MSc Strateginė Rinkodara
Middlesex University Dubai
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Dubai, Jungtiniai Arabų Emyratai
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 - 2 metai
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
AED 80 700 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Jan 2025
* bendras mokestis
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Šiandienos klientai yra labiau išmanantys nei bet kada anksčiau, reikalaujantys įvairesnių ir geresnės kokybės produktų ir paslaugų. Organizacijos siekia rinkodaros strategų, norėdamos įsitikinti, kad supranta savo klientų poreikius, kaip tobulėti ir plėsti klientų bazę bei skatinti naujoves, kurios užtikrins jiems vietą naujose ir kylančiose rinkose.
Programa suteikia pasauliniam dėmesiui rinkodaros, kaip strateginės vadybos funkcijos, skatinančios visos organizacijos iniciatyvas teikiant kliento vertę. Programa, sukurta konsultuojantis su pramonės ekspertais, mokslininkais ir studentais, remiasi trimis pagrindinėmis strateginės rinkodaros sritimis:
- Strateginė analizė: gebėjimas suprasti organizacijos aplinkosaugos ir konkurencinį kraštovaizdį bei pritaikyti kritinį ir analitinį jos mąstymą;
- Strateginė rinkodara ir lyderystė: gebėjimas pateikti viziją, suprasti rinkodaros strategiją, vadovauti komandoms ir įvertinti rinkodaros rezultatus labai globalioje rinkoje;
- Įgyvendinimas: gebėjimas strategiškai reaguoti į besikeičiančius vartotojų poreikius kuriant įvairias tradicines ir skaitmenines, į klientą orientuotas strategijas.
Kodėl verta studijuoti magistrantūros strateginę rinkodarą?
Magistrantūros strateginės rinkodaros programa siekiama paruošti jus sėkmingam darbui, skatinant žinių ir įgūdžių, kurie įgalins efektyviai dirbti tiek bendradarbiaujant, tiek individualiai, plėtrą. Jis skirtas išplėsti jūsų supratimą apie strateginę rinkodarą ir jos integraciją į organizacijos bendrą įmonės strategiją.
Kursai:
- Įgykite praktinių įgūdžių ir gilių žinių trijose pagrindinėse strateginės rinkodaros ir lyderystės, strateginės analizės ir įgyvendinimo srityse.
- Studentai gali pritaikyti programą pagal savo pomėgius ir karjeros siekius pasirinkdami pasirenkamus modulius.
- Įvairių bendrų programų veikla, svečių profesionalų paskaitos ir gyvenamųjų namų programa - visa tai pagerina mokymąsi klasėje.
- Kursą veda žymūs į mokslinius tyrimus ir praktiką orientuoti akademikai.
Chartered Institute of Marketing
Šią programą yra akreditavusi „ Chartered Institute of Marketing“ (CIM) , pirmaujanti profesionali rinkodaros specialistų organizacija visame pasaulyje. Midlsekso universitetas suvienijo jėgas su CIM, kad mūsų studentams būtų suteikta galimybė įgyti CIM profesinę kvalifikaciją pasinaudojant išimtimis, teikiamomis pagal „Graduate Gateway“ programą. CIM kvalifikacijos yra labai reikalingos darbdavių, jos susiejamos su mūsų pačių laipsniais, užtikrinant, kad mes suteikiame savo studentams geriausias galimybes sėkmingai rinkodaros karjerai.
Middlesex University Dubai taip pat yra vienas iš nedaugelio akredituotų CIM studijų centrų Dubajuje, siūlantis studentams galimybę užpildyti likusius CIM modulius, reikalingus jų CIM kvalifikacijai įgyti.
Chartered Management Institute (CMI)
Jūsų programa yra dvigubai akredituota „ Chartered Management Institute“ , vienintelės profesinės organizacijos, galinčios suteikti „Chartered Manager“ statusą - pagrindinį valdymo įvertinimą. Siekdami skatinti aukščiausius vadybos ir lyderystės kompetencijos standartus, visi studentai viso tyrimo metu turės CMI filialo narystę, suteikdami jiems galimybę naudotis įvairiais privalumais. Baigę mokslą, jūs taip pat nueisite su CMI 7 lygio strateginio valdymo ir lyderystės praktikos kvalifikacija .
Programos turinys
Šią programą sudarys du pagrindiniai, keturi pasirenkami moduliai ir disertacija. Du pagrindiniai dėstomi moduliai bus verti 30 kreditų ir bus dėstomi per visus mokslo metus, o kiti pasirenkami moduliai bus verti 15 kreditų ir dėstomi per terminą, o baigiamojoje disertacijoje bus 60 kreditų. Dėstomus modulius sudarys įvertinimo komponentai, tiek apibendrinamieji, tiek formuojamieji. Tai gali būti klasės testai, kompiuterinės užduotys, esė, atvejų analizė, grupių pristatymai ir užduotys bei baigiamieji egzaminai.
Kursas pradedamas įterpiant dalyko pagrindus per pagrindinius modulius, apimančius tokias pagrindines sritis kaip prekės ženklo valdymas, lyderystė iš rinkodaros perspektyvos ir planavimas pasaulinėje rinkoje, o vėliau studentai pasirenka keturis pasirenkamus modulius studijoms.
- Rinkodaros strategija, lyderystė ir planavimas (30 kreditų) - privaloma
- Strateginis prekės ženklo valdymas (30 kreditų) - privalomas
- Tyrimo metodai ir disertacija (60 kreditų) - privaloma
- Prekės ženklo analizė, metodai ir strategijos (15 kreditų) - pasirenkama
- Skaitmeninė rinkodara (15 kreditų) - pasirenkama
- Naujovių diegiama rinkodara (15 kreditų) - pasirenkama
- Produktų valdymo strategijos (15 kreditų) - neprivaloma
- Vartotojų psichologija (15 kreditų) - neprivaloma
- Strateginės rinkodaros komunikacijos (15 kreditų) - neprivaloma
- Klientų analizė ir santykių rinkodara (15 kreditų) - pasirinktinai
- Daugiakanalės rinkodaros vadyba (15 kreditų) - pasirenkama
- Patirtinė rinkodara ir renginiai (15 kreditų) - neprivaloma
Mokymas
Programa gali būti studijuojama visą laiką (per vienerius metus) arba neakivaizdinį (per dvejus metus). Universiteto akademinį kalendorių sudaro du (2) semestrai per metus. Sėkmingi studentai pereis prie disertacijos baigę dėstomus modulius. Tai bus ypač patrauklu tarptautiniams studentams, siekiantiems suprasti strateginę rinkodarą praktikoje, JAE ar regione. Programa lavins jūsų įsidarbinimo galimybes, praktiką ir profesines kompetencijas bei įterps teoriją praktikoje.
Jūs įgysite žinių ir supratimo dalyvaudami paskaitose, seminaruose, savarankiškai studijuodami, diskusijose ir diskusijose, rengdami teorinį ir praktinį darbą, atsakydami į užduoties reikalavimus.
Jūs taip pat susidursite su pramonės atstovų kviestiniais pristatymais prekės ženklo valdymo srityse. Tokie pristatymai bus grindžiami klasėje aptariamomis temomis ir pagerins supratimo vertinimui reikalingų temų / klausimų supratimą.
Jūs taip pat dalyvausite „išvykoje“, kurioje turėsite galimybę gauti rinkodaros ekspertų pranešimus.
Patekimo reikalavimai
Akademiniai reikalavimai
Kandidatai paprastai turėtų:
- - antros klasės pagyrimas ar aukštesnis laipsnis bet kurioje disciplinoje, kurią suteikė JK universitetas arba pripažinta užjūrio institucija, arba
- Universiteto priimta lygiavertė kvalifikacija, arba
- Profesinė kvalifikacija laikoma lygiaverčiu standartu.
Asmenys, neturintys oficialios kvalifikacijos, kviečiami kreiptis ir gali reikėti atvykti į pokalbį. Be to, šie pareiškėjai turės pateikti įrodymų, kad turi ne trumpesnę kaip trejų metų vidutinės ir aukštesnės grandies vadovų patirtį.
Anglų kalbos reikalavimai (antrosios pakopos)
Visos Middlesex University Dubai „ Middlesex University Dubai programos yra dėstomos anglų kalba, o kandidatai, turintys ankstesnį išsilavinimą už anglakalbių šalių (tokių kaip JK, JAV, Kanada, Anglija, Airija, Australija, Naujoji Zelandija), privalo įrodyti anglų kalbos mokėjimą taip: :
- IELTS Academic: 6,5 (mažiausiai 6,0 kiekvienoje juostoje)
- TOEFL interneto pagrindu: 87 (21 klausant ir rašant, 22 kalbant ir 23 skaitant)
- „PearsonPTE Academic“: 58
Būsimos karjeros ir įsidarbinimo galimybės
Programa yra skirta suteikti studentams įgūdžių ir žinių sėkmingai siekti karjeros marketingo vaidmenyse įvairiuose pramonės sektoriuose ir įvairių tipų organizacijose. Ši magistrantūra skirta tiems, kurie nori tobulinti savo įgūdžius ir įgyti žinių kurti ar tęsti savo karjerą privačiose, valstybinėse ar labdaros organizacijose.
Absolventai bus pasirengę daryti karjerą tokiose rinkodaros pozicijose, kaip rinkodaros konsultantas, rinkodaros vadovas, rinkodaros analitikas, tyrėjas ir prekės ženklo vadovas. Tiems studentams, kurie ketina tęsti mokslą, strateginės rinkodaros magistrantūra suteiks jiems doktorantūros studijoms reikalingų įgūdžių.
Galerija
Priėmimai
Studijų programa
Programos turinys
Šią programą sudarys du pagrindiniai, keturi pasirenkami moduliai ir disertacija. Du pagrindiniai dėstomi moduliai bus verti 30 kreditų ir bus dėstomi per visus mokslo metus, o kiti pasirenkami moduliai bus verti 15 kreditų ir dėstomi per terminą, o baigiamojoje disertacijoje bus 60 kreditų. Dėstomus modulius sudarys įvertinimo komponentai, tiek apibendrinamieji, tiek formuojamieji. Tai gali būti klasės testai, kompiuterinės užduotys, esė, atvejų analizė, grupių pristatymai ir užduotys bei baigiamieji egzaminai.
Kursas pradedamas įterpiant dalyko pagrindus per pagrindinius modulius, apimančius tokias pagrindines sritis kaip prekės ženklo valdymas, lyderystė iš rinkodaros perspektyvos ir planavimas pasaulinėje rinkoje, o vėliau studentai pasirenka keturis pasirenkamus modulius studijoms.
- Rinkodaros strategija, lyderystė ir planavimas (30 kreditų) - privaloma
- Strateginis prekės ženklo valdymas (30 kreditų) - privalomas
- Tyrimo metodai ir disertacija (60 kreditų) - privaloma
- Prekės ženklo analizė, metodai ir strategijos (15 kreditų) - pasirenkama
- Skaitmeninė rinkodara (15 kreditų) - pasirenkama
- Naujovių diegiama rinkodara (15 kreditų) - pasirenkama
- Produktų valdymo strategijos (15 kreditų) - neprivaloma
- Vartotojų psichologija (15 kreditų) - neprivaloma
- Strateginės rinkodaros komunikacijos (15 kreditų) - neprivaloma
- Klientų analizė ir santykių rinkodara (15 kreditų) - pasirinktinai
- Daugiakanalės rinkodaros vadyba (15 kreditų) - pasirenkama
- Patirtinė rinkodara ir renginiai (15 kreditų) - neprivaloma
KARJEROS GALIMYBĖS
Programa yra skirta suteikti studentams įgūdžių ir žinių sėkmingai siekti karjeros marketingo vaidmenyse įvairiuose pramonės sektoriuose ir įvairių tipų organizacijose. Ši magistrantūra skirta tiems, kurie nori tobulinti savo įgūdžius ir įgyti žinių kurti ar tęsti savo karjerą privačiose, valstybinėse ar labdaros organizacijose.
Absolventai bus pasirengę daryti karjerą tokiose rinkodaros pozicijose, kaip rinkodaros konsultantas, rinkodaros vadovas, rinkodaros analitikas, tyrėjas ir prekės ženklo vadovas. Tiems studentams, kurie ketina tęsti mokslą, strateginės rinkodaros magistrantūra suteiks jiems doktorantūros studijoms reikalingų įgūdžių.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MSc Strateginė Rinkodara
- Guildford, Jungtinė Karalystė
Marketingo strategijos ir duomenų analizės magistras
- Île-de-France, Prancūzija
MSc Strateginė Rinkodara
- South Kensington, Jungtinė Karalystė