Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Estija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Fizika Estijoje - 2019

Mokslo ar magistrantūros Master magistro laipsnis paprastai gamtos mokslų ir socialinių mokslų srityse. Magistro gali būti kursas pagrindu, mokslinių tyrimų pagrindu, arba jų mišinys.

Fizika - tai tikslusis gamtos mokslas, kuris yra orientuotas į energijos bei materijos savybių ir charakteristikų analizę. Tad į būtent fizikos akademines studijų programas yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip magnetizmas, šviesa, garsas, atomo struktūra, elektros srovės grandinės ir t.t.

Estija yra tarp kitų dalykų žinomas dėl savo miškais (jie sudaro beveik pusę teritorijos) ir yra vienintelė šalis Europoje, beveik visiškai 4G tinklu. Estija suteikia aukšto lygio ir tarptautiniu mastu pripažintas išsilavinimą, ir daugelis šalies universitetų siūlo studijų programas anglų kalba.

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Fizika Estijoje - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Fizika, Estija

Tallinn University of Technology

Programa skirta tiems, kurie domisi inovacine inžinerija moksliniais tyrimams imliose kompanijose. Programa numato tarpdisciplininį švietimą, apimantį inžineriją, fiziką, matematiką, fizinę okeanografiją ir atmosferos fiziką, panaikinant tarp teorinio mokslo ir praktinės inžinerijos.

Pagrindinės specializacijos