Keystone logo

148 Tiksliųjų mokslų magistras Programos į Žurnalistikos ir masinės komunikacijos studijos 2024

Filtrai

Filtrai

  • Tiksliųjų mokslų magistras
  • Žurnalistikos ir masinės komunikacijos studijos
Studijų sritys
  • Žurnalistikos ir masinės komunikacijos studijos (148)
  • Grįžti į pagrindinę kategoriją
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

    Tiksliųjų mokslų magistras Programos į Žurnalistikos ir masinės komunikacijos studijos

    Mokslų magistras arba magistrantūra paprastai yra skiriama asmenims, kurie sėkmingai baigė pažangių, su mokslu susijusių kursų seriją. Magistro laipsniui gauti reikalingas įėjimas į doktorantūros studijų programą.

    Kas yra žurnalistikos ir masinių komunikacijų magistratūra? Nors konkrečios programos dėmesys gali skirtis priklausomai nuo institucijos, šios programos paprastai siekia parengti studentus strateginėms ar operacinėms pozicijoms komunikacijos srityje. Programose dažnai reikalaujama, kad mokiniai demonstruotų savo mokymąsi tiek teoriniu, tiek praktiniu jų žinių panaudojimu. Kursiniai darbai gali būti susiję su tokiais klausimais kaip projektų valdymas, mobilusis ryšys, reklama, renginių valdymas, viešas kalbėjimas ir socialinės žiniasklaidos rinkodara. Dauguma programų baigia disertaciją ar tyrimo projektą ir gali būti baigtos mažiau nei trejus metus.

    Šių programų absolventai gali įgyti įgūdžių, kurie vertingi visais jų gyvenimo aspektais. Veiksmingi tarpasmeniniai bendravimo įgūdžiai, žiniatinklio technologijų žinios ir pateikimo įgūdžiai yra naudingi darbo vietoje ir iš jos.

    Tokie veiksniai, kaip programos trukmė, įstaigos vieta ir įregistravimo statusas, vaidina svarbų vaidmenį nustatant išlaidas, susijusias su magistrantūros uždirba. Būsimi studentai turėtų tiesiogiai susisiekti su universiteto atstovu, norėdami sužinoti daugiau.

    Su žurnalistika ir masinių komunikacijų magistrantūra daugelis absolventų mano, kad jie tapo labiau prekybai darbo vietoje. Dabartiniai ir būsimi darbdaviai gali ieškoti magistro laipsnį turinčių asmenų, kad galėtų užimti aukštą pareigas savo organizacijose, pavyzdžiui, rinkos tyrimų analitikas, viešųjų ryšių vadybininkas, reklamos vadybininkas, socialinės žiniasklaidos strategas, rinkodaros komunikacijų direktorius, transliuotojo analitikas ir vyresnysis rašytojas. Šios pozicijos dažnai reikalauja, kad absolventas naudotų savo tarpasmeninius ir komunikacinius žinių ir įgūdžių, kad galėtų kurti medžiagą arba spręsti įmonės problemas.

    Magistrantūros žurnalistikos ir masinių ryšių studijų programos paprastai siūlomos įstaigose visame pasaulyje. Norėdami rasti jums tinkamiausią variantą, ieškokite savo programos žemiau ir tiesiogiai susisiekite su pasirinktos mokyklos priėmimo biuru, užpildydami švino formą.