Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Fizika Rusijoje - 2020

Master of Science (magistrantūros): Šios programos magistrantūros studijos žmonėms, kurie neseniai baigė bakalauro studijas ir nori pagerinti savo žinias apie giliai ir daugiau mokslo lygiu.Fizika - tai tikslusis gamtos mokslas, kuris yra orientuotas į energijos bei materijos savybių ir charakteristikų analizę. Tad į būtent fizikos akademines studijų programas yra įtraukiami tokie a… Skaityti daugiau

Fizika - tai tikslusis gamtos mokslas, kuris yra orientuotas į energijos bei materijos savybių ir charakteristikų analizę. Tad į būtent fizikos akademines studijų programas yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip magnetizmas, šviesa, garsas, atomo struktūra, elektros srovės grandinės ir t.t.

Rusija ir taip pat oficialiai žinoma kaip Rusijos Federacijos, yra šiaurinėje Eurazijos šalis. Švietimas Rusijoje Didžiąją dalį valstybės ir reglamentuoja Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija. Rusijoje, ji užima apie 70% mokymo laiko už kontaktinius pamokas su mokytoju, poilsio 30% darbo krūvis yra skirti nepriklausomą tyrimą medžiagos.

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Fizika Rusijoje - 2020