Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Austrija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Fizika Austrijoje - 2019

Mokslo ar magistro laipsnį Mokslas magistras yra akademinis laipsnis pristatyti universitetų daugelyje šalių. Mokslas magistras yra populiarus pasirinkimas baigusi bakalauro kvalifikacinį laipsnį.

Fizika - tai vienas iš populiariausių tiksliųjų gamtos mokslų, kuris yra orientuotas į gyvųjų kūnų energijos bei sandaros niuansų nagrinėjimą. Tad būtent fizikos studijas pasirinkę studentai analizuoja įvairiausius gamtos kūnus bei nagrinėja jų pokyčius laiko bei erdvės kontekstuose. Tad fizikos akademinės studijos yra kuriamos taip, kad jas pasirinkę studentai turėtų visas galimybes išsamiai analizuoti ne tik mažųjų gamtos kūnų, bet ir visos mūsų visatos elgseną bei gilintis į tokias temas kaip energija, jėga ir mechanika.

Austrijos Respublika gali pasigirti didelę politinę, švietimo ir meno kultūrą. Austrijos geografija taip pat leidžia visiems sezoninių patirtimi tipams.

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

3 Rezultatai Fizika, Austrija

Graz University of Technology (TU Graz)

Fizikai mokytis iš pasaulio ir visatos savybes, ir taip suformuluoti gamtos dėsnius, svarbiausio aprašymas realybe. todėl jie tampa universalūs problemų sprendimo. Iki susiduriame su eksperimentinėmis, teorinėmis ir kompiuterių orientuotas metodų jums sukurti analitinius savybes, kad jūs galite nustatyti pagrindines problemas, mokslo, ekonomikos ir pramonės sektoriuose./>

Be NAWI Graz magistro studijų fizikos išplėsti savo žinias iš bakalauro ir pasinerti į fizikos srityje, taip pat fiziškai tyrimų, ypač fundamentinius mokslinius tyrimus. Jūs gaunate pilną supratimą apie fizikos. Per mokslinių tyrimų ir taikymo orientuotą studijų tarptautinėje aplinkoje, jums yra gerai kvalifikuotas įvairiose veiklose namuose ir užsienyje.... [-]

Austrija Graz
Spalis 2019
4 semestrai
Skaityti daugiau lietuvių kalba
Graz University of Technology (TU Graz)

Fizika yra daugelio tyrimų ir inovacinių techninės ir pramoninės pokyčių pagrindas. Be NAWI Gracas magistro programos technikos Fizikos jums pagilinti savo žinias iš bakalauro programą ir išplėsti savo fizinį-matematinius problemų sprendimo įgūdžius dirbti mokslinių tyrimų ir taikymo orientuotą klausimus. Nesvarbu, ar jūs ir toliau tyrinėti fizinius principus arba kurti naujas medžiagas pramonės, technologijų ir procesų - po baigimo daug karjeros galimybių namie, tiek užsienyje atveria jums./>

turinysJums pagerinti savo fizines ir matematinius įgūdžius.Jie patirtis šiose srityse:Statistiniai ir skaičiavimų fizikaIšplėstinė Kvantinė mechanika ir atominės fizikosIšplėstinė kieto fizika ir radiacinė fizikaJūs išmoksite verslo ir verslumo pagrindai.Kontaktai metodai fizikos eksperimentinė, teorinė ir kompiuterio orientuotas į.Jie analizuoja sudėtingus procesus su šiuolaikinių metodų kompiuterinio modeliavimo.Jūs išmoksite mąstyti logiškai ir sistemingai mokytis naujų fizines ir technines problemines sritis.Jie specializuojasi vienoje ar daugiau specializuotų sričių fizikos ir gali pasivyti naujausias tarptautinės mokslinių tyrimų.Redaguoti tarpdisciplininių problemų tokių. Kaip ir matematikos, chemijos, medicinos ir aplinkosaugos sistemų mokslų srityse.Jūs išmoksite anglų terminologiją aukštame lygyje.specializacija... [-]
Austrija Graz
Spalis 2019
4 semestrai
University of Salzburg Department of Chemistry and Physical Materials

Mūsų visuomenė šiuo metu susiduria su dideliais iššūkiais energetikos, medicinos, ekologijos, statybos ir transporto srityse. Siekiant tolesnių pažangos šiose pagrindinės ... [+]

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Fizika Austrijoje - 2019. Tarptautinė magistro chemija ir medžiagų fizikaCHEMIJOS IR MEDŽIAGŲ FIZIKA (CPM) MASTER PROGRAMAMūsų visuomenė šiuo metu susiduria su dideliais iššūkiais energetikos, medicinos, ekologijos, statybos ir transporto srityse. Siekiant tolesnių pažangos šiose pagrindinėse srityse, tapo svarbu atrasti ir kurti naujas funkcines medžiagas.TurinysMedžiagų mokslo ir fizikos katedroje siūloma chemijos ir fizikos medžiagų magistro programa (CPM) rengia studentus šiems svarbiems klausimams. Tai atvira studentams iš visų šalių ir skirtingų mokslo sričių.Tai orientuota į sintetines ir natūraliai veikiančias medžiagas sintezę, apibūdinimą ir apdorojimą. Ši programa suteikia studentams išsamų supratimą apie fizinių, cheminių ir biologinių medžiagų savybes, susijusias su jų integravimu į funkcinius prietaisus ir realias programas. Studentai, įstojusieji į šią programą, įgis išsamų medžiagų mokslo ir inžinerijos išsilavinimą, kuris atitiks pramonės ir akademinės bendruomenės poreikius.Įėjimo reikalavimaiB.Sc. laipsnis susijusioje ar lygiavertis studijas patvirtintoje Austrijos ar užsienio šalies aukštojo mokslo įstaigoje (fizika, chemija, inžinerija, medžiagų mokslai ir kt.).
ORGANIZAVIMAS IR STUDIJŲ KRYPTISAkademinis laipsnis: magistro laipsnisProgramos trukmė: 3 semestraiECTS vienetai: 90Pradžios data: žiema (spalio mėn.) Arba vasaros (kovo mėn.) SemestrasStruktūraCPM magistro programa yra anglų kalbos mokymo programa. Tyrimas orientuotas į tris semestrus. Subalansuotas reikiamų pagrindinių kursų ir pasirenkamųjų modulių derinys suteikia lanksčią ir individualią mokymo programą. Pirmaisiais dviem semestrais pristatomi šiuolaikiniai funkcinių medžiagų sintezės, apdorojimo ir charakterizavimo metodai. Trečiasis semestras skirtas magistro darbo moksliniams tyrimams.TyrimaiPer magistrantūros studijų programą studijų programa, studentai susipažins su nepriklausomų eksperimentinių mokslinių tyrimų priemonėmis, nuolat bendraujantys su mūsų fakulteto nariais. Tai suteiks studentams galimybę rasti naujoviškus sprendimus dėl medžiagos, apdorojimo ir tvarumo problemų.ORGANIZAVIMAS... [-]