Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Danija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Fizika Danijoje - 2019

Fizika - tai akademinė studijų sritis, kuri yra orientuota į įvairiausių gamtos kūnų energijos šaltinių tyrinėjimą. Tad būtent fizikos studijas pasirinkę studentai ypatingai išsamiai nagrinėja įvairiausias su energija susijusias temas. Kadangi fizika yra gana praktiškas mokslas, į šio tipo akademines studijų programas yra įtraukiamos ne tik teorinės paskaitos bet ir gana daug praktinio darbo universitetų laboratorijose. Be to, studentai dažnai turi galimybę atlikti ir profesinę praktiką.

Nepaisant savo mažo gyventojų, Danija vertinama kaip viena iš pasaulyje 's inovatyviausių šalių dėka daug dėmesio skiriant moksliniams tyrimams ir aukštos kokybės švietimas. Jūs taip pat mokosi saugiai, draugiškas ir inovacijomis grindžiamos aplinkoje.

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Fizika Danijoje - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

4 Rezultatai Fizika, Danija

University of Southern Denmark

Fizikos tyrimas susijęs su reiškiniais iš mažiausių elementariųjų dalelių į kosmosą. Tarp šių dviejų kraštutinumų yra atomai, molekulės, junginiai ir ... ... [+]

Ši magistrantūros studijų programa visiškai fizikos yra siūloma anglų kalba.Fizikos tyrimas susijęs su reiškiniais iš mažiausių elementariųjų dalelių į kosmosą. Tarp šių dviejų kraštutinumų yra atomai, molekulės, junginiai ir skysčiai turintys savybių, kurios fizikai aprašo ir naudoja minios. Paskutinis, bet ne mažiau svarbu, yra svarbus aspektas, tarpininkavimas, tiek ir už jos ribų įvairių švietimo įstaigų.

Tyrimas

Fizikos ir chemijos katedra Pietų Danijos universitetas sutelkti savo mokslinių tyrimų apie:

Medžiagos, aplinkos ir energetikos Teorija, skaičiavimas ir modeliavimas Sintezė ir farmacijos mokslas Gyvenimas technologijos ir biofizika ... [-]
University of Southern Denmark

Norėdami studijuoti magistro laipsnį Optika, Jutikliai ir nanotechnologijos, jūs turite turėti atitinkamą bakalauro laipsnį (trejų metų, ankstesnių studijų universitetinio lygio per panašioje srityje).

[-]
University of Southern Denmark

Studijų metu rasite atsakymą į tai, kodėl ir kaip veikia technologija - ir kaip absolventas, pavyzdžiui, galėtumėte naudoti šias žinias kuriant ... ... [+]

Akustika ir signalų apdorojimas yra viena iš dviejų fizikos ir technologijų srities magistrantams prieinamų specializacijų. Savo studijų metu rasite atsakymą į tai, kodėl ir kaip veikia technologija, ir, kaip absolventas, galėtumėte, pavyzdžiui, naudoti šias žinias, kad sukurtumėte puikius ir aukštos kokybės klausos aparatus, mikrofonus ar garsiakalbius.

Programos struktūra