Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Vengrija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Fizika Vengrijoje - 2019

Fizika - tai viena iš tiksliųjų gamtos mokslų sričių. Būtent šias akademines studijas pasirinkę studentai itin išsamiai nagrinėja įvairiausių gamtos kūnų energijos niuansus bei sandaros subtilybes. Tad į fizikos akademines studijų programas paprastai yra įtraukiami tokie akademiniai dalykai kaip mechanika, algebra, elektros grandinės, magnetizmas, termodinamika bei optika.

Vengrija išėjimo į jūrą šalis Vidurio Europoje. Jis įsikūręs Karpatų baseine ir ribojasi su Slovakijos šiaurėje, Ukrainos ir Rumunijos įstojimą į rytus, Serbijos ir Kroatijos pietuose, Slovėnija į pietvakarius ir Austrijos į vakarus.

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Fizika Vengrijoje - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

1 Rezultatai Fizika, Vengrija

Eötvös Loránd University

Šios programos tikslas yra apmokyti profesionalius fizikus, kurie turi plačią šiuolaikinės fizikos apžvalgą ir gali prisijungti prie savo specializuotų sričių tyrimų. ... [+]

Ši programa yra rekomenduojama pareiškėjams, kurie jau turi savo bakalauro laipsnį fizikos ir nori tyrinėti fizikas gilinant jų žinias.

Ši programa suteikia galimybę studentams turėti platų pagrindinį pagrindinį fizikos (atominės ir molekulinės fizikos, kondensuotų medžiagų fizikos, branduolinės fizikos, dalelių fizikos, statistinės fizikos) pagrindą ir yra specializuota pasirinktose srityse (astrofizika, atominė ir molekulinė fizika, branduolinė ir sunkiųjų jonų fizika, biofizika, kondensuotų medžiagų fizika, skaičiavimo fizika, aplinkos fizika, dalelių fizika, statistinė fizika ir sudėtinga sistema).... [-]