Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Suomija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Fizika Suomijoje - 2019

Tiksliųjų mokslų bakalauro studijos, angliškai trumpinamos BSc ir vadinamos Bachelor of Science, yra vienos iš pačių populiariausių akademinių studijų. Tiksliųjų mokslų bakalauro laipsnis yra suteikiamas sėkmingai pabaigus paprastai ketverius metus trunkančias studijas.

Fizika - tai akademinė studijų sritis, kuri yra orientuota į įvairiausių gamtos kūnų energijos šaltinių tyrinėjimą. Tad būtent fizikos studijas pasirinkę studentai ypatingai išsamiai nagrinėja įvairiausias su energija susijusias temas. Kadangi fizika yra gana praktiškas mokslas, į šio tipo akademines studijų programas yra įtraukiamos ne tik teorinės paskaitos bet ir gana daug praktinio darbo universitetų laboratorijose. Be to, studentai dažnai turi galimybę atlikti ir profesinę praktiką.

Formaliojo aukštojo mokslo sistemą Suomijoje 7-3-2-2 modelis. Universitete trunka dvejus metus profesinės ar techninės švietimą, ir paskutinis dvejų metų iki aukštojo išsilavinimo. Suomija taip pat turi keletą visuomenę, taip pat privačių universitetų, kurie leido aukštojo mokslo prieinamumą mokiniams.

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Fizika Suomijoje - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

5 Rezultatai Fizika, Suomija

Jyväskylä University Faculty of Mathematics and Science

Magistro laipsnio tikslas yra suteikti jums pažangias akademines studijas branduolių ir dalelių fizikos srityse. Priklausomai nuo jūsų interesų ir įgūdžių, galite pasirin ... [+]

Magistrantūros programa branduolinių ir dalelių fizikoje, magistras (2 metai)

TAIKANT

Paraiškų teikimo laikotarpis prasideda 2017 m. Lapkričio 15 d., O paraiškų pateikimo terminas - 2018 m. Sausio 10 d.

Daugiau apie šią programą skaitykite universiteto tinklalapyje.

studijų tikslai

Magistro studijų programos tikslas yra suteikti jums pažangių akademinių studijų branduolinių ir dalelių fizikos srityse. Priklausomai nuo jūsų interesų ir įgūdžių, galite pasirinkti baigti savo magistrantūros studijas su skirtingais profiliais, specializuojasi eksperimentinėje ar teorinėje branduolinėje fizikoje, eksperimentinėje ar teorinėje dalelių fizikoje. Magistro studijos suteikia jums holistinį požiūrį į branduolių ir dalelių fiziką, kad kritiškai, savarankiškai ir kūrybiškai identifikuotų, suformuluotų ir spręstų sudėtingus klausimus, dėl kurių būtų galima prisidėti prie mokslinių tyrimų ir plėtros darbų. Toks mokymas ir įgūdžiai yra tinkami daugeliui profesinių karjeros, įskaitant akademinį tyrimą.... [-]

Suomija Jyväskylä
University of Helsinki

... [+]

Programos tikslas

Kokie gamtos reglamentuojančius visatą nuo elementariųjų dalelių į Saulės sistemos susidarymas ir evoliucija, žvaigždės ir galaktikos įstatymai? Mokytojo programos Dalelių fizikos ir Astrophysical mokslų, jums sutelkti dėmesį į vis kiekybinį suprasti šiuos reiškinius.

Su pagrindinių mokslinių tyrimų, kad jums bus naudinga programoje patirtį, galite tęsti karjerą mokslinių tyrimų srityje. Jūs taip pat įgyti kokybišką matematinių metodų, IT priemonėmis ir / ar eksperimentinės įrangos naudojimo, taip pat stiprių problemų sprendimo ir logiška atskaitos įgūdžius. Tai bus suteikta jums platų pozicijas privačiame sektoriuje.

... [-]
Suomija Helsinki
Anglų,Suomių,Švedų
LUT University

Apskaičiavimas ir fizika yra neatskiriama šiuolaikinės visuomenės ir mokslo dalis.

Negalima pervertinti mokslo žinių ir skaičiavimo inžinerijos svarbos pasaulinėje informacinėje visuomenėje ir pramoninėje ekonomikoje, ypač sistemose, kurias mes naudojamės vis sudėtingesniam augimui.

Efektyvi skaičiavimo inžinerija leidžia trumpiau suplanuoti ciklo laiką, geresnę produktų kokybę ir pagerinti funkcionalumą. Fizikos žinios padeda mums vertinti, suprasti ir geriau bendrauti su aplinka.

Šioje magistrantūros studijoje jūs gausite išsamių žinių apie techninę fiziką, matematiką ar skaičiavimus ir jų pritaikymą sparčiai besikeičiančioms pramonės ir ekonomikos gyvenimo problemoms.... [-]

Suomija Lappeenranta
University of Turku

masters.utu.fi

SUSITARIANČIOS GYVENIMO ĮSTATYMUS IŠ BENDROVĖS Į viršų!

Teorinės fizikos kryptys yra viena iš keturių specializacijų magistro programos fizikinių ir cheminių mokslų srityje. Kiti programos kūriniai yra astronomija ir kosmoso fizika, medžiagų chemija ir medžiagų fizika.

Teorinės fizikos kelias supažindina studentą su intriguojančia fizinių teorijų įvairove ir suteikia priemonių suprasti pasaulį. Kvantinės fizikos temos į gravitacijos teorijas įtraukiamos į takelį. Pagrindinės kvantinės fizikos problemos, kvantinė informacija, kvantinės lauko teorija ir teorinė kosmologija yra teorinės fizikos studijų pagrindas.

Baigę pamoką, galėsite naudotis įvairiomis įgūdžiais, įgytais šio kūrinio dalimi, įskaitant teorinius ir skaitinius metodus naujų fizinių projektų kūrimui ir analizavimui.... [-]

Suomija Turku
Rugpjūtis 2020
University of Turku

masters.utu.fi

GYVENDINANT GYVYBES, SUDĖTINANT STUFF!

Medžiagų fizikos kelyje jūs tapsite naujų medžiagų tyrimo ir kūrimo biomedicininiuose ar elektroniniuose taikymuose ekspertu. Jūs dirbate aktyvioje tyrimų grupėje kartu su kitais studentais, doktorantais ir vyresniais mokslo darbuotojais sprendžiant problemas, pvz., Energijos vartojimo efektyvumą ir vaistų pristatymą. Be teorinio medžiagų fizikos pagrindo, jūs taip pat išmokysite naudoti naujausią mokslinių tyrimų įrangą su praktiniais kursais.

Medžiagų fizika yra viena iš keturių specializacijų magistro programos fizikinių ir cheminių mokslų srityse. Kiti programos kūriniai yra astronomijos ir kosmoso fizika, medžiagų chemija ir teorinė fizika. Baigę pamoką, galėsite naudotis įvairiomis įgūdžiais, įgytais šio kūrinio dalis, įskaitant eksperimentinius, teorinius ir skaitmeninius metodus naujų fizinių projektų kūrimui ir analizavimui.... [-]