Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Olandija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Fizika Nyderlanduose - 2019

Master of Science (magistrantūros): Šios programos magistrantūros studijos žmonėms, kurie neseniai baigė bakalauro studijas ir nori pagerinti savo žinias apie giliai ir daugiau mokslo lygiu.

Fizikos akademines programas ar akademinius kursus pasirinkę studentai itin išsamiai nagrinėja įvairių gamtos kūnų energijos šaltinių niuansus bei jų sandaros subtilybes. Tad būtent fizikos studentai savo studijų metu analizuoja pačius įvairiausius gamtoje randamus objektus, nuo mažiausiųjų molekulių ar atomų iki didžiųjų dangaus kūnų.

Žmonės, kalba ir kultūra Nyderlanduose vadinama "olandų ". Šiuolaikinė Europos šalis šiandien, Nyderlandai išsaugojo savo labai tarptautinį pobūdį ir yra žinomas dėl savo liberalios mąstysenos. Nyderlandai turi daug universitetų. Šalyje neseniai konvertuoti savo pavadinimus į bakalauro / magistro sistema.Yra dviejų tipų universitetų: Akademinė (kurioje didesnis dėmesys skiriamas teorinių žinių, dar žinomas kaip "Universiteit ") arba Taikomieji mokslai (kurioje didesnis dėmesys skiriamas praktinių žinių, dar žinomas kaip "Hogeschool ")

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Fizika Nyderlanduose - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

9 Rezultatai Fizika, Olandija

Leiden University

Leideno fizikos magistro programą siūlo Leideno fizikos institutas (LION), puiki vieta tyrinėti gamtos pamatus. ... [+]

Fizikos magistro programa jums siūlo intensyviai pritaikytą, pritaikytą studijų kelią dabartinėms eksperimentinės ir teorinės fizikos temoms tarptautinio pripažinimo institutu.

Ką reiškia magistrantūros programa?

Fizikos magistro programa yra glaudžiai susijusi su Leideno fizikos instituto atliktais moksliniais tyrimais. Jūs išleidžiate apie 50% savo programos mokslinių tyrimų, kaip vieno iš mūsų aukščiausio lygio tarptautinių mokslinių tyrimų grupių nario. Mes siūlome penkių specializuotų sričių specialybę, daugiausia dėmesio skiriant eksperimentinei ar teorinei fizikai, kuri traukia jus kaip nepriklausomą mokslo darbuotoją. Mes taip pat siūlome tris specializacijas, kurios suteikia fizikos platesnį socialinį kontekstą ir moko jus už karjerą, kur yra fizikos fonas. Kiekviena iš šių specializacijų siekia užtikrinti mokslinių tyrimų nepriklausomumą ir turinio įgūdžių derinį, kuris visapusiškai pasiruošia sėkmingam profesiniam tobulėjimui.... [-]

Olandija Leiden The Hague
Rugsėjis 2020
University of Groningen

Magistrantūros programa taikomosios fizikos siūlo puikų derinimą iš fundamentinių tyrimų, iš vienos pusės, ir atvirą akį į galimas pramonės taikymo iš kitos. ... [+]

University of Groningen" src="//cdn03.masterstudies.com/element_db/42/42051_rsz_ba-natuurkunde.png" alt="University of Groningen" />

Departamentas aprūpina puikiais mokymo ir tyrimų objektais. Mokymas ir tyrimai yra glaudžiai susiję. University of Groningen Taikomosios fizikos katedros mokslinių tyrimų programa yra įtraukta į "Zernike" pažangių medžiagų institutą, priklausantį dešimties geriausių pasaulio medžiagų mokslų institutų "Times" aukštojo mokslo įstaigoms. Dauguma tyrimų atliekama toje pačioje pastato dalyje, kurioje galima naudotis mokymo priemonėmis.... [-]

Olandija Groningen
24 mėnesiai
University of Groningen

Magistro fizika

Fizikos katedra Groningeno universitete turi senas tradicijas aukšto lygio mokslinių tyrimų, su paryškinimo Nobelio premija apdovanotas F. Zernike 1953. Šiandien, fizika tyrimai Groningeno universiteto dėmesio medžiagų mokslo, branduolinės fizikos, izotopų fizikos ir teorinės fizikos. Fizikos departamentas ir atominės Accelerator "institutas sudaro apie 50 narius nuolatinei mokslinei darbuotojų ir apie 50 doktorantų ir postdocs. Yra maždaug 300 studijų studentai kryptys fizikos ar taikomosios fizikos.

Fizikos katedra Groningeno universitete turi senas tradicijas aukšto lygio mokslinių tyrimų, su paryškinimo Nobelio premija apdovanotas F. Zernike 1953. Fizikos departamentas ir atominės Accelerator "institutas sudaro apie 50 narius nuolatinei mokslinei darbuotojų ir apie 50 doktorantų ir postdocs. Yra maždaug 300 studijų studentai kryptys fizikos ar taikomosios fizikos.... [-]

Olandija Groningen
Radboud University

Programa yra biologijos, chemijos ir fizikos sąsajoje, siekiant atrasti paslaptis už žmogaus, molekulių ir medžiagų. ... [+]

Kaip magistro studentas mūsų mokslo programoje, jūs atsidursite biologijos, chemijos ir fizikos sąsajoje, dirbdami atradę už žmogaus, molekulių ir medžiagų paslaptis.

Programa

Programa suteikia jums didelę laisvę sekti savo interesus. Programos pradžioje pasirinksite vieną studijų sritį iš šių parinkčių:

Gyvybės chemijaMedicinos epigenomikaMolekulinė chemijaNeurobiologijaNeurofizikaDalelė ir astrofizikaFiziniai chemsitryMolekulių ir medžiagų fizikaMokslas visuomenėjeMokslas, vadyba ir inovacijos

Teritorijoje galite pasirinkti iš kelių specializacijų: nuo materialiojo mokslo iki neuronų tinklų, nuo neurobiologijos iki organinės chemijos ir nanomokslų.... [-]

Olandija Nijmegen
Radboud University

Radboud University fizikai ir astronomai visame pasaulyje pritraukia įspūdingų atradimų - nuo kosminių dalelių kilmė iki šviesos magnetizmo. ... [+]

Radboud University fizikai ir astronomai yra tarptautiniu mastu žinomi. Jie pritraukia dėmesį visame pasaulyje su įspūdingais atradimais - nuo kosminių dalelių kilmės iki magnetizmo su šviesa. Visos paskaitos yra praturtintos Molekulių ir medžiagų instituto (IMM), Matematikos, astrofizikos ir dalelių fizikos instituto (IMAPP) ir Donderso neurologijos centro atliktais tyrimais. Štai kur yra gero išsilavinimo paslaptis, nes neseniai atliktas ekspertų komisijos įvertinimas.

Specializacijos

Galite pasirinkti iš 5 specializacijų šioje programoje:

NeurofizikaDalelė ir astrofizikaMolekulių ir medžiagų fizikaMokslas ir visuomenėMokslas, vadyba ir inovacijosPrograma... [-]
Olandija Nijmegen
Utrecht University

Klimato fizikos magistrantūra yra dvejų metų mokslinių tyrimų magistro programa, suteikianti studentams žinių ir įgūdžių, siekiant įvertinti pagrindinius fizinius procesu ... [+]

Apie

Mūsų magistrantūros programa "Klimato fizika" siūlo jums unikalų teorinių kursų ir praktinio mokymo visose žemės klimato srityse derinį. Jūs mokysite fiziką, dinamiką ir chemiją atmosferoje, vandenynuose ir kriosferoje, taip pat ištirkite jų sąveiką.

Nyderlandų magistro pasirinkimo vadovas (Keuzegids Masters 2017) priskyrė šią programą kaip geriausią fizikos srityje Nyderlanduose.

Labai kvalifikuotas mokslininkas

Dvejų metų programa "Klimato fizika" traukia jus būti aukštos kvalifikacijos tyrinėtojas, daugiausia dėmesio skiriant pagrindiniams fiziniams procesams, kurie sudaro Žemės klimato sistemą. Dėl sudėtingo darbo pobūdžio reikia nuo pat pradžių išplėtoti matematinius įgūdžius. Šį fondą sukursite pridėdamas specializuotas teorines, stebėjimo ir skaičiavimo žinias ir įgūdžius, susijusius su atmosfera, meteorologija, vandenynais, kriosfera (ledas) ir biosfera. Be to, jūsų instruktoriai paskatins jus kurti kritinį požiūrį į jūsų tyrimų rezultatus ir jūsų pagrindines prielaidas.... [-]

Apie

Teorinės fizikos mokslų magistro studijų programa yra jūsų vartai suprasti žavingą fizikos pasaulį, pradedant nuo neįsivaizduojamai mažų elementariųjų dalelių skalių iki didžiulių mūsų visatos matmenų. Mūsų aukštai įvertinta mokslinių tyrimų programa suteiks jums žinių ir įgūdžių apibūdinti erdvę-laiką ir elementarines daleles, taip pat makroskopinius ir mikroskopinius reiškinius, susijusius su kvantine ir minkšta medžiaga.

Programos tikslas

Magistrantūros programa teorinės fizikos suteikia studentams plačią apžvalgą metodų ir temų teorinės fizikos ir moko juos dirbti savarankiškai konkrečioje subdisciplina srityje. Studentai taip pat mokosi pristatyti ir aptarti savo darbą žodžiu ir raštu bei kritiškai vertinti esamą literatūrą.... [-]

Utrecht University

Eksperimentinės fizikos sritis siūlo unikalius mokslinius ir technologinius iššūkius. Kaip eksperimentinės fizikos magistro programos studentas, gausite aukštesnįjį išsil ... [+]

Apie

Eksperimentinės fizikos sritis siūlo unikalius mokslinius ir technologinius iššūkius. Kaip eksperimentinės fizikos magistro programos studentas, sužinosite apie pagrindines mokslo teorijas, apibūdinančias aplink mus esantį pasaulį. Jūs gausite išplėstinį mokymą kuriant ir naudojant pažangias prietaisų arba kompiuterinių modelių, reikalingų studijuoti šias teorijas.

Ką jūs mokysite

Jūs gausite praktinės patirties su naujausiomis technologijomis, pvz., Lazeriniu aušinimu, norint ištirti Bose-Einšteino kondensaciją, naujus metodus, naudojamus sudėtingų medžiagų tyrimui iki (antrinio) atominio lygio, ir mikroskopijos metodus, leidžiančius sekti biologines procesai nm skale. Tvarkydami šiuos eksperimentinius metodus, taip pat išmokite taikyti pažangias duomenų analizės technologijas ir kompiuterinį modeliavimą.... [-]

Eindhoven University of Technology

Pasaulis iš kitos perspektyvos

Taikomoji fizikai turi skirtingą požiūrį į mus supantį pasaulį. Fizikinių reiškinių virsti iššūkių, įdomių klausimų tirti ir analizuoti. Bet kaip taikomas fizikas jums žengti dar vieną žingsnį, taikant savo žinias apie šiuos reiškinius naujų technologinių pokyčių. Daugeliu atvejų tai yra ambicingi projektai, kuriuose dirba komandose su žmonėmis iš kitų disciplinų yra svarbiausias veiksnys.

Magistro studijų programa