Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Rusija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Fizika Rusijoje - 2019

Master of Science (magistrantūros): Šios programos magistrantūros studijos žmonėms, kurie neseniai baigė bakalauro studijas ir nori pagerinti savo žinias apie giliai ir daugiau mokslo lygiu.

Fizika - tai tikslusis gamtos mokslas, kuris yra orientuotas į energijos bei materijos savybių ir charakteristikų analizę. Tad į būtent fizikos akademines studijų programas yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip magnetizmas, šviesa, garsas, atomo struktūra, elektros srovės grandinės ir t.t.

Rusija ir taip pat oficialiai žinoma kaip Rusijos Federacijos, yra šiaurinėje Eurazijos šalis. Švietimas Rusijoje Didžiąją dalį valstybės ir reglamentuoja Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija. Rusijoje, ji užima apie 70% mokymo laiko už kontaktinius pamokas su mokytoju, poilsio 30% darbo krūvis yra skirti nepriklausomą tyrimą medžiagos.

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Fizika Rusijoje - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

2 Rezultatai Fizika, Rusija

The Skolkovo Institute of Science and Technology (Skoltech)

Apžvalga

Programa buvo skirta suteikti mokslininkams matematikos pagrindus ir gilias matematinės fizikos žinias, taip pat suteikia galimybę tęsti nuodugnų pagrindinių teorinių fizikos modelių tyrimą. Mes akcentuojame studentų nepriklausomą mokslinį tyrimą, kuris skatina jų sparčią fundamentinę mokslo (ir karjeros) augimą.

Modes ir trukmė: 2 metai (dieninė)Mokestis už mokslą: mokestis už mokslą tiems, kurie sėkmingai išlaikė atrankąKalba: AnglųŠvietimas

Magistrantūros programa yra 2 metai: pirmaisiais metais reikia sustiprinti savo teorinį pagrindą, o antrasis - sutelkti dėmesį į mokslinius tyrimus. Studentai gali laisvai pasirinkti kursus ir užklasinę veiklą, siekdami formuoti savo individualią trajektoriją, įgyti minkštųjų įgūdžių ir įgyti verslumo įgūdžių pasirengti įsidarbinimui.... [-]

Rusija Moscow
Rugsėjis 2019
2 metai
Skaityti daugiau lietuvių kalba
The Skolkovo Institute of Science and Technology (Skoltech)

Apžvalga

Fotonika ir kvantinės medžiagos yra viena iš svarbiausių šiuolaikinio mokslo ir technologijų sričių. Mūsų magistrantūros programa suteikia pasaulinio lygio švietimo ir mokslinių tyrimų fotonika, biophotonics ir nanoelektronika - mūsų studentai bus pasirengę taikyti fundamentinių mokslų ir inžinerijos požiūris į aukšto lygio mokslinių tyrimų ir pramonės užduotis.

Rusija Moscow