11 Tiksliųjų mokslų magistras Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos į Prancūzija dėl 2024
Filtrai
Filtrai
- Tiksliųjų mokslų magistras
- Prancūzija
- Rinkodaros studijos
- Rinkodara
- Skaitmeninės rinkodaros studijos
11 Tiksliųjų mokslų magistras Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos į Prancūzija dėl 2024
Popular degree type
Popular study format
Popular education type
Tiksliųjų mokslų magistras Programos į Skaitmeninės rinkodaros studijos
Skaitmeninės rinkodaros profesionalai yra tikri prekės ženklo skatinimo technikų bei kitų rinkodaros sričių žinovai. Savo studijų metu jie paprastai nagrinėja įvairiausius būdus, kuriais socialiniai tinklai, skaitmeninė televizija ir radijas, mobiliosios programėlės ar teksto žinutės gali būti panaudojamos rinkodaros tikslams pasiekti. Be to, studijų metu jie taip pat lavina ir savo kūrybinio mąstymo įgūdžius, tam kad galėtų efektyviai sukurti rinkodaros žinutę ir efektyviai ją perteikti savo tikslinėms auditorijoms.
Prancūzija šiuo metu yra tarp 20 geriausiai pasirodžiusių šalių, kalbant apie ekonomiką, atsižvelgiant į jų puikius rezultatus orientuoto aukštojo mokslo mokymuisi. Dauguma universitetų kursų yra siūlomi prancūzų kalba. Prancūzija turi 60 visuomenę ir 100 privačių universitetų.
Tiksliųjų mokslų magistro laipsnis, angliškai trumpinamas MSc (Master of Science) - tai tarptautiniu mastu pripažintas akademinis laipsnis, kuris atspindi tam tikrą žinių lygį studento pasirinktoje srityje. Daugelis šio laipsnio studijų programų trunka dvejus metus, po kurių studentai pradeda dirbti arba renkasi tęsti savo akademinę karjerą ir stoja į tolimesnes doktorantūros studijas.