Filter
Tiksliųjų mokslų magistras
Turkija Studijų tipas: Visi Tempas: Visi

Peržiūrėti tiksliųjų mokslų magistro studijų programas - Matematika Turkijoje - 2019

Tiksliųjų mokslų bakalauro studijos, angliškai trumpinamos BSc ir vadinamos Bachelor of Science, yra vienos iš pačių populiariausių akademinių studijų. Tiksliųjų mokslų bakalauro laipsnis yra suteikiamas sėkmingai pabaigus paprastai ketverius metus trunkančias studijas.

Matematikos akademinė, o taip pat ir profesinė sritis paprastai yra priskiriama prie tokių mokslo šakų kaip šveitimas, statistika, finansai ar kompiuterijos mokslai. Toks šių mokslo sričių sugretinimas, studentams leidžia įgyti kiek visapusiškesnį išsilavinimą ir taip daugiau sužinoti apie švietimo, kompiuterinio programavimo, finansinių prognozių bei finansų planavimo laukus.

Universitetai Turkijoje suteikti arba du arba keturis metų ugdymo studijas, o studijų programos naujausia mažiausiai dvejus metus. Yra apie 820 aukštojo mokslo institucijų Turkijoje įskaitant 76 universitetų, kurių bendras studentų studijuoja daugiau nei 1 mln. Švietimo kokybė Turkijos universitetuose labai skiriasi, kai teikiant švietimą ir paslaugos lygiavertė su tarptautiniu mastu pripažintų mokyklų.

Geriausios tiksliųjų mokslų magistro studijų programos - Matematika Turkijoje - 2019

Skaityti daugiau Skaityti mažiau

2 Rezultatai Matematika, Turkija

Izmir Institute of Technology

Master of Science matematikos

Studijų programos Matematikos katedros ketina didinti žinias studentams tokio lygio, kad jie gali prisidėti prie mokslinių tyrimų ir švietimo teorinės ir taikomosios matematikos. Tuo antrosios pakopos, siūlome tris laipsnius. Pirmieji du yra magistro laipsnis Matematikos (mgr), su disertacija ir be disertacijos ir Ph. d. Matematikos.

Studentai gali pasirinkti studijuoti ir tyrimai Algebra, Matematinė fizika, skaitinė analizė ir hidrodinamika. Studentai, turintys bakalauro laipsnį laipsnis visose matematikos, matematikos mokslo, inžinerijos ir mokslo fakultetai šakų gali kreiptis į matematikos magistrantūroje.

Švietimo pateiktos šios programos yra skirti būti mokslininkai kaip tie, kurie gali siekti akademinių studijas teorinių ir praktinių matematika. Mūsų absolventai gali rasti darbą aukštosiose švietimo ir mokslinių tyrimų.... [-]

Turkija Izmir
September 2019
Su bendrabučiu
Skaityti daugiau lietuvių kalba
Sabanci University

Studijų programos sukelti mgr ir daktaras laipsnių matematika, Dabartinės interesai sutelkti daugiausia dviejose srityse:

analizė ir jos taikymas (taikoma funkcinė analizė, diferencialinės lygtys, skaitinė analizė), algebra ir skaičių teorija ir jų taikymas (ypač modulinės formos, baigtinių laukų, kodavimas teorijos ir kriptografija).

Studijų pakopos studentai gali pasirinkti sekti reguliariai stebėti gryna matematika, taip pat bendrą darbą su kitomis disciplinomis per universitetą, tokių kaip kompiuterių mokslo ar ekonomikos.

Neviršydamas matematikos grupės moksliniai tyrimai Sabancı universiteto sutelkti dėmesį į:

Algebra, skaičių teorija ir taikymai (baigtinių srityse, kreivės virš baigtinių laukų, algebrinė kodavimo teorija, pseudo skaičius generatoriai, išvardijamoji Kombinatorika, sveikieji pertvaros ir Q serijos). Analizė (funkcinis ir sudėtinga analizė, diferencialinės lygtys, tikimybių ir distribucijos). Priėmimo sąlygos ... [-]
Turkija Istanbul
September 2019