Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Šiaurės Amerika Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti visas tiksliųjų mokslų magistro programas - Fizika - Šiaurės Amerika - 2019

MSC reiškia magistro. Tai antrosios pakopos švietimo magistro 's laipsnis suteiktas universitetų įvairiausiose šalyse. Laipsnis paprastai studijavo tiksliuosius mokslus, o kartais ir socialinių mokslų.

Fizika - tai viena iš tiksliųjų gamtos mokslų sričių. Būtent šias akademines studijas pasirinkę studentai itin išsamiai nagrinėja įvairiausių gamtos kūnų energijos niuansus bei sandaros subtilybes. Tad į fizikos akademines studijų programas paprastai yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip mechanika, algebra, elektros grandinės, magnetizmas, termodinamika bei optika.

Iš vietinių civilizacijų iki šiuolaikinių imperijų, Šiaurės Amerika turi daug praktinės švietimo galimybes pasiūlyti mokslininkus. Užpildė su skirtingų kultūrų asortimentą, studentai gali šviesti save gerai suapvalinti kelią.

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

10 Rezultatai Fizika, Šiaurės Amerika

Columbia Video Network - The Fu Foundation School Of Engineering And Applied Science

Master Of Science taikomosios fizikos

Studijų pirmaujančių į magistro studijų programą, pabrėžiant toliau dirbti pagrindinio fizikos, leidžia daug variantų kelių taikomosios fizikos specialybių. Studentai gali sutelkti dėmesį į keletą taikomosios fizikos srityse, pavyzdžiui, plazmos fizikos, lazerių fizikos, arba kietojo kūno fizikos.

Priėmimo sąlygos

Laipsnis reikia įtraukti: Studentai, priimti į programą turi turėti bakalauro laipsnį fizikos ar susijusioje srityje, pavyzdžiui, vienas iš inžinerijos mokslų, iš akredituotų akademinė institucija. Pareiškėjai turėtų turėti tvirtą bakalauro įrašą būti konkurencinga priėmimo.

VPS reikalaujama: ne mažiau kaip 3,0 GRE reikalavimai: Bendrieji bandymo, reikalingi ... [-]
Jungtinės Amerikos Valstijos New York
Ištęstinės
Internetinės
Towson University - College of Business & Economics

Šis taikomosios fizikos magistro programa buvo paskirta Aukštųjų mokyklų tarybos kaip profesionalus mokslo magistro - naujoviškas, naujos Magistras, skirta leidžia studen ... [+]

Taikomosios fizikos studijų programą buvo paskirta Aukštųjų mokyklų taryba kaip Profesionalus Mokslas magistras - Novatoriškas, nauja absolventas laipsnį skirtas tam, kad studentams siekti aukštesnįjį mokymą, tuo pat metu plėtojant profesinę kvalifikaciją, labai vertinamas darbdavių.

PSM programos susideda iš dviejų metų akademinio mokymo kylančias ar tarpdisciplininio srities, kartu su profesionaliu komponento, kuriame gali būti stažuotes ir "kryžminio mokymą" darbo vietoje įgūdžius. Ši programa buvo sukurta kartu su darbdaviais ir yra skirta derinama į dabarties ir ateities profesinės karjeros galimybes.

Fizikos turinys programa siekiama perteikti pažangias ir specializuotas žinias pasirinktose srityse taikomosios fizikos, o taip pat pabrėžiant platų rinkinį įgūdžių, įskaitant laboratorinių metodų, skaičiavimo ir matematinio / skaitinis modeliavimas ir naudojimo kompiuterių duomenų analizės ir automatizavimo diapazonas ,... [-]

Jungtinės Amerikos Valstijos Towson
Susisiekti su mokykla
University of Rochester

MS Optika

Mokslo studijų programos magistras optika yra sukurta siekiant suteikti studentams, kurie turi stiprų bakalauro rengimą fizikos ar inžinerijos su žinių ir įgūdžių, prisidėti prie state-of-the-art optika tyrimams ir plėtrai. Variantų skaičius yra per bendrųjų laipsnio reikalavimus tenkinti studentų poreikius su tikslų proto įvairovė:

Kursinių VN (2 semestrus) - standartinis variantas

Studentai, norintys gauti pagrindinį išsilavinimą optika įvesti pramoninio ar vyriausybinė laboratoriją gali gauti, kad taip mažai, kaip devynių mėnesių (du semestrus) mokymo imantis 30 valandų kursinių ir rašyti galutinę esė (15 puslapių). Šie kursai suteikia studentams išsamių žinių apie nuo optikos ir jos taikymo srityje.... [-]

Jungtinės Amerikos Valstijos New York
Skaityti daugiau lietuvių kalba
Rochester Institute of Technology (RIT)

Sustiprinkite savo supratimą apie pagrindinius fizikos aspektus tiek mokslinių tyrimų, tiek techninių įgūdžių srityje, kai studijuojate fizikos sritis, kurios palaiko jūs ... [+]

Apžvalga

RIT fizikos magistro laipsnis siūlo tiek mokslinius tyrimus, tiek profesionalų pasirinkimą ir teikia pažangias žinias pagrindinėse fizikos srityse, įskaitant elektrodinamiką, kvantą ir klasikinę mechaniką, ir statistinę fiziką, taip pat vieną ar daugiau fizikos sričių, atitinkančių jūsų individualius interesus ir karjeros siekius. Jūs dirbsite su programos fakultetais, kad sukurtumėte individualų individualų akademinį planą, kuris remtų jūsų individualius karjeros siekius.

MS programa fizikos tikslas yra suteikti lanksčias galimybes, kurios gali būti pritaikytos prie konkrečių karjeros tikslų ir drausminių interesų studentams, siekiantiems absolventų mokymo pagrindinėse ir (arba) taikomose fizikos srityse. Programa yra tinkama priemonė karjeros plėtrai arba pasirengimui tolesniam studijų etapui. Valstybiniu mastu, MS fizikos absolventai yra labai įsidarbinami visuose ekonomikos sektoriuose, apimantys įvairias įdomias galimybes privačiame sektoriuje (ypač inžinerijos ir kompiuterių / informacinių technologijų srityje), vyriausybinėse laboratorijose ir agentūrose, taip pat universitetų ir vidurinio ugdymo srityse.... [-]

Jungtinės Amerikos Valstijos Rochester
Tufts University - Graduate School of Arts and Sciences

Fizikos ir astronomijos katedra kartu su Švietimo fakulteto fakultete siūlo magistro laipsnį su fizikos mokymo keliu. Mes siūlome visą studijų pakopą ir mokslinių tyrimų ... [+]

Fizikos ir astronomijos katedra kartu su Švietimo fakulteto fakultete siūlo magistro laipsnį su fizikos mokymo keliu. Mes siūlome visą spektrą absolventų lygio kursų ir mokslinių tyrimų galimybių astronomijoje, biofizikoje, kondensuotoje medžiagoje, kosmologijoje, elementariųjų dalelių fizikoje ir kvantinėje informacijoje.

Mūsų fakulteto nariai turi tarptautinę reputaciją įvairiuose dalykuose, o bendrų departamentų narių ir kitų departamentų, turinčių skirtingus mokslinių tyrimų interesus, bendradarbiavimas yra bendras. Glausta sąveika tarp dėstytojų ir studentų yra norma.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas, „Tufts“ ir jos arti „Boston“ siūlo neįtikėtinas kultūrinės, gastronominės ir užklasinės veiklos galimybes.... [-]

Jungtinės Amerikos Valstijos Medford
Tufts University - Graduate School of Arts and Sciences

Fizikos ir astronomijos katedra siūlo studijų programas, kurios veda į magistro laipsnį, pilną studijų pakopų ir mokslinių tyrimų galimybių astronomijos, biofizikos, kond ... [+]

Fizikos ir astronomijos katedra siūlo studijų programas, kurios veda į magistro laipsnį, su visais absolventų lygio kursais ir mokslinių tyrimų galimybėmis astronomijos, biofizikos, kondensuotos medžiagos fizikos, kosmologijos, elementariųjų dalelių fizikos ir kvantinės informacijos srityse. Mūsų studentai taip pat gali tęsti mokslinius tyrimus susijusiuose skyriuose, pavyzdžiui, biomedicinos inžinerijoje, elektrotechnikoje ir matematikoje.

Fizikos katedros dėstytojai turi tarptautinę reputaciją įvairiuose dalykuose, o bendrų departamentų narių ir kitų departamentų, turinčių skirtingus mokslinių tyrimų interesus, bendradarbiavimas yra bendras. Glausta sąveika tarp dėstytojų ir studentų yra norma.... [-]

Jungtinės Amerikos Valstijos Medford
Georgetown University - Graduate School of Arts & Sciences

Tyrimai tarptautiniu mastu pripažintoje institucijoje

Mes siūlome tiek akademinius, tiek pramoninius tyrimus, leidžiančius mūsų studentams tvirtai pagrįsti teorinius ir praktinius įgūdžius.

Kurkite kelią, kuris geriausiai tinka jūsų poreikiams

"Industrial Leadership in Physics" (ILP) studentas papildo tradicinius kursų ir disertacijų tyrimus su užsiėmimais versle ir verslumu bei amžių praktiką su mūsų pramonės partneriais.

Mažas dydis, didelis stiprumas

Mūsų fakultetas teikia glaudžius nurodymus kiekviename doktorantūros etape. Mes puoselėjame glaudžius ir kolegialią aplinką; nustatytas kompetencijos ir pažangos pagrindas.... [-]

Jungtinės Amerikos Valstijos Washington
Georgia Southern University

Programos apžvalga

Gruzijos pietų magistro laipsnis taikomojoje fizikoje yra baigiamasis profesinis laipsnis, kuris rengia absolventus darbovietei, suteikdamas jiems realios patirties pritaikydamas savo žinias apie fizinį mokslą projektams, kurie domina verslo, valdžios ir ne pelno sektorius. Studentai įgyja gilesnį supratimą apie savo srityje naudojamą mokslą, taip pat gauna tvirtą pagrindą verslo pagrindams ir komunikacijoms, taip rengdami juos tapti lyderiais mokslo verslo aspektais. Studentai gali rinktis tarp Profesionalaus mokslo magistro pasirinkimo, tradicinio baigiamojo darbo pasirinkimo ar ne disertacijos ir pasirinkti tarpdisciplininę aplinkos mokslo, medžiagų ir dangų mokslo ir farmacijos mokslo sritį.... [-]

Jungtinės Amerikos Valstijos Statesboro
The George Washington University - Columbian College of Arts & Sciences

Siūlome programas, kad būtų iš MS ir daktaro laipsnį fizikos. Departamentas turi mokslinių tyrimų koncentracijos branduolinės fizikos, astrofizikos ir biofizikos katedra. ... [+]

Siūlome programas, kad būtų iš MS ir doktorantūros laipsnį Fizika, Departamentas turi mokslinių tyrimų koncentraciją Branduolinė fizika, astrofizikos ir biofizikos katedra, Departamentas pabrėžia glaudų bendravimą dėstytojų ir studentų per visus savo studijų etapus. Būsimieji studentai gali pateikti paraišką internetu įtraukimo į programą.

Bendra egzamino

Bendrosios Egzaminai zondas studento žinias pagrindinėse srityse fizikos ir tarnauti kaip mylios akmuo, kad signalus studento pasirengimą tyrimus. Tyrimai išbandyti problemų sprendimo įgūdžius, pagrindines fizines intuiciją ir gebėjimą pasinaudoti sinergija tarp skirtingų sričių integruotų problemų.... [-]

Jungtinės Amerikos Valstijos Washington
University of Memphis

Apie fiziką ir medžiagų mokslą

Fizika ir medžiagų mokslas yra plati ir sudėtinga sritis, kurioje naudojami matematiniai modeliai, kurie paaiškina visų fizinių sistemų pobūdį ir elgseną nuo mažiausių dalelių viduje branduolio iki visos visatos, kurioje mes gyvename. Fizikos ir matematikos fakultete yra fakulteto žinios, atspindinčios disciplinų galimybes. Magistro studijų programa turi koncentraciją bendrojoje fizikoje, skaičiavimo fizikoje ir medžiagų moksle. Departamentas aktyviai tiria biomedžiagų, biophotonics, nanosudaro, nanotechnologijų, kondensuotųjų medžiagų fizikos, teorinės fizikos, dalinio skaičiavimo, astrofizikos ir saulės fizikos srityse.

Kokia yra mokymo programa?... [-]