analizė bus vertinama remiantis grupės užduotimi su grupės pristatymu Bendrovei.

Užsienio kalbos

Programa dėstoma anglų kalba, tačiau suteikia galimybę tuo pat metu mokytis užsienio kalbos. Norint dalyvauti programoje, nereikia jokių išankstinių prancūzų kalbos žinių. Užsienio kalbos mokymasis yra rekomenduojamas (bet neprivalomas) programos pasirinkimas visiems studentams, norintiems dirbti tarptautiniu mastu. Kalbantys ne prancūziškai, gali mokytis prancūzų kalbos (pradedantiesiems ir baigusiems aukštesnįjį lygį), tuo tarpu prancūzakalbiai gali pasirinkti iš daugelio kitų kalbų pradedančiajame lygmenyje.

Magistrantūros rinkodaros vadybos absolventų pavyzdžiai

Accor Hotels, Adidas France, Altran, Amadeus SAS, British American Tobacco, B-Sharpe, Bulgari, Cartier International, Chanel, Coca Cola, Danone, Google, Hewlett Packard, HSBC, L'Oréal, Mondelez International, Nestle, Nike, Nissan. , P

Praktiškai savo marketingo žinias įgyja ne tik rinkodaros skyriuose, bet ir pardavimo, B2B, eksporto, spaudos ir reklamos srityse.

Atsiliepimas

„Baigusi tarptautinius ryšius ir turėdama 5 metų darbo patirtį skatindama tarptautinį švietimą Meksikoje, aš pripažinau, kad norint sustiprinti savo verslo supratimą ir karjeros galimybes, turėsiu įgyti magistro laipsnį.

Grenoble Ecole de Management “ magistrantūros rinkodara pasiūlė idealią akademinę ir kultūrinę galimybę mokytis anglų kalbos aukščiausioje verslo Europos mokykloje.

Per pirmuosius metus iš puikių tarptautinių fakultetų įgijau didžiulių ir neįkainojamų žinių ir man patiko mokytis tokioje daugiakultūrėje grupėje.

Antroje programos dalyje jaučiausi privilegija, kad galėjau patekti į Europos darbo rinką ir susirasti stažuotę „Alcatel-Lucent Enterprise“ - Prancūzijos technologijų įmonėje, veikiančioje daugiau nei 100 pasaulio šalių.

Tarptautinė karjera tapo man atvira, kai mano stažuotė tapo darbo pasiūlymu, ir aš prisijungė prie Rinkodaros ir ryšių skyriaus Paryžiaus būstinėje.

Netrukus man buvo pasiūlyta paaukštinti tinklo partnerių programų direktoriaus pareigas ir kartu su Alcatel-Lucent persikėlė į Milaną, Italiją. Dėl savo patirties „GEM“ dabar jaučiausi pasirengęs turėti tarptautinę kvalifikaciją ir tinklą, kad galėčiau judėti į priekį ir pasiekti neįsivaizduojamas vietas “.

Paskutinį kartą atnaujinta Spal. 2019

Apie mokyklą

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employe ... Skaityti daugiau

Grenoble Ecole de Management (GEM) has earned both national and international recognition. More than just a school, GEM represents an open-ended laboratory through which 8,000 students and 500 employees learn and work every day to solve complex problems and overcome major challenges for business and society. Skaityti mažiau
Grenoblis , Medeljinas , Grenoblis , Tbilisis , Berlynas , Maskva , Île-de-France , Singapūras + 7 Daugiau Mažiau