8 Tiksliųjų mokslų magistras Programos į Rinkodara į Italija dėl 2024
Filtrai
Filtrai
- Tiksliųjų mokslų magistras
- Italija
- Rinkodaros studijos
- Rinkodara
8 Tiksliųjų mokslų magistras Programos į Rinkodara į Italija dėl 2024
Popular degree type
Popular study format
Popular education type
Tiksliųjų mokslų magistras Programos į Rinkodara
Į rinkodaros studijas įstoję studentai paprastai nagrinėja tokias temas kaip tikslinės auditorijos nustatymas, kainodaros strategijos, prekių ir paslaugų vystymas, reklamos bei viešųjų ryšių strategijų įgyvendinimas ir kitas su rinkodara bei verslo vadyba glaudžiai susijusias disciplinas.
Oficialiai žinoma kaip Italijos Respublikoje, šalyje yra rasti Pietų Europoje. Oficiali kalba yra italų ir kultūros turtingas sostinė Roma. Daugelis pasaulio 's seniausių universitetų yra Italijoje, ypač Bolonijos universiteto (įkurta 1088). Yra trys Superior Aukštųjų mokyklų su "universiteto statusas ", trys institutai su doktorantūros kolegijų statusą, o funkcija ne magistrantūros ir antrosios pakopos lygmenyje.
Tiksliųjų mokslų magistro laipsnis, angliškai trumpinamas MSc (Master of Science) - tai tarptautiniu mastu pripažintas akademinis laipsnis, kuris atspindi tam tikrą žinių lygį studento pasirinktoje srityje. Daugelis šio laipsnio studijų programų trunka dvejus metus, po kurių studentai pradeda dirbti arba renkasi tęsti savo akademinę karjerą ir stoja į tolimesnes doktorantūros studijas.