Tiksliųjų mokslų magistro laipsnis - Matematika Turkijoje

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Matematika Turkijoje - 2019

Matematika

Tiksliųjų mokslų bakalauro studijos, angliškai trumpinamos BSc ir vadinamos Bachelor of Science, yra vienos iš pačių populiariausių akademinių studijų. Tiksliųjų mokslų bakalauro laipsnis yra suteikiamas sėkmingai pabaigus paprastai ketverius metus trunkančias studijas.

Matematikos akademinė, o taip pat ir profesinė sritis paprastai yra priskiriama prie tokių mokslo šakų kaip šveitimas, statistika, finansai ar kompiuterijos mokslai. Toks šių mokslo sričių sugretinimas, studentams leidžia įgyti kiek visapusiškesnį išsilavinimą ir taip daugiau sužinoti apie švietimo, kompiuterinio programavimo, finansinių prognozių bei finansų planavimo laukus.

Universitetai Turkijoje suteikti arba du arba keturis metų ugdymo studijas, o studijų programos naujausia mažiausiai dvejus metus. Yra apie 820 aukštojo mokslo institucijų Turkijoje įskaitant 76 universitetų, kurių bendras studentų studijuoja daugiau nei 1 mln. Švietimo kokybė Turkijos universitetuose labai skiriasi, kai teikiant švietimą ir paslaugos lygiavertė su tarptautiniu mastu pripažintų mokyklų.

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Matematika Turkijoje - 2019

Skaityti Daugiau

Magistro matematikos

Izmir Institute of Technology
Su bendrabučiu Dieninės September 2019 Turkija Izmir

Studijų programos Matematikos katedros ketina didinti žinias studentams tokio lygio, kad jie gali prisidėti prie mokslinių tyrimų ir švietimo teorinės ir taikomosios matematikos. [+]

Master of Science matematikos

Studijų programos Matematikos katedros ketina didinti žinias studentams tokio lygio, kad jie gali prisidėti prie mokslinių tyrimų ir švietimo teorinės ir taikomosios matematikos. Tuo antrosios pakopos, siūlome tris laipsnius. Pirmieji du yra magistro laipsnis Matematikos (mgr), su disertacija ir be disertacijos ir Ph. d. Matematikos.

Studentai gali pasirinkti studijuoti ir tyrimai Algebra, Matematinė fizika, skaitinė analizė ir hidrodinamika. Studentai, turintys bakalauro laipsnį laipsnis visose matematikos, matematikos mokslo, inžinerijos ir mokslo fakultetai šakų gali kreiptis į matematikos magistrantūroje.

Švietimo pateiktos šios programos yra skirti būti mokslininkai kaip tie, kurie gali siekti akademinių studijas teorinių ir praktinių matematika. Mūsų absolventai gali rasti darbą aukštosiose švietimo ir mokslinių tyrimų.... [-]

Magistrantūros matematikos

Yasar University
Su bendrabučiu Dieninės September 2019 Turkija Izmir

Master Matematikos programa siekiama plėtoti studentų teorines ir praktines žinias, o mokyti juos tapti kompetentingais mokslininkai. Taip pat siekiama plėtoti studentų įgūdžius disertacijos rašymas, teorinė Matematika (analizė, algebra, matematika, logika, ir topologija) ir taikomosios matematikos (dinaminis sistemų, lygtis, veiklos mokslinių tyrimų ir grafų teorijos). Programa taip pat suteikia studentams žinių ir galimybę paspartinti daktaro programą. [+]

Grynoji matematika

Programos aprašymas: Šia programa siekiama parengti studentus akademinės karjeros matematikos. Šiam tikslui mes siūlome kursus algebra, pagrindai Matematikos ir logikos, topologija ir funkcijos teorija ir analizės srityje.... [-]

Magistrantūros matematikos

Sabanci University
Su bendrabučiu Dieninės 2 metų September 2019 Turkija Istanbul

Studijų pakopos studentai gali pasirinkti sekti reguliariai stebėti gryna matematika, taip pat bendrą darbą su kitomis disciplinomis per universitetą, tokių kaip kompiuterių mokslo ar ekonomikos. [+]

Studijų programos sukelti mgr ir daktaras laipsnių matematika, Dabartinės interesai sutelkti daugiausia dviejose srityse:

analizė ir jos taikymas (taikoma funkcinė analizė, diferencialinės lygtys, skaitinė analizė), algebra ir skaičių teorija ir jų taikymas (ypač modulinės formos, baigtinių laukų, kodavimas teorijos ir kriptografija).

Neviršydamas matematikos grupės moksliniai tyrimai Sabancı universiteto sutelkti dėmesį į:

Algebra, skaičių teorija ir taikymai (baigtinių srityse, kreivės virš baigtinių laukų, algebrinė kodavimo teorija, pseudo skaičius generatoriai, išvardijamoji Kombinatorika, sveikieji pertvaros ir Q serijos). Analizė (funkcinis ir sudėtinga analizė, diferencialinės lygtys, tikimybių ir distribucijos). Priėmimo sąlygos ... [-]