Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Europa Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti visas tiksliųjų mokslų magistro programas - Fizika - Europa - 2019

Magistro studijų programos suteikia tokį patį titulą laipsnį - Master. Magistrantūros studijų, tokių kaip magistro mokslo yra sutrumpintas magistro laipsnį. Mokslas magistras Vadybos programos arba mokslo vadybos mokslo magistras yra studijų pakopos programų bendrą valdymą. Tai reiškia, kad studentai gauna akademinį išsilavinimą gylis refleksijos ir abstrakcijos. Kapitonai paprastai gali būti klasifikuojami kaip magistro (magistrantūros) ar populiarios Dailės magistras (MA). Mokslo (MSC) Meistras paprastai skiriamas už sėkmingai siekti doktorantūros programas su mokslo ar technine taško konvergenciją.

Fizika - tai viena iš tiksliųjų gamtos mokslų sričių. Būtent šias akademines studijas pasirinkę studentai itin išsamiai nagrinėja įvairiausių gamtos kūnų energijos niuansus bei sandaros subtilybes. Tad į fizikos akademines studijų programas paprastai yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip mechanika, algebra, elektros grandinės, magnetizmas, termodinamika bei optika.

Europoje, viena iš pasaulyje 's septynių žemynų, paprastai žinomas kaip vakarinėje pusiasalio Eurazijos. Antras mažiausias žemynas, su 10.180.000 (km2), plotas pertvarkomos 50 šalių.

Peržiūrėti visas tiksliųjų mokslų magistro programas - Fizika - Europa - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

61 Rezultatai Fizika, Europa

University of Salzburg Department of Chemistry and Physical Materials

Mūsų visuomenė šiuo metu susiduria su dideliais iššūkiais energetikos, medicinos, ekologijos, statybos ir transporto srityse. Siekiant tolesnių pažangos šiose pagrindinės ... [+]

Tiksliųjų mokslų magistro programos - Fizika - Europa - 2019. Tarptautinė magistro chemija ir medžiagų fizikaCHEMIJOS IR MEDŽIAGŲ FIZIKA (CPM) MASTER PROGRAMAMūsų visuomenė šiuo metu susiduria su dideliais iššūkiais energetikos, medicinos, ekologijos, statybos ir transporto srityse. Siekiant tolesnių pažangos šiose pagrindinėse srityse, tapo svarbu atrasti ir kurti naujas funkcines medžiagas.TurinysMedžiagų mokslo ir fizikos katedroje siūloma chemijos ir fizikos medžiagų magistro programa (CPM) rengia studentus šiems svarbiems klausimams. Tai atvira studentams iš visų šalių ir skirtingų mokslo sričių.Tai orientuota į sintetines ir natūraliai veikiančias medžiagas sintezę, apibūdinimą ir apdorojimą. Ši programa suteikia studentams išsamų supratimą apie fizinių, cheminių ir biologinių medžiagų savybes, susijusias su jų integravimu į funkcinius prietaisus ir realias programas. Studentai, įstojusieji į šią programą, įgis išsamų medžiagų mokslo ir inžinerijos išsilavinimą, kuris atitiks pramonės ir akademinės bendruomenės poreikius.Įėjimo reikalavimaiB.Sc. laipsnis susijusioje ar lygiavertis studijas patvirtintoje Austrijos ar užsienio šalies aukštojo mokslo įstaigoje (fizika, chemija, inžinerija, medžiagų mokslai ir kt.).
ORGANIZAVIMAS IR STUDIJŲ KRYPTISAkademinis laipsnis: magistro laipsnisProgramos trukmė: 3 semestraiECTS vienetai: 90Pradžios data: žiema (spalio mėn.) Arba vasaros (kovo mėn.) SemestrasStruktūraCPM magistro programa yra anglų kalbos mokymo programa. Tyrimas orientuotas į tris semestrus. Subalansuotas reikiamų pagrindinių kursų ir pasirenkamųjų modulių derinys suteikia lanksčią ir individualią mokymo programą. Pirmaisiais dviem semestrais pristatomi šiuolaikiniai funkcinių medžiagų sintezės, apdorojimo ir charakterizavimo metodai. Trečiasis semestras skirtas magistro darbo moksliniams tyrimams.TyrimaiPer magistrantūros studijų programą studijų programa, studentai susipažins su nepriklausomų eksperimentinių mokslinių tyrimų priemonėmis, nuolat bendraujantys su mūsų fakulteto nariais. Tai suteiks studentams galimybę rasti naujoviškus sprendimus dėl medžiagos, apdorojimo ir tvarumo problemų.ORGANIZAVIMAS IR... [-]
Austrija Salzburg
3 semestrai
University of Turku

masters.utu.fi

GYVENDINANT GYVYBES, SUDĖTINANT STUFF!

Medžiagų fizikos kelyje jūs tapsite naujų medžiagų tyrimo ir kūrimo biomedicininiuose ar elektroniniuose taikymuose ekspertu. Jūs dirbate aktyvioje tyrimų grupėje kartu su kitais studentais, doktorantais ir vyresniais mokslo darbuotojais sprendžiant problemas, pvz., Energijos vartojimo efektyvumą ir vaistų pristatymą. Be teorinio medžiagų fizikos pagrindo, jūs taip pat išmokysite naudoti naujausią mokslinių tyrimų įrangą su praktiniais kursais.

Medžiagų fizika yra viena iš keturių specializacijų magistro programos fizikinių ir cheminių mokslų srityse. Kiti programos kūriniai yra astronomijos ir kosmoso fizika, medžiagų chemija ir teorinė fizika. Baigę pamoką, galėsite naudotis įvairiomis įgūdžiais, įgytais šio kūrinio dalis, įskaitant eksperimentinius, teorinius ir skaitmeninius metodus naujų fizinių projektų kūrimui ir analizavimui.... [-]

Suomija Turku
Rugpjūtis 2020
The Abbe School of Photonics

Fotonikos magistro laipsnis (magistrantūros fotonika) yra magistro laipsnio kursas, teikiantis daugiadisciplininę aprėptį optikos ir fotonikos srityje. Dviejų metų progra ... [+]

Pasaulinės klasės fotonikos studijavimas

Ši magistro programa yra labai tarptautinė, visiškai mokoma anglų kalba ir suteikia daugiadisciplininį optikos ir fotonikos srities aprėptį.

Mes labai vertiname ir primygtinai skatiname studentų, kurie įgijo arba ketina gauti bakalauro laipsnį ar lygiavertę kvalifikaciją fizikoje, gamtos moksluose ar inžinerijoje, paraiškas .

Kodėl fotonika?

1960 m. Lazerio išradimas pavertė naują optikos ir fotonikos tyrimo erą. Fotonikos technologijos išradimas, turintį optinę ir fotoniką, veikiančias kaip priemonės ir katalizatoriai, turi toliaregiškų pasekmių, sukeliančių revoliuciją daugelyje mokslo, medicinos ir technologijų sričių.... [-]

Vokietija Jena
Eindhoven University of Technology

Pasaulis iš kitos perspektyvos

Taikomoji fizikai turi skirtingą požiūrį į mus supantį pasaulį. Fizikinių reiškinių virsti iššūkių, įdomių klausimų tirti ir analizuoti. Bet kaip taikomas fizikas jums žengti dar vieną žingsnį, taikant savo žinias apie šiuos reiškinius naujų technologinių pokyčių. Daugeliu atvejų tai yra ambicingi projektai, kuriuose dirba komandose su žmonėmis iš kitų disciplinų yra svarbiausias veiksnys.

Magistro studijų programa

Magistro studijų programa taikomosios fizikos suteikia jums galimybę įsitraukti į fizikinių reiškinių, naujų technologijų ir matavimo metodų. Jie grindžiami techninių programų fizinių principų pačių įvairiausių disciplinų. Kursas susideda iš esmės stažuočių, kad jūs išmoksite, kaip taikyti savo techninę ir mokslinę žinių mokslinių tyrimų aplinką. Taikomosios fizikos katedros renkasi integruotą požiūrį į mokymo ir mokslinių tyrimų metu tarptautiniu mastu konkurencingą lygį.... [-]

Olandija Eindhoven
University Of Tuebingen

Magistrantūros studijų programos "Astro" ir "Dalelių fizika" dėmesys skiriamas fizikiniam požiūriui įprastu kiekybiniu požiūriu, taip pat įgyti esminių praktinių įgūdžių, susijusių su probleminiais rinkiniais Astro ir dalelių fizikos srityje.

"Master Astro" ir "Dalelių fizika" yra "Kepler-Center" sukurta dvejų metų programa, orientuota į mokslinius tyrimus. Ši programa jungia mokslą iš dalelių fizikos, astrofizikos ir kosmologijos sričių ir sujungia įvairias disciplinas eksperimentinėje ir teorinėje fizikoje, astronomijoje ir astrofizikoje. Švietimas bus anglų kalba, per kurį studentai rengiami vis labiau internacionalizuojant pramonę ir šiuolaikinę visuomenę.... [-]

Vokietija Tübingen
Cracow University of Technology

Studijos šioje programoje su kompiuterių modeliavimo specializacija yra skirtos užtikrinti magistro absolventams tvirtą pagrindą efektyviai naudoti matematikos, fizikos ir kompiuterių mokslo priemones. Absolventas įgis žinių ir įgūdžių fizinių, technologinių, ekonominių, biologinių ir kitų procesų modeliavimo srityje. Studijų metu įgytos kompetencijos:

gamtos reiškinių modeliavimas mokslo ir technologijų srityje, naudojant pažangias kompiuterines programas;simbolinių skaičiavimų, kompiuterinės grafikos ir vizualizavimo pagrindai;kompiuteriu valdomos matavimo stotys mokslinių tyrimų ir pramonės srityse;modernios fizikos, technologijų ir verslo informacinės technologijos: objekto ir mobiliojo programavimo metodai, algoritmai ir skaičiavimo metodai optimizavimo uždaviniuose ir inžineriniai skaičiavimai;modernių matavimo, medicinos, pramonės ir kasdieninio matavimo sistemų metodai;fizika kaip kitų mokslų pagrindas, šiuolaikinės fizikos problemos, įskaitant tas, kurios apibrėžia jos tarpdisciplininį pobūdį kaip mokslą.... [-]
Lenkija Kraków
4 semestrai
Advanced Materials Science and Engineering

AMASE magistro kursas buvo sėkmingai įgyvendintas per pastaruosius penkerius metus, finansuojant programą "Erasmus Mundus". ... [+]

Tiksliųjų mokslų magistro programos - Fizika - Europa - 2019. Atsiliepimai:

Marija iš Kolumbijos studijavo " AMASE nuo 2015-2017 m. Ji buvo Ispanijoje ir Prancūzijoje. Ji sako: Dabar esu Amsterdamo universiteto doktorantas. Šis darbas leidžia sustiprinti savo įgūdžius, kaip mokslininkus, dirbančius pramonėje, ir man tai yra labai vertinga. Tarptautinė patirtis, kurią gavau iš " AMASE ", buvo labai naudinga, kad padėtų man prisitaikyti prie šios naujos šalies.

Mike iš Kanados studijavo nuo 2013-2015 m. Prancūzijoje ir Vokietijoje, sako jis: "Jei turite norą ir ketinate pasinaudoti," AMASE siūlo jums galimybę rimtai išbandyti ir vystyti save daug daugiau nei akademikai. Aš supratau šią galimybę ir visiškai ją suvokiau.... [-]

Vokietija Saarbrücken Ispanija Barcelona Prancūzija Nancy Švedija Luleå  + 4 Daugiau
Anglų,Vokiečių,Prancūzų kalba,Ispanų
Loughborough University

Mūsų pažangiosios fizikos magistrantūros programa siekiama suteikti Jums pagrindinius įgūdžius, reikalingus užimtumui pramonės, viešųjų paslaugų ar akademinių tyrimų srit ... [+]

Mūsų pažangiosios fizikos magistrantūros programa siekiama suteikti Jums pagrindinius įgūdžius, reikalingus užimtumui pramonės, viešųjų paslaugų ar akademinių tyrimų srityje.

Atsižvelgiant į Loughborougho Fizikos katedros mokslinių tyrimų stipriąsias ir specialybes , "Advanced Physics" magistrantūros programa sujungia privalomus modulius superlaidumo ir nanosudaros srityse su galimybėmis, apimančiomis kvantinio skaičiavimo ir kietojo kūno fiziką.

Išplėstinės fizikos magistrantūros tikslas yra aprūpinti jus pagrindiniais įgūdžiais, reikalingais užimtumui pramonės, viešųjų paslaugų ar akademinių tyrimų srityje. Jūs išmoksite labai įvairius modulius, kurie leis jums pritaikyti ir perduoti žinias apie Medžiagų mokslą, sukuriant individualų projekto esė, kuriame jūs apsvarstysite tam tikrą fizikos aspektą ir gausite patirties atliekant originalaus taikomojo tyrimo dalį.... [-]

Jungtinė Karalystė Loughborough
1 metai
Tallinn University of Technology

Programa skirta tiems, kurie domisi inovacine inžinerija moksliniais tyrimams imliose kompanijose. Programa numato tarpdisciplininį švietimą, apimantį inžineriją, fiziką, matematiką, fizinę okeanografiją ir atmosferos fiziką, panaikinant tarp teorinio mokslo ir praktinės inžinerijos.

Pagrindinės specializacijos

Fizika ir matematika; Okeanografija ir meteorologija

Specialybė

Fizikos ir matematikos specializacija

Tyrimai apima temas, reikalingas mokslo darbuotojams dirbantiems inžinieriams: moksliniams skaičiavimams, matematiniam modeliavimui, tęstinumo mechanikai, skysčių dinamikai, kvantinei mechanikai. Galima rinktis iš daugybės pasirinktinių kursų, apimančių teorines ir praktines sritis, pvz., Taikomoji matematika, kompiuteriniai modeliai, eksperimentinė kietojo kūno fizika, turbulencija, dalelių fizika, fotoelementas ir kt.... [-]

Estija Tallinn
LUT University

Apskaičiavimas ir fizika yra neatskiriama šiuolaikinės visuomenės ir mokslo dalis.

Negalima pervertinti mokslo žinių ir skaičiavimo inžinerijos svarbos pasaulinėje informacinėje visuomenėje ir pramoninėje ekonomikoje, ypač sistemose, kurias mes naudojamės vis sudėtingesniam augimui.

Efektyvi skaičiavimo inžinerija leidžia trumpiau suplanuoti ciklo laiką, geresnę produktų kokybę ir pagerinti funkcionalumą. Fizikos žinios padeda mums vertinti, suprasti ir geriau bendrauti su aplinka.

Šioje magistrantūros studijoje jūs gausite išsamių žinių apie techninę fiziką, matematiką ar skaičiavimus ir jų pritaikymą sparčiai besikeičiančioms pramonės ir ekonomikos gyvenimo problemoms.... [-]

Suomija Lappeenranta
Eötvös Loránd University

Šios programos tikslas yra apmokyti profesionalius fizikus, kurie turi plačią šiuolaikinės fizikos apžvalgą ir gali prisijungti prie savo specializuotų sričių tyrimų. ... [+]

Ši programa yra rekomenduojama pareiškėjams, kurie jau turi savo bakalauro laipsnį fizikos ir nori tyrinėti fizikas gilinant jų žinias.

Ši programa suteikia galimybę studentams turėti platų pagrindinį pagrindinį fizikos (atominės ir molekulinės fizikos, kondensuotų medžiagų fizikos, branduolinės fizikos, dalelių fizikos, statistinės fizikos) pagrindą ir yra specializuota pasirinktose srityse (astrofizika, atominė ir molekulinė fizika, branduolinė ir sunkiųjų jonų fizika, biofizika, kondensuotų medžiagų fizika, skaičiavimo fizika, aplinkos fizika, dalelių fizika, statistinė fizika ir sudėtinga sistema).... [-]

Vengrija District V.
University of Padova

Dėl didelių duomenų atsiradimo sukėlėme duomenų kompleksų, kurių sudėtingesnė struktūra nei standartinė fizika, sprogimas. Šioje programoje mes suteiksime naujų teorinių ir skaičiavimo priemonių, kurios padės išspręsti šią problemą fizikų mąstysenoje.

Kurso aprašymas

Programa ketina sukurti akademinį ir profesinį figūrą, kuris apjungia pažangias fizikos srities žinias su aukšto lygio mokymu duomenų moksle.

Mokslinių tyrimų fizikoje pagrindas yra sudėtingų gamtos reiškinių modeliavimas ir teorinis aiškinimas iš didelių duomenų kiekių. Didžiųjų duomenų revoliucija šiuo požiūriu pristato šiandienos fiziko iššūkius ir galimybes. Be duomenų mokslininko skaičiaus, specializuoto tik didelių duomenų kiekio analizėje, vis labiau aišku, kad taip pat reikia mokyti duomenis, galinčius sukurti tokiam tyrimui esminius metodus ir metodus - šiuo požiūriu mes pavadinome Duomenų fizikos programa .... [-]

Italija Padua
University of Bayreuth

Apie

Bakterio University of Bayreuth magistro programa "Fizika" skatina ankstyvą dalyvavimą moksliniuose tyrimuose. Programa skatina gebėjimų ir įgūdžių įvairovę, ypač pažangų mokslinį supratimą apie dalyką pagal aukštus tarptautinius standartus, gebėjimą savarankiškai atlikti mokslinį darbą, taip pat papildomus pagrindinius gebėjimus, tokius kaip projektų valdymas, komandinis darbas ir aiškiai pristatyti sudėtingus klausimus.

Pasiekti sėkmę kūrybiškumu