Apžvalga

  • Programos trukmė: vieni akademiniai metai (universiteto miestelyje) Galutinis valdymo projektas (12 mėnesių)
  • Laipsnis: magistras (120 ECTS kreditų)
  • Įstojimo reikalavimai: bakalauro lygio bakalauro laipsnį bet kokio dalyko. Laisvalaikis anglų kalba
  • Pilnas programos mokestis: 19 450 EUR (Grenoblio miestelis). Žiūrėkite užsieniečių universiteto puslapius vietiniams mokesčiams

Tikslai

Rinkodara keičiasi, o mes, kaip naujieji rinkodaros specialistai, pasirūpinsime aukščiausiais sėkmingų organizacijų standartais. Jūs galėsite suprasti verslo poreikius ir versti šiuos poreikius į naujausias rinkodaros programas, kurios sukuria ilgalaikius santykius su klientais ir sukuria ilgalaikį augimą.

Kodėl verta rinktis šią programą?

  • Gaukite galimybę priimti patikimus veiklos rinkodaros sprendimus valdymo lygiu.
  • Gaukite įgūdžių ir žinių, reikalingų norint paremti rinkodaros veiklą tarptautinėje aplinkoje.
  • Išmokite patyrusių rinkodaros specialistų ir akademinių ekspertų.
  • Tinklas su geriausiomis įmonėmis, norėdamas ištirti naujas karjeros galimybes.
  • Gaukite savo laipsnį iš trijų akredituotų institucijų.

Programa

Ši programa yra suprojektuota pagal pagrindines kompetencijas, reikalingas sėkmingai karjerai rinkodaros srityje. apima 4 pagrindines sritis: skaitmeninę rinkodarą, strateginį valdymą, rinkodaros valdymą ir pagrindinius verslo įgūdžius 18 kursų. Taip pat apima konkrečias sritis, tokias kaip moksliniai tyrimai, vartotojų elgsena ir santykių su klientais valdymas.

Kurso turinys pabrėžia dabartines marketingo tendencijas, taip pat pagrindines problemas, su kuriomis susiduria rinkodaros specialistai.

Programa jungia akademinę teoriją ir praktinį požiūrį į atvejų studijas ir realius gyvus pavyzdžius, kad būtų galima praktiškai taikyti.

Nuolatinis kritinio mąstymo ir analitinių įgūdžių ugdymas leidžia absolventams priimti strateginius rinkodaros sprendimus valdymo lygiu tarptautinėje aplinkoje. Magistrantūros rinkodaros vadyba taip pat orientuota į tokius minkštus įgūdžius kaip pristatymo būdai ir tarpkultūrinė komunikacija - būtinas turtas, skirtas veiksmingam valdymui daugiakultūrėje aplinkoje.

Įvadinė savaitė

  • Susipažinkite su kolegomis, sužinosite, kaip jūs dirbate
  • Moodle e-mokymosi platforma
  • Bibliotekos ir kompiuterių paslaugos
  • Tinklų, karjeros ir absolventų asociacijos

Programos turinys *

Kurso turinys

Pirmieji magistrantūros metai yra dieniniai metai Grenoble ar Berlyne.

Programa apima keturias pagrindines rinkodaros specialistų studijų sritis: kiekvienas iš 18 modulių yra logiškas ryšys su tuo, kas anksčiau.

1 metai

SKAITMENINIS MARKETINGAS

  • Įžvalga į "Digital"
  • IMC ir skaitmeniniai modeliai
  • Skaitmeninė analizė
  • Turinio rinkodara

STRATEGINIS VALDYMAS

  • Strateginis marketingas ir planavimas
  • Marketingo psichologija ir vartotojų elgsena
  • Gamintojų vadyba ir produktų kūrimas
  • Rinkodaros valdymas
  • Kokybiniai ir kiekybiniai rinkos tyrimai

PREKYBOS VALDYMAS

  • Inovacijos per dizainą
  • Rinkodaros metrika ir kainų politika
  • Ryšių su klientais valdymas
  • Projektų valdymas

CORE VERSLO ĮGŪDŽIAI

  • Įmonių finansai
  • Apskaita
  • Tarpkultūrinis valdymas
  • Tarptautinės derybos

CAPSTONE KURSAS

  • Vadovų tyrimo metodai ir integruotas atvejų tyrimas

* Programos turinys gali būti pritaikomas kiekvienais metais, kad būtų atsižvelgta į pramonės poreikius. Klasės lankymas yra privalomas.

2 metai

Antrieji programos metai skirti galutiniam vadybos projektui, vykdomam vadovaujant mokytojui. Tai yra taikomas arba teorinis tyrimo projektas, kuris gali būti baigtas nuotoliniu būdu ir lygiagrečiai su visu etatu dirbančiu ar patvirtintą stažuotę. Studentai yra raginami pasirinkti temą, susijusią su jų būsima karjera.

Integruota rinkodaros bylos analizė

Naudodami esamą verslą, "Live Business Case" suteiks studentams galimybę apmąstyti ir integruoti visus mokomosios programos aspektus. Studentai analizuos konkrečią rinkodaros problemą įmonėje ir naudos savo įgūdžius bei žinias, kad galėtų kontekstualizuoti problemas ir pasiūlyti sprendimus. Tai vyksta mažose grupėse ir ribotą laiką. Atvejo tyrimo vertinimas bus grindžiamas grupės užduotimi, pateikiant grupę Bendrovės pristatymui.

Galutinis valdymo projektas

Pasibaigus vienerių metų dieninių studijų programos daliai, kiekvienam studentui bus reikalaujama užbaigti maždaug 15 000 žodžių galutinio valdymo projektą vadovaujant mokytojui.

Norint sėkmingai užbaigti galutinį valdymo projektą, jie privalo spręsti konkretų tyrimo klausimą ar žinių trūkumą pasirinktoje jų studijų srityje. Tai bus orientuota į verslą ir atitiks programos tikslus. Studentas gali pasirinkti parašyti savo projektą temoje, pagrįstoje stažuotės patirtimi.

Užsienio kalbos

Užsienio kalbos mokymas yra rekomenduojama programos galimybė visiems studentams, kurie nori dirbti tarptautiniu mastu. Ne prancūzų kalba turintieji turi galimybę mokytis prancūzų (pradedančiųjų iki aukštesnio lygio) - tai rekomenduojama galimybė studentams, norintiems dirbti Prancūzijoje po studijų. Prancūzų kalba gali pasirinkti iš daugelio kitų kalbų pradedančiųjų lygiu.

Įsidarbinimo galimybės

Karjera

Užimtumo statistika

  • Užimtumas per 2 mėnesius: 100%
  • Darbai su tarptautiniais projektais: 94%

Magistrantūros rinkodaros vadybos programos absolventai yra kvalifikuoti tokioms pareigybėms:

Rinkodara

  • Rinkodaros vadovas
  • Produkto vadybininkas
  • Prekės ženklo vadybininkas
  • Pardavimų skatinimo sąskaitos vykdytojas
  • PR sąskaita vadovas
  • Marketingo vadybininkas

Skaitmeninis

  • Vyriausiasis skaitmeninio rinkodaros specialistas (CDMO)
  • Social Media Manager
  • Sąskaitos valdytojas
  • Turinio tvarkyklė
  • Žiniasklaidos pirkėjas
  • Žiniasklaidos planavimo priemonė

Rinkos tyrimai

  • Rinkos tyrinėtojas
  • Tyrimų vykdytojas
  • Vyresnysis mokslinis bendradarbis

Mažmeninė prekyba, logistika

  • Mažmeninis pirkėjas
  • Mažmeninė prekybininkė
  • Klientų aptarnavimo vadybininkas
  • Mažmeninės prekybos vadybininkas
  • Pardavimų vadybininkas
  • Pardavimų vadybininkas
  • Logistikos valdyba
  • Logistikos ir platinimo vadovas

Stažuotės

MSc Marketing Management studentai praleidžia stažuotes prestižose tarptautinėse kompanijose:

  • Coca-Cola
  • Google
  • L'Oréal
  • PWC
  • "Xerox Research Centre Europe"
  • "Warner Home" vaizdo įrašas
  • "Hewlett Packard"
  • "Schneider Electric SAS"
  • "Cartier International"
  • Salomonas
  • "Adidas" Prancūzija
  • "Amadeus SAS"
  • "Siemens" perdavimas

Praktiškai savo marketingo žinias įgyja ne tik rinkodaros skyriuose, bet ir pardavimo, B2B, eksporto, spaudos ir reklamos srityse.

Atsiliepimas

Būdama tarptautinių santykių absolventu, turinti 5 metų darbo patirtį skatinant tarptautinį išsilavinimą Meksikoje, supratau, kad norėdama sustiprinti savo verslo įgūdžius ir karjeros galimybes, turėčiau sekti magistro laipsnį.

Magistrantūros rinkodara Grenoblio "Ecole de Management" pasiūlė idealią akademinę ir kultūrinę galimybę mokytis anglų kalba aukščiausiajame verslo Europos mokykloje.

Per pirmuosius metus įgijau didelių ir neįkainojamų žinių iš puikios tarptautinės fakulteto ir džiaugėsi mokytis tokioje daugiakultūrėje grupėje.

Antrosios programos dalies metu man atrodo, kad yra privilegijuota susipažinti su Europos darbo rinka ir rasti praktiką "Alcatel-Lucent Enterprise", Prancūzijos technologijų kompanijoje, veikiančioje daugiau nei 100 pasaulio šalių.

Tarptautinė karjera tapo man atvira, kai mano stažuotė tapo darbo pasiūlymu, ir aš prisijungė prie Rinkodaros ir ryšių skyriaus Paryžiaus būstinėje.

Netrukus po to man buvo pasiūlyta reklamuoti tinklo partnerių programų direktoriaus pareigas ir perkelta į "Alcatel-Lucent" Milane, Italijoje. Dėl savo patirties GEM aš jau manė, kad įrengta tarptautinė kvalifikacija ir tinklas, kad paskatintų savo karjerą ir pasiektų neįsivaizduojamas vietas.

Tania Miranda

Priėmimas

Priėmimas

Ši programa tinka absolventams iš įvairių disciplinų. Būsimiems studentams turėtų būti puikūs rašytiniai ir žodiniai bendravimo įgūdžiai, tvirti tarpasmeniniai gebėjimai ir motyvacija siekti tarptautinės karjeros.

Patyrusiems vadybininkams, jau dirbantiems rinkodaros pozicijose, taip pat bus naudinga ši programa, įgyjant formalią kvalifikaciją ir mokymą teorijoje ir koncepcijose, reikalingose ​​siekiant tobulinti savo rinkodaros karjerą.

Patekimo reikalavimai

  • Bakalauro lygio bakalauro laipsnis bet kokio dalyko, turinčio gerą vidurkį.
  • Darbo patirtis nėra privaloma.
  • Fluency anglų kalba (žr. Bandymo reikalavimus žemiau).
  • GMAT nėra reikalinga šiai programai.

Paraiška

Norėdami kreiptis dėl šios programos, kandidatai privalo užpildyti internetinę paraišką ir įtraukti visų originalių patvirtinamųjų dokumentų nuskaitytas kopijas. Visi dokumentai turi būti pateikti anglų kalba arba pateikti patvirtintą vertimą į anglų kalbą, jei jie parašyti kita kalba.

  • Oficiali naujausio laipsnio ar diplomo ar registracijos pažymėjimo, kurios apytikslė baigimo data yra, kopija
  • Universiteto stenograma: pirmoji / antroji klasė
  • CV / Tęsti
  • Trys trumpi esė (susiję su jūsų akademine / profesine patirtimi, jūsų pasirinktomis šios programos pagrindais ir tarpkultūriniu supratimu)
  • 2 nuorodos (profesinės ir akademinės). Šeimos nariai ar draugai nėra priimtini kaip teisėjai
  • Paso nuskaitymas
  • Tarptautiniu mastu pripažinta paso nuotrauka

Laisvalaikis anglų kalba (TOEFL, PTE, IELTS ar CPE):

  • TOEFL: kompiuterinis: 240 / internetinis (IBT): 94 (mažiausias 22 skaitymo ir kalbėjimo rezultatas, minimalus 21 klausimas klausydamas ir rašydamas). TOEFL kodas įstaigai: 8973
  • IELTS: 6.5 visose srityse (klausymas, skaitymas, rašymas ir kalbėjimas) yra mažiausiai 6,0
  • Kembridžo kvalifikacijos egzaminas (CPE): A, B, C
  • Pearson test of English (PTE): 63 (minimalus balas 59 kiekviename skyriuje)
  • Nepriimta: TOEIC, Instituciniai / ITP TOEFL, Kembridžas Anglų: Advanced (CAE) ir Cambridge English: First (FCE)

Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad anglų kalbos testų rezultatai turi būti perduodami GEM / GGSB liepos mėn. Pradžioje rugsėjo mėn. Programoms.

Atkreipkite dėmesį, kad jūsų pradinėje paraiškoje prašome tik dokumentų kopijas. Jei būsite priimtas, mes paprašysime išsiųsti patvirtintas skaitmenines kopijas, kurios bus pateiktos per indukcijos savaitę. Išsamesnė informacija apie patvirtintas kopijas pagal pilietybę paaiškinta paraiškos formoje.

Siekiant užtikrinti, kad GEM / GGSB tinkamai tinka, gali būti paprašyta dalyvauti interviu. Jums bus pranešta, ar interviu būtina priėmus Priėmimo tarybą.

Priėmimas vyksta pirmojo atvykimo, pirmojo aptarnavimo metu. Prašome pasikonsultuoti su priėmimo terminais.

Pastaba

Visos akademinės kvalifikacijos, įskaitant tas, kurias uždirbo GEM / GGSB, pripažįstamos kiekvienos šalies ar universiteto nuožiūra. Studentai, norintys įsidarbinti kitoje studijoje arba norintys dirbti kitoje šalyje po jų GEM / GGSB programos, gali būti reikalaujami, kad jų GEM laipsnis būtų patvirtintas per gaunančiosios institucijos nurodytą procesą. Prieš pradėdami GEM / GGSB programą, studentams, žinantiems, kad jie nori dirbti ar studijuoti kitoje šalyje ar universitete, patariama patikrinti, ar jų numatytas GEM laipsnis bus pripažintas.

Bendros programos mokesčiai: 2018-19

  • Mokesčiai, kuriuos moka studentas: 19 450 eurų už 2 metus (Grenoblio miestelis) *

* Mokesčiai gali keistis. Prieš pradėdami, patikrinkite programos mokesčius kiekvienais metais.

Prašome kreiptis į mūsų partnerių universitetų tinklalapius už mokesčius už mokslą ir stipendijas ne vietoje.

Mokesčiai apima studijas, projektų priežiūrą ir prieigą prie visų objektų. Jie neapima apgyvendinimo, maitinimo ar asmeninių išlaidų.

Visi studentai privalo mokėti papildomus 250 eurų studentų ir administravimo mokesčius pirmaisiais metais ir dar 250 eurų studentų kortelių atnaujinimui 2 metais.

Programa mokoma:
  • Anglų

Peržiūrėti 8 daugiau kursų Grenoble Ecole de Management »

Šis kursas yra Campus based
Duration
2 metų
Dieninės
Price
19,450 EUR
19450 EUR (Grenoblio miestelis)
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas
Galutinis paraiškų davimo terminas
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date