Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Čekija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Fizika Čekijoje - 2019

Fizikos akademines programas ar akademinius kursus pasirinkę studentai itin išsamiai nagrinėja įvairių gamtos kūnų energijos šaltinių niuansus bei jų sandaros subtilybes. Tad būtent fizikos studentai savo studijų metu analizuoja pačius įvairiausius gamtoje randamus objektus, nuo mažiausiųjų molekulių ar atomų iki didžiųjų dangaus kūnų.

Čekija yra nusistovėjusi ir moksliniais tyrimais pagrįstą aukštąjį išsilavinimą. Tai padarė mokymosi ini Praha viena iš gerbiamų programą 's Europoje, nes ji augina kūrybiškumo ir naujovių tarp studentų dvasią.

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Fizika Čekijoje - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

2 Rezultatai Fizika, Čekija

Charles University Faculty of Mathematics and Physics

Matematinis modeliavimas yra tarpdisciplininė sritis, jungianti matematinę analizę, skaitinę matematiką ir fiziką. Mokymo programa skirta suteikti puikias pagrindines žinias visose šiose disciplinose ir leisti lanksčiai išplėsti žinias, tiriant specializuotą literatūrą, kai to reikia. Visi studentai vykdo privalomuosius kursus nepertraukiamo mechanikos, dalinių diferencialinių lygčių ir skaitinės matematikos srityse.

Studentai įgyja gebėjimą kurti matematinius gamtos reiškinių modelius (ypač susijusius su kontinuumo mechanika ir termodinamika), juos analizuoti ir atlikti skaitinius modelius. Pravažiavę privalomas klases, studentai labiau įsitraukia į fizinius matematinio modeliavimo aspektus (modelio projektavimą), matematinę dalinių diferencialinių lygčių analizę arba matematinių modelių skaičiavimo metodus. Visų matematinio modeliavimo (modelio, analizės, modeliavimo) lygių suvokimas leidžia studentams naudotis moderniais visų atitinkamų sričių rezultatais sprendžiant fizikos, technologijos, biologijos ir medicinos problemas, viršijant kiekvieno atskiro lauko apimtį.... [-]

Čekija Prague
Spalis 2019
2 metai
Skaityti daugiau lietuvių kalba
Université de Lorraine

Magistrantūros studijų programos tikslas - teikti aukšto lygio daugiašalį tyrimą orientuotą su branduolio sintezės inžinerijos fizika susijusį švietimą, glaudžiai susijusį su partnerių mokslinių tyrimų veikla ir gerai integruota kalbos ir kultūros patirtimi. Suderintas ir suderintas 7 dalyvaujančių institucijų mokymas ir moksliniai tyrimai suteikia daug įvairių kompetencijų branduolių sintezės mokslo ir inžinerinės fizikos srityje.

Bendra Europos magistro programa suteikia tikrą europietišką galimybę magistrantūros studijoms srityje, kuri yra labai svarbi siekiant prisidėti prie vis svarbesnės ir svarbiausios pasaulio energijos tiekimo problemos sprendimo. Partneriai turi ilgalaikius santykius pagal suderintą Euratomo branduolių sintezės mokslinių tyrimų programą.... [-]