Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Belgija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Fizika Belgijoje - 2019

Magistro studijų programos suteikia tokį patį titulą laipsnį - Master. Magistrantūros studijų, tokių kaip magistro mokslo yra sutrumpintas magistro laipsnį. Mokslas magistras Vadybos programos arba mokslo vadybos mokslo magistras yra studijų pakopos programų bendrą valdymą. Tai reiškia, kad studentai gauna akademinį išsilavinimą gylis refleksijos ir abstrakcijos. Kapitonai paprastai gali būti klasifikuojami kaip magistro (magistrantūros) ar populiarios Dailės magistras (MA). Mokslo (MSC) Meistras paprastai skiriamas už sėkmingai siekti doktorantūros programas su mokslo ar technine taško konvergenciją.

Fizika - tai viena iš tiksliųjų gamtos mokslų sričių. Būtent šias akademines studijas pasirinkę studentai itin išsamiai nagrinėja įvairiausių gamtos kūnų energijos niuansus bei sandaros subtilybes. Tad į fizikos akademines studijų programas paprastai yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip mechanika, algebra, elektros grandinės, magnetizmas, termodinamika bei optika.

Su aukštuoju išsilavinimu yra aukščiausiame švietimo sistemos Belgijoje vyriausybė daugiau dėmesio įsitikinti, kad studentų gyvenimas yra pagaminti taip paprasta, kaip įmanoma, per paskolų ir dotacijų programas. Jie siūlo rėmėjų tarptautinių studentų iš neturtingų ir pažeidžiamų sluoksnių, kurie norėtų studijuoti šioje šalyje.

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Fizika Belgijoje - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

5 Rezultatai Fizika, Belgija

Vrije Universiteit Brussel

Programos aprašymas

Fizikos ir astronomijos Mokytojas yra dvejų metų (120 ECTS kreditų) Išplėstinė tyrimas fizikos pagal Briuselio laisvojo universiteto, flamandų universitete įsikūrusi Briuselyje, Belgijoje organizuojamas. Ši magistrantūros programa sujungia kompetenciją įvairiose mokslinių tyrimų srityse ir Briuselio laisvojo universiteto (VUB) ir Gento universiteto (UGent).

Ši magistro skelbimai:

plati mokslo formavimasis su platų karjeros galimybes; Galimybė atlikti mokslinius tyrimus savo magistro disertaciją eksperimentinių ir teorinių tyrimų grupių su stipriu, tarptautinę reputaciją; iš žinomų Tarptautinės Solvay institutai fizikos ir chemijos, kur Nobelio premijos laureatai ir kiti geriausi mokslininkai reguliariai lankytojai buvimas; stažuotės galimybes CERN ir kitų mokslinių tyrimų institucijų, taip pat galimybė daryti stažuotę versle; aukšto lygio švietimas energingas ir daugiakultūrėje Briuselyje, Europos sostinėje. ... [-]
Belgija Brussels
Université de Lorraine

Magistrantūros studijų programos tikslas - teikti aukšto lygio daugiašalį tyrimą orientuotą su branduolio sintezės inžinerijos fizika susijusį švietimą, glaudžiai susijusį su partnerių mokslinių tyrimų veikla ir gerai integruota kalbos ir kultūros patirtimi. Suderintas ir suderintas 7 dalyvaujančių institucijų mokymas ir moksliniai tyrimai suteikia daug įvairių kompetencijų branduolių sintezės mokslo ir inžinerinės fizikos srityje.

Bendra Europos magistro programa suteikia tikrą europietišką galimybę magistrantūros studijoms srityje, kuri yra labai svarbi siekiant prisidėti prie vis svarbesnės ir svarbiausios pasaulio energijos tiekimo problemos sprendimo. Partneriai turi ilgalaikius santykius pagal suderintą Euratomo branduolių sintezės mokslinių tyrimų programą.... [-]